Ποτε ξανα κτμ....Το χειροτερο aftersales
Ποτε ξανα κτμ....Το χειροτερο aftersales
Καταρχάς να τονίσω ότι λυπάμαι που το πρώτο μου post εδώ αφορά ένα δυσάρεστο θέμα. Υπολόγισα να ξεκινούσα postάροντας φωτό κι εντυπώσεις από την παραλαβή/πρώτα ταξίδια σε Στερεά και Πελοπόννησο, όμως οι εξελίξεις με πρόλαβαν.
Καταθέτω, λοιπόν, την δική μου εμπειρία με την ανάρτηση του 1290 SA αλλά κυρίως εστιάζω στην ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ του εξουσιοδοτημένου σερβις να με ενημερώσουν.
Η μοτοσικλέτα αγοράστηκε καινούργια πρόσφατα και παραδόθηκε αργότερα για το πρώτο σερβις Τον θόρυβο, ομολογώ, άργησα να τον διαπιστώσω (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπήρχε) κι όταν τον πρωτάκουσα τον απέδωσα σε χαλαρή στήριξη του κεντρικού στάντ --άλλωστε από εκείνη την γύρω περιοχή προέρχεται. Περιττό να προσθέσω ότι το πεδίο 'Ελέγξτε το Αμορτισέρ και το πιρούνι για διαρροές...' κάτω από τον πίνακα 'Υποχρεωτικές Εργασίες' του φύλλου Service είναι θρασύτατα τικαρισμένο (υπονοώντας ότι ελέγχθηκε κατά τας υποδείξεις του εργοστασίου και βρέθηκε περίφημο).
Η συμπεριφορά/συγκάληψη γίνεται ακόμα πιο προκλητική αν κι εφόσον προστεθεί το γεγονός ότι ο Chief Eng. έκανε βόλτα στην μοτοσικλέτα όπου ασφαλώς ΔΕΝ διαπίστωσε τον θόρυβο τον οποίο ακούει όλη η υφήλιος (βλ. πιο κάτω γιατί και για πόσο τον ακούει). Προφανώς η Ready to Race ομάδα του σερβις οδηγεί σε περιοχή πίστας όπου δεν υπάρχουν ούτε λακούβες ούτε σαμάρια.
Και τι ακριβώς ακούει η υφήλιος κι έχει προ καιρού αποδεχτεί το εργοστάσιο...ΑΝΑΚΛΗΣΗ φυσικά! Ανάκληση η οποία εμφανίζεται φαρδιά-πλατιά στο www.ktm.com και πιο συγκεκριμένα εδώ όπου δημοσιεύεται το σχετικό δελτίο Τύπου με ημερομηνία 6/5/2016. Η προσεκτική ανάγνωση του κειμένου, ωστόσο, περιπλέκει ακόμα περισσότερο την κατάσταση και να γιατί: ενώ (1) απευθύνεται σε 1290 SA που διατέθηκαν αδιακρίτως σε ΟΛΕΣ τις αγορές και (2) διαπιστώνει το προβλήμα που ο Chief Eng. 'αγνόησε', δυστυχώς (3) παρεμβάλλει την αποστολή ενημερωτικής επιστολής στον κάτοχο του οποίου το 1290 SA εμφανίζει το παγκόσμιως αναγνωρισμένο πρόβλημα. Δηλαδή ναι μεν αναγνωρίζουν δημοσίως ότι μας προξένησαν ζημιά αλλά δεν πρόκειται να την αποκαταστήσουν μέχρι που να ταχυδρομηθεί η επιστολή. Σωστά...στην κοινωνία της digital πληροφορίας το φυσικό ταχυδρομείο βολεύει ακόμα όταν στοχεύεις να κερδίσεις χρόνο (άρα χρήμα) στην πλάτη των καταναλωτών.
Αυτά από την πλευρά μου. Αν και δεν χρειάζομαι άλλα στοιχεία για να παρουσιάσω το θέμα στην KTM Sportmotorcycle GmbH (σωστά διαβάσατε, εκεί θα υποβάλλω το claim) μπορεί ο Streetakias να δώσει περισσότερες πληροφορίες της διαδρομής που ακολούθησε μέχρι που γνωστοποιήσει το ζητήμα του στην Ελλάδα;
Στην διάθεσή σας για ό,τι συμπληρωματικό
Τελευταία τροποποίηση από function.analys; 22/07/2016 στις 08:47.
Όταν σκας 19000€ το λιγότερο που περιμένεις είναι "εκ γενετής" πρόβλημα.
Όταν εισπράττεις απο την άλλη 19000€ το λιγότερο που πρέπει να κανεις είναι να σεβαστείς αυτόν που τα έσκασε και να μην τον περνάς για ...@.
Δεν παίζεις με την ασφάλεια και την ψυχολογία ενός οδηγού.-
Καλα ξεμπερδέματα στους φίλους..
Αν εσύ δεν είσαι ναυτικός εγώ έχω περισσότερα μαλλιά από τον Axl Rose
Καλά ξεμπερδέματα εύχομαι, που σίγουρα θα βρεις άκρη, απλά σε ταλαιπωρούν αναιτια...
κριμα να υπαρχουν τετοια θεματα στην ναυαρχιδα της μαρκας...
και ακομα πιο κριμα να υπαρχουν τετοιες συμπεριφορες απο την αντιπροσωπεια...
αν καταλαβα καλα, το προβλημα θα λυθει εντος εγγυησης...τωρα δδε καταλαβαινω γιατι τοσος ντορος για εναν μαλακα αντιπροσωπο...
ps:οι αντιπροσωποι, οπως και σε ολες τις εγγυησεις γενικα, ''χρεωνονται'' τις αλλαγες, εργατωρες, ανταλλακτικα, και στο τελος του χρονου η εταιρια επιστρεφει/πιστωνει τα ποσα...
οποτε οπως καταλαβαινετε, αν καποιος μπορει να κανει την παπια θα την κανει για να γλιτωσει χρονο/χρημα...αν λοιπον εχετε προβλημα, μη περιμενετε με το καλημερα να πιασουν δουλεια, δυστυχως θελει τσαμπουκα η υποθεση...
Πανο, μακροπροθεσμα ο μαλακας θα βγει χαμενος....
πουτσ@@@@@@@@@
αυτο εξυπακουεται...τωρα αμα δε το καταλαβαινουν κιολας, ειναι δικο τους προβλημα...
Το αυτό....εμείς όμως εδώ, όταν υπάρουν θέματα που άπτονται της εγγύησης, τα λύνουμε το ταχύτερο δυνατόν.... ακόμα και με αεροπορική παραγγελία των όποιων ανταλλακτικών (για τα Εγγλέζικα οχήματα, 2 μέρες μαξ, για τα εξ Ιαπωνίας 1 βδομάδα μαξ....) και μόνο αν δεν έχει ΟΥΤΕ το εργοστάσιο ανταλλακτικά (ναι, συμβαίνει και αυτό, παντού) ε, τότε σηκώνουμε ψηλά τα χέρια.....![]()
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Να το συμμαζέψω λίγο:
Προϊόντα που είναι εντός εγγύησης οι βλάβες τους (εργατώρες* και ανταλλακτικά ή όλο το προϊόν) καλύπτονται από το εργοστάσιο.
Συνεπώς όσες περισσότερες βλάβες τόσα περισσότερα πληρώνει το εργοστάσιο,αλλά και τόσο περισσότερο πληρώνεται και το συνεργείο/σερβις.
Συνεπώς,η χαρά του σέρβις είναι τα προϊόντα εντός εγγύησης! Διότι δουλεύουν πολλοί,θα πληρωθούν πολλοί στο ακέραιο,και δε χρειάζεται να στοκάρουν ανταλλακτικά πληρωμένα από την τσέπη τους.Στο μεταξύ θα αλλάξουν/προσθέσουν και πράγματα τριγύρω προληπτικά ή options (εντός ή και εκτός εγγύησης) και όλοι θα είναι ευτυχισμένοι ΚΑΙ κερδισμένοι....Άρα δεν είναι χαζοί να σου λένε "πέρνα σε ένα μήνα ή σε 2" και όλο αυτό το διάστημα να κάθονται...
Εκτός εγγύησης βέβαια ο πελάτης πληρώνει όλες τις φθορές/ελλατώματα εκτός αν το εργοστάσιο έχει δώσει κάποια διαφορετική πολιτική αντιμετώπισης (έκπτωση σε βελτιωμένο ανταλλακτικό ή παράταση εγγύησης,κλπ,κλπ)
Ο κατασκευαστής/εργοστάσιο κλπ στις περισσότερες περιπτώσεις ΠΡΙΝ ακόμα διαθέσει το προϊόν ξέρει που πονάει,έχει βρει μια χρυσή τομή κόστους/κέρδους/εγγύησης και παρέχει το after sales και τις εγγυήσεις για να κρατάει τις όποιες ισορροπίες με τους έξω.Μπορούσε από αρχή να έχει φτιάξει κάτι πραγματικά αθάνατο.Αν φτιάξει κάτι που δε χαλάει δε θα ξαναπουλήσει όμως και απλά θα κλείσει.Θα θυμάται κάποιος παλιός τη Sachs που έφτιαχνε αθάνατα 50άρια μοτέρ και πούλαγε σα τρελή αλλά μόλις έμπλεξε με τα 250cc και τους αγώνες απλά ξόδευε περισσότερα από όσα μάζευε,έκλεισε τον τομέα μοτέρ και φτιάχνει αναλώσιμα τώρα...τό'πιασε το νόημα ελάχιστα κλικ πριν το λουκέτο...Τι εννοώ:
Ο κατασκευαστής δεν είναι μαλάκας να σου παρέχει κάτι που χαλάει συνέχεια αλλά και κάτι που ζει για πάντα!.Πρέπει όμως να σου πουλάει κάτι με ένα προσδόκιμο χρόνο ζωής.Οτιδήποτε κάτω από αυτό το όριο απλά τον βάζει σε έξοδα!
Και έρχομαι στο τελικό συμπέρασμα:
-Βιάστηκαν να σχεδιάσουν κάτι χωρίς πολλές δοκιμές-> στη χρήση βγάζει βλάβες φθορές-> η διαφήμιση έκανε το προιόν να πουλήσει και τώρα απλά δεν μπορούν χρονικά να καλύψουν τις επισκευές.
-Ο προμηθευτής του ανταλλακτικού από βιασύνη/αμέλεια/εύκολο κέρδος κλπ έφτιαξε κάτι εκτός προδιαγραφών-ή στο κάτω όριο των προδιαγραφών-,και το ανταλλακτικό πχ το εν λόγω αμορτισσέρ να είναι ανεπαρκές ή να φθείρεται σε πολύ λιγότερο χρόνο από τον αναμενόμενο.
-Το θέμα της ασφάλειας σε ένα τόσο ζωτικό εξάρτημα -από την όποια αστοχία- θα πρέπει να κοινοποιηθεί εγγράφως στους πελάτες ότι δεν υπάρχει κίνδυνος χρήσης και όχι στο κουβεντιαστό.
-Σε κάθε περίπτωση καθυστέρησης επισκευής/αντικατάστασης του εν λόγω ανταλλακτικού -και θα υπάρχουν σίγουρα και άλλες-ο χρόνος αναμονής δεν θα πρέπει να επιβαρύνει το χρόνο εγγύησης,ή θα πρέπει να έχει τη δική του ανεξάρτητη εγγύηση.
*Τώρα αν μερικά σέρβις βάζουν το ανταλλακτικό εντός εγγύησης αλλά χρεώνουν στο πελάτη την εργατώρα είναι κάτι που σηκώνει πολύ κουβέντα...Σε άλλο ποστ όμως...
Αν έχω κάπου λάθος διορθώστε.
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros
οτι να ναι...
ειναι και πολυ ενοχλητικο εν τω μεταξυ να γραφεις και να πανε στο βροντο
παμε ΑΛΛΗ μια φορα...
οπως ειπα, στην εγγυηση ο εξουσιοδοτημενος ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ τη δουλεια, χρεωνεται τα ανταλλακτικα, χρεωνεται και το χρονο....στο τελος του χρονου λοιπον, το εργοστασιο μετραει τις ωρες, τα ανταλλακτικα, και δινει στον αντιπροσωπο του οτι του αναλογει
παμε τωρα στην εγγυηση, την χαρα οπως λεςτου σερβις
εχει βγει μια ανακληση, απο αλλαγη λαμπας, μεχρι κατεβασμα κινητηρα...ο εξουσιοδοτημενος εχει τωρα τα μηχανακια των πελατων του για σερβις, που θα παρει τα λεφτα μολις κανει τη δουλεια και ερθει ο πελατης να παραλαβει, και τις εγγυησεις, που θα παρει τα λεφτα στο τελος του χρονου...και για τη δουλεια της εγγυησης φυσικα θα σπαταλησει χρονο ποου θα μπορουσε να εφτιαχνε ενα μηχανακι και να πληρωνοταν αμεσα, αλλα θα χρεωθει και τα ανταλλακτικα...μπορεις λοιπον να εξηγησεις με ποιον τροπο η εγγυηση ειναι η χαρα του σερβις και γιατι ολοι λοιπον ψαχνουν δικαιολογιες του κωλου για να γλιτωσουν εγγυησεις, αφου ειναι τοσο ευτυχες να συμβαινει?
οσο για τα απο κατω που γραφεις, δεν εχω να πω κατι, θεμα ασφαλειας το αμορτησερ που χανει λαδι
Πάμε πάλι να τ'αρμέξουμε...
Οι εγγυήσεις και οι τρόποι πληρωμής τους στα σέρβις είναι κατόπιν συμφωνίας ή πολιτικής που αλλάζει από εταιρεία σε εταιρεία πχ με άλλο τρόπο πληρώνει η Honda με άλλο η ΚΤΜ και με άλλο η Motorola η Siemens η LG κλπ κλπ.Άρα ο εξουσιοδοτημένος τεχνικός χρεώνει την εταιρεία με το χρόνο του και τα ανταλλακτικά.Τουλάχιστον αυτό τυχαίνει να το γνωρίζω καλά από τις εταιρείες που συνεργάζομαι ή δούλευα παλιότερα.
Το αν η ΚΤΜ πληρώνει το εξουσιοδοτημένο σέρβις τους κάθε χρόνο -και το ξέρεις καλά- 1ον ποσώς μας ενδιαφέρει το πότε πληρώνει μια εταιρεία και 2ον πως θα σπαταλήσει ΑΔΙΚΑ το χρόνο του αφού θα τον πληρωθεί; 3ον Άσε που ενδιάμεσα φτιάχνει και άλλα μηχανάκια...4ον Τι δεν έχεις καταλάβει από αυτά που έγραψα;
και 5ον εδώ δε σχολιάζουμε το πότε θα πληρωθεί ένα σέρβις-αυτό δεν είναι δικό μας πρόβλημα-αλλά πότε θα φτιάξει το μηχανάκι μας.
Πανο αν καταλαβαίνεις από αυτά που γράφω ότι νάναι σόρυ αλλά δε μπορώ να κάνω κάτι...είμαι αρκετά σαφής.
....Εκτός και αν έχεις εξουσιοδοτημένο ΚΤΜ και ξέρεις καλύτερα οπότε πάσο και σόρρυ...
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros
μαλλον εχεις στο μυαλο σου εταιριες ηλεκτρονικων, γι αυτο γραφεις αυτα που γραφεις...για τα οχηματα ισχυει αυτο που εγραψα, για ducati/ktm ισχυει 100%
αν πληρωνονταν απο την εταιρια οπως λες αμεσα, στην υποψια ανακλησης ολα τα εξουσιοδοτημενα θα σκιζονταν και θα ειχαν μια γραμματεα να παιρνει εναν εναν τους κατοχους για να παρουν τις ανακλησεις...θα γινοταν δηλαδη οτι γινοταν παλια με τα δανεια και οτι γινεται τωρα με τις εταιριες για τηλεφωνα και δε ξερω τι αλλο
και αυτος ειναι ο λογος, που οτι μπορεσει ενας εξουσιοδοτημενος να αποφυγει, θα το αποφυγει...