Προφανώς υπάρχουν πολύ σημαντκότερα προβλήματα στην Ελλάδα του σήμερα.
Προφανώς κ δεν διαφωνεί κανείς για την ουσία (κυκλοφορία προαπαιτεί ασφάλιση)
Αλλά ας μην ισοπεδώνουμε τα πάντα...
Ενα όχημα ,για να ταξινομηθεί κ να έχει το δικαίωμα να κυκλοφορήσει ,οφείλει να εκδόσει πινακίδα κ αδεια κυκλοφορίας.
Ο ιδιοκτήτης του οχήματος ,για να έχει το δικαίωμα να το κυκλοφορεί ,οφείλει να πληρώνει τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας ,καθώς κ ασφάλεια οχήματος.
Να μου πεί κάποιος...ΠΟΥ εγκειται η παρανομία κάποιου ,ο οποίος για χ-ψ λόγους ,δεν κυκλοφορεί το όχημά του για κάποιους μήνες ,αλλά έχει πληρώσει κανονικά την πινακίδα του καθώς κ τα τέλη κυκλ/ας της χρονιάς ,κ το'χει στο γκαράζ του ,χωρίς να βγάλει ασφάλεια για το διάστημα της ακινησίας...;;;
Να επαναλάβω δε ότι ,οι κατα συνήθεια ανασφάλιστοι ,απλά θα καταθέσουν και πινακίδα ,κυκλοφορώντας πλέον με 2 παραβάσεις αντί για μια.
Για να εντοπιστούν κ να επωμιστούν το κόστος των παραβάσεων τους ,θα πρέπει να ελεγθούν στο δρόμο ,ωστε να διαπιστωθούν/βεβαιωθούν οι παραβάσεις.
Αν δεν ελεγθούν (βάσει του σκεπτικού ανεπάρκειας οργάνων κ ελέγχου) δεν θα έχουν καμια συνέπεια ,είτε είναι μόνο ανασφάλιστοι ,είτε είναι και απινακίδωτοι.
Με ποιό σκεπτικό λοιπόν αυτός ο νόμος ,φροντίζει για την κυκλοφοριακή νομιμότητα;
Και ποιός τιμωρείται τελικά;...ο πραγματικός παραβάτης;...ή αυτός που έχει σοβαρότερα πράγματα να κάνει απο το να πηγαινο-έρχεται στην ΔΟΥ ,και έχει πληρωμένα κ τα τέλη της χρονιάς.