Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 48

Θέμα: Οδήγηση με Πατημένο Συμπλέκτη / Coasting

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/11/2016
    Μηνύματα
    3

    Οδήγηση με Πατημένο Συμπλέκτη / Coasting

    Γεια χαρά σε όλους. Χρειάζομαι την βοήθεια των έμπειρων οδηγών για ένα θέμα που με απασχολεί, ως νέο οδηγό, με καινούρια μηχανή:

    Το να κρατάς πατημένο τον συμπλέκτη, αφήνοντας τη μηχανή να "κυλίσει" σε δρόμο με κλίση, μπορεί να προκαλέσει φθορές στον συμπλέκτη ή εν γένει στη μηχανή;

    Πρόκειται για ktm duke 390 (είμαι ακόμα στην διαδικασία του στρωσίματος).

  2. #2
    εμ.....

    ποτέ δεν κατάλαβα τους ανθρώπους που το κάνουν αυτό, ειδικά με αυτοκίνητο, το "βάζω νεκρά και πάω με όσα" ας πούμε. Όταν το κάνει κάποιος, θέλω να τον κοπανήσω, μου φαίνεται επικίνδυνο. Ομοίως και στην μηχανή, πλην περιπτώσεων που κοντεύεις να μείνεις από βενζίνη και το κάνεις αναγκαστικά στις κατηφόρες, σβηστός.

    Τι κερδίζεις αν το κάνεις σε κανονικές συνθήκες; ϊσα ίσα που καις και τσάμπα βενζίνη, μιά που όλοι οι ψεκασμοί στο κλειστό γκάζι δεν δίνουν καύσιμο. Κουράζεις το χέρι σου τσάμπα, αναγκάζεσαι να σφίγγεις το τιμόνι άρα οδηγείς λάθος...

    Κάποια μικρή φθορά θα την έχεις στους δίσκους του συμπλέκτη, φαντάζομαι, δεν ξέρω αν απομονώνει 100%. Πάντως είναι απλά λάθος τρόπος οδήγησης αυτός.

  3. #3
    Λαθος και επικυνδυνο .
    Το οχημα πρεπει να ρολαρει με ταχυτητα κουμπωμενη . Ουτε με νεκρες ουτε συμπλεκτωμενο

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/11/2016
    Μηνύματα
    3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    εμ.....

    ποτέ δεν κατάλαβα τους ανθρώπους που το κάνουν αυτό, ειδικά με αυτοκίνητο, το "βάζω νεκρά και πάω με όσα" ας πούμε. Όταν το κάνει κάποιος, θέλω να τον κοπανήσω, μου φαίνεται επικίνδυνο. Ομοίως και στην μηχανή, πλην περιπτώσεων που κοντεύεις να μείνεις από βενζίνη και το κάνεις αναγκαστικά στις κατηφόρες, σβηστός.

    Τι κερδίζεις αν το κάνεις σε κανονικές συνθήκες; ϊσα ίσα που καις και τσάμπα βενζίνη, μιά που όλοι οι ψεκασμοί στο κλειστό γκάζι δεν δίνουν καύσιμο. Κουράζεις το χέρι σου τσάμπα, αναγκάζεσαι να σφίγγεις το τιμόνι άρα οδηγείς λάθος...

    Κάποια μικρή φθορά θα την έχεις στους δίσκους του συμπλέκτη, φαντάζομαι, δεν ξέρω αν απομονώνει 100%. Πάντως είναι απλά λάθος τρόπος οδήγησης αυτός.
    Καλά όλα αυτά, αλλά ας επικεντρωθούμε στο τεχνικό κομμάτι. Αν κάποιος γνωρίζει παραπάνω πράγματα θα ήταν πολύ χρήσιμο.
    Θέλω απλά να μάθω αν φθείρει τον συμπλέκτη ή κάποιο άλλο μέρος της μηχανής.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από grafit Προβολή μηνύματος
    Καλά όλα αυτά, αλλά ας επικεντρωθούμε στο τεχνικό κομμάτι. Αν κάποιος γνωρίζει παραπάνω πράγματα θα ήταν πολύ χρήσιμο.
    Θέλω απλά να μάθω αν φθείρει τον συμπλέκτη ή κάποιο άλλο μέρος της μηχανής.

    οχι, το μηχανακι δεν θα παθει τιποτα, εσυ μπορεις να σκοτωθεις...
    σου απαντησαμε?

  6. #6
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από grafit Προβολή μηνύματος
    Καλά όλα αυτά, αλλά ας επικεντρωθούμε στο τεχνικό κομμάτι. Αν κάποιος γνωρίζει παραπάνω πράγματα θα ήταν πολύ χρήσιμο.
    Θέλω απλά να μάθω αν φθείρει τον συμπλέκτη ή κάποιο άλλο μέρος της μηχανής.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    οχι, το μηχανακι δεν θα παθει τιποτα, εσυ μπορεις να σκοτωθεις...
    σου απαντησαμε?

    Εκτος του οτι θα καρφωσεις καπου,ναι το μηχανακι θα φθαρθει απο την στουκα,οποτε καλο ειναι να μην το συνεχιζεις το σπορ.
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Ακόμη και αν αφήσουμε απ' έξω το οδηγικό κομμάτι (επικινδυνότητα κλπ) και προσπαθήσουμε να επικεντρωθούμε στο μηχανολογικό, δεν νομίζω πως υπάρχει απάντηση.
    Και ο λόγος είναι ότι δεν μπορείς να οδηγήσεις συμπλεκταρισμένος για πολλά χλμ ή για πολύ χρόνο.
    Στην ακραία περίπτωση που προσπαθήσεις να κατέβεις κάποιο βουνό με αυτόν τον τρόπο, μία σίγουρη φθορά είναι αυτή των φρένων.

  8. #8
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    εμ.....

    πλην περιπτώσεων που κοντεύεις να μείνεις από βενζίνη και το κάνεις αναγκαστικά στις κατηφόρες, σβηστός.

    Και εκείνο το άμοιρο το σασμάν τι φταίει?
    Sent from me using a computer.

  9. #9
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από grafit Προβολή μηνύματος
    Γεια χαρά σε όλους. Χρειάζομαι την βοήθεια των έμπειρων οδηγών για ένα θέμα που με απασχολεί, ως νέο οδηγό, με καινούρια μηχανή:

    Το να κρατάς πατημένο τον συμπλέκτη, αφήνοντας τη μηχανή να "κυλίσει" σε δρόμο με κλίση, μπορεί να προκαλέσει φθορές στον συμπλέκτη ή εν γένει στη μηχανή;

    Πρόκειται για ktm duke 390 (είμαι ακόμα στην διαδικασία του στρωσίματος).
    βαλε νεκρα αν θελεις να κυλαει σε δρομο με κλιση,αν και ειναι μεγα λαθος αυτο και μην ταλαιπωρεις δισκους και κιβωτιο.

  10. #10
    d.m.w.t.l. Το avatar του/της congate7
    Εγγραφή
    02/06/2012
    Μηνύματα
    877
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Και εκείνο το άμοιρο το σασμάν τι φταίει?
    Δηλαδή σβηστός στην κατηφόρα την ακούει το σασμάν;
    O παππούλης


    Θα πάω σε ένα νησί, να ψαρεύω πρόκες.

  11. #11
    Μέλος
    Εγγραφή
    06/10/2015
    Μηνύματα
    32
    Να ξερεις πως με πατημενο συμπλεκτη η μηχανη δεν φρεναρει καθολου σωστα! Δοκιμασε να φρεναρεις με καποια χλμ χωρις πατημενο συμπλεκτη κ μετα δοκιμασε με πατημενο κ θα με θυμηθεις! Εντελως λαθος αυτο που κανεις!

  12. #12
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από grafit Προβολή μηνύματος
    Καλά όλα αυτά, αλλά ας επικεντρωθούμε στο τεχνικό κομμάτι. Αν κάποιος γνωρίζει παραπάνω πράγματα θα ήταν πολύ χρήσιμο.
    Θέλω απλά να μάθω αν φθείρει τον συμπλέκτη ή κάποιο άλλο μέρος της μηχανής.
    Οσο ποιο πολυ ωρα συμπλεκτη πατας τοσο ποιο πολυ φθειρεις τους δισκους με συνεπεια......

    Στην τελικη αλλαγη τους ενα μεγαλο μερος της φθορας τους να οφειλετε στον αχρηστο χρονο που χρησιμοποιουσες τον συμπλεκτη...!

  13. #13
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.661
    Bλεπω την ερωτηση να αχνοφαίνεται στον οριζοντα........ "ο σοφοι γεροντες να τις αλαζω καρφωτές να μη χαλανε οι δισκοι καλυτερα"
    Throttle that mysterious friend of ours

  14. #14
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o teos Προβολή μηνύματος
    Bλεπω την ερωτηση να αχνοφαίνεται στον οριζοντα........ "ο σοφοι γεροντες να τις αλαζω καρφωτές να μη χαλανε οι δισκοι καλυτερα"
    Μια χαρά αλλάζουν.

    ΑΝ ξέρεις. ....
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της GiorgosLa
    Εγγραφή
    05/02/2015
    Μηνύματα
    776
    Αν σε νοιάζει μόνο η μηχανική φθορά, εκτός απ τα δισκάκια, που αναφέρθηκε και πιο πάνω, μεγάλη φθορά έχει και το καβλιτσέκι που πιέζει τα δισκάκια. Σκέψου ότι κάθε φορά που πατάς την μανέτα, ένας σταθερός μοχλός πιέζει μια περιστρεφόμενη επιφάνεια με δύναμη. Εκεί συνήθως μεσολαβεί μια ροδέλα, η μια μπίλια, η ένα ρουλεμάν κλπ. Παρόλα αυτά η φθορά είναι αρκετή και έχει μια Χ διάρκεια ζωής σε φυσιολογική χρήση. Ακόμα και στα φανάρια, αν περιμένεις με κρατημένο το συμπλέκτη συχνά, η διάρκεια αυτή μειώνετε δραματικά.
    Για το επικίνδυνο του πράγματος, τα είπαν οι υπόλοιποι.

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 26/07/2007, 09:03
  2. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2007, 19:29
  3. Οδήγηση με γάντια
    από anf125 στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 09/01/2007, 19:59
  4. Οδήγηση με πρώτη ταχύτητα
    από Cpt. Haddock στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 21/10/2005, 12:17
  5. Νυχτερινή οδήγηση με Ss
    από m1ke στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 23/08/2005, 15:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF