Κτίνε μια χαρά θα σε πάει το ΧΤ.
Sent from me using a computer.
Και, για να απαντησω και στο ερωτημα: Αφρικα με τα 1000 που ειναι και classic και δεν θα χασει ποτε την αξια του και ειναι και συμβολο, εχει αφησει ιστορια κλπ κλπ κλπ.
Το Transalp ειναι απλα ενα μουλαρι που σε παει απο το σημειο Α στο σημειο Β.
Ετσι και αλλιως στις ιδιες τιμες παιζουν.
Πουλας το ΧΤ, βαζεις και ενα 1000αρικο ή πουλας το TDM και βγαζεις και ενα 500αρικο περιπου (ή δεν βγαζεις τιποτε απο το TDM αλλα παιρνεις Africa με πολλα και καλα extra).
Simple as that!!![]()
MADE IN JAPAN 日本製
Βασικά με TDM και XT είσαι κομπλέ σε όλα σου..
Κάνε τα βενζίνες, λάστιχα, μπύρες.
τελικά τα βρήκα εδώ ΟΛΑ Θενξ για τη βοήθεια
http://www.moto.gr/forums/showthread...l=1#post213674
ανανήψαντας
E ναι, ή θα γράφουμε στις αντιπαραθέσεις ή να πάμε για πλέξιμο ε?![]()
Sent from me using a computer.
Και γκούτσι και ραλύ και απ όλα
http://thirteenmotorcycles.net/moto-...-bruno-birbes/
- Triumph Daytona 675 (Track Bike)
- Ducati Multistrada 1200s
- IMR Corse 190RR
210 κιλά!!!! εντάξει, μονόσελο, αλλά.... 70 κιλά κάτω από το "κανονικό", τρελό νούμερο... Δεν λέει αν είναι "Στεγνό" ή όχι βέβαια, αλλά εντυπωσιακό.