Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 55

Θέμα: 98' R1 σπασιμο μπιελας-ΒΟΗΘΕΙΑ!

  1. #31
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Με λίγα λόγια πρέπει να κάνεις φασματοσκοπική ανάλυση της βίδας.

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Vamael
    Εγγραφή
    12/01/2010
    Μηνύματα
    101
    https://en.wikipedia.org/wiki/Engine_knocking

    Detonation μήπως ? Το έχω πάθει σε εξωλέμβιο με αποτέλεσμα να βγει η μπιέλα από την τρύπα που έκανε.Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Εικόνα 170.jpg 
Προβολές:	250 
Μέγεθος:	74,6 KB 
ID:	374466

  3. #33
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vamael Προβολή μηνύματος
    https://en.wikipedia.org/wiki/Engine_knocking

    Detonation μήπως ? Το έχω πάθει σε εξωλέμβιο με αποτέλεσμα να βγει η μπιέλα από την τρύπα που έκανε.Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Εικόνα 170.jpg 
Προβολές:	250 
Μέγεθος:	74,6 KB 
ID:	374466
    Σε αυτή την περίπτωση η μπιέλα θα είχε γίνει έτσι:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Engine_Knocking_bent_rod-2.jpg 
Προβολές:	249 
Μέγεθος:	10,2 KB 
ID:	374471

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	10407863_10153202991308169_8215899837907-1.jpg 
Προβολές:	249 
Μέγεθος:	73,3 KB 
ID:	374472

  4. #34
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vasilhs28 Προβολή μηνύματος
    οσο αφορά τα κακόβουλα σχόλια τα προσπερνώ!
    Και καλα ξηγιέσαι...

    Δωσε μας και την ηλεκτρονικη υπογραφή σου να καταθεσουμε κατ'ευθειαν την εργασία του μεταπτυχιακού, να μην παιδευεσαι...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #35
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/11/2016
    Μηνύματα
    12

    98' Υamaha R1 Σπασιμο μπιελας -Βοηθεια (NEW)

    Ανοιγω ξανα το θέμα αυτή τη φορά με περισσοτερες πληροφοριες για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις

    Κανω το μαστερ μου στο Motorsport Engineering στην Aγγλια (το πτυχιο μου ειναι Ηλεκτρονικος Μηχανικος ).Οι σχεσεις μου με μηχανολογια ειναι αρκετα καλες αλλα αυτο οτι εχει σχεση πιο πολυ με αυτοκινητα και οχι με μηχανες.

    Το μαθημα λεγεται forensic Engineering και πρεπει να γραψουμε μια εκθεση πραγματογνωμοσυνης γιατι εσπασε η μπιελα στον κινητηρα.Πιο αναλυτικα :

    O κινητήρας είναι ένας Yamaha YZF-R1 1998 (4XV1-AE1).Μπηκε σε πρωτοτυπο αγωνιστικο αυτοκινητο ως εχει χωρις καμια μετατροπη και απο τοτε εχει χρησιμοποιηθεί σε έναν αγώνα αυτοκινήτων, στην κατηγορία 1000cc. Eγινε rebuild το 2009, και από τότε άντεξε περίπου 50 ώρες χρησης. Κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης το περασμένο έτος, το 2015, το αυτοκίνητο πήγε για 5 γυρους, καθώς διέσχισε τον 5ο γυρο στην ευθεια τερματισμου ο κινητηρας εσπασε. Το αυτοκίνητο έπρεπε να ρυμουλκηθεί πίσω στα pits και διαπιστώθηκε οτι η μπιέλα του τριτου κυλινδρου είχε σπασει, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες.
    Αξιζει να αναφερθει οτι τα service του moter ειχαν γινει παραπανω απο τακτικα και οτι στο rebuild δεν ειχαν φτασει στο σημειο να λυσουν μπιελες-πιστονια κτλ πραγμα το οποιο σημαινει οτι ειχαν να πειραχτουν απο το εργοστασιο.

    Oπως φαινεται και στη μια φωτογραφια η μπιελα δειχνει να ειχε δεχθει υπερθερμανση και αυτο να την εκανε να φτασει σε σημειο να σπασει.
    Επιπλεον να αναφερω οτι το μοτερ λυθηκε και ολο το συστημα λαδιου (τρομπα λαδιου φιλτρο λαδιου και γενικα τροφοδοσια) δειχνει να δουλευε αρτια χωρις κανενα απολυτως προβλημα.

    Θα ηθελα λοιπον να ρωτησω τα εξης:
    1)Οι μαμα μπιελες εχουν καποια ''ημερομηνια ληξης'' η οποια μπορει να επηρεασε?
    2)Υπαρχει περιπτωση η επιλογη λαδιου η καποιο συμπληρωμα λαδιου να οδηγησε σε αυτο 100% ή απλα να επηρεασε και αυτη ενα ποσοστο?
    3)Ποια πιστευετε εσεις οτι μπορει να ειναι η αιτια που μπορει να προκληθει κατι τετοιο?

    Οπως σας ανεφερα παραπανω πιστευω οτι η γνωμη σας θα μετρησει αρκετα και σιγουρα θα βοηθησει.Οποιαδηποτε αλλη πληροφορια θελετε και μπορω να την απαντησω θα το κανω.
    Τελος να αναφερθει οτι εγω το μοτερ το ειδα σπασμενο αφου ξεκινησα το μεταπτυχιακο μου τον Σεπτεμβρη και οτι πιο πριν οι απαντησεις ειναι απο τον μηχανικο που εχουμε στο πανεπιστημιο.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	7.jpg 
Προβολές:	214 
Μέγεθος:	95,5 KB 
ID:	374486Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	8.jpg 
Προβολές:	215 
Μέγεθος:	96,6 KB 
ID:	374487Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20160320_091150 small.jpg 
Προβολές:	216 
Μέγεθος:	51,4 KB 
ID:	374488

  6. #36
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/11/2016
    Μηνύματα
    12
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2.jpg 
Προβολές:	213 
Μέγεθος:	52,2 KB 
ID:	374489Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_8719.jpg 
Προβολές:	215 
Μέγεθος:	89,4 KB 
ID:	374490

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Grafton 505
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    1.337
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vasilhs28 Προβολή μηνύματος
    στο rebuild δεν ειχαν φτασει στο σημειο να λυσουν μπιελες-πιστονια κτλ
    Ερωτήσεις :

    Το ''κτλ'' ποια μέρη του κινητήρα καλύπτει.

    Ανεβάσανε συμπίεση πλανάρωντας την κεφαλή;

    Αλλάξανε εκκεντροφόρους ;

    Ανεβάσανε το όριο των max rpm ;

    Τι λάδια βάζανε ;
    Άπας αήρ αετώ περάσιμος

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    τι rebuild ειναι χωρις πιστονια μπιελες;
    σε πολιτικο κινητηρα για αγωνιστικη χρηση;

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vasilhs28 Προβολή μηνύματος

    1)Οι μαμα μπιελες εχουν καποια ''ημερομηνια ληξης'' η οποια μπορει να επηρεασε?
    Κόπωση https://www.google.gr/search?safe=ac...&dpr=1#imgrc=_

  10. #40
    Πολύ παράδοξο θέμα...ειλικρινά.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  11. #41
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/11/2016
    Μηνύματα
    12
    Παιδια ειμαι 26 χρονων και προσπαθω απλα να παρω μια βοηθεια απο εσας που ειστε πιο ειδικοι στο θεμα yamaha r1 και γενικα στο χωρο των μοτοσυκλετων.
    Σας ειπα οτι οποια δηποτε απορια που μπορω να καλυψω θα την καλυψω ωστε να με βοηθησετε.Δεν εχω καταλαβει γιατι με εχετε παρει απο τα μουτρα ειλικρινα!
    Μπηκα για καλο εδω γιατι ξερω οτι ειναι απο τα καλυτερα forum για μηχανες και αρχιζω να απογοητευομαι.Συζητηση θελω να κανω.Δεν θελω να μου γραψετε πραγματογνωμοσυνη 4000 λεξεων.

  12. #42
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/11/2016
    Μηνύματα
    12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    τι rebuild ειναι χωρις πιστονια μπιελες;
    σε πολιτικο κινητηρα για αγωνιστικη χρηση;
    ναι ακριβως.Και εγω φανταστηκα οτι ειναι απραδεκτο κατι τετοιο δεδομενο οτι η μηχανη ειναι απο το 1998

  13. #43
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/11/2016
    Μηνύματα
    12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Grafton 505 Προβολή μηνύματος
    Ερωτήσεις :

    Το ''κτλ'' ποια μέρη του κινητήρα καλύπτει.

    Ανεβάσανε συμπίεση πλανάρωντας την κεφαλή;

    Αλλάξανε εκκεντροφόρους ;

    Ανεβάσανε το όριο των max rpm ;

    Τι λάδια βάζανε ;
    λαδια Silkolene Pro 4 10W40
    οχι αλλαξανε απλα τσιμουχες,φλατζες και κανανε καθαρισμο βαλβιδων

  14. #44
    Την ιστορια της μοτο που φοραγε το μοτερ τοσα χρονια την ξερετε ?
    Και το λεω αυτο γιατι μου κανει εντυπωση πως αντεξε μεχρι τωρα και δεν σκορπισε νωριτερα . Σχεδον μια 20ετια σκισιματα ,τελικιασματα και καθε λογης κανιβαλισμοι οπως μπερναουτ κ.α ....το γαμησατε και εσεις ... τί να κανει ? Περεδωσε .
    Οπως και να εχει , καλη επιτυχια σε αυτο που κανεις και καλως ηλθες εδω .

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.073
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vasilhs28 Προβολή μηνύματος
    Δεν εχω καταλαβει γιατι με εχετε παρει απο τα μουτρα ειλικρινα!
    Γιατί ο άνθρωπος σε ρώτησε κάτι πολύ λογικό, κάτι εύλογο διαβάζοντας αυτά που γράφεις, και τον βάφτισες ''κακόβουλο''. Μπαμ η ταμπέλα ρίχθηκε, χωρίς ενδοιασμό, χωρίς τύψη. Εμφανίστηκες μια μέρα, να ρωτήσεις κάτι για να κάνεις την δουλειά σου, και όποιος δεν σε βοήθησε επί τούτου, πήρε και χαρακτηρισμό. Ενοχλήθηκες ε;

    Προσωπικά, αυτό μου φέρνει στο μυαλό, χαζογκόμενες, που ενώ ολοφάνερα χρωστάνε, συμπεριφέρονται σαν να τους χρωστάνε. Γιατί έτσι. Γιατί κατά βάθος δεν έχουν κανένα κώδικα τιμής παρά μόνο το ''την δουλίτσα μου να κάνω εγώ κι οι άλλοι δεν πα να...''.

    Πολύ καλά σου είπε ο oldman παραπάνω.

    Για το τεχνικό του θέματος που ρωτάς, φαγώθηκε το μέταλο του κουζινέτου κομβίου από τα χρόνια, αφού δεν είχε αλλαχθεί όταν έπρεπε. Όλα τα κουζινέτα κάποτε τρώγονται. Απλά συνήθως έχει προλάβει να πεταχτεί από βαθύ γήρας από κάτι άλλο ο κινητήρας. Σε ένα rebuild πάντως, είναι από τα πρώτα πράγματα που αλλάζουμε, και υπάρχει τρόπος να τα μετρήσεις (με σημάδια, νούμερα χτυπημένα σε σημεία του μοτέρ που αντιστοιχούν και σε διαφορετικές διαστάσεις μετάλων ή χρώματα στον κινητήρα, και μέτρηση με plastigauge, το ξέρεις τι είναι αυτό ε πτυχιακέ μου; )

    Καθώς το κουζινέτο τρωγόταν, σταδιακά μεγάλωσε το διάκενο, το λάδι δεν συγκρατιόταν πια ανάμεσα στις επιφάνειες και άρχισε να τρίβεται μέταλο με μέταλο. Η θερμοκρασία ανέβηκε, φαίνεται και από το ''βαψιμο'' που έχει πάθει το υλικό της μπιέλας γύρω από εκεί που ήταν το μέταλο του κουζινέτου.

    Και κάποια στιγμή έσπασε το καβαλέτο από τις παραπανίσιες δυνάμεις τριβής που δεχόταν, είμαι βέβαιος ότι άνοιξε από την μεριά που είναι σαν να ήθελε να το πάρει το κομβίο του στροφαλοφόρου μαζί του όπως αυτό περιστρεφόταν, δλδ το σπασμένο μέρος του καβαλέτου, στο μπροστά μέρος του μοτέρ, το κάτω από τις βαλβίδες εξαγωγής.

    Ελπίζω να σε βοηθήσαμε.

    EDIT: Δες και τα κουζινέτα των άλλων μπιελών, σε τι φάση είναι τα μέταλά τους. Λογικά κι αυτά, θα ακολουθούν ανάλογη φθορά.
    Τελευταία τροποποίηση από telegonos; 25/11/2016 στις 00:37.

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. r1 98-01!!!
    από nobrakesr1 στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2009, 20:39
  2. Βοηθεια απο κατοχους R1 R6
    από 2wheeler στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2007, 20:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF