Δοκίμασα να φέρω τα χτυπήματα με POPS A DENT, είναι αυτή η μαλακία με την γέφυρα και τις βεντούζες που κολλάνε με σιλικόνη και είναι όντως μαλακία.Ίσως σε πιο λεπτή λαμαρίνα και σε πιο μικρά χτυπήματα κάτι να έκανε αλλά στην λαμαρίνα του ντεπόζιτου δεν κάνει τίποτα.
σκεφτόμουν να δοκίμαζα με κάτι τέτοιο http://www.order24.gr/image/cache/da...on-500x500.JPG
Το έχει δοκιμάσει κανείς; Αλλιώς θα δουλέψω με στόκο.
Είχε πέσει ένα τέτοιο στα χέρια μου, αλλά αυτά για να δουλέψουν θέλουν επίπεδη επιφάνεια - κάτι που δύσκολα βρίσκεις σε ντεπόζιτο μοτοσυκλέτας. Από ότι αντιλαμβάνομαι είναι εργαλείο περισσότερο χρήσιμο σε τζαμάδες. Πάντως έτσι και βεντουζάρει σε επίπεδη και λεία επιφάνεια, μέχρι μονόζυγο κάνεις..
Ἀπὸ τὸ πάρκο στὴ Μυροβόλο τὸ μηχανάκι ἀστράφτει στὸν ἥλιο,
ἀντανακλᾶ τὸ χαμόγελό σου καὶ μὲ διαλύει στὸ φῶς.
Τετοια γουβα μονο με πιεση θα "ερθει"
ή με αερα ή με μοχλο.
Βιάζεσαι και δεν ξέρεις που θα καταλήξεις.
Το τιμόνι είναι εντουραδικο, και λάθος μέγεθος.
Ντιζες θα βάλεις από XT. Καλωδιωση...; ντιζα για το τσοκ του αέρα;
Τις τρύπες στην τιμονοπλακα, τις έκανες με τη μια με το δράπανο που φαίνεται στο πάτωμα;
καλωδίωση φτάνει, Οι ντίζες δεν φτάνουν και το σωληνάκι του φρένου... Το τσόκ του αέρα θα το φτιάξω απλά δεν έχω σκεφτεί ακόμα πως, μάλλον με άλλη ντίζα μέχρι το σημείο που υπάρχει η πλαστική γέφυρα στην μέση της παλιάς ντίζας. Να πω την αμαρτία μου στην αρχή σκεφτόμουν να μην το κάνω γιατί χαλάει λίγο ο χαρακτήρας και γιατί έπρεπε να γίνουν οι τρύπες στην τιμονόπλακα που δεν ήθελα, οπότε σκέφτομαι εν καιρό να κοιτάξω να βρω άλλη μία τιμονόπλακα να την έχω για καβάντζα χωρίς τρύπες. Οι τρύπες έγιναν με σειρά τρυπάνια από μικρό σε πιο μεγάλο με το δράπανο της φωτογραφίας. Τώρα το τιμόνι η αλήθεια είναι πως ούτε εμένα μου αρέσει αλλά έχω κάνει την μαλακία τώρα μιας και το έχω αγοράσει. βέβαια παίζει να βρω και άλλο ένα από CB 400 SF στο χωριό. Γενικά ο μόνος λόγος που βάζω τιμόνι είναι καθαρά πρακτικός για πιο άνετη οδήγηση κάτι που σημαίνει πως μπορεί και να αλλάζει που και πού. Πάντως οποιαδήποτε συμβουλή δεκτή μιας και δυο οπτικές είναι σίγουρα καλύτερες από μία.
Παλι μου φαίνεται μεγάλο για το SRX.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Και εμένα έτσι μου φαίνεται αλλά δεν βοηθάει και η φωτο..
Νομίζω βγαινουν και καβαλετα που πιάνουν στις μπουκάλες(ανάλογα το παχος..) αλλά δεν έχω βρει κάτι σε χαμηλή τιμή αλλά γλυτώνεις το τρυπημα προφανως...
Υ.γ. Ίσως κανα τιμονακι τύπου eliminator,superfour..?
Τελευταία τροποποίηση από Tedvj23; 01/08/2016 στις 10:16.