Να μην αποσυνδέουμε καθόλου την μπαταρία της μοτοσυκλέτας εννοώ.
Ακόμα και αν χρειαστεί να "βοηθήσουμε " με μια άλλη.
Να μην αποσυνδέουμε καθόλου την μπαταρία της μοτοσυκλέτας εννοώ.
Ακόμα και αν χρειαστεί να "βοηθήσουμε " με μια άλλη.
Οσο για τα υπόλοιπα σχόλια....ιντερνετική μαγκιά κλανιά κι ο κώλος φυνιστρίνι....
Καποιο πιθανό πρόβλημα με τον ανορθωτή ίσως....που πιθανόν να μην μπορεί να σηκωσει τα πολλα amber της μπαταρίας του αυτοκινήτου κσι δουλεύει στο τέρμα και καεί;
Αλλα εδώ βλέπω πως παίζουν χοντρά σύνδρομα...οπότε άντε γεια....
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Είναι άλλο κεφάλαιο αυτό....
Γενικά εγώ το αποφεύγω εκτός σπάνιας περίπτωσης. Το να δουλέψει 'λίγο' εννοώ.
Αν είναι να δουλέψει πρέπει να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας, αλλιώς θα μείνουν υδρατμοί και στον κινητήρα και στην εξάτμιση και αναλόγως του τι λάδι έχει, μπορεί να δημιουργηθεί ίζημα.
Γενικά αυτό το 'να δουλέψει λίγο που και που' που ο κόσμος νομίζει οτι κάνει καλό, μόνο καλό δεν κάνει.
Μόνο στην μπαταρία κάνει καλό, αλλά και πάλι θα πρέπει να δουλέψει κάποια ώρα μεχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας (βλέπε παραπάνω) και όχι στο ρελαντί (για να φορτίσει κιόλας).
Αυτά δεν εννοούσες μάστορα?![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Ναι αλλά είστε ιντερνετόμαγκες και διώχνετε τους πελάτες βλέπω. Ντροπή σας.
Πελατες που θεωρούν οτι η μπαταρια του αυτοκινητου θα "δωσει" περισσότερα αμπερ απο αυτή της μηχανης (χωρίς να της τα ζητησει καποιος αναιδής) ειναι αρκετα προχωρημενοι για τις δυνατοτητες μας...
Αν δε, προστεθεί και το γεγονός οτι θεωρούν πως ντε και καλά πρέπει να ειναι παραλληλα και η μπαταρία της μηχανης επανω (ασχετα απο το αν ειναι αδεια ή βραχυκυκλωμενη) νομίζω οτι ξεφευγουν τον δυνατοτήτων μας ακόμη για για περαιτερω ανώτερες συστασεις..
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...