Γκαζιερα απο R6: Η φθηνοτερη και καλυτερη μετατροπη που μπορειτε να κανετε στη μηχανη σας.
Προκειται για μια μετατροπη που εχω συναντησει αρκετες φορες σε ξενα φορουμ και σκεφτηκα πως αξιζε να τη δοκιμασω. Για οσους δε γνωριζουν τπτ σχετικα, προκειται για αλλαγη της γκαζιερας του MT με αυτην μιας R6(2006+ αν δεν κανω λαθος).
Η δικια μας γκαζιερα εχει μικροτερη διαμετρο με αποτελεσμα αυτο που ολοι οι κατοχοι εχουμε ζησει: η διαδρομη του γκαζιου ειναι πολυ μεγαλη (90 μοιρες περιπου), δλδ για να ανοιξεις τερμα το γκαζι πρεπει να στραμπουληξεις τον καρπο σου και να το φερεις σε ενοχλητικη και αφυσικη θεση. Η γκαζιερα του r6 εχει μεγαλυτερη διαμετρο, με αποτελεσμα η διαδρομη του γκαζιου να μικραινει αισθητα(60 μοιρες). Η διαφορα μπορω να πω πως ειναι θεαματικη! Ειναι πολυ πιο ευκολο να ανοιξεις το γκαζι, το δεξι σου χερι δουλευει σε πολυ πιο φυσικη θεση, ασχετα με το ποσο γκαζι θες να ανοιξεις και γενικοτερα η αισθηση που παιρνεις ειναι πως η μηχανη ειναι πιο ζωντανη/ανταποκρινεται πιο αμεσα στις εντολες του δεξιου χεριου.
Το μοναδικο "μειονεκτημα" ειναι πως θελει λιγη προσοχη στα πρωτα χιλιομετρα μετα την αλλαγη, μεχρι να συνηθισει ξανα ο αναβατης στα νεα δεδομενα, στο ποσο πιο αμεσα δλδ ανταποκρινεται η μηχανη στο input του δεξιου καρπου. Στην πρωτη βολτα μετα την αλλαγη θελοντας να πεταξω λιγο κωλο ανοιξα το γκαζι (οσο υπολογιζα οτι χρειαζοταν με βαση τα παλια δεδομενα) και η πισω ροδα βρεθηκε πολυ πιο εξω απ'οσο ηθελα. Αυτο εγινε γιατι το γκαζι που εδωσα ηταν με βαση τη μεχρι τωρα εμπειρια μου, χωρις να υπολογιζω την αλλαγη. Ουσιαστικα δλδ εδωσα 33% περισσοτερο γκαζι απ΄οσο χρειαζοταν. Απλα λοιπον λιγη προσοχη στις πρωτες βολτες και οχι πολλες ταρζανιες μεχρι να παρετε το κολάι που λενε. Ενα ακομα θετικο που παρατηρησα ειναι πως εχει χαθει εκεινο το νεκρο σημειο που εχει στην αρχη το γκαζι μας (που γυρνας για καμια δεκαρια μοιρες το γκαζι και δε γινεται τπτ ουσιαστικα). Τωρα πολυ απλα οταν γυρισεις το δεξι καρπο η μηχανη ξεκιναει.
Προσωπικα επελεξα το γνησιο ΟΕΜ ανταλλακτικο. Ο κωδικος του ειναι 2C0-26240-00-00 (Grip Assy). Κοστος λιγο κατω απο 30€. Φυσικα μπορειτε να το παρετε και ως μεταχειρισμενο απο καμια R6 που την πουλανε για ανταλλακτικα, ή να ψαχτειτε με μη γνησια ανταλλακτικα. Υπαρχουν λυσεις στο e-bay με τιμες που ξεκιναν απο τα 10€.
Μια εξτρα σημειωση: η γνησια γκαζιερα ερχεται μαζι με το γκριπ (μαυρο λαστιχενιο) δεν ειναι δλδ σκετος ο κυλινδρος ωστε να βαλετε απο πανω το δικο σας γκριπ. Η διαφορα με το γκριπ του ΜΤ δεν ειναι σοβαρη, αλλα αν θελετε να εχετε και τα δυο γκριπ ιδια μπορειτε να παραγγειλετε και το αριστερο απο R6 με κωδικο ανταλλακτικου 2C0-26241-00-00. Προσωπικα δεν μπηκα στον κοπο.
Πραγματικα προκειται για πολυ θεαματικη αλλαγη στον τροπο που λειτουργει η μηχανη και με αστειο κοστος. Ακομα και αν δε σας βολεψει (που πραγματικα το αποκλειω) δεν ειναι οτι θα εχεις δωσει τα φοβερα λεφτα. Απλα ξαναβαζεις πανω τη μαμα γκαζιερα και πουλας το ανταλλακτικο. Αλλα αν εχεις διαβασει ολο αυτο το κειμενο μεχρι εδω, λογικα ψαχνεσαι για τετοιες μετατροπες, αρα εισαι λιγο ταλιμπαν και αρα θα καραγουσταρεις!![]()
H ντίζα παραμένει η ίδια;
Καν'το και θα με θυμηθεις!![]()
![]()
Θα το κάνω...
Το κοίταζα πριν κάνα μήνα και ψαχνόμουν σε μεταχειρισμένο, αλλά δεν ήξερα ποιο ακριβώς R6 να κοιτάξω.
Δε χρειάζεται απολύτως καμία μετατροπή; Μένουν και οι 2 ντίζες συνδεδεμένες;
Life begins at 45°.
Ειναι ιδια ακριβως με τη δικια μας, απλα με πιο μεγαλη διαμετρο, οποτε τυλιγει πιο γρηγορα η ντιζα και ετσι μικραινει η διαδρομη.
Δες στο google εικονες απο r6 throotle tube.
edit: http://i60.tinypic.com/2myqhir.jpg
Αριστερα ειναι του ΜΤ07, δεξια του R6.
Ξεχασα να πω πως εβαλα πανω και τις μανετες που ειχα αγορασει και ειμαι επισης πολυ ευχαριστημενος. Τις πηρα απο e-bay, κοστος 36€ και οι δυο! Καναν βεβαια κοντα ενα μηνα να ερθουν(απο Κινα) αλλα για την τιμη αυτη αξιζε η αναμονη. Απ'ό,τι βλεπω εχει ανεβει πλεον ελαχιστα η τιμη (42€ με μεταφορικα) αλλα ειναι και παλι τζαμπα.
Περιμενα πολυ χειροτερη ποιοτητα αλλα τελικα ειναι πολυ καλες. Ρυθμιζομενες σε μηκος και αποσταση και επισης "σπανε" προς τα πανω (για να υποχωρησουν σε περιπτωση πτωσης και να μη σπασουν). Μοναδικο "μειονεκτημα" οτι γραφουν πανω FZ07(οπως λεγεται η μηχανη μας στις ΗΠΑ) αντι για ΜΤ07.
![]()
Παρόμοιες κινέζικες μανέτες (όχι ρυθμιζόμενες σε μήκος) έχω βάλει σχεδόν σε όλα τα μηχανάκια μου έως τώρα και ποτέ δεν αντιμετώπισα το παραμικρό πρόβλημα. Μεγειές!
Η άσπρη γκαζιέρα με χαλάει λίγο. Κρύβεται 100%; Δε θυμάμαι.
Life begins at 45°.
Ευχαριστω!
Δε φαινεται καθολου το πλαστικο. Το καλυπτει ενα λαστιχο που εχει το MT. Δες εδω και θα καταλαβεις.
Αύριο θα την έχω.
Άλλα πράγματα που θέλω να φτιάξω στο μηχανάκι:
* το πίσω φτερό είναι παντελώς άχρηστο, θέλει μακρύτερο.
* ο φωτισμός του μου φάνηκε ανεπαρκής την Κυριακή που ταξίδεψα βράδυ. Υπάρχει μια καλή πιθανότητα να φτιάξει με ένα καλό ρύθμισμα, καθώς έδειχνε πολύ χαμηλά. Παρ'όλα αυτά, χαζεύω led λάμπες πού και πού. Με φοβίζει λίγο το ότι υπερθερμαίνονται. Αν και διαθέτουν ανεμιστηράκι, φοβάμαι μην κάνουν ζημιά εκεί μέσα, με τόσα καλώδια.
* η σέλα θέλει κι άλλο υλικό.
* σωληνάκια υψηλής, αλλά έχει πολλές γραμμές (το abs) και είναι παίδεμα.
Life begins at 45°.
Nα ενημερώνετε από πού ψωνίζετε, υπάρχει κόσμος που δεν έχει χρόνο να ψάξει...