Υπάρχουν και ανεξάρτητοι εισαγωγείς..
Δεν έχεις άδικο...
Πολυ καλος ανθρωπος αυτος εκει..εκανα και τεστ το καβασακι το βερσυς το οποιο και περιμενω εγκριση απο την τραπεζα για να το αποκτησω..στο χρωμα εχω κολλησει μονο..μαυρο ματ η λευκο?? ειχα καταληξει στο ματ αλλα αυτος μου πε κατι που δεν σκεφτηκα. οτι το λευκο το γυαλιστερο του δινει ογκο να φαινεται πιο μεγαλο. τι λετε??
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Αν τελειώσατε με το Crossrunner και θελετε να συνεχίσετε με το Kawa, παρακαλώ ανοιξτέ νέο θέμα στην σωστή κατηγορία.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Καλημέρα.Ας γράψει κάποιος την εμπειρία του με το νέο crossrunner πχ κατανάλωση, αίσθηση,προβλήματα που αντιμετώπισε κ.τ.λ.
Καλημέρα σε όλους , είμαι κάτοχος CR εδώ και 4 μήνες , ύστερα από πολύ ψάξιμο - ήμουν μεταξύ CR και tracer - κατέληξα τελικά στο Honda ,
Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την αγορά έχω κάνει περίπου 5.700 Km όλο το καλοκαίρι γυρίζοντας Δυτική Ελλάδα ( Λευκάδα - Πάργα - Άρτα - Καλαρρύτες - Περτούλι - κτλ ) , το μηχανάκι είναι όπως το ήθελα για τουρισμό , στροφές άνετα και ευθείες ταξίδι με 130-140 χωρίς κουνήματα , με τις βαλίτσες (πίσω και πλαινές) έχει κουνήματα σε μεγαλύτερες ταχύτητες αλλά δεν είναι ασφαλές να πηγαίνεις με 180+ φορτωμένος .
Από extra έχω βάλει κεντρικό stand , χούφτες givi (οι εργοστασιακές οι απλές δεν μου άρεσαν ήθελα από το 1200 αλλά αργούσαν πολύ , οπότε έβαλα της givi) , πλαστικό κάλυμμα στον πίσω τροχό , βαλίτσες κεντρική και πλαϊνές givi με σχάρες givi που βγαίνουν στις πλαϊνές εύκολα με κλειδί , tankbag givi με μαγνήτες , τέλος άλλαξα την ζελατίνα έβαλα την ρυθμιζόμενη της givi ( λόγω ύψους , είμαι 1.90 ) .
Όσον αφορά την κατανάλωση έχω μέσο όρο (στο κοντέρ) 5,6lt/100Km , μεγάλη διαφορά είδα όταν άλλαξα την πίεση στα λάστιχα ( στην αρχή είχα 35/30 πίσω/μπροστά , έτσι μου είχαν πει στην αντιπροσωπεία ) , όμως όταν ήμουν φορτωμένος(και δεύτερο άτομο και foul πλαϊνές βαλίτσες) στις στροφές κουνούσε περίεργα λόγω χαμηλής πίεσης , κοιτώντας το βιβλίο τελικά έβαλα 42/36 , όλα άλλαξαν προς το καλύτερο και η κατανάλωσή του εκεί που ήταν πάνω από 6lt έπεσε κάτω από 5lt.
Το καλό με vtec (ανοίγει πάνω από τις 6.500 στροφές και γίνεται χαμός σε θόρυβο και μπαμ) είναι ότι αν θέλεις να κινηθείς ήρεμα και οικονομικά παίζεις έως 6.500 , αν θέλεις γούστα φορτώνεις αλλά με κατανάλωση πάνω από τα 10lt .
Μια και υπάρχει ενδιαφέρον ας προσθεσω μερικές εντυπώσεις ακόμα μετα απο ενα ταξιδι σε Ιταλία Ελβετία τον Ιουνιο :
Στα 5000 χλμ μιας βδομαδιατικης εκδρομής η μηχανη επιβεβαίωσε την αξία της τόσο στις ωτοστρατες οσο και στα πασα των Αλπεων.
Ένοιωθα παντα ανετος , ξεκούραστος και σίγουρος . Ευελικτη και στιβαρη μηχανη με φρένα αψογα.
Με 5000 rpm και 6η ειχε περίπου 150 kph .Με συνηθη ταχύτητα γυρω στα 130 η μεση κατανάλωση ολου του ταξιδιού ηταν στα 5,4 λιτρα.
Ημουν μονοκαβαλος ,χωρις πλαινες βαλίτσες.
Κοντευω να εξηνταρισω και τα γκαζια μου είναι ανάλογα και ισως γι αυτο η δυναμη της μου φαίνεται ανεξάντλητη κι ανεξερεύνητη.
Οταν φοραγα ωτοασπίδες και δεν ειχα τον θόρυβο του αέρα νομιζα οτι ειχα ηλεκτρικό μοτερ .
Η απουσία εντονου ηχου απο τον κινητήρα μέχρι τις 6000 rpm και τα αποθέματα ροπης δινουν την αισθηση μιας πανισχυρης μηχανης.
Με σωστο κρανος η ωτοασπιδες το ταξιδεμα της ειναι οντως σκετη απολαυση. Ανεμοθωρακα δεν ειχα αλλαξει.
Της εχω βαλει κάγκελα της SW MOTECH που μου φανηκαν συμμαζεμενα και γι αυτο πιο όμορφα .
Αποδειχτηκαν σωτήρια σε στατικη πτωση της μηχανής ,μονο μια μικρη καμψη μανετας εμεινε ως ενθυμιον...
Την εριξε αναμεσα στα πόδια μου ελικόπτερο διάσωσης που κατεβηκε στα 20 μετρα απο μενα λογω καραμπόλας σε ωτοστρατα .
Ευτυχως φοραγα σκληρό μποτακι και το πελμα μου δεν πηρε χαμπαρι οταν η μηχανη το πλακωσε . Ο σωστος εξοπλισμος σωζει ....
Μειονεκτηματα : Η αναπόφευκτη ζέστη του τετρακυλινδρου στα καλοκαιρινά μποτιλιαρισματα και τα ασχημα φλας οπως τουλαχιστον
τα βλεπει ο οδηγος.. Επισης δεν μπορω να συνηθισω τον ηχο του τετρακυλινδρου και νομιζω συνεχεια οτι εχω υψηλότερο αριθμό
στροφών απο οτι δειχνει το στροφόμετρο...
Που θα παει ? Θα απογαλακτισθω καποια στιγμη απο την αξέχαστη και ιστορικη V STROM 04 ! !
Οραίες οι αναφορές σας και ευχαριστούμε πολύ ,όμως θα ήθελα τη γνώμη σας και σε κάτι ακόμη.Πως σας φανήκαν τα led φώτα του τη νύχτα;Έχουν καλύτερη απόδοση απο xenon φώτα;Είστε ικανοποιημένοι απο την αποδοσή τους;
Περι φώτων : Συγκριτικό με τα xenon δεν μπορώ να κάνω αλλά για τα φώτα της CR θα έλεγα οτι εχουν
ξεκούραστο , λευκό φως ημέρας .
Στη χαμηλή σκάλα εμφανίζεται μια οριζόντια , στενή , έντονη ζωνη φωτός που στην αρχή με ξένισε λιγο..
Πριν και μετά από αυτη το φως ειναι σαφώς πιο ασθενές αλλά δεν τίθεται θέμα ορατότητας .
Στη μεγαλη σκάλα ο φωτισμός ειναι πολυ πιο ομοιογενης και θα λεγα απολύτως ικανοποιητικος .
Το υψος της δεσμης ρυθμίζεται πανεύκολα , χωρις εργαλεία και θα πρεπει πάντα να ειναι σωστα ρυθμισμενη.
Ακόμα και στη χαμηλή σκάλα η έντονη ζώνη της ενοχλεί ιδιαίτερα τους απέναντι όπως έχω διαπιστώσει
απο τα σινιάλα τους ...