Τελευταία τροποποίηση από slzr; 25/09/2016 στις 23:10.
οτι και να λεμε επειδη μαλλον η διαφορα θα
ειναι ανω των 25 βαθμων στο τελος
δεν θα αποτελει δικαιολογια η ατυχια του μοτερ
Αρα καθαρα αγωνιστικα και με βαση τα οσα εκαναν
οι οδηγοι εντος πιστας
ο Μαρκεζ το αξιζει 100%
O Rossi έχει μαλακιστεί φέτος όπως και ο Marquez πέρσι, αν και πολύ θα θέλαμε να λέγαμε ότι αν δεν υπήρχε η βλακώδης τούμπα στο Άσσεν και το μοτέρ στο Mugello ακόμα και αυτή τη στιγμή πιθανότατα θα ήταν 1ος στη βαθμολογία, δεν έχει καμία απολύτως σημασία.
Ο ΜΜ είχε και άλλες φορές την τύχη μαζί του καθότι γλύτωσε το low στη Βαρκελώνη στο τελευταίο σικέιν, έκανε την εκδρομή στο Sachsenring και παρόλα αυτά κέρδισε και έσωσε και χτες ένα ακόμα low, καταλαβαίνεις δλδ ότι από λεπτομέρειες θα μπορούσε να μετράει 3 ακόμα τούμπες
Ο Rossi έχει συμβόλαιο μέχρι και το τέλος του 2018
Δεν γουστάρω να κάνω κουβέντες υποθετικές, τις έκανα πριν 10 χρόνια αυτές, αλλά:
Με νίκη στο Mugello, ο Marquez θα είχε ίσως 4 βαθμούς λιγότερους ( θα τερμάτιζε 3ος πίσω από τον Λορένθο)
Με νίκη στo Αssen, ο Marquez θα είχε και πάλι 4 βαθμούς λιγότερους (Rossi-Miller-Marquez)
Άρα +50 ο Rossi, -8 o MM, οπότε στη βαθμολογία τώρα θα ήταν μπροστά ο Rossi με 6 βαθμούς
Αλλά ξαναλέω, μαλακοκουβέντα και δεν γουστάρω να την κάνω, με εκνευρίζει δλδ το ότι θα μπορούσε να ήταν πρώτος και τώρα ουσιαστικά παλεύουμε με τον Λορένθο για την 2η
Υπέγραψε καινούριο συμβόλαιο για 2017-2018
http://www.motogp.com/en/news/2016/0...tension/195869
Ε ναι ρε παιδιά, simple math!
Μάλλον δεν είχε ψηθεί καλά στον φούρνο το λάστιχο του Pedrosa από την michelin.
Ακόμα και η ίδια λέει , παραδέχτηκε ότι δεν έπρεπε να συμβεί
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=23724
Η ανικανότητα της μισελέν έχει γίνει ο πρωταγωνιστής της σεζόν.
Δεν θα το έλεγα. Λάθη σίγουρα έγιναν, αλλά σε γενικές γραμμές καλά τα έχει πάει νομίζω.
Μετα απο 7 χρόνια απουσίας επέστρεψε με τελείως διαφορετικά λάστιχα απο τα Bridgestone, και διαφορετικής διαμέτρου επίσης.
Στον 1ο αγώνα στο Qatar κατερριψαν το ρεκόρ, και απο τότε εξελίσσονται.
Παρουσιάστηκαν προβλήματα με τους πολύ βαρείς αναβάτες και αναγκάστηκαν να κάνουν αλλαγές.
Χαμένος βγήκε περισότερο απ όλους ο Pedrosa.
Παρεχουν αρκετά διαφορετικά λάστιχα που μπορεί να επιλέξει καποιος ανάλογα την μοτο του και το στυλ του και αυτό συνέβαλλε στο οτι εχουμε δεί τοσους διαφορετικούς νικητες φέτος.
Δεν έχουν data απο τις πίστες ακόμα, του χρόνου θα αποδείξουν την δουλειά που έκαναν.
Δηλαδή το φιάσκο της Bridgestone στην Αυστραλία ήταν καλύτερο ενω ειχε το monomarka τόσα χρόνια?
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957