Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: Επισκευή μπροστινής ανάρτησης CB600 hornet 08

  1. #1

    Επισκευή μπροστινής ανάρτησης CB600 hornet 08

    Και ναι λοιπόν το η μπροστινή ανάρτηση χρειάζεται επισκευή γιατι είδα κάποιες διαρροές στο χθεσινό πλύσιμο.
    Ξέρει κανείς για Ηρακλειο κάνα μαγαζί? (μη μου πείτε αυτόν στην Ιερολοχιτών απλά δεν ξανάπαω).
    Και από τιμές να υπολογισω 100-150?
    Λαδι ιξωδες?

    Θα το ήθελα ένα κλικ ποιο σκληρό (hornet 08 χωρίς ρυθμιζόμενα πιρούνια)
    Με ενδιαφέρει η γνώμη κάποιου που να εχει κάνει κατι αντίστοιχο λιγο ποιο σκληρό, ισως με πιο παχύ λαδι ή έστω και προφορτησης, και όχι με αλλαγή ελατηρίου.

  2. #2
    Στο "επίσημο" της χόντα στην Ίκαρου, στην mototec στην μικρή Παπαναστασίου και στον Χρονακηπίσω από τα McDonald's. Τιμές ρωτάς εσύ.
    Όσο για την αλλαγή του ιξώδους στείλε ένα πμ στο μέλος michaliscr να σου πει που το εχει κάνει.

  3. #3
    Ρωτησα 2-3μαστορια και μου ειπαν ολοι να μην αλλαξω το ιξωδες γιατι θα αλλαξει και η διαδρομη. Ισχυει κατι τετοιο?ειχα την εντυπωση οτι θα ειναι ποιο σκληρη η αποσβεση.

  4. #4
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.022
    η διαδρομή δεν αλλάζει, η απόσβεση παίζει να γίνει πιο αργή, οι διαφορές θα είναι μικρές εφόσον αλλάξεις ιξώδες μέχρι 5w(αντε10)+ παραπάνω υπάρχει φόβος να ξεράσει η τσιμούχα λόγο μεγαλύτερης πίεσης.
    στην Κρήτη όμως γιατί να το κάνεις αφού (όπως και στην υπόλοιπη χώρα) δε υπάρχουν δρόμοι με κρατήματα για να οδηγήσεις περισσότερο σπορ
    αυτό που έχει δοκιμάσει ο κατασκευαστής είναι πιο κοντά σε οτιδήποτε συνδυάζοντας ισορροπία μεταξύ μπρος πισω ανάρτησης και άνεσης στην οδήγηση
    you rise you fall you're down then you rise again

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    η διαδρομή δεν αλλάζει, η απόσβεση παίζει να γίνει πιο αργή, οι διαφορές θα είναι μικρές εφόσον αλλάξεις ιξώδες μέχρι 5w(αντε10)+ παραπάνω υπάρχει φόβος να ξεράσει η τσιμούχα λόγο μεγαλύτερης πίεσης.
    στην Κρήτη όμως γιατί να το κάνεις αφού (όπως και στην υπόλοιπη χώρα) δε υπάρχουν δρόμοι με κρατήματα για να οδηγήσεις περισσότερο σπορ
    αυτό που έχει δοκιμάσει ο κατασκευαστής είναι πιο κοντά σε οτιδήποτε συνδυάζοντας ισορροπία μεταξύ μπρος πισω ανάρτησης και άνεσης στην οδήγηση
    Αρα καλα τα εχω μαθει... δεν θελω να γινει κουτσουρο ενα κλικ θελω ποιο σκληρο...anyway...
    Θα δω τι θα κανω...κατσε να μαζευτει και το κασερι πρωτα...

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από borbos Προβολή μηνύματος
    Ρωτησα 2-3μαστορια και μου ειπαν ολοι να μην αλλαξω το ιξωδες γιατι θα αλλαξει και η διαδρομη. Ισχυει κατι τετοιο?
    ΜΟΝΟ στην περιπτωση που αυξήσεις δραματικά το ιξώδες, οπότε η αναρτηση δεν θα "προλαβαίνει" να χρησιμοποιήσει όλη την ωφέλιμη διαδρομή της..
    (κοινώς, θα είναι τόσο "αργή" και στην συμπίεση και στην επαναφορά που, θα "τερματίζει" χρονικά..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    παραπάνω υπάρχει φόβος να ξεράσει η τσιμούχα λόγο μεγαλύτερης πίεσης.
    Η υδραυλική πίεση είναι συγκεκριμένη (και μεσοσταθμικά σταθερή σε όλη την διαδρομή του εμβόλου), ασχέτως ιξώδους του υγρού απόσβεσης...
    (δεν μιλάμε για ταχύτητες ρευστών που εμφανίζονται τυρβώδεις ροές..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    ΜΟΝΟ στην περιπτωση που αυξήσεις δραματικά το ιξώδες, οπότε η αναρτηση δεν θα "προλαβαίνει" να χρησιμοποιήσει όλη την ωφέλιμη διαδρομή της..
    (κοινώς, θα είναι τόσο "αργή" και στην συμπίεση και στην επαναφορά που, θα "τερματίζει" χρονικά..)
    Λογικο...

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από borbos Προβολή μηνύματος
    Λογικο...
    Με εκνευρίζεις...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    Τα λαδια μπηκαν λιγο παραπανω συμφωνα με το μανουαλ και το χαμηλωσαμς 2mm. Oldman ειχες δικιο...κι ας σε εκνευρισαμε λιγο....thnks anyway
    Τελευταία τροποποίηση από borbos; 15/04/2016 στις 19:33.

  11. #11
    Ααααα και μου εδωσε και το μανουαλ....οποιος το θελει μου λεει...

  12. #12
    Μέλος Το avatar του/της powerglove
    Εγγραφή
    04/06/2015
    Μηνύματα
    51
    εάν είναι το service manual θα το ήθελα !

  13. #13
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Είναι 252 mb, αν έχεις dropbox πες μου να σου στείλω με pm το link...

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

Παρόμοια θέματα

  1. Ζ75008 η hornet 08 ?
    από X VaGGoS LiV στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 109
    Τελευταίο μήνυμα: 26/10/2010, 08:20
  2. Σκουριες στα Hornet 08????
    από kondoras στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2009, 18:12
  3. Περί μπροστινής Ανάρτησης...
    από dio650gs στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 28/03/2006, 11:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF