Εχω ενα αρκετα ταλαιπωρημενο απο τις καιρικες συνθηκες ZZR 1100 1991.
Πριν πολλα πολλα χρονια αριχσε να παιρνει ολο και πιο δυσκολα μπρος, καποια σιγμη δεν επαιρνε με τιποτα ωσπου ξελιγωσα μπαταρια (μηχανης και ... αυτοκινητου) και το αγαπημενο κατα τ αλλα οχημα - εργοστασιο ισχυος μπηκε σιγα-σιγα και ντροπαλα σε μια μικρη αποθηκουλα.
Περασαν 5 χρονια σχεδον και λογω των νεων εργασιακων μου υποχρεωσεων (...ανεργος) θελησα λιγο να ξαναπροσπαθησω.
Διαβαζοντας απο το ιντερνετ και το φορουμ εδω, εβγαλα την πιπα νο.4 και κουμπωσα πανω ενα νεο μπουζι. Για να μην τα πολυλογω, προηγηθηκε αντικατασταση ολων των σωληνων βενζινης γιατι ειχαν σκασει, νεα βενζιναντλια. Απο καυσιμο ειμαστε ενταξει.
Στον κυλινδρο νο.4 λοιπον δεν φερνει καθολου σπινθηρα. Βλεπω η μηχανη εχει δυο πολλαπλασιαστες, ο ενας παει στους κυλινδρου 1-4 και ο αλλος στους 2-3.
Αν ο πολλαπλασιαστης 1-4 ειναι "καμμενος", η μηχανη θα επαρνε μπρος (ή θα εκανε τιποτα προσπαθειες "σκασιματος" στην εξατμιση) μονο με τους 2-3?
Πιστευετε οτι ειναι καμμενος ο πολλαπλασιαστης 1-4? Χαλανε αυτα; (αν ειναι δυνατον να ζητησουμε ..ευθυνες απο τους ιαπωνες μετα απο 25 χρονια αδιακοπτης λειτουργιας).
Τι πιστευετε πρεπει να ελεγξω παραπερα. Θα μπορεσω να βρω μονο ενα πολλαπλασιαστη ή πανε ζευγαρι; Δεν θα ηθελα να πληρωσω γι αυτο και στο τελος να φανει οτι εφταιγε κατι αλλο.
Ο πολλαπλασιαστης δεχεται απλα 12 volts νομιζω και παιρνει "σημα" απο το junction box ( ειναι ετσι ; ). Επισης δοκιμασα νεο junction box απο αλλο ιδιο ZZR, δεν διορθωθηκε.
Νομιιζω πρεπει να δοκιμασω αν φερνει σπινθηρα και στον κυλινδρο 3, με το χερι απο το δεξι μαυρο πλαστικο καπακι πρεπει να το φτανω γιατι για να βγει το ρεζερβουαρ ειναι λιγο μανουρα. Αν δεν φερνει και στον 3, λογικα δεν ειναι απιθανο να ειναι καμμενοι και οι δυο πολλαπλασιαστες;
Απο την αλλη αν φερνει στον 3, ο πολλαπλασιαστης 2-3 ειναι ενταξει, αρα μαλλον επαθε ζημια μονο ο 1-4.