Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: Ερώτηση περί αποσβεστήρα...

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/09/2015
    Μηνύματα
    61

    Ερώτηση περί αποσβεστήρα...

    μεταξύ 2 αμορτισέρ ΚΥΒ από DR800, χρησιμοποιημένων αρκετά στο πέρασμα του χρόνου, έχοντας τα στο πάγκο μπορώ να δω ποιο είναι σε καλύτερη εσωτερική λειτουργική κατάσταση?
    Ο τρόπος εκτόνωσης του φυσιγγίου (αργά, γρήγορα) από πλήρης συμπίεση μπορεί να υποδεικνύει κάτι σχετικό?

    Ευχαριστώ πολύ

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από labrosDR800 Προβολή μηνύματος
    μεταξύ 2 αμορτισέρ ΚΥΒ από DR800, χρησιμοποιημένων αρκετά στο πέρασμα του χρόνου, έχοντας τα στο πάγκο μπορώ να δω ποιο είναι σε καλύτερη εσωτερική λειτουργική κατάσταση?
    Ο τρόπος εκτόνωσης του φυσιγγίου (αργά, γρήγορα) από πλήρης συμπίεση μπορεί να υποδεικνύει κάτι σχετικό?

    Ευχαριστώ πολύ
    Ναι αυτή ειναι και η μπακαλίστικη μέθοδος που χρησιμοποιούμε συνήθως, απλά συνήθως γίνεται καβάλα στην σέλλα. Σηκώνεσαι και ξανακάθεσαι με δύναμη στην σέλλα και παρατηρείς πως επανέρχεται η ανάρτηση.
    Λογικά αυτό που θα εκτονωθεί πιο αργά, έχει και μεγαλύτερη απόσβεση επαναφοράς οπότε θα είναι και σε καλύτερη κατάσταση.
    Αρκεί και τα ελατήρια να είναι ίδια και σε σχετικά παρόμοια κατάσταση και στην ίδια ρυθμιση προφόρτισης.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από labrosDR800 Προβολή μηνύματος
    μεταξύ 2 αμορτισέρ ΚΥΒ από DR800, χρησιμοποιημένων αρκετά στο πέρασμα του χρόνου, έχοντας τα στο πάγκο μπορώ να δω ποιο είναι σε καλύτερη εσωτερική λειτουργική κατάσταση?
    Ο τρόπος εκτόνωσης του φυσιγγίου (αργά, γρήγορα) από πλήρης συμπίεση μπορεί να υποδεικνύει κάτι σχετικό?

    Ευχαριστώ πολύ
    Στην περίπτωση που δεν έχουν ελατήριο πάνω, υποδεικνύει και την πίεση του αζώτου που έχουν μέσα.

  4. #4
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Βγαλε τα ελατηρια και δες πως συμπεριφερονται σε συμπιεση, εκτονωση και αν εχουν κενα στην αποσβεση κατα την κινηση του εμβολου.

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/09/2015
    Μηνύματα
    61
    Ευχαριστώ πολύ.
    Βλέπω, ελέγχω και προχωρώ

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/09/2015
    Μηνύματα
    61
    Για να συνεχιστεί ο μαζοχισμός μου με 2 αμορτισέρ 25ετίας ερωτήσεων συνέχεια.
    μετά απο πλήρη συμπίεση και τον 2 φυσιγγίων ταυτόχρονα αυτό με την ποιο αργή εκτόνωση εκτός του πιο έντονου χρωματισμού του βελονιού του στην αρχή της διαδρομής του έχει και το λαστιχένιο (να το πω top mount) σκισμένο απο τερματίσματα, ήταν πάνω σε ελατήριο με αρκετά σφιγμένη προφόρτιση.
    Το άλλο, που ήταν σε ακινησία τουλάχιστον 3-4 χρόνια, ήταν πάνω σε ελατήριο ελάχιστα προφορτισμένο και έχει ακέραιο το λαστιχένιο top mount.
    Ελατήρια και τον 2 μαμά.
    Ποιό να βάλω οεεοοο

  7. #7
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από labrosDR800 Προβολή μηνύματος
    Για να συνεχιστεί ο μαζοχισμός μου με 2 αμορτισέρ 25ετίας ερωτήσεων συνέχεια.
    μετά απο πλήρη συμπίεση και τον 2 φυσιγγίων ταυτόχρονα αυτό με την ποιο αργή εκτόνωση εκτός του πιο έντονου χρωματισμού του βελονιού του στην αρχή της διαδρομής του έχει και το λαστιχένιο (να το πω top mount) σκισμένο απο τερματίσματα, ήταν πάνω σε ελατήριο με αρκετά σφιγμένη προφόρτιση.
    Το άλλο, που ήταν σε ακινησία τουλάχιστον 3-4 χρόνια, ήταν πάνω σε ελατήριο ελάχιστα προφορτισμένο και έχει ακέραιο το λαστιχένιο top mount.
    Ελατήρια και τον 2 μαμά.
    Ποιό να βάλω οεεοοο
    Oταν λες 'βελονιού' φανταζομαι οτι εννοείς τον άξονα του εμβόλου.
    Αν είναι έντονα χρωματισμένος όπως λες, πιθανότατα έχει ψιλοστραβώσει και βρίσκει οπότε μπορεί να επανέρχεται πιο αργά λόγω αυτου του προβλήματος.
    Αν ισχύει αυτό τότε προφανώς θα επιλέξεις το αλλο!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/09/2015
    Μηνύματα
    61
    Oταν λες 'βελονιού' φανταζομαι οτι εννοείς τον άξονα του εμβόλου. Ναι

    Αν ισχύει αυτό τότε προφανώς θα επιλέξεις το αλλο! Αυτό θα κάνω

    Ευχαριστώ και πάλι
    Καλημέρα σε όλους σας

Παρόμοια θέματα

  1. Ερωτηση Περι Κλησεωσ
    από kalgeorge στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 16/12/2005, 10:22
  2. Ερώτηση περί AutoRoute
    από da_z_bro στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 24/11/2005, 01:52
  3. Ερωτηση περι αναρτησεων σε σκουτερακι
    από Rezeguet στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 09/09/2005, 12:21
  4. Ερώτηση περι ανταλλαγής
    από S. Goofy στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 16/08/2005, 13:04
  5. Ερωτηση περι τρακαρισματος
    από BlueRider στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2004, 08:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF