Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 65

Θέμα: Ερώτηση για κουτί (καλά ντε μην βαράτε)

  1. #31
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093

  2. #32
    Μέλος
    Εγγραφή
    31/08/2016
    Μηνύματα
    88
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΑΣ ΜΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ



    Η Σεβρολέτ, ΤΕΛΕΙΩΣΕ από την Ευρώπη όπως ακριβώς το ακούς.
    Όπως και ή Ντααεγού,όπως η Νταιχάτσου.
    Πως λοιπόν να αγοράσει ο φίλος μας Σεβρολέτ..??
    Επίσης μας είπε ότι κάνει 10000 χλμ. το χρόνο.
    Και εγώ πριν 2 χρόνια αγόρασα ΒΕΝΖΙΝΗ επειδή ακριβώς ΔΕΝ γράφω πάνω
    από 10-12 χλιάδες χλμ. το χρόνο..!!!
    Ακόμα και πριν αρχίζουν να βάζουν χέρι στο πετρέλαιο,ακόμα και πριν οι εταιρίες
    κολοσσοί αρχίζουν να στρέφονται προς τους κινητήρες βενζίνης με λιγότερα κυβικά
    και τούρμπο,ακόμα και πριν ανακοινώσουν γίγαντες όπως η Τογιότα πρώτη σε
    πωλήσεις παγκοσμίως με περίπου 12 μύρρια αυτοκίνητα,ΟΤΙ σταματάει σε 1-2 χρόνια
    να ασχολείται με το πετρέλαιο,ακόμα και πριν Αμερικανοί ,Παριζιάνοι κ.λ.π.βγούνε
    και αρχίσουν τις απαγορεύσεις πετρελαιοκίνητων στις μεγάλες πόλεις,ακόμα και
    ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ πετρέλαιο της προκοπής στην Ελλάδα και δεν βγάζαμε τα φίλτρα dpf
    από τα αυτοκίνητα μας επειδή κοστίζουν πολύ ακριβά όταν χαλάσουν,ακόμα και αν
    τα πετρελαιοκίνητα που ανακαλύψαμε το 2012 στην χώρα μας.όταν οι άλλοι είχαν αρχίσει
    την αντίστροφη μέτρηση δεν κόστιζαν πολύ παραπάνω,ακόμα και αν δεν είχαν ήδη βάλει
    χέρι μόλις η πίττα μεγάλωσε στο όριο των 100 μικρογραμμαρίων που φέτος από 90 ετοιμάζονται
    να το πάνε στα 85-80,ακόμα και αν δεν ετοιμάζονταν για το μεγάλο σάλτο,την τιμή του
    πετρελαίου κίνησης που σε όλη την Ευρώπη είναι στα ίδια με την βενζίνη,ίσως και λίγο παραπάνω σε κάποιες χώρες,
    ΑΚΟΜΑ η βενζίνη για τα μικρά αυτοκίνητα που γράφουν μέχρι 15-20000 χλμ.το χρόνο
    κατά την άποψη μου ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ..!!
    Για τον φίλο μας που ψάχνεται το Σέατ έχω να πω ότι είναι ο φτωχός συγγενής του γκρουπ,όμως
    ο καλύτερος για τα λεφτά του.
    Φίλε μου Χόντα,Τογιότα ,Σουζούκι και μετά Κορέα.
    Επειδή τα έψαξα πριν αγοράσω,το Τζάζ είναι το καλύτερο και το πιο αξιόπιστο.
    Από κοντά ακολουθούν και οι υπόλοιποι που έγραψα.Μοτέρ βενζίνης υπάρχουν πλέον πολλά.
    Και σε πολλά κυβικά.Και το Χόντα έχει δύσκολο σέρβις αλλά ΔΕΝ θα σου πάθει τίποτε.
    Αυτή είναι η γνώμη μου
    Την seat την αγαπώ για πολλούς λόγους και ελπίζω να καταλήξουμε εκεί κυρίως γιατί μου αρέσει οπτικά αλλά είναι και ευκαιρία το ford γιαυτό και το κοιτάω ... Από ζημιές αν τύχει κάτι θα πονέσει στην τσέπη ενώ στη βενζίνη και ειδικά στο seat δεν κοστίζουν όσο στα vw που καίγεται το κοντέρ και θέλει 600ε γελάει ο κόσμος...

  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    το τζαζ ειναι οτι πιο τιμιο σημερα που τα αυτοκινητα εχουν κοντινη ημερομηνια ληξης και κατασκευαζονται σαν αναλωσιμα
    απο οσο γνωριζω υπαρχουν συγκεκριμενα χρωματα τα οποια ειναι made in japan οποτε πραγματικα παιρνεις αυτοκινητο για μια ζωη

  4. #34
    Μέλος
    Εγγραφή
    31/08/2016
    Μηνύματα
    88
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    το τζαζ ειναι οτι πιο τιμιο σημερα που τα αυτοκινητα εχουν κοντινη ημερομηνια ληξης και κατασκευαζονται σαν αναλωσιμα
    απο οσο γνωριζω υπαρχουν συγκεκριμενα χρωματα τα οποια ειναι made in japan οποτε πραγματικα παιρνεις αυτοκινητο για μια ζωη
    Ναι δεν λέω honda κτλ αλλά τόσα λεφτά για ένα γκουβαδακι ...

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nik69
    Εγγραφή
    26/12/2014
    Μηνύματα
    589
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από newrider125 Προβολή μηνύματος
    Την seat την αγαπώ για πολλούς λόγους και ελπίζω να καταλήξουμε εκεί κυρίως γιατί μου αρέσει οπτικά αλλά είναι και ευκαιρία το ford γιαυτό και το κοιτάω ... Από ζημιές αν τύχει κάτι θα πονέσει στην τσέπη ενώ στη βενζίνη και ειδικά στο seat δεν κοστίζουν όσο στα vw που καίγεται το κοντέρ και θέλει 600ε γελάει ο κόσμος...
    Σε αυτές τις κατηγορίες που κοιτάς , Seat-Vw είναι τα ίδια αυτοκίνητα με το ίδια μηχανικά μέρη (και το ίδιο κόστος στα αναλώσιμα).
    Εάν υπάρχουν διαφορές σε κόστος μπορέι να είναι σε εσωτερικά-πλαστικά κλπ.
    Μην σου πω ότι μπορεί να βγαίνουν και από τις ίδιες γραμμές παραγωγής.

  6. #36
    Μέλος
    Εγγραφή
    31/08/2016
    Μηνύματα
    88
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nik69 Προβολή μηνύματος
    Σε αυτές τις κατηγορίες που κοιτάς , Seat-Vw είναι τα ίδια αυτοκίνητα με το ίδια μηχανικά μέρη (και το ίδιο κόστος στα αναλώσιμα).
    Εάν υπάρχουν διαφορές σε κόστος μπορέι να είναι σε εσωτερικά-πλαστικά κλπ.
    Μην σου πω ότι μπορεί να βγαίνουν και από τις ίδιες γραμμές παραγωγής.
    Αλλάξαμε δίσκο πλατό στο cordoba με 200ε (70 κόστος ανταλακτικου ) ενώ θείος μου πήγε και ρώτησε για το passat και του είπαν 450ε... γενικά μπορεί να είναι ίδια γραμμή παραγωγής αλλά διαφορά στα κόστοι έχουν

  7. #37
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nik69 Προβολή μηνύματος
    Σε αυτές τις κατηγορίες που κοιτάς , Seat-Vw είναι τα ίδια αυτοκίνητα με το ίδια μηχανικά μέρη (και το ίδιο κόστος στα αναλώσιμα).
    Εάν υπάρχουν διαφορές σε κόστος μπορέι να είναι σε εσωτερικά-πλαστικά κλπ.
    Μην σου πω ότι μπορεί να βγαίνουν και από τις ίδιες γραμμές παραγωγής.



    Martorell ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ Η ΣΕΑΤ



    Όμως άλλες τιμές έχουν ότι γράφει επάνω Σέατ,είναι το παραμύθι της εταιρίας.
    Εάν είχε τους κύκλους της Άουντι θα ήταν ακόμα πιο ακριβό από το Πασάτ...!!

  8. #38
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από newrider125 Προβολή μηνύματος
    Αλλάξαμε δίσκο πλατό στο cordoba με 200ε (70 κόστος ανταλακτικου ) ενώ θείος μου πήγε και ρώτησε για το passat και του είπαν 450ε... γενικά μπορεί να είναι ίδια γραμμή παραγωγής αλλά διαφορά στα κόστοι έχουν
    Ετσι.
    Και αν ηταν αουντι θα χε ακομη περισσοτερο....
    πουτσ@@@@@@@@@

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nik69
    Εγγραφή
    26/12/2014
    Μηνύματα
    589
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    Martorell ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ Η ΣΕΑΤ



    Όμως άλλες τιμές έχουν ότι γράφει επάνω Σέατ,είναι το παραμύθι της εταιρίας.
    Εάν είχε τους κύκλους της Άουντι θα ήταν ακόμα πιο ακριβό από το Πασάτ...!!
    Ιbiza-Polo με τον κινητήρα TSI των 110Hp έχουν διαφορά χοντρικά 2000€ (φθηνότερο το seat) αλλά θέλει πολύ ψάξιμο σε λεπτομέρειες της διαφοράς εξοπλισμού για να βγάλεις συμπέρασμα.
    Τα μηχανικά τους μέρη είναι ίδια. Άντε να έχουν διαφορές σε λεπτομέρειες τύπου αμορτσέρ-ελατήρια.
    Άμα η vw στην ελλάδα χρεώνει τιμές αναταλλακτικών (αναλώσιμα-μηχανικών μερών) ποιό ακριβά από την σεατ προφανώς γίνεται εκ του πονηρού.

    Σε σχέση με την σύγκριση που έκανε το παιδί τώρα.
    1)Συγκρίνουμε αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας και κινητήρα και εξοπλισμού. Το cordoba ήταν μια ατυχή 'εμπνευση ενός σχεδιαστή βασισμένη στο ibiza (κάποιος πήγε και κόλλησε ένα κουτί από πίσω με αποτέλεσμα ένα πρακτικό αλλά άσχημο αυτοκίνητο).
    Το passat ανήκει στην μεσαία κατηγορία και καλώς ή κακώς (δεν το κρίνω) σε λίγο ποιό premium μάρκα.
    Το 1ο μάλλον είχε 1400cc (δεν πρέπει να ήρθε με άλλον στην Ελλάδα) το 2ο τι μπορεί να ήταν και ποιάς χρονιάς ?

    2) Καλό είναι να συγκρίνουμε άμμεσα το σήμερα. Το 1ο γιαπωνέζικο που πήρα το 93(sunny 1400) προφανώς ήταν αξιόπιστο. Όμως οι τιμές των ανταλλακτικών τότε σε σύγκριση με τα ευρωπαικά προκαλούσαν δάκρυα τόσο ακριβά που ήταν. Δεν μπορούν (προσωπικά) οι εμπειρίες του τότε σώνει και καλά να ισχύουν και σήμερα. Το σωστό είναι να κάνεις έρευνα αγοράς ΤΩΡΑ και να κρίνεις.

  10. #40
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    αν είναι να παρουμε αμάξι και να το σκεφτόμαστε μη καψουμε βενζίνες, μενουμε και με το λεωφορείο/μοτοσυκλέτα μικρού/μεσαίου κυβισμού.

    μετα την εγγυηση δεν παίρνουμε ποτε ανταλλακτικά απο την αντιπροσωπεία. Ολες οι εταιρείες παραγγέλνουν τα ανταλλακτικά απο μεγαλες εταιρίες (febi, valeo, dayco, κλπ), κοτσάρουν τη μάρκα επάνω και το διανέμουν διπλή τιμή απ' οτι το δινει η febi, valeo, dayco, κλπ).

    βρίσκουμε μάστορα της προκοπής που ξερει να τηρεί το σχέδιο συντήρησης (maintenance schedule) της εταιρείας και αγοραζουμε τα ανταλλακτικά μόνοι μας, ή ζηταμε βοήθεια απο καποιο φίλο μας που ΞΕΡΕΙ και το έχει ξανακάνει (όχι νομίζει οτι ξέρει, γιατι απο τετοιους πήξαμε).

    μη μενετε σε στερεότυπα μιας μάρκας, η στερεότυπα του τυπου "japan ρε". Honda και Toyota λίγο ξεχωρίζουν, αλλα nissan, suzuki, κορεάτικες, βραζουν στο ιδιο καζάνι με τους υπόλοιπους. Πιο μεγάλη σημασία έχει το συγεκριμένο μοντέλο και το εργοστάσιο παραγωγής.

    Η επιλογή αυτοκινήτου δεν επιδέχεται συναισθηματισμούς και στερεότυπα, αλλα πρέπει να γινεται με ξεκάθαρα ορθολογικά κριτήρια (πόσα λεφτά διαθέτω, πόσα χλμ θα κάνω το χρόνο, θελω εγγύηση ή όχι, πόσοι επιβάτες και ποσες αποσκευες θα το χρησιμοποιούν, ποιο μ' αρεσει σχεδιαστικά-και αυτο στα ορθολογικά το βαζω γιατι αν κατι δε σ'αρεσει δε το αγοράζεις). Επίσης πρεπει να απαλλχθούμε απο άλλα στερεότυπα, του τύπου "ποιο αγόρασε ο Χ φίλος, με ποιο θα ρίξω περισσότερα γκομενάκια", κλπ. Αν είναι να πέσει με το Χ αμάξι το γκομενάκι, δε θα σας τύχει και καμια διάνοια γκομενακι, θα γκαστρωθεί κι όλας για να μη χάσει το "κελεπούρι" (ετσι νομίζει), μετα θα καταλλάβει οτι δεν ησασταν "κελεπούρι" (μεχρι να το καταλάβει θα έχετε κάνει άλλα 2-3 παιδια) και μετα θα συνεχίσει το είδος να διαιωνίζεται (idiocracy). Τωρα θα μου πειτε τη σχέση έχουν όλα αυτά με την επιλογή αμαξιού? Απο αυτα βγαίνουν τα στερεότυπα που μας ..μάνε τη ζωή.

  11. #41
    ΦΙΛΕ ΜΟΥ


    Καλά τα λες για την αγορά,όμως πλέον οι εταιρίες δίνουν 5 και 6 και 7 χρόνια εγγύηση
    για να σε έχουν στο τσεπάκι...!!
    Αν επι τόσα χρόνια σε ρουφάνε το μεδούλι με τα σέρβις,μετά είναι πολύ αργά.
    Ναι και εγώ επέλεξα το σετ της βαλέο για να περάσω δίσκο πλατώ για το πεζώ μου 307 στέισον.
    Και είχα φύγει από την Πεζώ πριν καν συμπληρωθεί η εγγύηση γιατί έβλεπα χρεώσεις
    συντήρησης που με έκαναν να τρελαίνομαι.Όμως με ρίσκο..!!
    Σήμερα η εγγύηση πάει πια πακέτο και είναι μέσα στα ατού της πώλησης για μία εταιρία.
    Πως λοιπόν να φύγεις από το μαντρί..??
    Δεν θα μπω στη διαδικασία του να να αρχίσουμε εδώ μέσα Τζαπάν ή Ευρώπη...!!!
    Προσωπικά είχα μπει στο δίλημμα,έψαξα τα φόρουμ,ΔΙΑΒΑΣΑ και κατέληξα στην αγορά.
    Σήμερα δεν κρύβεται τίποτε πλέον με το ίντερνετ.
    Και δεν θα πήγαινα σε αγορά με τίποτε σε ένα γκρουπ που το έβαλαν στόχο μέχρι και
    οι έχοντες συμφέροντα Αμερικάνοι..!!!
    Μετά από τόσα χρόνια που έχω στην πλάτη μου έφτασα στο συμπέρασμα πως οι άνθρωποι
    πουλάνε υπερτιμημένα χωρίς να έχουν πια τα προιόντα τους την αίγλη των πρώτων χρόνων
    μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο.
    Εκείνο που κάνει τους Ιάπωνες και τους Κορεάτες πλέον να ξεχωρίζουν είναι κατά τη γνώμη μου
    το BEST VALUE.Το γνωστό καλό και παλιό Ελληνικό ότι δίνεις εκείνο παίρνεις...!!!

  12. #42
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    για το μαντρι υπαρχει τρόπος. Κάνεις μόνο τα service στην αντιπροσωπεία (στα 5 χρόνια δεν αλλαζεται ο ιμαντας ούτως η άλλως, στα περισσότερα αμάξια) και τυχόν νωρίτερη ζημια σε αναλώσιμα (τακακια, κλπ) τα κάνεις όπως είπαμε και χωρις να ξερει η αντιπροσωπεία τιποτα. Φιλτρο αέρα βαζεις απο την αρχή πλενόμενο, φιλτρο καμπινας τους λες να μην αλλάξουνε και αλλαζεις μόνος σου, αρα τους μένει μόνο λάδια-φίλτρο, πόσο να σε χρεώσουνε γι' αυτα?

    επεκτασεις εγγύησης ΔΕΝ κανεις (σε 1-2 χρόνο το πολύ ότι ζημια ειναι να βγαλει το μοτερ τη βγάζει) και ότι ζημια βγάλει εντός εγγυησης πας στην αντιπροσωπεία και κάνεις φασαρία "μα τι πραγματα είναι αυτα, καινούργιο αμάξι", κλπ

    αλλα νομιζω έχουμε επεκταθεί ήδη πολυ....

  13. #43
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nik69
    Εγγραφή
    26/12/2014
    Μηνύματα
    589
    Καινούργια αυτοκίνητα αλλαγές λαδιών θέλουν και μερικά αλλά αναλώσιμα. Οποιοδήποτε επίσημο συνεργείο μπορεί να υπογράψει για την εγγύηση .
    Και μένα τα ίδια μου κάνανε απο την SEAT . στα 30000 πήρα τηλέφωνο για να ενημερωθώ για το κόστος και δώσανε ενα λογαριασμό 280 ευρω με όλα φίλτρα μέσα. Σύμφωνα με το βιβλίο ήθελε μονο φίλτρο πετρελαίου λαδιού και λάδια . Τα αγόρασα μόνος μου , πηγα σε ενα αλλο επίσημο συνεργείο , υπέγραψε , έκανε και έναν έλεγχο στο αυτοκινητο και τέλος .

  14. #44
    Μέλος
    Εγγραφή
    31/08/2016
    Μηνύματα
    88
    Και εγώ συμφωνώ με τον φίλο από πάνω στο θέμα με την εγγύηση ότι είναι να βγάλει στα 2 χρόνια στο βγάζει επίσης για λάδια φίλτρα ποοοσο να δώσεις είπαμε τα βασικά μην μας πιάσουν κορόιδα ... Εγώ είμαι στο εξής δίλημμα ... Επειδή το αμάξι που θα πάρουμε θα το κρατήσουμε για 15 χρόνια τουλάχιστον όπως όλα μας τα αμάξια σκέφτομαι να πάω στο ντίζελ για κάποια λεφτά παραπάνω αλλά σκέφτομαι ότι και η βενζίνη δεν θα μου βγάλει πρόβλημα για 200.000 χιλιόμετρα που σκοπεύω να το κρατήσω εσείς που λέτε να πάω ?

  15. #45
    Και μόνος σου ή σε βενζινάδικο να αλλάξεις λάδια, αν βάλεις προδιαγεγραμμένα και έχεις τα αντίςτοιχα παραςτατικά, δεν χάνεις εγγύηση (τυπικά).

    Απλα αν κάτσει η στραβή, θα χρειαστεί να τρέξεις.

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ερωτηση για κουτί
    από Μανολης67 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 07/06/2016, 14:53
  2. Ερώτηση για αυτούς που ξέρουν καλά από... μίζες!
    από Antwnis στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2012, 18:06
  3. Help για VFR! (μην βαρατε!)
    από Ταξιδευτής στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 29/11/2008, 10:48
  4. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 31/05/2004, 13:23
  5. Ερωτηση Για Fmf
    από bikersonly στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 01:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF