Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 38

Θέμα: Το CBF πάει ορθοπεδικό...

  1. #16
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gory Προβολή μηνύματος
    Τι να πώ ρε παιδιά...
    Τον πήρα τηλέφωνο να τον ρωτήσω και μου λέει "έλα να στο δείξω" κάτι που ήδη το κάναμε. Επιμένει ότι στράβωσε ο σταυρός και αυτό που λέτε/είπα δεν γίνεται/υπάρχει δεν θυμάμαι πως μου το'πε...
    Έχω προβληματιστεί... και δεν ξέρω κι αν υπάρχει κάποιος να μπορείς να ρωτήσεις να εμπιστευτείς..

    Όσο για τα ρουλεμάν μου είπε ότι είναι κωνικα και ότι με το που τα βγάζεις διαλύουνε.. ή ότι αν προσπαθήσεις να τα βάλεις ξανά πίσω μπορεί να μην δουλεύουν σωστά, δεν το είπε έτσι, αλλά έτσι το κατάλαβα...
    Είναι οι λεγόμενες <τάσεις>.
    Τα καλάμια είναι λεία,δεν έχουν καρέ ώστε να ασφαλιζουν.
    Σε πτώση η σύγκρουση υπάρχει το ενδεχόμενο να γλιστρησουν απο την ευθεία θέση τα καλάμια και χασει η μότο την ευστάθεια τής.
    Όπως ειπαν και ποιο πάνω.
    Λυσε πάνω και κάτω πλάκα/λασκαρισε τις βίδες,ώστε να στρίβουν τα καλάμια, όχι όμως να βγουν.
    Φερε τον τροχό στην ευθεία (καλά είναι να υπάρχει και δεύτερο άτομο να κρατάει το τιμόνι στην ευθεία, καθώς θα συστρέφεις τον εμπρός τροχό)
    Αν το μηχανάκι<έρθει>στην ευθεία,ηταν αυτό.
    Αν όχι τοτε ψάξε για σταυρό.
    Υπ όψιν οτι απο το χτύπημα μπορεί να πήραν και τα ρουλεμάν του λαιμού.
    Αν έχουν χοντρό πρόβλημα κάπου θα σκαλωνει το τιμόνι, η σε ακινητοποίηση με το μπροστινό φρένο, θα κανει σκαλοπάτι

  2. #17
    Ντιπ άσχετος Το avatar του/της gory
    Εγγραφή
    21/01/2016
    Μηνύματα
    181
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Είναι οι λεγόμενες <τάσεις>.
    Τα καλάμια είναι λεία,δεν έχουν καρέ ώστε να ασφαλιζουν.
    Σε πτώση η σύγκρουση υπάρχει το ενδεχόμενο να γλιστρησουν απο την ευθεία θέση τα καλάμια και χασει η μότο την ευστάθεια τής.
    Όπως ειπαν και ποιο πάνω.
    Λυσε πάνω και κάτω πλάκα/λασκαρισε τις βίδες,ώστε να στρίβουν τα καλάμια, όχι όμως να βγουν.
    Φερε τον τροχό στην ευθεία (καλά είναι να υπάρχει και δεύτερο άτομο να κρατάει το τιμόνι στην ευθεία, καθώς θα συστρέφεις τον εμπρός τροχό)
    Αν το μηχανάκι<έρθει>στην ευθεία,ηταν αυτό.
    Αν όχι τοτε ψάξε για σταυρό.
    Υπ όψιν οτι απο το χτύπημα μπορεί να πήραν και τα ρουλεμάν του λαιμού.
    Αν έχουν χοντρό πρόβλημα κάπου θα σκαλωνει το τιμόνι, η σε ακινητοποίηση με το μπροστινό φρένο, θα κανει σκαλοπάτι
    Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί αυτός είναι τόσο αρνητικός στο να το δοκιμάσει αυτό έστω; Αφού υποτίθεται ότι δεν είναι κάτι τρομερά δύσκολο...

  3. #18
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Τα φράγκα.
    Ρώτα και άλλου, σε άλλο συνεργείο

  4. #19
    το σετάκι κάτω τιμονόπλακας; Σόρι, δεν ξέρω να σου πω για το δικό σου, να σου πω ας πούμε πρόχειρα για τον Πήγασο, η επάνω έχει 600 ευρώ καινούργια. Φαντάζομαι παρόμοια τιμή θα είναι και το κάτω.

    Για τα ρουλεμάν έχει δίκιο, ΑΝ τα βγάλεις, θέλουν αλλαγή. Για να ισιώσεις το τιμόνι σου εν προκειμένω, απίθανο να θέλουν βγάλσιμο. Αν βγάλεις απλά τις τιμονόπλακες μπορείς άνετα να τα καθαρίσεις, να τα ξαναγρασσάρεις και να συναρμολογήσεις χωρίς να πάθουν κάτι κακό και χωρίς να χρειαστείς τίποτα σε αναλώσιμα. Αν έχουν φθορά, δεν είναι κακό να τ'αλλάξεις πάντως.

  5. #20
    Ντιπ άσχετος Το avatar του/της gory
    Εγγραφή
    21/01/2016
    Μηνύματα
    181
    Για την εργασία εννοούσα, όχι τα ανταλλακτικά.

  6. #21
    70 ευρώ εργασία είναι ΟΚ για αλλαγή ρουλεμάν λαιμού.

    Το γιατί επιμένει τόσο... δεν το ξέρω. Η διάγνωσή του πάντως δεν είναι λογική. Φαντάσου πχ το fazer έχει δύο τούμπες με τις οποίες στράβωσα δύο τιμόνια, όχι τρελά γερές αλλά ούτε και απαλές σαν την δική σου (το βάρος μοιράστηκε τιμόνι/μανιτάρι). Ε, το μπροστινό δεν έπαθε κάτι, ούτε τα ρουλεμάν.

  7. #22
    Ντιπ άσχετος Το avatar του/της gory
    Εγγραφή
    21/01/2016
    Μηνύματα
    181
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    70 ευρώ εργασία είναι ΟΚ για αλλαγή ρουλεμάν λαιμού.

    Το γιατί επιμένει τόσο... δεν το ξέρω. Η διάγνωσή του πάντως δεν είναι λογική. Φαντάσου πχ το fazer έχει δύο τούμπες με τις οποίες στράβωσα δύο τιμόνια, όχι τρελά γερές αλλά ούτε και απαλές σαν την δική σου (το βάρος μοιράστηκε τιμόνι/μανιτάρι). Ε, το μπροστινό δεν έπαθε κάτι, ούτε τα ρουλεμάν.
    Μάλιστα τι να πώ.. αρχίζω και σκέφτομαι να το πάρω από κεί...

  8. #23
    Ντιπ άσχετος Το avatar του/της gory
    Εγγραφή
    21/01/2016
    Μηνύματα
    181
    Τώρα που το θυμήθηκα. Μία τελευταία ερώτηση να μη σας κουράζω άλλο.
    Παίζει ρόλο πόσο λοξά κοιτάει η ρόδα σε σχέση με το τιμόνι;
    Έτσι όπως το είδα εγώ, θα έλεγα ότι η ρόδα "φεύγει" καμιά 20-30 μοίρες.

    Θα πάω να βγάλω και καμιά φωτογραφία...

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.061
    20-30 μοίρες είναι πολύ εκτός του ορίου, για να είναι απλά μετατόπιση.

    Για να φτάσει 20-30 μοίρες έχει όντως φάει στράβωμα η κάτω πλάκα και έχει δίκιο ο μάστορας.

  10. #25
    Ε ναι. Αλλά 30 μοίρες και... Τα καλάμια ίσια; Χλωμό.

  11. #26
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    20-30 μοίρες είναι πολύ εκτός του ορίου, για να είναι απλά μετατόπιση.

    Για να φτάσει 20-30 μοίρες έχει όντως φάει στράβωμα η κάτω πλάκα και έχει δίκιο ο μάστορας.
    γηρνανε τα καλαμια..
    ORGIA!!!!!

  12. #27
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    20-30 μοίρες είναι πολύ εκτός του ορίου, για να είναι απλά μετατόπιση.

    Για να φτάσει 20-30 μοίρες έχει όντως φάει στράβωμα η κάτω πλάκα και έχει δίκιο ο μάστορας.
    Το βρίσκω λίγο κουφό να έχει στρίψει τόσο η ρόδα, να έχει πάρει η κάτω πλάκα .
    Και τα.καλάμια να.είναι άθικτα.
    Όπως επίσης και οτι δεν έχεις άλλες ζημιές
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	6044526_0_b.jpg 
Προβολές:	182 
Μέγεθος:	67,4 KB 
ID:	374752


    Η κάτω πλάκα (μαύρη)/είναι κολλημένη στον σταυρό,αρα αν είναι στραβη αυτή θέλει όλο το σετ.
    Αλλά
    Δεδομένου οτι δεν έχεις ζημιες εξωτερικά (φέρινγκ/πλαστικά) και όχι δυνατό χτύπημα στην πανω πλάκα,το συμπέρασμα για στραβη πλάκα-σταυρο,πως βγήκε?
    Γνώμη μου
    Παρτο απο εκεί και βρες κάποιον άλλο, και στο λύσιμο του μπροστινού κοιτά να είσαι παρών

  13. #28
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Η κάτω πλάκα (μαύρη)/είναι κολλημένη στον σταυρό,αρα αν είναι στραβη αυτή θέλει όλο το σετ.
    οχι σε όλες τις μοτοσικλέτες. Στο fazer είναι πρεσσαριστή με ασφάλεια και βγαίνει. Αν είναι στραβή, μπορεί να πάει για ίσιωμα. Όπως και τα καλάμια. Αλλά θέλουν λύσιμο, έλεγχο σε μηχάνημα ή πρόχειρα με μιά βέργα ή κάποια απολύτως επίπεδη επιφάνεια για χοντρικά με το μάτι σε πρώτη φάση. Το οποίο σημαίνει λύσιμο, το οποίο σημαίνει λάδια και τσιμούχες, το οποίο σημαίνει κόστος (αν πάρεις "μαμά" ανταλλακτικά). Και σίγουρα όλα αυτά δεν χρεώνονται εβδομήντα ευρώ, είναι αρκετές ώρες εργασίας.

  14. #29
    Ντιπ άσχετος Το avatar του/της gory
    Εγγραφή
    21/01/2016
    Μηνύματα
    181
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Το βρίσκω λίγο κουφό να έχει στρίψει τόσο η ρόδα, να έχει πάρει η κάτω πλάκα .
    Και τα.καλάμια να.είναι άθικτα.
    Όπως επίσης και οτι δεν έχεις άλλες ζημιές
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	6044526_0_b.jpg 
Προβολές:	182 
Μέγεθος:	67,4 KB 
ID:	374752


    Η κάτω πλάκα (μαύρη)/είναι κολλημένη στον σταυρό,αρα αν είναι στραβη αυτή θέλει όλο το σετ.
    Αλλά
    Δεδομένου οτι δεν έχεις ζημιες εξωτερικά (φέρινγκ/πλαστικά) και όχι δυνατό χτύπημα στην πανω πλάκα,το συμπέρασμα για στραβη πλάκα-σταυρο,πως βγήκε?
    Γνώμη μου
    Παρτο απο εκεί και βρες κάποιον άλλο, και στο λύσιμο του μπροστινού κοιτά να είσαι παρών
    Ουσιαστικά το τιμόνι (το αντίβαρο συγκεκριμένα) και το ποδοφρενο φαγαν το ξύλο. Το τιμόνι, μετά, ακουμπούσε σχεδόν το ντεπόζιτο από δεξιά, αλλά αριστερά δεν έφτανε τόσο. Τι να πω ίσως το αυτοκίνητο να "εσμπρωξε" την μηχανή και να έπεσε με δύναμη.

  15. #30
    Ντιπ άσχετος Το avatar του/της gory
    Εγγραφή
    21/01/2016
    Μηνύματα
    181
    Τελικά έκανα λάθος για τις μοίρες. Πέρασα πριν από λίγο και δεν ήταν τόσο μεγάλη η κλίση, μου φάνηκε όταν πήγα να το οδηγήσω.
    Πάντως εγώ με το μάτι δεν κατάλαβα διαφορά πάνω στο σταυρό, όπως σας είπα και παραπάνω, η διαφορά φαίνεται επειδή δεν είναι πλέον τα καλάμια παράλληλα.
    Του είπα να το βάλει μπρος να μην έχω άλλες φασαρίες... θα ελέγξω όταν ολοκληρώσει τα παλιά εξαρτήματα.

    Το μεγάλο λάθος μου ήταν ότι από φόβο βιάστηκα και τον πήρα κατευθείαν τηλέφωνο, αντί να περιμένω... έλα όμως που το μηχανάκι το χρειάζομαι και τώρα με το κουτί νιώθω... πως να το πώ... κενός...

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Service 6000χλμ για το CBF-600;
    από yiannis600 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2011, 15:48
  2. Τα πρώτα 3500 χλμ με το CBF-600...
    από Zan_Prizol στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2005, 18:04
  3. Πρώτες εντυπώσεις απ'το CBF-600
    από bsari στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2005, 09:49
  4. Έρχεται το CBF-600 μου!
    από bsari στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2005, 00:17
  5. Λευκά φλασάκια για το CBF-250...
    από Alexander στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 22/02/2005, 20:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF