Καλησπερα.
Τι πιεση αντεχει η καθε βενζινα που εχουμε στην ελλαδα; οταν λεω συμπιεση, εννοω την μετρημενη με το πιεσομετρο.
Καλησπερα.
Τι πιεση αντεχει η καθε βενζινα που εχουμε στην ελλαδα; οταν λεω συμπιεση, εννοω την μετρημενη με το πιεσομετρο.
Τελευταία τροποποίηση από Χρηστης; 26/08/2016 στις 12:02.
Νομίζω τα οκτάνια δεν έχουν να κάνουν με 'πίεση' αλλά με την αντοχή στην αυτανάφλεξη σε ένα εύρος θερμοκρασίας.Όσα πιο πολλά τα οκτάνια τόσο πιο αντικροτική η βενζίνη.
Πάρα πολύ σωστά
Προφανώς το παλικάρι εννοεί "συμπίεση"..... γενικά, σε κινητήρες που έχουν πάνω από 10,5:1 συμπίεση καλό είναι να χρησιμοποιείται σούπερ αμόλυβδη για τους λόγους που είπε
ο Karrelen, (κοινώς, πυρράκια.....)
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Χμμμμμ...
Πάλι πατε να τα μπερδεψετε..
Η αναφλεξη οποιοδήποτε καυσιμου μιγματος γινεται λογω αυξησης της θερμοκρασίας του...
(ανευ καταστατικής εξισωσης αερίων και αλλω τινων προστυχιών..)
Οταν συμπιέζουμε το μιγμα, ανεβαινει η εσωτερική του θερμοκρασία..
Αν φτάσει σε σημειο αναφλεξης, παιρνει φουόκο και αρχίζει να εκτονώνεται..
(βλ. Diesel..)
Τα οκτανια (οκτανικός βαθμός για την ακρίβεια) είναι ενας δεικτης της "αντιστασης" του μιγματος σε αυταναφλεξη λογω συμπίεσης..
(αναλογία ισοεπτανίων και πρώτυποι κινητηρες μεταβλητης συμπίεσης να μεινουν μακρια απο μας, plz..)
Υ.Γ.
Τα "πυρακια" μην τα εχετε ψωμοτυρι γιατί ειναι μια ειδική περίπτωση ΠΡΟαναφλεξης, προκαλούμενη συνηθως απο διαπυρα σωματιδια μεσα στον θαλαμο καυσης..
(παιζουν το ρολο του μπουζί την ωρα που ΔΕΝ πρέπει να γινεται..)
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Το 10.5:1 πως το μετραμε; η συμπιεση ειναι γραμμηκη; δηλαδη αν πιεσουμε ενα αεριο 100psi 2:1 τοτε θα εχουμε 200psi; το λςω επειδη ειδα εναν πινακα με συμπιεσεις ανα οκτανια αλλα τα εχει σε ration.
Και πολύ καλα κάνει..
Η συμπίεση ειναι λογος (αρχικού ογκου προς τελικό)
Η αναλογία των πιεσεων (αρχικής και τελικής) ειναι αλλου παπα ευαγγέλιο και καλο θα ηταν να μην μπλεξουμε με τύπους υπολογισμού...
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Και πως θα βεουμε τον πραγματικο λογο συμπιεσης;
Τι δεν καταλαβαίνεις ρε αλανι..??
Μεσα στον θαλαμο καυσης υπαρχουν καταλοιπα που καρβουνιαζουν, να 'ουμ...
Επειδη ειναι ξενερωτα αραζουν συνήθως πανω η κοντα στην κεφαλή γιατι εκει γινεται ο τζερτζελες...
Το ανυποψιαστο (και καλα..) καυσιμο ζουλιεται προς τα πανω και ξαφνικα βρισκεται συμπιεσμενο ασυγχωρητα κοντα σε αναμενα καρβουνακια..
Εεεε, πολύ θελει να γινει η κουτσουκέλα..???
Υ.Γ.
Αν δεν φτασαν τα ταληρα στρωσε κουβερτα να σπασω και να ξαναρίξω...
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Γιατι δεν θελω να σε πληγωσω λεγοντας σου οτι δεν ζούμε σε ενα ιδανικό κοσμο οπου δεν γινονται ιδανικές καυσεις σε ιδανικα καυσιμα απο ιδανικους κινητήρες...
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...