Μετα απο 40000 χιλιομετρα με το ΚΑWASAKI ER-5 και εχοντας εξαντλησει και την 5η θεση της προφορτισης -ειμαι 1,90 145 κιλα-αποφασισα να αγορασω καινουργια αμμορτισερ.
Κανοντας μια ερευνα αγορας και μην μπορωντας να δωσω τα λεφτα που ζητουσαν οι ακριβες μαρκες που σε μερικες περιπτωσεις ξεπερνουσαν και την αξια της μοτο σαν μεταχειρισμενης ,αλλα και μην βρισκοντας σαν ανταλλακτικα,τα αμμορτισερ της μαμας,αποφασισα να αγορασω τα YSS που βρηκα για την μηχανη μου στα 192 ευρω με τα μεταφορικα απο γερμανια μεσω ΑΜΑΖΟΝ DE.
Oι επιλογες για το μοντελο μου ηταν 3 εγω πηρα την μεσαια που ειχε μονο ατερμονα προφορτιση ελατηριου.
Οι εντυπωσεις μετα την τοποθετηση ειναι οι ακολουθες.
Το Υss KAINOYΡΓΙΟ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΕΝΟ στην προφορτιση του ειναι χειροτερο και τερματιζει στις λακουβες χειροτερα απ οτι το μαμα SHOWA στην 1η θεση προφορτισης.Σε λειο οδοστρωμα χωρις λακκουβες συμπεριφερεται καλα,αλλα αυτο το κανουν ολα τα αμμορτισερ καινουργια.
Επειδη πριν απο χρονια ειχα παλι αλλαξει το μαμα PAIOLI αμμορτισερ απο ενα APRILIA SCARABEO 200 που ειχα με το αντιστοιχο after market YSS και ειχα αντιμετωπισει το ιδιο ακριβως προβλημα ,υποψιαζομαι οτι η συγκεκριμενη εταιρεια δεν ειναι ακριβης στις προδιαγραφες που βγαζει και εφιστω την προσοχη στους μελοντικους αγοραστες ωστε να υπολογισουν οτι δεν θα εχουν το ιδιο ευρος ρυθμισεων και τα αμμορτισερ θα τους -τελειωνουν-πολυ γρηγορα.
Ευχαριστω για την προσοχη σας.![]()