Σελίδα 1 από 9 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 125

Θέμα: Βενζίνη VS Diesel VS Αέριο... Ποιό το οικονομικότερο;

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093

    Βενζίνη VS Diesel VS Αέριο... Ποιό το οικονομικότερο;

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος
    Ενας γνωστός μου που ήταν μονίμως με το FJR1300, πήρε, και εκθειάζει ένα Δούκα 200.

    Να σας πω, τελευταία ακόμα και διαδρομές 70χλμ, εκτός πόλεως, όλο με το μικρό τον βλέπω.
    o δουκας, ειδικά με ένα 39αρι, αντι για 42αρι πίσω γρανάζι, κανει τα παντα: πόλη, εκτος πόλης, ακόμα και χώμα.

    Γενικά στους δύσκολους καιρούς που ζούμε ένα μηχανάκι 250άρι-500άρι είναι ότι πρέπει για παντού. Αν είναι το μηχανάκι να καιει σαν αμάξι, παιρνεις και το αμάξι καλύτερα που χει μουσική και a/c.

    Ασχετο, και για αμάξι επίσης δεν έχει πλέον νόημα να έχεις βενζίνα. Με το πετρέλαιο καις 20 ευρώ το μήνα, έχεις δηλαδή αμάξι που καίει σαν 250αρι μηχανάκι.

    και σε τρια χρόνια κάνεις και απόσβεση: αν με τη βενζίνα θες 100 ευρω το μήνα βενζίνες και με το πετρέλαιο 20, σε 1 χρόνο έχεις διαφορά περίπου 1000 ευρώ, σε 4 έχεις διαφορά 4000 ευρω! 1000 ευρω το χρόνο είναι 2 μισθοί/10 μέρες διακοπές.

    απορώ που ο κόσμος ακόμα αγοράζει βενζινοκίνητα.
    Τελευταία τροποποίηση από duke200; 16/08/2016 στις 09:46.

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    o δουκας, ειδικά με ένα 39αρι, αντι για 42αρι πίσω γρανάζι, κανει τα παντα: πόλη, εκτος πόλης, ακόμα και χώμα.

    Γενικά στους δύσκολους καιρούς που ζούμε ένα μηχανάκι 250άρι-500άρι είναι ότι πρέπει για παντού. Αν είναι το μηχανάκι να καιει σαν αμάξι, παιρνεις και το αμάξι καλύτερα που χει μουσική και a/c.

    Ασχετο, και για αμάξι επίσης δεν έχει πλέον νόημα να έχεις βενζίνα. Με το πετρέλαιο καις 20 ευρώ το μήνα, έχεις δηλαδή αμάξι που καίει σαν 250αρι μηχανάκι.

    και σε τρια χρόνια κάνεις και απόσβεση: αν με τη βενζίνα θες 100 ευρω το μήνα βενζίνες και με το πετρέλαιο 20, σε 1 χρόνο έχεις διαφορά περίπου 1000 ευρώ, σε 4 έχεις διαφορά 4000 ευρω! 1000 ευρω το χρόνο είναι 2 μισθοί/10 μέρες διακοπές.

    απορώ που ο κόσμος ακόμα αγοράζει βενζινοκίνητα.
    Ειναι δυνατον να πιστευεις πως ενα ντηζελ καιει 5 φορες λιγοτερο απο το αντιστοιχο βενζινοκινητο;
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3
    ε ναι, αν συγκρίνεις μιτσουμπίσι έβο Χ με κανένα VW UP σε συνθήκες φανάρι/φανάρι, μπορεί.

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    μαλλον δεν είχες ποτε ντιζελ. Και το ντιζελ έχει 1 ευρω η βενζίνα 1.5...

    εγω όσους φίλους έχω με diesel, κανενας τους δεν βαζει πάνω απο 30 ευρω το μήνα.

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ο,τι πουν οι φιλοι σου....
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    ψαξε και μάθε, θα δεις οτι έχω δικιο....

    να στο αναλυσω κι όλας:

    ενα αμάξι 1600 στην πόλη καιει 10lt/100 χλμ.

    ενα TD 1600 με τα ίδια άλογα καιει 5lt/100, δηλαδή περίπου τα μισα.

    αν σε ένα μηνα κάνουν 400 χλμ (λογικό) η βενζίνα θα χει κάψει 40 λίτρα, δηλαδή 60 ευρω.

    Το TD θα χει καψει 20 λίτρα, δηλαδή 20 ευρω.
    και αυτο με ίδιας ιπποδύναμης αμάξια. Αν πας σε TD 1300 (fiat multijet), έχουμε ακόμα μεγαλύτερες διαφορές υπερ του πετρελαίου.
    Τελευταία τροποποίηση από duke200; 16/08/2016 στις 10:15.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.992
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    μαλλον δεν είχες ποτε ντιζελ. Και το ντιζελ έχει 1 ευρω η βενζίνα 1.5...

    εγω όσους φίλους έχω με diesel, κανενας τους δεν βαζει πάνω απο 30 ευρω το μήνα.


    το ποσα χλμ δλδ κανουν τον μηνα...με τι οχημα τα κανουν κλπ..δεν εχουν καμια σχεση ετσι??

    απλα το diesel ειναι πανακεια...
    να σου πω λοιπον και εγω οτι το αεριο γ@μαει..γιατι? γιατι με 43€ κανω 1060 με 1070 χλμ...
    και σαν κοστος αγορας ειναι φτηνοτερο απο diesel γιατι το προσαρμοζεις στο αμαξι που θελεις και δεν χρειαζεται να βγαινει εκδοση diesel απο το εργοστασιο που κανει ακριβοτερα απο το βενζινοκινητο...
    και σαν σερβις ειναι φτηνοτερο...
    και ειναι και πιο φτηνο καυσιμο σε σχεση με το diesel...
    :a17:

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    συμφωνω για το άεριο, είναι η πιο οικονομική λύση απο όλα (με τις υπάρχουσες τιμές του αερίου. Αν παει το αέριο 1 ευρω, πιο πολύ θα συμφέρει το diesel)

    αλλα έχει και θεματα ασφαλειας το αεριο που θεωρώ οτι δεν δικαιολογούν (για εμένα) την χρήση του σε βάρος του diesel.

    Δηλαδή οι ευρωπαίοι που τόσα χρόνια έχουν diesel είναι πιο ηλίθιοι απο εμάς?

    απλα εμείς αγοράζαμε βενζίνη γιατι οι εκδόσεις diesel είναι ακριβότερες (τυρί), χωρίς να βλέπουμε την φάκα (κόστος χρήσης). Και εντάξει, παλια η βενζίνα ήταν φτηνή και δεν μας ένοιαζε (θυμάστε που βαζαμε βενζίνη με 60 λεπτά στο λίτρο?), αλλα τώρα πια δεν συμφέρει.

  9. #9
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Diesel... που η συντριπτικη πλειοψηφια στο Ελλαντα δεν ξερει να το δουλεψει... Ή αν ξέρει να το δουλεψει θα την πατησει απο μαπα καυσιμο και θα πληρώνει χιλιαρικα σε φιλτρα κλπ κλπ... Turbo benzina λεμε μεχρι να πεθανει ο Χαιλαντερ!
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    το diesel σε οχηματα ειναι καλο για πολυ συγκεκριμενη χρηση (πολλα χλμ καθημερινα και οχι σταματα-ξεκινα)
    οι υπολοιποι που αγοραζουν μικρα και μικρομεσαια ντηζελ για να κανουν 5 και 10000χλμ το χρονο ειναι απλα θυματα της μοδας και της ελλειψης γνωσης
    α ναι....
    ΠΟΤΕ μην κοιτας τις τυποποιημενες μετρησεις καταναλωσης

  11. #11
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    το diesel σε οχηματα ειναι καλο για πολυ συγκεκριμενη χρηση (πολλα χλμ καθημερινα και οχι σταματα-ξεκινα)
    οι υπολοιποι που αγοραζουν μικρα και μικρομεσαια ντηζελ για να κανουν 5 και 10000χλμ το χρονο ειναι απλα θυματα της μοδας και της ελλειψης γνωσης
    α ναι....
    ΠΟΤΕ μην κοιτας τις τυποποιημενες μετρησεις καταναλωσης
    Δε δινω ποτε βαση στο τι ανακοινωνουν οι εταιριες (αυτοι πανε να μας πεισουν οτι τα νεα diesel καινε οσο ενα παπι) αλλα οι κατοχοι,συμφωνω μαζι σου αυτο,αλλα στη προταση σου αυτη τι ακριβως εννοεις;
    Οτι δε καιει αισθητα λιγοτερο ενα diesel απο ενα αντιστοιχης κατηγοριας και δυναμης βενζινοκινητο;
    Ή και αντιστροφα....για δυο κινητηρες ιδιας ροπης,δε καιει το ενα τριτο συγκριτικα,το πετρελαιο;
    Για να μην αναφερουμε και το ποσο χαμηλοτερα αποδιδει την προαναφερθεισα,πολλαπλασια ροπη του ο diesel....
    Οποτε αν ολα αυτα δεν ειναι απειρως καλυτερα ΚΑΙ μεσα στη πολη τοτε....;
    Τελευταία τροποποίηση από yiannis172; 16/08/2016 στις 12:16.

  12. #12
    από όσους μιλάνε για το ντήζελ εδώ μέσα, πόσοι έχουν ιχ ντήζελ?
    πουτσ@@@@@@@@@

  13. #13
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Ενας εδω.

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    Δε δινω ποτε βαση στο τι ανακοινωνουν οι εταιριες (αυτοι πανε να μας πεισουν οτι τα νεα diesel καινε οσο ενα παπι) αλλα οι κατοχοι,συμφωνω μαζι σου αυτο,αλλα στη προταση σου αυτη τι ακριβως εννοεις;
    Οτι δε καιει αισθητα λιγοτερο ενα diesel απο ενα αντιστοιχης κατηγοριας και δυναμης βενζινοκινητο;
    Ή και αντιστροφα....για δυο κινητηρες ιδιας ροπης,δε καιει το ενα τριτο συγκριτικα,το πετρελαιο;
    Για να μην αναφερουμε και το ποσο χαμηλοτερα αποδιδει την προαναφερθεισα,πολλαπλασια ροπη του ο diesel....
    Οποτε αν ολα αυτα δεν ειναι απειρως καλυτερα ΚΑΙ μεσα στη πολη τοτε....;
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    από όσους μιλάνε για το ντήζελ εδώ μέσα, πόσοι έχουν ιχ ντήζελ?
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    Ενας εδω.
    μπράβο..

    αν είναι να συγκρίνεις κινητήρες, σύγκρινε βάσει κυβικών και όχι ροπής
    πουτσ@@@@@@@@@

  15. #15
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    μπράβο..

    αν είναι να συγκρίνεις κινητήρες, σύγκρινε βάσει κυβικών και όχι ροπής
    Που θες να καταληξεις,οτι ειναι μυθος η οικονομια του diesel;
    Οπως και να τη πιασεις τη συγκριση,πλην ιπποδυναμης (λογω στροφαρισματος και μονο),δε θα δει προκοπη η βενζινη.

Σελίδα 1 από 9 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 173
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2023, 08:53
  2. Rossi Vs Gibernau Vs Melandrin
    από latris mixanis στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 90
    Τελευταίο μήνυμα: 29/07/2005, 00:29
  3. Ποιο Το Συμπερασμα;;
    από kalgeorge στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 26/07/2004, 15:29
  4. Peagaso Vs Kle500 Vs Klr650????
    από lagel στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2004, 08:53
  5. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF