To ενδιαφέρον στην όλη είδηση ότι "κουνάει" είναι πως α) δεν μάθαμε από καμμία επίσημη πηγή αν διορθώνεται αλλάζοντας την τάση των ρουλεμάν του λαιμού, όπως είπε η εδώ αντιπροσωπεία (έστω και από χρήστες/ιδιοκτήτες) και β) ότι η Yamaha δήλωσε πως δεν δοκιμάζει τα μηχανάκια "σε υψηλές ταχύτητες".
1. η τιμη των 10,600 ευρω ειναι για το υπαρχον μοντελο
2. στο μοντελο του 2017 λογικα θα υπαρξει μια ανατιμηση, μακαρι να μεινει η ιδια
3. απο τις αλλαγες το τρακσιον κοντρολ 3 σταδιων το βρισκω αδιαφορο, ειτε το εχεις ενεργοποιημενο ειτε οχι.... ο σλιπερης κλατς ειναι γαματος αλλα μπαινει και αφτερμαρκετ στα παλια (το εχει κανει ενας σε μτ-09), οποτε γιατι να κλαινε οι παλιοι κατοχοι για την φισα του κουικ σιφτερ? δεν βρισκω σοβαρο λογο ανταλλαγης εφοσον το μηχανακι δεν αλλαζει κατι αλλο σε πλαστικα, ψαλιδι, αναρτησεις... βεβαια ας περιμενουμε να το δουμε.
4. το μοντελο ΔΕΝ ΚΟΥΝΑΕΙ, εχει μια ευαισθησια λογω βασικων χαρακτηριστικων (πολυ ελαφρυ, οχι ιδανικη αεροδυναμικη, μεγαλο τιμονι και χουφτες). τεινει να ελαφραινει και αν δεν βοηθησει ο αναβατης, τοσο περισσοτερο μπορει να κουνησει.
Δεν το έχω οδηγήσει και με ενδιαφέρει σοβαρά. Αλλά έχω κάποιες απορίες
Πιθανόν (και σίγουρα μάλλον) είναι μοντέλο με γρήγορη γεωμετρία.
Όμως ότι έχει γραφεί γύρω-γύρω από διάφορους αντικρούει ότι ξέραμε (από δικές μας εμπερίες) ή ότι είχαμε ακούσει (σε θεωρητικό επίπεδο)
Άλλος λέει ότι θέλει χαμήλωμα εμπρός για να γίνει σταθερό (δεν μειώνεται έτσι το trail και έχεις αντίθετο αποτέλεσμα?)
Άλλος λέει ότι σφίγγει την προφόρτιση του ελατηρίου πίσω και σκληραίνει η ανάρτηση (από πότε σκληραίνει ένα ελατήριο με την προφόρτιση?)
Άλλος λέει ότι του λείπουν 1 cm μεταξόνιο (μια αλυσίδα με 2 κρίκους περισσότερους θα έχει αποτέλεσμα?)
Θέλει σφίξιμο ο λαιμός (Εδώ σοβαρεύουν τα πράγματα. Θα πάρει κανένα γατζόκλειδο κανά παιδί και θα σκοτωθεί. Το τιμόνι πρέπει να κινείται ελεύθερα δεξιά-αριστερά και χωρίς τζόγους. Ένα αμορτισέρ μπορεί να βοηθάει , αλλά προσοχή. Πολύ σφιχτά αμορτισέρ τιμονιού δημιουργούν αντίθετο αποτέλεσμα όταν ο τροχός πατάει έδαφος απότομα μετά από σούζα).
Ο μύθος με το ρουλεμάν του λαιμού ξεκίνησε από το moto που μούρλανε στις σούζες το μηχανάκι και προφανώς χαλάρωσε.Μπορεί να συμβεί παντού. Πλαίσιο να μην κόβει μόνο
Κάποιοι έχουν αναφέρει ότι με συνεπιβάτη ή αποσκευές δεν κουνάει (άρα τι θέλει χαμήλωμα?)
Πρόσφατο βίντεο που είδα έδειχνε κάποιον κάπου στην Αθήνα να αλλάζει ταχύτητες τέρμα γκάζι , να αφήνει επάνω στην αλλαγή τέρμα το γκάζι , να πατάει το συμπλέκτη βάζοντας όλην του τη δύναμη και να ανοίγει τέρμα το γκάζι αρχίζοντας τα κουνήματα. Ήταν εμφανές ότι ξεκίναγε το κούνημα μετά την προσγείωση του τροχού μετά από την ελαφριά σούζα που έκανε. Μήπως του έλειπε κανά quick-shifter τελικά?
Πάντως σε διάφορα τεστ από επίσημα περιοδικά στο youtube δεν αναφέρουν περίεργα κουνήματα.
Αντίθετα για το 1290 το motorcycle.com ήταν πολύ ξεκάθαρο. Στο βίντεο είπαν <<ξέρετε εμείς δεν πάμε πάνω από 100μίλια/ώρα , αλλά δοκιμάσαμε κει κούναγε (waving το ανέφεραν)
για το θεμα μετα τα 170 τσιμουδια η γιαμαπα?
Lost on purpose..again
Σωστα αυτα που λες αλλα γεγονος ειναι οτι την επομενη χρονια κανανε κατι αλλαγουλες για διορθωση των κουνηματων
πουτσ@@@@@@@@@
εχει πεσει τρομερη παραπληροφορηση για το μηχανακι. τωρα να γραφουμε τα ιδια και τα ιδια 100 φορες δεν εχει νοημα.
1. οχι δεν θελει χαμηλωμα το μηχανακι, χειροτερο γινεται
2. εξαρταται το βαρος του οδηγου, σε αλλους θελει χαλαρωμα μια θεση σε αλλους να σκληρηνει. ακυρο και αυτο
3. ο λαιμος θελει τσεκαρισμα στα 1,8 οχι σφιξιμο σονι και και καλα γιατι ο κος κοσκινας (τεχν.διευθ.γιαμαχα) προετρεπε να πανε να τσεκαριστουν οι ροπες σισφηξης.
4. σε σχεση με αλλες μηχανες ναι ειναι κοντοτροχο, με μικρο μετατροχιο. αν ομως αλλαξεις αυτο το χαρακτηριστικο το μηχανακι χανει το fun to drive κοφτερο, με πολυ γρηγορη γεωμετρια χαρακτηρα του. το μηχανακι δεν ειναι τουριστικο ουτε ον-οφ, σπορτ ψηλο hyper motard ειναι με δυνατοτητες τουρισμου
5. εννοειται οτι με φορτωμενη βαλιτσα ή δευτερο αναβατη ειναι ακλονητο
6. ακλονητο ειναι και με ενα αναβατη ο οποιος δεν καθεται σαν τον ελ σιντ παλουκωμενο, δεν σφιγγει τιμονι και ειναι με χαλαρα χερια και εχει κανει μια υποτυπωδη ρυθμιση αναρτησης για τα κιλα του. οποιος τωρα γουσταρει να τα χωνει χωρις να δινει λογαριασμο σε κανενα, εχει αλλαξει αναρτησεις, εχει βαλει σταμπιλιζατερ ειναι σε αλλο επιπεδο μακραν.
Ειναι παντως κριμα η γιαμαχα να βγαζει νεο μοντελο και αυτο να ειναι προβληματικο σε βασικους τομεις οπως η ευσταθια του. Δε γινεται ανθρωπος που ειχε fazer και πηρε μτ09 να αναπολει το fazer που ειναι μηχανακι 10+ ετων (γεγονος αυτο)....![]()
TO AVOID PAIN, THEY AVOID PLEASURE
TO AVOID DEATH, THEY AVOID LIFE
54°10'02.9"N 4°28'40.5"W
καλά, λέμε κανένα αστείο να περνάει η ώρα;
υπάρχει άνθρωπος που από το ψοφίμι 600 πέρασε στο ολοζώντανο 900 και του λείπει το παλιό; Γιατί; Πρακτικά μόνο σε τελικές υστερεί και για ανθρώπους ας πούμε "φυσιολογικούς" ή του "μέσου όρου" αν θέλεις καλύτερα, ουδεμία σημασία έχει ο περιορισμός.
καλά, μάζεψε κάτι, το BMW δεν είπε κανείς να κουνάει. το Multi πάλι, τρεις γενιές μετά ακόμα να το "φτιάξουν".
υπαρχουν βιντεο και μαρτυριες στο εξωτερικο που εδειχναν ελαφρωμα ακομα και σε αυτο. καλα για το μουλτι το λενε κατοχοι φιλοι. το κατεμι με βαλιτσες και χωρις τρικυμια. εγινε λεει ενα update στις ηλεκτρονικες αναρτησεις.
εν ολιγοις η κατηγορια ψηλα σπορτ μηχανακια ασχετως ιπποδυναμης αεροδυναμικως ψιλουποφερουν.
τωρα να συγκρινουμε το φειζερ με το τρεισερ ειναι επιεικως... αστειο σε βαθμο τρολαρισματος
TO AVOID PAIN, THEY AVOID PLEASURE
TO AVOID DEATH, THEY AVOID LIFE
54°10'02.9"N 4°28'40.5"W