Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 33

Θέμα: θορυβωδες κουμπωμα στις ταχυτητες

  1. #16
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/11/2009
    Μηνύματα
    892
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    Στο δικο μου δεν καταλαβαινεις οτι αλλαζουνε οι ταχυτητες.Ουτε καν ξερω τι λαδια μου βαζει ο μαστρας.
    ρε μπας και ειναι honda το χεις τσεκαρει?

  2. #17
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από manko973 Προβολή μηνύματος
    χαχα, μηπως να τον ρωτησεις;;
    Bρηκα ενα λιτρο στην αποθηκη μου και πρεπει να μου το εδωσε για να υπαρχει.Ειναι motul 5100,με καθε επιφυλαξη.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μικe777 Προβολή μηνύματος
    ρε μπας και ειναι honda το χεις τσεκαρει?
    Ληστης σε λεω,σχεδον καθαροαιμος,με διασταυρωση Λαμπραντορ.

  3. #18
    Νέο μέλος Το avatar του/της manko973
    Εγγραφή
    11/08/2016
    Μηνύματα
    25
    θα δοκιμασω φουλ συνθετικο την επομενη φορα. 0-50 ? 10-50 ? ποιο ειναι το motul που εχεις;

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από manko973 Προβολή μηνύματος
    θα δοκιμασω φουλ συνθετικο την επομενη φορα. 0-50 ? 10-50 ? ποιο ειναι το motul που εχεις;
    ουτε 0-50 υπαρχει ουτε 10-50,και ο ληστης συνιστα 10-40 απ οτι ξερω.μην ξοδευτεις σε συνθετικα γιατι το προβλημα σου μαλλον δεν ειναι το λαδι.

    οι προδιαγραφες που δινει η σουτζουκι ειναι

    SAE 10W-40, API SF/SG or SH/SJ with JASO MA
    που σημαινει οτι του βαζεις λαδι 10-40 με προδιαγραφη SF η SG , η του βαζεις προδιαγραφη SH η SJ με την επισημανση JASO MA που ειναι για τους υγρους πολυδισκους συμπλεκτες οπως το δικο σου.Για ολα αυτα ενημερωσε τον μηχανικο σου και δωστου και το σερβις μανουαλ αν δεν τοχει

    http://www.crservice.dk/Suzuki_mc/GS...SX650F_01E.pdf
    Τελευταία τροποποίηση από panavour; 02/10/2016 στις 21:09.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nikma
    Εγγραφή
    30/09/2012
    Μηνύματα
    325
    Όταν πήρες το μηχανάκι του έκανες αλλαγή λαδιών ή αρκέστηκες στη διαβεβαίωση του προηγούμενου ότι έχει αλλάξει τα λάδια πρόσφατα;
    Πόσα χέρια έχει αλλάξει το μηχανάκι ξέρεις;
    Το 10-40 ίσως είναι καλή επιλογή. Υπάρχει και το 15-50 που είναι πιο χονδρό.

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της GiorgosLa
    Εγγραφή
    05/02/2015
    Μηνύματα
    776
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikma Προβολή μηνύματος


    Τώρα είδα ότι γράφεις μοντέλο 2008. Από έμπορο το πήρες; Τα χιλιόμετρα σίγουρα είναι γυρισμένα, το καταλαβαίνεις έτσι
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikma Προβολή μηνύματος
    Όταν πήρες το μηχανάκι του έκανες αλλαγή λαδιών ή αρκέστηκες στη διαβεβαίωση του προηγούμενου ότι έχει αλλάξει τα λάδια πρόσφατα;
    Πόσα χέρια έχει αλλάξει το μηχανάκι ξέρεις;
    Το 10-40 ίσως είναι καλή επιλογή. Υπάρχει και το 15-50 που είναι πιο χονδρό.
    Είναι καλά να είσαι λίγο καχύποπτος. Γλιτώνεις από κάποιες... κομπίνες. Αλλά να ξέρεις θα γεράσεις γρήγορα.

  7. #22
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stefanos73 Προβολή μηνύματος
    Γιατί είσαι τόσο απόλυτος; Μην είμαστε των άκρων. Ο αδερφός μου εχει αμάξι του 2008 με 80000 χλμ. Δεν είναι ολοι χιλιομετροφαγοι.
    Πολλά κάνει ο αδελφός σου. Εγώ έδωσα πριν μια βδομάδα το δικό μου (12/07) με 55.000
    Artificial intelligence is no match for natural stupidity...

  8. #23
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    μαλλον απο το λαδι πρεπει να ειναι ο θορυβος. σε μηχανακια φιλων που αφηνουν το λαδι για πολλα χλμ εχει τυχει να μην παιρνει ταχυτητα απο 1η σε 2α σε ψηλες στροφες.

    αλλαξε λαδακι συντομα. κοιτα το μανουαλ τι προτεινει (15-50 πιθανων θα γραφει)...

    οι δισκοι δε φθειρονται τοσο ευκολα. βγαζουν 50-60κ σε 1000αρι ss, φαντασου στο δικο σου.

    αν εχεις υδραυλικο συμπλεκτη, αλλαξε υγρα. αν εχεις με ντιζα γρασαρε τη η αλλαξε τη αν ειναι φθαρμενη.
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  9. #24
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    ουτε 0-50 υπαρχει ουτε 10-50,και ο ληστης συνιστα 10-40 απ οτι ξερω.μην ξοδευτεις σε συνθετικα γιατι το προβλημα σου μαλλον δεν ειναι το λαδι.

    οι προδιαγραφες που δινει η σουτζουκι ειναι

    SAE 10W-40, API SF/SG or SH/SJ with JASO MA
    που σημαινει οτι του βαζεις λαδι 10-40 με προδιαγραφη SF η SG , η του βαζεις προδιαγραφη SH η SJ με την επισημανση JASO MA που ειναι για τους υγρους πολυδισκους συμπλεκτες οπως το δικο σου.Για ολα αυτα ενημερωσε τον μηχανικο σου και δωστου και το σερβις μανουαλ αν δεν τοχει

    http://www.crservice.dk/Suzuki_mc/GS...SX650F_01E.pdf

    μην ορκίζεσαι
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  10. #25
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Δεν χρειάζεται full συνθετικά λάδια.
    Δεν λες ποσα χλμ εχουν τα λάδια και ποσο καιρό είναι μέσα. Αν δεν ξέρεις πόσα χλμ εχουν η ποσο καιρό είναι μέσα τα αλλάζεις με οτι λέει το manual.

    Επίσης τα υγρα του συμπλέκτη πρέπει να αλλάζονται καθε 2 χρόνια.
    Οχι μονο γιατί αλλοιώνονται αλλά και για το καλό της τρόμπας.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leo1964
    Εγγραφή
    01/12/2015
    Μηνύματα
    709
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από manko973 Προβολή μηνύματος
    θα δοκιμασω φουλ συνθετικο την επομενη φορα. 0-50 ? 10-50 ? ποιο ειναι το motul που εχεις;
    'Οχι φουλ συνθετικά λάδια,εκτός και πηγαίνεις σε πίστες

  12. #27
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από leo1964 Προβολή μηνύματος
    'Οχι φουλ συνθετικά λάδια,εκτός και πηγαίνεις σε πίστες
    Ή πηγαίνεις "σαν σε πίστες"
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  13. #28
    Νέο μέλος Το avatar του/της manko973
    Εγγραφή
    11/08/2016
    Μηνύματα
    25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από noodles Προβολή μηνύματος
    μαλλον απο το λαδι πρεπει να ειναι ο θορυβος. σε μηχανακια φιλων που αφηνουν το λαδι για πολλα χλμ εχει τυχει να μην παιρνει ταχυτητα απο 1η σε 2α σε ψηλες στροφες.

    αλλαξε λαδακι συντομα. κοιτα το μανουαλ τι προτεινει (15-50 πιθανων θα γραφει)...

    οι δισκοι δε φθειρονται τοσο ευκολα. βγαζουν 50-60κ σε 1000αρι ss, φαντασου στο δικο σου.

    αν εχεις υδραυλικο συμπλεκτη, αλλαξε υγρα. αν εχεις με ντιζα γρασαρε τη η αλλαξε τη αν ειναι φθαρμενη.
    10-40 η μεγαλυτερο προτεινει το μανουαλ.
    εχω υδραυλικο συμπλεκτη και αμεσα θα του αλλαξω υγρα.

  14. #29
    Νέο μέλος Το avatar του/της manko973
    Εγγραφή
    11/08/2016
    Μηνύματα
    25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    ουτε 0-50 υπαρχει ουτε 10-50,και ο ληστης συνιστα 10-40 απ οτι ξερω.μην ξοδευτεις σε συνθετικα γιατι το προβλημα σου μαλλον δεν ειναι το λαδι.

    οι προδιαγραφες που δινει η σουτζουκι ειναι

    SAE 10W-40, API SF/SG or SH/SJ with JASO MA
    που σημαινει οτι του βαζεις λαδι 10-40 με προδιαγραφη SF η SG , η του βαζεις προδιαγραφη SH η SJ με την επισημανση JASO MA που ειναι για τους υγρους πολυδισκους συμπλεκτες οπως το δικο σου.Για ολα αυτα ενημερωσε τον μηχανικο σου και δωστου και το σερβις μανουαλ αν δεν τοχει

    http://www.crservice.dk/Suzuki_mc/GS...SX650F_01E.pdf
    σκεφτομαι να δοκιμασω αυτο
    http://oilsmotoauto.gr/el/lipantika-...-4t-10w40.html

    για τα υγρα του συμπλεκτη το μανουαλ γραφει dot4
    θα αλλαξω και εκεινα και βλεπουμε.

  15. #30
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από manko973 Προβολή μηνύματος
    καλησπερα σε ολους. Εχω παρατηρησει οτι μολις ζεσταθει η μηχανη μου (suzuki bandit 650 2008) κουμπωνει τις ταχυτητες με θορυβο, σαν να μπαινουν καρφωτα, σαν να μην πατω συμπλεκτη !!!
    Στην αρχη οταν ειναι ακομη κρυο κουμπωνουν γλυκα και αθορυβα.
    Η μηχανη εχει πολυ λιγα χιλιομετρα (9500) αλλα ηταν σε ακινησια 2-3 χρονια πριν πεσει στα χερια μου.
    Δεν εχω αλλαξει ακομη τα υγρα του συμπλεκτη (συμφωνα με τις οδηγιες του κατασκευαστη - καθε 2 χρονια απο service manual)
    Εχει κανεις αντιμετωπισει κατι παρομοιο;
    Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στο δικό μου (bandit 07). Μπορείς να πειραματιστείς με άλλα (ημισυνθετικά) λάδια από τα motul 5100. Πριν από αυτό, πειραματίσου με το ρεγουλατόρο στη μανέτα του συμπλέκτη...

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Θεμα με Kawasaki Versys στις ταχυτητες
    από anavatis19 στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 21/04/2016, 19:26
  2. CBF 1000 2007 Χτύπημα στις ταχύτητες
    από Macis στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 22/06/2013, 00:09
  3. Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 27/07/2008, 20:31
  4. θορυβος στις ταχυτητες
    από kalamaria στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 47
    Τελευταίο μήνυμα: 08/09/2007, 17:07
  5. Xt600sm στις μεγάλες ταχύτητες
    από VANDA στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 47
    Τελευταίο μήνυμα: 24/07/2006, 00:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF