Κανείς δεν πρόκειται να πάθει τίποτα όταν ρολλάρεις συμπλεκταρισμένος. Αλλά ποτέ μην δοκιμάσεις να στρίψεις έτσι, γιατί η πτώση είναι σχεδόν σίγουρη.
Κάπως έτσι θα βγει και το ΚΤΜ 390 αναξιόπιστο και οτι θέλει μάστορα γιατι χαλάει ο συμπλέκτης. (με τέτοια χρήση βέβαια χαλάνε όλα αλλά είναι να μη σου βγει το όνομα).![]()
..But it's not the fall that hurts
It's when you hit the ground...
Και βέβαια τον φθείρει τον συμπλέκτη ακόμα και η αναμονή στο φανάρι με ταχύτητα μέσα. Κανένας συμπλέκτης από αυτούς που μπαίνουν σε κοινά αυτοκίνητα και μηχανές δεν απομονώνει 100%.
Κάνε τεστ μόνος σου για να διακριβώσεις την αλήθεια των όσων λέω βάλε την μηχανή στο διπλό σταντ με σβηστό κινητήρα, βάλε νεκρά και γύρισε τον πίσω τροχό. Έχεις να αντιμετωπίσεις μια κάποια αντίσταση.
Τώρα κούμπωσε μια οποιαδήποτε σχέση, πάτα συμπλέκτη και προσπάθησε πάλι να γυρίσεις τον τροχό. Η αντίσταση τώρα είναι πολύ μεγαλύτερη.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Ρε....οντως τωρα??εγω ειρωνευόμουν...θα διαβασει και κανεις και θα τα παρει σοβαρα..σιγα μη τις βαζω καρφωτες με το αν και το ισως χωρις λογο.
..ο συμπλεκτης ειναι εκει για καποιο λογο για μενα ειναι τοσο απλο....
Throttle that mysterious friend of ours
Σε κατηφόρα εφόσον θες, βάλε νεκρό. Δε χρειάζεται να έχεις πατημένο τον συμπλεκτη. Απλά πήγαινε με νορμάλ ταχύτητα χλμ/ω γιατί αμαθος χωρίς φρένο κινητήρα θα έχεις εκπλήξεις μάλλον.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Ξέρει κάποιος να πει στο παλικάρι κανένα καλό συνεργείο;
Απο το ρολλαρισμα στο κάρφωμα. ....
![]()
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
Λογικό, αλλά όχι για τον λόγο που λες (δεν απομονώνει πλήρως). Αυτό συμβαίνει γιατί με τον κινητήρα σβηστό, η αντλία λαδιού δεν στέλνει λάδι, άρα το λάδι δεν ρέει, άρα ούτε στους δίσκους του συμπλέκτη πηγαίνει. Χωρίς ροή λαδιού να βρέχει τους δίσκους, η αντίσταση προφανώς αυξάνει.
Αν κάνεις το ίδιο πείραμα που περιγράφεις, και σε κάποια φάση βάλεις μπρος το μοτέρ, θα δεις ότι η αντίσταση που όντως είχε με το μοτέρ σβηστό, κατά το μεγαλύτερο μέρος εξαφανίζεται μόλις βάλεις μπροστά.
Αυτό φαίνεται ακόμα και αν προσπαθείς να σπρώξεις την μοτοσυκλέτα προς τα πίσω, αντίστροφα δλδ από την κίνηση που προσπαθεί να μεταφέρει ο συμπλέκτης.
Στο αρχικό ερώτημα του φίλου, όσο δουλεύει ο κινητήρας, η φθορά που παθαίνει ο συμπλέκτης σου κρατώντας τον πατημένο στο ρολάρισμα, είναι θεωρητική περισσότερο, παρά πραγματική.