για να μην κουραζομαστε αδικα ενα θα πω,k1600gtl!
φευγεις απο τον καναπε του σπιτιου σου και καθεσαι για να ξεκουραστεις.μετα απο ταξιδακι 3-4 ωρων σταματας μονο αν πεινασεις και για κανεναν αλλο λογο!
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Τελευταία τροποποίηση από sugariasgeorge; 26/06/2016 στις 23:57.
:ZZZ:
Το μεγαλυτερο προβλημα για μενα ειναι οτι η συντριπτικη πλειοψηφια των μεταποιημενων σελων
ειναι απλά κακάσχημες!
και το ακομα χειροτερο οτι ασχημαινουν και ολο το μηχανακι!
Ενταξει, φανταζομαι οτι θα ειναι ανετες (το δειχνουν κιολας), αλλά..
Εξαιρουνται οι αφτερ ετοιμες εργοστασιακες σελες τυπου τουρατεκ κτλ.
Τελευταία τροποποίηση από SONone; 27/06/2016 στις 18:12.
Αυτά τα σκαλοπάτια τα έντονα που σε "κλειδώνουν" σε μιά θέση, δεν τα βλέπω και πολύ πρακτικά ή άνετα.
κι ομως ειναι, το βασικο προβλημα με καποιες σελες οπως του κλε πχ. ειναι πολυ στενες οποτε οσο και να προσπαθησεις να την φτιαξεις δεν εχεις την καταληλη βαση. σε σχεση με μια πιο φαρδια που μπορει να γινει πολυθρωνα. εξου και το θεμα. μοτο με σελαρες απο εργοστάσιο
Και που να δεις η σελλα του 1150GSA. Επισης σε βαζει πιο μπροστα και πανω και δινει μια υπεροχη εντουραδικη σταση η οποια κανει πολυ πιο γρηγορο το τιμονεμα. Ισως η καλλιτερη μετατροπη που ειχα κανει στο δικο μου 1150. Δεν ειναι ομως για συνεπιβατη γιατι στενευει πισω και επισης θελει αρκετα εξαρτηματα να αλλαχτουν απο το GSA για να ταιριαξει.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.