Καλορίζικη, απίστευτος ήχος!
Η SC Project είδα έχει βγάλει και μία ελάχιστα διαφορετική:
http://www.sc-project.com/yamaha_mt_...gallery_S1.htm
Περιμένουμε εντυπώσεις όταν με το καλό την τοποθετήσεις ;-)
Καλορίζικη, απίστευτος ήχος!
Η SC Project είδα έχει βγάλει και μία ελάχιστα διαφορετική:
http://www.sc-project.com/yamaha_mt_...gallery_S1.htm
Περιμένουμε εντυπώσεις όταν με το καλό την τοποθετήσεις ;-)
για το τρασερ εδώ: http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=149778
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
1,000 χλμ. σήμερα. Ακριβώς. Το άφησα για το πρώτο σέρβις.
Η μέση κατανάλωση είναι σταθερά στα 4.4 lt/100. Το μηχανάκι δουλεύει κυρίως μεταξύ 4 και 5,000 rpm. Πού και πού κάνω κάποια ανοιγματάκια, χωρίς απότομες κινήσεις.
Η αλυσίδα ακούγεται. Ακόμα κι όταν είναι σωστά ρυθμισμένη και φρεσκολαδωμένη. Δε νομίζω ότι θα λυθεί το πρόβλημα, μέχρι να αλλάξω αλυσιδογράναζα. Δεν ξέρω αν είναι μόνο θόρυβος ή κακή ποιότητα, οπότε και κίνδυνος πρόωρης φθοράς (και, ίσως, ατυχήματος). Μαλακία της Yamaha. Ή/και της DID. Ίσως δοκιμάσω 520, όταν αλλάξω.
Οι αναρτήσεις θέλουν δουλειά. Δεν ξέρω τι ακριβώς ακόμα, αλλά κάτι δε μου αρέσει. Ειδικά σε συνεχόμενες ανωμαλίες του δρόμου, δε μου αρέσει καθόλου η συμπεριφορά τους. Σε φυσιολογικές συνθήκες, είναι μια χαρά και δε μου έχουν δημιουργήσει το παραμικρό πρόβλημα.
Το δικάβαλο δεν είναι πολύ ευχάριστο, λόγω σέλας και θέσης οδήγησης. Ο συναναβάτης χρειάζεται πιο σιδερένιο κώλο από τον οδηγό.
Νομίζω αυτά είναι όλα τα αρνητικά του. Κατά τ'άλλα, το μηχανάκι είναι διασκεδαστικότατο, πολύ μαζεμένο και ευέλικτο, νιώθει πιο ελαφρύ απ'ό,τι είναι (με την καλή έννοια), με μπόλικη, αλλά εύκολα αξιοποιήσιμη, ροπή από χαμηλά, δε σκορτσάρει, δεν έχει ενοχλητικούς κραδασμούς, έχει υπεραρκετές και ευανάγνωστες ενδείξεις στο όργανο (αλλά πρέπει να πάρεις το βλέμμα σου από τον δρόμο για να τις δεις), το πακέτο φρένα/abs λειτουργεί εξαιρετικά.
Θα συνεχίσω να το στρώνω, μέχρι τα 1,600 χλμ. Φυσικά, θα ανέβουν λίγο τα όρια, αλλά ακόμα θα προσέχω να μην ξεφεύγω πολύ.
Επίσης, χρειάζεται επειγόντως εξάτμιση. Δεν είσαι ποτέ σίγουρος αν δουλεύει ή όχι, μέχρι να ανοίξεις το γκάζι.
@ptc: Περιμένω πμ με εντυπώσεις!
Life begins at 45°.
BLiTzER
μπορεις να ανεβασεις φωτο την αναδιπλουμενη βαση πινακιδας barracouda που εβαλες?
Γιωργε, δεν μας ειπες αν ειναι καλυτερο απο το 690 που ειχες?
Καποτε ψηνομουνα και εγω για 'δαυτο...
![]()
Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!
Τα έγραψα κάπου παραπάνω. Μήλα και πορτοκαλιά.Είναι άλλης φιλοσοφίας μηχανάκι. Για μένα, φαίνεται ιδανικό. Προς το παρόν τουλάχιστον.
Life begins at 45°.
Καλοτάξιδο το εργαλείο
Και εγώ μέχρι τα 1000χλμ το πήγαινα ως 5,500στρ,.
Τώρα μέχρι 7,500-8000 στρ ,μετά τα 1800χλμ τέλος....τάπα
Μεθαυριο παει το μηχανακι στο μηχανικο για να μπει η εξατμιση (καθως εδω στο νησι που ειμαι δεν εχω ουτε κατσαβιδι). Επι τη ευκαιρια θα κανω και αλλαγη υγρων φρενων αφου η μηχανη μολις εκλεισε τα δυο χρονια.
Εχω μια ερωτηση (ισως χαζη). Τα χλμ που εχει τωρα ειναι 8600 και το μανουαλι λεει αλλαγη λαδιων στα 10000. Αλλα εχει περασει ενας χρονος απο την τελευταια αλλαγη που εγινε στα 5000 (Ιουλιος '15). Να κανω λοιπον μαζι και μια αλλαγη λαδιων ή να περιμενω τα χιλιομετρα; Ρωταω γιατι απο τα αμαξια και αλλες μηχανες ηξερα για αλλαγη λαδιων ανα Χ χλμ ή καθε χρονο (ανεξαρτητως χιλιομετρων), οποιο ερθει πρωτο. Η yamaha ομως στο βιβλιαρακι δε λεει τπτ για αλλαγη λαδιων με βαση τη χρονο, αλλα μονο με βαση τα χιλιομετρα. Καμια γνωμη;