και λείπουν μεγαλύτερα κομμάτια και έναν γύρο μπροστά από τον κλάψα.
ντάξει, κουλάδια, δεν το συζητάμε.
και λείπουν μεγαλύτερα κομμάτια και έναν γύρο μπροστά από τον κλάψα.
ντάξει, κουλάδια, δεν το συζητάμε.
Κακός αγώνας. Επιμένω και θα το λέω.
Οι βρόχινοι αγώνες δεν μου αρέσουν.
Μπράβο φυσικά στους τρεις πρώτους, αλλά και στους υπόλοιπους που κατάφεραν να τερματίσουν σε θέσεις που δεν θα ξαναδούν σε "κανονικές" συνθήκες.
Πιο πολύ χάρηκα για τον Lucio και τον Harris που κόντεψε να μείνει ο άνθρωπος στον τερματισμό.
Ήταν εκεί έλεγε στην τελευταία νίκη βρετανού οδηγού και "ποιος θα πίστευε, ότι θα περίμενα 35 χρόνια να δω ξανά βρετανό νικητή!".
Αυτά, πάμε σε στεγνό στην Βρετανία, έτσι για σπάσιμο....
Για να δούμε πως θα πάει από εδώ και πέρα το πρωτάθλημα.....τουρλουμπούκι ολέ.... Για πολύ γερά νεύρα.....
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
το χαρηκα που το πηρε ο cal...
ειχε και ωραιες προσπερασεις σε ολη την διαρκεια...δεν ειχε σταματηματα-ξεκινηματα...
ηταν γενικα ενας ωραιος αγωνας..
αλλα το σημαντικοτερο ειναι, και παλι, οτι το αποτελεσμα το εκριναν τα λαστιχα και κατ'επεκταση η τυχη...
εκανε την σωστη επιλογη ο crutchlow και δικαιωθηκε...τζογαρισε πιο σωστα..γιατι και αυτος αυτη την λεξη νομιζω χρησιμοποιησε...
ειδαμε διαλυμενα μπροστινα (τεραστια ξεφτιλα για την michelin)...σε βαθμο που ηταν επικινδυνα...
ειδαμε να μην δουλευουν λογω θερμοκρασιας τα πισω και να θελουν ημιστεγνη πιστα...τα hard ετσι..γιατι τα soft πηγαιναν στον καιαδα...
γενικα ενα αλαλουμ...
ενα μεγαλο μπραβο στον marquez που απλα δεν χανει βαθμους για κανεναν λογο και αυτο ειναι το στοιχειο που θα του δωσει το πρωταθλημα...οδηγαει μυαλωμενα απο την αρχη μεχρι το τελος κανοντας το καλυτερο δυνατο, οσο κακο (για τα μεγεθη της honda) και αν ειναι...
ο rossi εκανε μιση σωστη επιλογη ή μιση λαθος...οπως το βλεπει κανεις...οδηγησε σωστα και δεν κατεστρεψε πληρως το μπροστινο του...βεβαια δεν εδειξε και κατι η καμερα..μπορει να λεω και χαζομαρες και απλα στους τελευταιους γυρους να χαροπαλευε και αυτος οπως ο iannone...
o crutchlow τα ειπαμε...ξερει οτι υστερει με τον δορυφορο και παιζει ζαρια σε απιθανους συνδυασμους..οποτε νομοτελειακα καποια στιγμη θα βγει το τζακ ποτ...οδηγησε με αυτοπεποιθηση και πηρε την πολυποθητη νικη...την αξιζε νωριτερα κατ'εμε..αλλα καλιο αργα παρα αργοτερα...
lorenzo τα ιδια με τους προηγουμενους βροχινους...σαφεστατα σπαστηκε με τα λαστιχα και την κατασταση και το εδειχνε καθε φορα που εμπαινε πιτς...δεν ειναι για να ειναι εκει που ειναι ...και ας λετε οτι θελετε οι υπολοιποι...
pedrosa και αυτος μια απο τα ιδια...εντελως λαθος επιλογη με soft/soft και σιγα μην πηγαινε παραπερα...
η τραπουλα στο πρωταθλημα δεν ανακατευτηκε πολυ...
για μενα περιμενουμε πλεον να δουμε ποιος θα τερματισει 2ος...γιατι αφου θα το παει ετσι ο marquez μεχρι το τελος, θα το σηκωσει και θα ειναι και αθλος με τις δεδομενες συνθηκες...
συνεχιζουμε..
Πριν μπει στα πιτς οι χρόνοι του ήταν αντίστοιχοι με Crutchlow και Rossi ! Για τους πρώτους γύρους που λες όλοι όσοι είχαν hard ήταν πίσω. Και δεν νομίζω να είμαστε εμείς σε θέση να κρίνουμε γιατί κάποιος τρώει πιο γρήγορα ένα λάστιχο όταν οι παράμετροι του στυλ οδήγησης και του setup του καθενός είναι δεκάδες. (edit: και ίσως κάποια λάστιχα να ήταν να χαλάσουν έτσι κι αλλιώς πχ Dovi)
Τελευταία τροποποίηση από chr1s_86; 22/08/2016 στις 09:53.
Give me fuel, Give me fire
νταξ δεν έχεις άδικο αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα λιώσουμε τον κλάψα στο πείραγμα γιατί είναι κλάψας.
Μιά που όλων των πρωτοπόρων τα λάστιχα ήταν έτσι και χειρότερα αλλά μόνον αυτός έκανε τόσο θόρυβο και μόνο αυτός έμεινε τόσο πίσω, το βραβείο "Μάρθα Βούρτση" παραμένει στα χέρια του και σ' αυτόν τον αγώνα.
Δίκιο έχει, αλλά. Μεγάλο αλλά. Το "αν δεν είναι τέλειο εγώ θα κάτσω στην γωνιά μου και θα κλαίω" δεν αλλάζει. Το οδηγικό στυλ πρέπει και οφείλει να αλλάζει για να προσαρμοστεί στις συνθήκες, όχι το ανάποδο.
εχει πλακα να προσπαθειτε να μειωσετε καποιον επειδη...ετσι...
ο dovi δλδ που χτυπιοταν στο μηχανακι και ειχε επισης προβλημα με τα λαστιχα, δεν μας νοιαζει..
και αυτος βγηκε αλλαξε μηχανακι και μετα εγκατελειψε...
και μαλιστα ηταν μπροστα και θα μπορουσε με διαχειριση να τερματισει καπου...οπως εκανε ο iannone...ο οποιος δεν ξερω αν ειναι εντελως μπετοβλακας που εμενε μεσα με τετοιο μπροστινο ή ηρωας που καταφερε και βγηκε 8ος, ενω αν το λαστιχο αντεχε θα ηταν βαθρο...
γενικοτερα τα ducati θα εκαναν ευκολα το 1-2 αν δεν ειχαν τα προβληματα με τα λαστιχα...
ουσιαστικα εγινε ενα τεραστιο τουρλουμπουκι γιατι ακομα και τα hard δεν δουλευαν στην αρχη του αγωνα...με αποτελσμα να εχουμε διαφορετικες ταχυτητες με διαφορετικους οδηγους και καποιοι να κανουν νεο game plan ΜΕΣΑ στον αγωνα για να διαχειριστουν την κατασταση...
οι συνθηκες ηταν περιεργες..φουλ βρεγμενη πιστα στην αρχη...μετα στεγνωσε σε σημεια..
οποιος εκανε καλη διαχειριση παλι ηταν καπου καλα...οπως ο rossi που αρχισε να παιρνει την κατιουσα στην αρχη και παλευε με την 12αδα..και μετα που συνειδητοποιησε οτι μπορουσε να πιεσει με το hard πισω, εκανε τον αγωνα του και βγηκε μπροστα...
Τον ιδιο αγώνα έκανε ο dovi με τον κλαψα; Ο ένας ήταν μπροστά, ο άλλος τέρμα πίσω.
Γιατί είναι τόσο κακό το να αλλάξει ή στρατηγική εντός αγώνα; Το έκανε ο τρελός 35 (όχι ο δικός μας καραφλας) και του βγήκε. Το έκανε ο Ροσι. Το έκαναν όλοι, προσαρμόστηκαν στο νερό, στην φθορά, στο οτιδήποτε. Εκτός από έναν...
Θα συμφωνήσω με το γιάννη..Τις θέσεις τις έχανε σα τα στραγάλια απο την εκκίνηση.Όλοι είχανε φθορά αυτός κατα τη δική μου άποψη πήγε να κάνει πουστίτσα γιατί νόμιζε οτι θα σηκωθεί σημαία και θα γυρίσει υπέρ του ο αγώνας αλλά δεν....Επίσης οδηγικά δε μπορεί κανείς μας να τον κρίνει,παρα μόνο οι ανταγωνιστές του οτι σπάει @@ όμως τα σπάει και πολύ μάλιστα και κάθε μα κάααααααθε φορά που τερματίζει 15ος-16ος φταίνε τα άλλα και όχι αυτός.Έλεος δλδ,δε πιάνει κύρ μαλάκα μου η δικαιολογία μη το κάνουμε σαν τον πέτρο κ το λύκο,πες οτι απλά απο τότε που υπέγραψες το συμβόλαιο στους Ιταλούς τα έγραψες στην παπάρα σου όλα και δε πιέζεις όσο οι άλλοι και τέρμα η ιστορία.
Ίδια τακτική με τους προηγούμενους αγώνες ακολούθησε. Απλά ήταν άτυχος και δεν έπεσαν 5-6 αναβάτες αυτή τη φορά.
Life begins at 45°.