Καλημέρα.
Tα έχω δει τα βιντεάκια.Μάστορα δε βλέπω να βρίσκω.....
Καλημέρα.
Tα έχω δει τα βιντεάκια.Μάστορα δε βλέπω να βρίσκω.....
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros
Προς ενημέρωση,μηχανικός βρέθηκε,σε αναμονή λοιπόν των εξελίξεων....
Είναι φοβερό πάντως να γράφονται δισεκατομύρια ποστ στα φόρουμ οι γνώμες αν δενόντουσαν σε βιβλίο ντρόπιαζαν σε όγκο τη βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας,αλλά όταν έρθει η στιγμή που πραγματικά χρειάζεσαι κάποιον να βοηθήσει μια κατάσταση,επικρατεί "σιγή ασυρμάτου..."...και δεν αναφέρομαι στο moto.gr και μόνο....![]()
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω το παράπονό σου.
Τι περίμενες απο το moto.gr δηλαδή?
Το θέμα ειναι σχετικά απλό και απορώ γιατί το μεγαλοποιείς.
Εχεις ενα μηχανακι που δεν ξέρεις αν ειναι σωστα ρυθμισμένες οι βαλβίδες η/και ο αποσυμπιεστής και για να λύσεις το πρόβλημα εκκίνησης που σου παρουσίασε αρχισες να ασχολείσαι με το καρμπυρατερ.
Και μετα λές για 'σιγή ασυρμάτου'....
Eπίσης αν καποιος θέλει Husqy ψαχνει και βρίσκει και τον μαστορα πριν το παρει.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Με προλαβε ο ΠΣηλός...
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Κύριοι χαλαρώστε,διαπίστωση είναι,όχι παράπονο.Μετά τα 25-30 παύεις να παραπονιέσαι και απλά παλεύεις.Άλλωστε είναι γενικό το φαινόμενο δεν κατηγόρησα το moto.gr
Πσηλε μου γιατί δεν μπήκες στο κόπο να διαβάσεις τι τρέχει με αυτό το μηχανάκι (και να συμβουλέψεις) πριν απαντήσεις/μου την πεις;
Ολντμαν περίμενα κάτι καλύτερο με τις γνώσεις που έχεις....
Πάω να συνεχίσω το σκάλισμα να δούμε τι θα βρω...
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros
Εδώ δεν το μυρίστηκαν "ξακουστοί"μηχανικοί με δάφνες και κύπελλα....θα το μυριστούμε εμείς;
κάρα-άσχετη φιλοσοφικοαστεία σκέψη:
Θα μου πείτε και στις φακές βάζεις δάφνες,δεν γίνονται champions...απλά τις τρως...![]()
Τελευταία τροποποίηση από nassosxlvbros; 06/07/2016 στις 18:52.
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros
Η θεωρία περί δυσκολίας περιστροφής του μοτέρ με το slide ανοιχτό δεν στέκει. Η μόνη δυσκολία του να περιστραφεί είναι στην φάση της συμπίεσης η οποία είναι στην πράξη άσχετη με το αν το slide ηταν πολύ ανοιχτό ή ελάχιστα ανοιχτό.
Εφ σοσον θεωρηθεί απραίτητο ο κινητήρας θα έχει αυτόματο αποσυμπιεστή ωστε να μπορεί να γυρίζει με την μίζα μεχρι να παρει μπρός.
Αντίθετα εγώ έχω δεί περίπτωση σε δική μου μοτοσυκλέτα οπου η μίζα ζορίζεται να γυρίσει το μοτέρ με τσοκ τερμα τραβηγμένο οπότε ο κινητήρας στην ουσία δυσκολεύεται να αναπνεύσει απο την εισαγωγή.
Με ελαφρά λιγότερο τσοκ ολα ΟΚ.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Η θεωρία περί δυσκολίας περιστροφής του μοτέρ με το slide ανοιχτό δεν στέκει...Δικαιολόγησέ το αυτό
Η μόνη δυσκολία του να περιστραφεί είναι στην φάση της συμπίεσης η οποία είναι στην πράξη άσχετη με το αν το slide ηταν πολύ ανοιχτό ή ελάχιστα ανοιχτό. Τότε γιατί γυρίζει όταν το σλάιντ είναι ΤΕΡΜΑ κλειστό;
Και το ξαναγράφω:
-βγάζω καρμπ.
Ταπώνω με το χέρι. Μιζάρει τρελά
αφήνω ανοιχτά.Κάνει να γυρίσει και ψοφάει...Αυτό το ξεψυχισμένο γύρισμα το κάνει ΚΑΙ με φορτισμένη τη μπαταρία του,ΚΑΙ με τη μπαταρία του αυτοκινήτου.
Βγάλε συμπέρασμα....Αν ο αυτόματος αποσυμπιεστής είναι φαγωμένος ή οι βαλβίδες δεν είναι ρυθμισμένες αυτομάτως το μοτέρ δε "σπάει" συμπίεση να γυρίσει...Σε κατηφόρα όμως (με τρίτη)παίρνει τσακμάκι....
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros
Έχει διακόπτη ελεγχου αέρα (πιθανοτατα σενσορα τυπου καταλυτικου κινητηρα) και οταν αντιληφθει μια μη προβλεπόμενη παροχη αερα κοβει την μιζα να μην γυριζει ασκοπα, γιατι το μοτερ δεν προκειται να δουλεψει με τετοια αναλογία καυσίμου..
Θα το δεχτείς αυτό σαν ερμηνεια για το ΣΚ και απο Δευτερα (πρωτα ο Θεός..) τα ξαναλεμε..???
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Για να υπάρχει όμως πιθανότητα να στέκει αυτό, θα πρέπει το μοτέρ να είναι ψεκαστό, (απο 2005 και μετά νομίζω, κάπου εκεί τεσπα).
Ο φίλος μας λέει οτι είναι του 2001 και με κάρμπ. Είναι απλά μοτόρια, δεν έχουν τέτοιες υποδοχές/σενσορες.
Περίεργο, όντως, κι εγω δεν μπορώ να φανταστώ οτι η θέση σλάιντ θα επιρεάζει την συμπίεση τόσο πολύ. Κάτι άλλο συμβαίνει.
Θάρθουνε στιγμές δάκρυα γεμάτες
Μόνος σου θα κλαίς,
κλείσανε θα λες τις ζωής μου οι στράτες...