Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: Honda cb 500 πίσω ανάρτηση

  1. #1
    Νέο μέλος Το avatar του/της nikoloulop
    Εγγραφή
    30/08/2016
    Μηνύματα
    31

    Honda cb 500 πίσω ανάρτηση

    Έχω ένα cb 500 2002 και εχω το εξης ''θεμα'' με την πίσω ανάρτηση.Η ανάρτηση ενώ με ένα άτομο ειναι
    μια χαρά με 2 ατομα(αναλογα και του βαρους φυσικα τερματίζει).Η αλήθεια είναι ότι εχω περιθώριο να σφίξω την προφόρτιση αλλα μετα
    ειδικά όταν είμαι μονος μου φαινεται ότι δεν δουλεύει σωστά αφου αντι να διαβάζει τις ανωμαλίες τους δρόμου ''πηδαει''.
    Αξίζει κάποια αλλαγη? Σε ένα άλλο thread Διαβασα πχ οτι ένα παιδι πήρε yss και ήταν για κλαματα.Ξέρω για αυτη την μηχανή οτι τα Koni ειναι
    πολύ καλα(απο forum στο εξωτερικο) αλλα και πολυ ακριβα.Τα Hagon τι λενε?Έχει δοκιμάσει κανεις σε cb 500?
    Είδα οτι απο τιμές ειναι σχετικα φτηνά.Να κοιτάξω για την αλλαγη η να το αφησω οπως ειναι?

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Εν ταχει...

    Αλλαξε ελατήριο..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    Νέο μέλος Το avatar του/της nikoloulop
    Εγγραφή
    30/08/2016
    Μηνύματα
    31
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Εν ταχει...

    Αλλαξε ελατήριο..
    Με μια γρηγορη αναζήτηση στο ebay δεν βρήκα καπου shocks spring(αν ειναι σωστο)
    για cb 500.να σημειώσω ότι μιλάμε για twin shocks

  4. #4
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikoloulop Προβολή μηνύματος
    Έχω ένα cb 500 2002 και εχω το εξης ''θεμα'' με την πίσω ανάρτηση.Η ανάρτηση ενώ με ένα άτομο ειναι
    μια χαρά με 2 ατομα(αναλογα και του βαρους φυσικα τερματίζει).Η αλήθεια είναι ότι εχω περιθώριο να σφίξω την προφόρτιση αλλα μετα
    ειδικά όταν είμαι μονος μου φαινεται ότι δεν δουλεύει σωστά αφου αντι να διαβάζει τις ανωμαλίες τους δρόμου ''πηδαει''.
    Αξίζει κάποια αλλαγη? Σε ένα άλλο thread Διαβασα πχ οτι ένα παιδι πήρε yss και ήταν για κλαματα.Ξέρω για αυτη την μηχανή οτι τα Koni ειναι
    πολύ καλα(απο forum στο εξωτερικο) αλλα και πολυ ακριβα.Τα Hagon τι λενε?Έχει δοκιμάσει κανεις σε cb 500?
    Είδα οτι απο τιμές ειναι σχετικα φτηνά.Να κοιτάξω για την αλλαγη η να το αφησω οπως ειναι?
    Δηλαδη θες να αλλαξεις αμορτισερ επειδη βαριεσαι να σφιγγεις και να ξεσφιγγεις την προφορτιση αναλογα με το αν εισαι μονος η διπλος;

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikoloulop Προβολή μηνύματος
    Έχω ένα cb 500 2002 και εχω το εξης ''θεμα'' με την πίσω ανάρτηση.Η ανάρτηση ενώ με ένα άτομο ειναι
    μια χαρά με 2 ατομα(αναλογα και του βαρους φυσικα τερματίζει).Η αλήθεια είναι ότι εχω περιθώριο να σφίξω την προφόρτιση αλλα μετα
    ειδικά όταν είμαι μονος μου φαινεται ότι δεν δουλεύει σωστά αφου αντι να διαβάζει τις ανωμαλίες τους δρόμου ''πηδαει''.
    Αξίζει κάποια αλλαγη? Σε ένα άλλο thread Διαβασα πχ οτι ένα παιδι πήρε yss και ήταν για κλαματα.Ξέρω για αυτη την μηχανή οτι τα Koni ειναι
    πολύ καλα(απο forum στο εξωτερικο) αλλα και πολυ ακριβα.Τα Hagon τι λενε?Έχει δοκιμάσει κανεις σε cb 500?
    Είδα οτι απο τιμές ειναι σχετικα φτηνά.Να κοιτάξω για την αλλαγη η να το αφησω οπως ειναι?
    Your secret weapon mate...do your tricks...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	84-66310.jpg 
Προβολές:	101 
Μέγεθος:	29,8 KB 
ID:	373981

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Μισο γιατι θα μπερδευτουμε..

    Το μανισιο ελατήριο, οταν ήταν καλο, σου ηταν ΟΚ..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    Νέο μέλος Το avatar του/της nikoloulop
    Εγγραφή
    30/08/2016
    Μηνύματα
    31
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Δηλαδη θες να αλλαξεις αμορτισερ επειδη βαριεσαι να σφιγγεις και να ξεσφιγγεις την προφορτιση αναλογα με το αν εισαι μονος η διπλος;
    Μα αυτο ρωτάω αν αξίζει να την αλλάξω.Τώρα το να πρέπει κάθε πρωι πχ να αλλαζω την προφόρτιση και να είμαι με το κλειδί στο χέρι
    δεν μου φαινεται και πολυ λογικο

  8. #8
    Νέο μέλος Το avatar του/της nikoloulop
    Εγγραφή
    30/08/2016
    Μηνύματα
    31
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Your secret weapon mate...do your tricks...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	84-66310.jpg 
Προβολές:	101 
Μέγεθος:	29,8 KB 
ID:	373981
    ΧΑΧΑΧΑΧΑ καπως ετσι τριγυρνω

  9. #9
    Νέο μέλος Το avatar του/της nikoloulop
    Εγγραφή
    30/08/2016
    Μηνύματα
    31
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Μισο γιατι θα μπερδευτουμε..

    Το μανισιο ελατήριο, οταν ήταν καλο, σου ηταν ΟΚ..??
    το μηχανάκι το πήρα μεταχειρισμένο και το έχω 2 χρόνια.το πήρα με 38 και τώρα έχει 56 χιλιαδες χιλιομετρα.
    Απο κει και πέρα απο όσο θυμάμαι όταν το χα πρωτοπάρει ήταν οκει δηλαδή δεν είχα καν μπει στην διαδικασία να
    πειράξω προφοτιση.Το τελευταίο 7μηνο έχω παρατηρήσει αυτο το φαινόμενο.

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Είσαι λοιπόν αλλος ενας ευτυχής κατοχος μηχανακιου του οποίου τα ελατήρια των αμορτισερ μεταλλαχθηκαν σε σωβρακολάστιχα..

    Ή θα τα αλλαξεις (με μανισια ή after ίδιας σκληροτητας με τα μανισια) ή θα αρχισεις τα πειραματα κοβοντας σπειρες και προσθετοντας αποστατες..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Νέο μέλος Το avatar του/της nikoloulop
    Εγγραφή
    30/08/2016
    Μηνύματα
    31
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Είσαι λοιπόν αλλος ενας ευτυχής κατοχος μηχανακιου του οποίου τα ελατήρια των αμορτισερ μεταλλαχθηκαν σε σωβρακολάστιχα..

    Ή θα τα αλλαξεις (με μανισια ή after ίδιας σκληροτητας με τα μανισια) ή θα αρχισεις τα πειραματα κοβοντας σπειρες και προσθετοντας αποστατες..
    Αρα ειναι θέμα ελατηρίου ουσιαστικά και οχι αμορτισερ?

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nik69
    Εγγραφή
    26/12/2014
    Μηνύματα
    589
    Εγώ λέω ότι είναι θέμα αμορτισέρ (λαδιών)
    Η προτερή μου εμπειρία δεν είχε δώσει δείγματα πτώσης ελατηρίου (το βλέπεις από το sag αυτό). Τουλάχιστον στα 50.000 Km.
    Εάν περνάς από ανωμαλίες με αρκετή ταχύτητα (πάνω από 60-70 Km/h) και παρατηρείς ταλαντώσεις ή και τερματίσματα της ανάρτησης οι οποίες δεν υπήρχαν πριν τότε είναι πεσμένα αμορτισέρ.

    Δεν το λέω 100%. Από έναν υπολογιστή δεν γίνεται τηλεδιάγνωση. Μέτρα το sag της ανάρτησης σου (με μια μέση ρύθμιση στην προφόρτηση). Εκεί θα δεις εάν έχει πέσει το ελατήριο.

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Βρειτε τα, κοριτσια...

    Από ποτε το λαδι έχει σαν πρωτιστη δουλεια την συμπίεση σαν διαδρομή και όχι σαν αποσβεση, δεν το γνωριζω..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    το αμορτισερ δεν ειναι φτιαγμενο για να σηκωνει βαρος ουτε καινουριο
    μια αναρτηση με χαλασμενο αμορτισερ θα τερματιζει λιγο πιο ευκολα αλλα το βασικο της προβλημα ειναι οτι θα ταλαντωνεται ανεξελεγκτα
    μια αναρτηση με τελειωμενο ελατηριο θα διαλυσει γρηγορα και το αμορτισερ
    στην πραξη η τελευταια περιπτωση δεν προκυπτει καθως το αμορτισερ εχει μικροτερη διαρκεια ζωης απο το ελατηριο
    νομιζω πως μηχανη με κοντα 60Κ που κινειται δικαβαλη θελει σιγουρα πισω αναρτηση, καινουρια ή σωστα επισκευασμενη

  15. #15
    Και γενικά ένα ελατήριο που το φορτίζεις την μία με 80 κιλά και την άλλη με 140 κιλά (δεν ξέρω πόσα είστε κιόλας) δεν περιμένουμε να μην θέλει και ένα τσίκι στην προφόρτιση. Από την άλλη ισχύει και αυτό που έγραψε ο DrBig (και που το δοκίμασα την Κυριακή στην βόλτα, ευχαριστώ) ότι αν δεν αποσβένεται επαρκώς η συμπίεση, είναι λογικό να βυθιστεί περισσότερο το μηχανάκι στις λακκούβες. Οπότε παίζει να είναι ένας συνδυασμός και των δύο "βλαβών". Τα αμορτισέρ αυτά δεν επισκευάζονται;

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τι λέτε για το Honda CB 500;
    από Wheelie στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 14/05/2007, 10:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF