Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 38

Θέμα: Το CBF πάει ορθοπεδικό...

  1. #1
    Ντιπ άσχετος Το avatar του/της gory
    Εγγραφή
    21/01/2016
    Μηνύματα
    181

    Το CBF πάει ορθοπεδικό...

    Παρέα καλησπέρα!

    Την περασμένη Τετάρτη είχα ένα ατυχηματάκι, δεν χτύπησα, είμαι σώος κι αβλαβής και φορούσα όοοοολο τον εξοπλισμό μου.
    Την πλήρωσε, βέβαια, το cbf-άκι για λογαριασμό μου...

    Συγκεκριμένα, η ετυμηγορία του μηχανικού είναι στραβός σταυρός και ίσως τιμονόπλακα. Οπότε και μου πρότεινε να τα αλλάξω, παρέα με τα ρουλεμάν.
    Ο προβληματισμός μου: σε τέτοια περίπτωση δεν θα έπρεπε να λύσει το τιμόνι να κοιτάξει μήπως και άλλα εξαρτήματα έπαθαν βλάβη; Διότι η ετυμηγορία έγινε με.. "το μάτι".

    Αντιλαμβάνομαι ότι αυτό το εγχείρημα θέλει κόπο και χρόνο, αλλά αναρωτιέμαι εγώ ο άσχετος και λέω: "Παρήγγειλε τα ανταλλακτικά, το λύνει, και διαπιστώνει ότι χρειάζεται κι άλλα πράγματα που στραβώσαν, χαλάσαν κλπ κλπ, δεν θα πρέπει να το ξαναλύσει; Δεν θα παραγγείλει τα υπόλοιπα ανταλλακτικά; Κι εν τέλη... εγώ πότε θα έχω πίσω το μηχανάκι μου;"

    Ποια η άποψη σας/γνώση σας επί του θέματος; Ποιος είναι ο "σωστός" τρόπος να βγάλει την ετυμηγορία του ο μηχανικός; Να το λύσει, να δεί τι έχει σπάσει, τι θέλει αλλαγή κλπ κλπ; Ή να το δεί αφού έρθουν τα ανταλλακτικά, και μετά ότι άλλο βγάλει έξτρα; Κι εμένα θα με επιβαρύνει δις για την διπλή δουλειά; Ή είναι διπλή δουλειά εξαρχής, οπότε και θα την χρεώσει ανάλογα, κάτι που θεωρώ εύλογο...
    Τελευταία τροποποίηση από gory; 26/11/2016 στις 19:01.

  2. #2
    Στραβός "σταυρός" και τιμονόπλακα;

    και τα καλάμια σου είναι ίσια ας πούμε και δεν τα ανέφερε;

    Ή κάτι δεν έχει δει σωστά ο μάστορας ή λέει αηδίες φίλε μου. Το ρουλεμάν ναι ΟΚ. Αλλά να στραβώσουν αυτά που λες και να μην γίνει και άλλη ζημιά, απλά δεν το βλέπω δυνατό.

    Θα σου έλεγα να το πας και αλλού και πρώτα απ' όλα να το δεις εσύ ο ίδιος με προσοχή. Το αν είναι στραβά τα καλάμια θα φανεί και με το μάτι (αν έχει φτάσει να στραβώσει ο σταυρός, πάει να πει γερό στούκι και άρα γερή παραμόρφωση). Και για τα ρουλεμάν λαιμού, αν το βάλεις διπλό στάντ, κάποιος φίλος σου να πατήσει την ουρά να σηκωθεί ο εμπρός τροχός στον αέρα, το νιώθεις να "κολλάει" στο κέντρο ή σε κάποιο άλλο σημείο γυρνώντας το τιμόνι αριστερά/δεξιά; Αν έχει φάει χτύπημα και έχει κάνει "δόντι" θα φαίνεται. Με κόστος 20 ευρώ πάντως (για μιά καλή ποιότητα βιομηχανικά κωνικά, πχ SKF) καλό θα ήταν να τα αλλάξεις. Όπως και τα ρουλεμάν του τροχού, 3 ευρώ το ένα επίσης από βιομηχανικά (έχουν τις περισσότερες διαστάσεις, αλλά η χόντα είναι λίγο περίεργη όπως διαπιστώσαμε πρόσφατα σε μηχανάκια φίλων).

    Εμένα η διάγνωση μου φαίνεται ύποπτη πάντως.

  3. #3
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ο μάστορας να είδε εύκολα ευρουλάκια (πάντα με κίνδυνο να λέμε μ@λ@κίες αφού δεν έχουμε δει το μηχανάκι αλλά συμπεραίνουμε από την περιγραφή) και να θέλουν απλά χαλάρωμα οι βίδες του σταυρού και της τιμονόπλακας και ξανά σφίξιμο και να είσαι ΟΚ. Για τα ρουλμαν τιμονιού και τροχού στα είπε ο Γιάννης πιο πάνω.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  4. #4
    Ντιπ άσχετος Το avatar του/της gory
    Εγγραφή
    21/01/2016
    Μηνύματα
    181
    Να περιγράψω λίγο την πτώση. Το μηχανάκι έπεσε στην δεξιά μεριά του, στράβωσε το ποδόφρενο και το αντίβαρο του τιμονιού. Τα φέριγκ μείνανε άθικτα και έσπασε και το δεξί φλασάκι στη βάση του. Όταν πήγα να το οδηγήσω, και με ίσιο το τιμόνι η ρόδα κοιτούσε λοξά. Μου θύμισε, πάντως, εποχές με το ποδήλατο, όπου γυρνούσε η ρόδα, την βάζαμε ανάμεσα στα πόδια και ισιώναμε. Αυτό που είπε ο vaskas δηλαδή..

    Σε αυτά τα θέματα είμαι ακόμη ντιπ άσχετος για να μπορώ να καταλάβω.

    Αυτό για το σταυρό μου το έδειξε, και μπορώ να το βγάλω μια φωτό. Δεν το σκέφτηκα αρχικά.
    Από πάνω όταν κοιτάς το τιμόνι "κάθονται" στραβά οι μπουκάλες, οπότε όντως κάτι δεν πάει καλά.

    Οι μπουκάλες δεν μου φάνηκε να πάθανε κάτι, αλλά έχεις δίκιο πρέπει να τις κοιτάξω καλύτερα.

    Τώρα για τα εύκολα ευρουλάκια τι να σας πώ... Το κόστος των ανταλλακτικών είναι αυτό που χτυπάει, ο μάστορας θέλει 70 ευρώ.

    Υπάρχει, γενικά, περίπτωση το σύστημα να μπορεί να φτιαχτεί όπως είναι;

    Όσο για τα ρουλεμάν, δεν αισθάνθηκα το τιμόνι βαρύτερο από άλλες φορές.

  5. #5
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Το'χω πάθει κι εγώ. Είχε στραβώσει η κάτω τιμονόπλακα, αλλά οι μπουκάλες δεν είχαν πάθει απολύτως τίποτα. Αρχικά, κάνε αυτό που σου είπαν παραπάνω. Λύσε και ξαναδέσε τις τιμονόπλακες και ίσως έρθουν τα πάντα στη θέση τους. Αν δεν, προχωράς σε πιο ακριβές λύσεις.
    Life begins at 45°.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.061
    Σε μέτρια χτυπήματα, σαν αυτό που περιγράφεις ότι έπαθες, χωρίς να στραβώσει κάτι, απλά φεύγουν τα καλάμια από την παραλληλία μέσα στις πλάκες τους.

    Λυνεις βίδες στις πλάκες (ή τις κάτω ή τις πάνω ή όλες αλλά αφού στηρίξεις το μοτό από κάτω) και ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ, γυρνάς το σύστημα να πάνε όλα στην θέση τους.

    Δλδ , αν η ρόδα κοιτάει ας πούμε αριστερά, γυρνάς το τιμόνι τέρμα δεξιά, να φτάσει στο στοπ, κι εκεί πιέζεις τον τροχό, να στρίψει λίγο ακόμα.

    Αν δεν έχουν στραβώσει οι πλάκες, το σύστημα έρχεται στα ίσια του, δένεις τις βίδες και είσαι έτοιμος.

    Αν έχουν στραβώσει οι πλάκες, φυσικά ισχύει ότι σου είπε ο μάστορας, εμείς εδώ υποθέσεις κάνουμε, αλλά έχε το νού σου, μην έχει σκοπό να κάνει τα παραπάνω, 5 λεπτά δουλειά και ανταλλακτικά μηδέν, και να σε χρεώσει αλλαγή πλακών.

  7. #7
    Μπινια!!!!! Το avatar του/της Dalt0n
    Εγγραφή
    11/09/2014
    Μηνύματα
    535
    Φίλε μ βρομαει η δουλειά..μας λες ότι στράβωσε το αντίβαρο στο τιμόνι και έσπασε το φλας,το φερινγκ τπτ..δν μπορώ να διανοηθώ ότι στράβωσε τιμονοπλακα ΚΑΙ σταυρός ...τέτοιες πτώσεις έχω μαζέψει αρκετές..το cbf έχει καρατιμοναρα όταν έπεσε στην άσφαλτο έφαγε όλο το ζόρι το τιμόνι.το τιμόνι έκοψε ή τέρμα δεξιά ή τέρμα αριστερά.η ρόδα όμως βρήκε αντίσταση στην άσφαλτο (αφου το μηχανάκι ηταν πλαγιασμενο κάτω) με αποτέλεσμα να στρίψει το τιμόνι μαζί μόνο τις τιμονοπλακες και εκεί που έχεις το τιμόνι και τις τιμονοπλακες εσύ ίδια ίσια τα καλάμια με την ρόδα κοιτάν αλλού..λύσε τις βίδες απ τις τιμονοπλακες πάνω κάτω και γύρνα την ρόδα να κοιτάει ίσια..90% το θέμα έληξε
    Μπινια!!!!

  8. #8
    Συν το ότι κάτω τιμονόπλακα αλλαγή δεν κάνει 70 ευρώ...

    Οπότε, με δεδομένη την περιγραφή, συμφωνώ με τους απο πάνω.

  9. #9
    Ντιπ άσχετος Το avatar του/της gory
    Εγγραφή
    21/01/2016
    Μηνύματα
    181
    Παίδες ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις. Much appreciated!

    Μου κάνει εντύπωση που δεν το ανέφερε αυτό ο μηχανικός... Τι να πώ...

    @amyroukai δεν είναι μόνο η τιμονόπλακα, απ'το σταυρό, απ'όσο λέει ο μάστορας, ξεκινάει το θέμα και ίσως τιμονόπλακα.

  10. #10
    για να φτασουν να στραβοσουν αυτα πρεπει να εχεις τιποτα μπουκαλες απο WSBk ... λογικα με χαλαρωμα απο κατω σιγα σιγα μεχρι κατω τον αξονα παιζει να ερθει το μηχανακι στα εισα του...
    ORGIA!!!!!

  11. #11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gory Προβολή μηνύματος
    @amyroukai δεν είναι μόνο η τιμονόπλακα, απ'το σταυρό, απ'όσο λέει ο μάστορας, ξεκινάει το θέμα και ίσως τιμονόπλακα.
    Ναι η ΚΑΤΩ τιμονόπλακα είναι ο "σταυρός" γιατί τα γαμημένα αγράμματα μαστόρια δεν μπορούν/δεν θέλουν να κατανοήσουν ότι σε αυτό το ανταλλακτικό υπάρχει α)η κάτω τιμονόπλακα και β)ο άξονας που περνάει τον λαιμό και στον οποίο βιδώνει η άνω τιμονόπλακα. Και ναι είναι δύο κομμάτια και ναι μπορείς να βγάλεις τον άξονα αυτόν σε μερικές μοτοσικλέτες χωρίς να κάνεις ζημιά στην τιμονόπλακα (το έψαχνα για να βάλω USD στο fazer). Επίσης γνωστή ως "μάνα" και "παραμάνα" γιατί μέχρι εκεί έφταναν τα γραικά στο χΟΥρΓιό και προφανώς θα έχει και άλλες ονομασίες τις οποίες ειλικρινά δεν ενδιαφέρομαι να μάθω. Tο σημαντικό είναι πως αν έχει στρίψει απλά, τα 70 ευρώ που ζητάει ο τυπάκος για να λύσει και να ξαναδέσει 5-6 βίδες σε μισή ωρίτσα μαζί με καφέ και τσιγάρο, μου φαίνονται πολλά. Για αγορά ανταλλακτικού πέραν των ρουλεμάν (που λόγω χαμηλής δύναμης στην πτώση θεωρώ απίθανο να έπαθαν ζημιά) το θεωρώ υπερβολή επίσης.

    Αν μιλάμε για 70 ευρώ για να αλλάξει τα ρουλεμάν του λαιμού, όπου προφανώς στο λύσε/δέσε θα μπουν και σωστά τα καλάμια και το όλον θα ισιώσει ΜΑΖΙ με τα ρουλεμάν (τα οποία θα κοιτάξεις τι είναι, γιατί τα βουλγάρικα που φορούσε ο Πήγασος ήταν ας πούμε σκουριά με ολίγο μέταλλο) τότε είναι ΟΚ η τιμή. Αν είναι χτυπημένα τότε δεν "βαραίνει" κατ' ανάγκη το τιμόνι αλλά κάνει σαν "κόμπιασμα/κλείδωμα" σε ένα σημείο (συνήθως στο κέντρο λόγω λακκουβών ή σουζών) που είναι πιο εύκολα αντιληπτό αν βγουν τα καλάμια.

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Πόσο πιθανό είναι να "χτύπησαν" ρουλεμάν και να στράβωσε τιμονόπλακα (αλλά όχι τα καλάμια), σε μία πτώση που δεν έσπασαν καν τα πλαστικά;

  13. #13
    Μπινια!!!!! Το avatar του/της Dalt0n
    Εγγραφή
    11/09/2014
    Μηνύματα
    535
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Πόσο πιθανό είναι να "χτύπησαν" ρουλεμάν και να στράβωσε τιμονόπλακα (αλλά όχι τα καλάμια), σε μία πτώση που δεν έσπασαν καν τα πλαστικά;
    Μπινια!!!!

  14. #14
    Ντιπ άσχετος Το avatar του/της gory
    Εγγραφή
    21/01/2016
    Μηνύματα
    181
    Τι να πώ ρε παιδιά...
    Τον πήρα τηλέφωνο να τον ρωτήσω και μου λέει "έλα να στο δείξω" κάτι που ήδη το κάναμε. Επιμένει ότι στράβωσε ο σταυρός και αυτό που λέτε/είπα δεν γίνεται/υπάρχει δεν θυμάμαι πως μου το'πε...
    Έχω προβληματιστεί... και δεν ξέρω κι αν υπάρχει κάποιος να μπορείς να ρωτήσεις να εμπιστευτείς..

    Όσο για τα ρουλεμάν μου είπε ότι είναι κωνικα και ότι με το που τα βγάζεις διαλύουνε.. ή ότι αν προσπαθήσεις να τα βάλεις ξανά πίσω μπορεί να μην δουλεύουν σωστά, δεν το είπε έτσι, αλλά έτσι το κατάλαβα...

  15. #15
    Ντιπ άσχετος Το avatar του/της gory
    Εγγραφή
    21/01/2016
    Μηνύματα
    181
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Συν το ότι κάτω τιμονόπλακα αλλαγή δεν κάνει 70 ευρώ...

    Οπότε, με δεδομένη την περιγραφή, συμφωνώ με τους απο πάνω.
    Πόσο κοστολογείται αλήθεια; Και είναι ανεξαρτήτου μηχανής το κόστος; Θέλω να πώ μήπως σε κάποια είναι πιο δύσκολο και σε κάποια πιο εύκολο;

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Service 6000χλμ για το CBF-600;
    από yiannis600 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2011, 15:48
  2. Τα πρώτα 3500 χλμ με το CBF-600...
    από Zan_Prizol στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2005, 18:04
  3. Πρώτες εντυπώσεις απ'το CBF-600
    από bsari στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2005, 09:49
  4. Έρχεται το CBF-600 μου!
    από bsari στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2005, 00:17
  5. Λευκά φλασάκια για το CBF-250...
    από Alexander στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 22/02/2005, 20:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF