Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: 24000 χλμ

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408

    24000 χλμ

    Εχουμε 3 ιδια μηχανακια π.χ καβασακι ερ-5 σαν το δικο μου,και τα βαζουμε στην πιστα να κανουν 24000 χιλιομετρα.
    Το πρωτο με 5η και 2500 στροφες και 50 χλμ την ωρα.το 2ο 5000 στροφες και 100 χλμ την ωρα και το τριτο 7500 στροφες και 150 χλμ την ωρα.Τους αλλαζουμε λαδια καθε 6000 χλμ που λεει το μανουαλι και μετα απο το τελος των 24000 χλμ- μετα απο 480 ωρες για το πρωτο 240 για το δευτερο και 160 για τα τριτο ελεγχουμε και τα τρια .
    Οι ερωτησεις ειναι οι ακολουθες
    Υπαρχουν διαφορες στην κατασταση των κινητηρων,οσον αφορα στην ρυθμιση των βαλβιδων,των εκκεντροφωρων,της καδενας των φθορων γενικοτερα???
    Σημειοτεον οτι η γραμμικη ταχυτητα των εμβολων ειναι διαφορετικη και στις τρεις περιπτωσεις τα διανυθεντα χιλιομετρα τα ιδια ,και οι αναπτυχθεισες ιπποδυναμεις και ροπες διαφορετικες και στις τρεις περιπτωσεις ,στην δε 3η περιπτωση η μοτο αναπτυσει την μεγιστη ροπη της σχεδον.
    Παρακαλω ει δυνατον απαντησεις απο τεχνικους-μηχανικους κυριως και ει δυνατον αιτιολογημενες
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.881
    το πρωτο μπορει να εχει φθορες σε μπιελα,πιστονι-ρουλεμαν-κουζινετα στροφαλου λογο του φορτιου γιατι παει σχεδον με σκορτσαρισμα, ισως και φθορες απο αυξημενη θερμοκρασια αν τα 50km/h δεν επαρκουν για αρκετη ροη αερα και ψυξη. (σε συνθικες αστικης κινησης με λιγα χιλιομετρα και με ζεστη ολα ανεβαζουν θερμοκρασια)
    ισως και παραπανω καταλοιπα καυσης στο μοτερ.

    στα manual λενε για μεγιστη διαρκεια ζωης του μοτερ,οικονομια κτλ οδηγείτε στην μεγιστη ροπη του μοτερ. (μισο με 2/3 του γκαζιου).
    το θεμα ειναι που εχει κοκκινο το ερ-5?

    οδηγιση με υψηλες rpm φθείρει τα ελατήρια πιστονιου παραπανω,ελατήρια βαλβιδων
    αν πηγαινει τερμα γκαζι για ωρες θα αρχισει να εχει καταναλωση λαδιου.

    αν ξεπεραστει η μεγιστη γραμικη ταχυτητα εμβολων εχεις θεμα με αυτα.
    ακομα και τα ρουλεμαν εχουν προδιαγραφες απο τον κατασκευαστη. πχ περνανε τεστ στις 12.000rpm(που υποθετουμε ειναι το κοκκινο) για 3 ωρες
    αν ξεπερασεις αυτο το οριο ισως εχεις θεμα

  3. #3
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Το 2ο θα εχει τις λιγοτερες φθορες, πιστευω. Just a hunch..
    Δουλευει μεσα στην ωφελιμη περιοχη του μοτερ, χωρις να σκιζεται κιολας.
    MADE IN JAPAN 日本製

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    συμφωνω οτι η δευτερη συνθηκη κινησης ειναι η καλυτερη
    στην πρωτη περιπτωση δουλευει εκτος ροπης και στη δευτερη με αρκετες στροφες χωρις λογο αφου το φορτιο ειναι μικρο
    νομιζω ομως οτι το διαστημα (24000χλμ) ειναι πολυ μικρο για να παρατηρηθουν διαφορετικες φθορες στον κινητηρα
    ουτε οι βαλβιδες θα ξερυθμιστουν ουτε οι εκκεντροφοροι θα φθαρουν (εφοσον υπαρχει κανονικη λιπανση) ουτε η καδενα θα καταλαβει κατι
    πιθανον το πρωτο να αποκτησει περισσοτερες επικαθισεις σε κεφαλη-εμβολα λογω καπνισματος

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Tα 24000 χλμ τα εβαλα γιατι τοτε λεει το μανουαλ για ρυθμιση βαλβιδων.Σε ποια απ τις τρεις περιπτωσεις θα εχουμε μεγαλυτρερη απορυθμιση?
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  6. #6
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.050
    Νομιζω στην πρώτη για λόγους που προαναφέρθηκαν

  7. #7
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/05/2016
    Μηνύματα
    34
    Θα ελεγα το πρωτο θανειναι σε καλυτερη κατασταση, επειδη ασκειται μικροτερη δυναμη.

Παρόμοια θέματα

  1. Συμβουλές για ασφαλή χλμ.
    από Alexander στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 25/02/2006, 20:12
  2. Τα πρώτα 3500 χλμ με το CBF-600...
    από Zan_Prizol στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2005, 18:04
  3. Αντλια βενζινης καθε 20000 χλμ!!!
    από africanos31 στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 06/06/2005, 19:52
  4. Ποσα χλμ ??
    από alex14 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2005, 15:59
  5. Βραδυ Σαββατου=495 χλμ με βροχη!!!
    από life_dab στο forum Ταξιδιωτικά
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 01/02/2005, 20:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF