Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: Τρόμπα φρένου, αλλαγή στην αίσθηση.

  1. #1
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118

    Τρόμπα φρένου, αλλαγή στην αίσθηση.

    Μια αρχική συζήτηση και γνώμες πριν πάω να τσεκάρω σε μηχανικό τι παίζει ή αν είναι ιδέα μου.

    Versys 09
    33.000χλμ

    Αλλαγή υγρών φρένων ευλαβικά 1 φορά το χρόνο. Δισκόπλακα και τακάκια σε υπεράριστη κατάσταση χωρίς γραμμές ή ανομοιομορφίες.

    Εδώ και περίπου 1 εβδομάδα έχω μια περίεργη αίσθηση στη μανέτα κατά το φρενάρισμα ανεξάρτητα ταχύτητας, ακόμα και σε στάση να είμαι. Είναι πιο έντονο κατά τα πρώτα 2-3 πατήματα και μετά χάνεται.
    Σαν να κάνει ένα σκαλοπάτι μπαλονιάσματος και να φέρνει και ένα τρίξιμο στην αφή χωρίς ήχο.

    Το σκαλοπάτι είναι από το μέσον της διαδρομής και προς το max της πίεσης. όχι στο αρχικό δάγκωμα.
    Δε μπορώ να το περιγράψω διαφορετικά.

    Τα υγρά έχουν αλλαχτεί λιγότερο από 6μηνο και από το ματάκι έχουν καλό χρώμα.
    Σπανίως πέφτω έξω οταν αλλάζει κάτι στη συμπεριφορά της μηχανής γιατί είμαι αρκετά παρατηρητικός οπότε ψιλοδυσκολεύομαι να πιστέψω οτι είναι ιδέα μου.

    Ιδέες?

  2. #2
    Καποια φυσαλιδα
    πουτσ@@@@@@@@@

  3. #3
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.658
    Mια προληπτική εξαερωσουλα πριν ανχωθεις χωρις λογο?ειχα μια παρομοια αισθηση στο CBR οταν το πηρα και μετα την εξαερωση σχεδον εξαληφθηκε
    Throttle that mysterious friend of ours

  4. #4
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Βαλε λιγο γρασσο στην επιφανεια επαφης αυτιου μανετας και πιστονιου τρομπας. Επισης στον αξονα της μανετας.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #5
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Μια παράλειψη μήπως παίζει ρόλο. Στη τελευταία αλλαγή από DOT4 πήγα σε DOT5.1
    Υπάρχει ενδεχόμενο το 5.1 να χρήζει συχνότερης αλλαγής;


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Βαλε λιγο γρασσο στην επιφανεια επαφης αυτιου μανετας και πιστονιου τρομπας. Επισης στον αξονα της μανετας.
    αυτό με το τρίξιμο στην αφή με πονήρεψε για κάτι τέτοιο. Αν και δεν έχει φάει πλύσιμο εδώ και κάνα μήνα παρόλαυτά μπορεί όντως με το καλοκαίρι που έφαγε ζέστη η μηχανή να έγινε κάτι τέτοιο.


    θενκς προς το παρόν.

  6. #6
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Το τριξιμο ειναι κλασσικη περιπτωση. Στις μη ακτινικες τρομπες το αυτι αντι να πιεζει καθετα το εμβολο, εισαγει και μια εφαπτομενικη συνιστωσα που κανει την αισθηση πτανα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #7
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Το τριξιμο ειναι κλασσικη περιπτωση. Στις μη ακτινικες τρομπες το αυτι αντι να πιεζει καθετα το εμβολο, εισαγει και μια εφαπτομενικη συνιστωσα που κανει την αισθηση πτανα.

  8. #8
    Μέλος Το avatar του/της Road Pirat
    Εγγραφή
    01/11/2015
    Μηνύματα
    426
    Λαστιχένια σωληνάκια έχεις ? και αν ναι τα έχεις αλλάξει πότε ? Τα λαστιχένια πολύμεριζοντε και μπαλονιάζουν μετά από κάποια χρόνια. Το έχω πάθει στο παπί αυτό και, είχε μεγαλώσει η διαδρομή της μανέτας και είχε περίεργη αίσθηση.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της rockobok
    Εγγραφή
    19/06/2007
    Μηνύματα
    282
    Αυτό το "σκαλοπάτι" γίνεται συνήθως όταν πιάσει μακα στην επιφάνεια που σπρώχνει η Μανέτα το έμβολο της τρόμπας. Βγάλε τη Μανέτα και καθάρισε τις 2 επιφάνειες .

  10. #10
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Aν τα 5.1 που έβαλες είναι 6 μήνες πάνω στο μηχανάκι άλλαξε τα και βάλε πάλι dot 4 και θα επανέλθει στο φυσιολογικό και η αίσθηση στην μανέτα και όλα καλά.
    Keep spamming!!!:a13:

  11. #11
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GIXXERAKIAS Προβολή μηνύματος
    Aν τα 5.1 που έβαλες είναι 6 μήνες πάνω στο μηχανάκι άλλαξε τα και βάλε πάλι dot 4 και θα επανέλθει στο φυσιολογικό και η αίσθηση στην μανέτα και όλα καλά.
    τα έβαλα για καλύτερα λόγω καλοκαιριού και συχνής χρήσης μέσα στη πόλη που τα φρεναρίσματα είναι αρκετά.

    Είναι όντως πιο ευαίσθητα τα 5.1 από τα 4?

  12. #12
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Αλλο η κινηση στην Αθηνα και αλλο η καταβαση σ ενα κατηφορικο στροφιλικι σε ρυθμους βολτας. Ειναι αρκετα δυσκολο εως ακατορθωτο να καταφερεις να βρασεις τα φρενα σου εντος λεκανοπεδιου εκτος και αν ειναι ηδη τελιωμενα η πιανεις 100αρες απο φαναρι σε φαναρι. Αν ντε και καλα θες ενα υγρο που σηκωνει μεγαλο σημειο βρασμου δες το rbf600&660 της motul που ειναι dot4 και προοριζονται και για αγωνιστικη χρηση
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  13. #13
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Εντάξει αν κάνεις το Περιστέρι Γλυφάδα μέσω κέντρου καθημερινά, αντιλαμβάνεσαι τη χρήση στη διήθηση. Προφανώς και είναι δύσκολο να βράσουν αλλά εφόσον το 5.1 είναι ανώτερο σε χαρακτηριστικά του 4 θα το προτιμήσω.
    Όπως και στα λάδια με το Spectro Platinum που δοκίμασα και δε θα ξαναβάλω Silver ή Golden.

    Η διάρκεια βέβαια είναι ένα θέμα.

    Θα κάνω απογευματάκι ένα καθάρισμα γρασάρισμα στη περιοχή της μανέτας/τρόμπας και θα τσεκάρω και το δοχειάκι. Εντάξει μια εξαέρωση με νέα υγρά φρένων δε βλάπτει.

  14. #14
    Μπορει να θελει αλλαγη το εμβολο της τρομπας.
    Cylinder Set, Master

    http://www.ebay.com/itm/Kawasaki-KLE...8AAMXQYwFRf7DV
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Έχω την εντύπωση ότι τα υγρά dot4 δεν είναι συμβατά με τα dot5.1. Ότι είναι διαφορετικής χημικής σύστασης ή κάτι τέτοιο. Πάνε χρόνια που είχα διαβάσει ένα σχετικό άρθρο.
    Δεν το ψάχνεις λίγο, μήπως επιστρέψεις στα dot4;

    ΑΝ έχω δίκιο, βέβαια.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2009, 22:02
  2. Σπάσιμο βάσης καθρέφτη στην τρόμπα φρένου.
    από kiriakost στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2007, 20:53
  3. Ερώτηση για τρόμπα φρένου και συμπλέκτη !!
    από motaba στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2006, 11:00
  4. F650 '98 Πίσω τρόμπα φρένου
    από DimitrisT στο forum BMW
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2005, 11:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF