Έχω ένα dt125 αν αδειασω το σαλιγκάρι της εξάτμισης θα έχει καμία διαφορά στην επίδοση η μόνο θόρυβο θα κάνει ??
Έχω ένα dt125 αν αδειασω το σαλιγκάρι της εξάτμισης θα έχει καμία διαφορά στην επίδοση η μόνο θόρυβο θα κάνει ??
Αν θες επιδοσεις μαλλον θα πρεπει να πας σε αλλο μηχανακι. Πειραζοντας την εξατμιση θα σπασεις τα νευρα των γυρω και δεν θα παρεις επιδοσεις. Μαλλον θα τις μειωσεις και αλλο.
Το δικό σου αν δε κάνω λάθος του '89 δε είπε οτι ειναι; Εαν ναι δεν εχει κόφτη εκει μεσα, μη το πειράξεις ειναι πολυ σημαντικός ο σαλιγκάρος στα δίχρονα
Σπάστονα...
Έτσι κι αλλιός κηδεία πας αν μη τι άλλο θα σ ακούνε και οι άλλοι.
Το μοιρολόι δηλαδή...
υγ
Έχω μια απορία όμως....
Πέραν το ότι αυτό που θες να κάνεις απαγορεύεται και μπορεί και να σε γράψουν (μπορεί και όχι)
Τους γύρω σου δεν τους σκέφτεσαι καθόλου?
Δεν σου περνάει από το μυαλό ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν αντέχουν πχ το θόρυβο ή κάνουν κάποια σημαντική δουλειά που απαιτεί συγκέντρωση?
Και μεταξύ μας τι ακριβώς θα ήθελες να συμβεί, ιδανικά μιλώντας, στο μηχανάκι σου από τη μετατροπή αυτή?
Τα 15 άλογα να γίνουν 16?
Από περιέργεια ρωτάω....
ανανήψαντας
Το μοτερ αυτο έβγαζε 33 στα tzr125, 27 στο tdr125, 25 στα πρώτα ypbs dt, 22 έως το '95 και 15 απο εκει και έως '07
Υπαρχουν κοφτές σε διαφορα σημεία για να περιορίσουν τους ρύπους και να το κανουν πιο ομαλό και πολιτισμένο
Ο φίλος την ψάχνει για να δει εαν εχει περιορισμό στον σαλιγκάρο, νομιζω οτι τα μοντέλα '89 δεν ειχαν κανενα
Προς θεού παιδιά το μηχανάκι δεν κυκλοφορεί στον δρόμο είναι μόνο για χρήση enduro δεν με έχει αφήσει πουθενά απλά έψαχνα κάτι για να κάνω πιο χαλαρες τις αναβασεις μην είμαι όλο πρώτη Δευτέρα άλλαξα μπροστά γρανάζι να έχει λίγο ροπες και έψαχνα κάτι για λίγο παραπάνω εννοείται πως δεν κυκλοφορεί σε δρόμους!!
Ο σαλίγκαρος, εννοείς τον θάλαμο διαστολής έτσι; Όχι το τελικό, σωστά;
Η ερώτησή σου, μάλλον δεν έχει νόημα, γιατί ο σαλίγκαρος, έτσι κι αλλοιώς -συνήθως- άδειος είναι.
Το τελικό έχει διαφράγματα και πράγματα να αδειάσεις. Αν το αδειάσεις, θα κάνεις θόρυβο, και αν δεν παίξεις με τροφοδοσία ανάλογα περισσότερης βενζίνης (που θα ζητήσει το μοτέρ λόγω του ότι στα δίχρονα η εξάτμιση παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στον χρονισμό και στην ροή του καυσίμου), εκτός που θα κάνεις φασαρία, θα στεγνώσει το μοτέρ, δεν θα δουλεύει σωστά, και ενδεχομένως να λιώσεις πιστόνι πολύ γρήγορα.
Η σωστή μετατροπή είναι, άλλος σαλίγκαρος, με άλλους όγκους μελετημένος για απόδοση, αγωνιστικό τελικό ΚΑΙ ζιγκλέρωμα στο carb να δουλεύει σωστά και με ασφάλεια για το μοτέρ.
+1000.