Λύστε μια διαχρονική μου απορία.
Γιατί οι μοτοσυκλέτες on-off είναι κατά κανόνα ακριβότερες από τις αντίστοιχες street;
Πχ το Versys 650 είναι 23% (8.000€ έναντι 6.500€) ακριβότερο του ER6N που φορά ίδιο κινητήρα.
Δεν γνωρίζω αν μεταξύ τους υπάρχουν διαφορές σε πλαίσιο/ αναρτήσεις που δικαιολογούν τη διαφορά τιμής.
Στην περίπτωση πάντως των CB500F & CB500X δεν τίθεται τέτοιο θέμα.
Είναι ίδια σε κινητήρα/ πλαίσιο/ αναρτήσεις, αλλά το X είναι 9% (6.960€ έναντι 6.400€) ακριβότερο του F.
Τόσο ακριβότερα είναι τα πλαστικά του X;
Μήπως είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης, δηλ. τα on-off είναι ακριβότερα διότι είναι πιο εμπορικά;
Αλλά, αν εν κάνω λάθος, αυτό ισχύει στην Ελλάδα. Στην υπόλοιπη Ευρώπη τα street είναι πιο δημοφιλή.
Πώς εξηγείται λοιπόν;