Θελω Ινφο κτλ τι να αποφηγουμε να προσεξουμε κτλ
Ξεκηνουμε απο Λιλλ βορεια και παμε μεχρι Ανκονα για Φερρυ , η Διαδρομη θα ειναι απο Γαλλια Λουξεμβουργο Γερμανια κατω...
το βαν θα ειναι ενα Opel Vinaro με 2 μοτο μεσα
Θελω Ινφο κτλ τι να αποφηγουμε να προσεξουμε κτλ
Ξεκηνουμε απο Λιλλ βορεια και παμε μεχρι Ανκονα για Φερρυ , η Διαδρομη θα ειναι απο Γαλλια Λουξεμβουργο Γερμανια κατω...
το βαν θα ειναι ενα Opel Vinaro με 2 μοτο μεσα
ORGIA!!!!!
τα όρια ταχύτητας (και στην ιταλία γιατί τα κόζα έχουν αλλάξει)
ανανήψαντας
Λιλ πήγαινα πάρα πολύ συχνά ένα φεγγάρι είτε με τραίνο είτε με βάρκα από Ντόβερ.
Δύο φορές έχω κάνει το Λιλ Ελλάδα με αμάξι.
Το θεωρώ ευκολότερο, από το να πας Πεντέλη - Γλυφάδα.
Δεν υπάρχει κανένα θέμα πουθενά (άντε τα όρια ταχύτητας που λέει και ο χτήνος).
Πρόβλημα θεωρώ που στο Βαν θα έχεις δύο μηχανάκια αντί για δύο μωρά![]()
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Δε σου λέω τίποτα αν δεν μολογήσεις τα μοτόρια και αν στην επιστροφή θα είστε άδειοι...
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Συμφωνω
Απαλευτο απο Βενετια εκτος και εαν εχεις μαζι γκομενα και ειστε ακομα στα μελια σε καμπινα...
Γαλλια Β δρομοι μια χαρα, και διχως διοδια...
Βινιετα Ελβετια να παρεις αλλιως εχει προστιμο
(εκτος αν πας απο συραγγα Μοντ Μπλαν)
Σε ενα 14 ωρο λογικα θα εχεις φτασει...
Εντιτ.
Τωρα ειδα απο Γερμανια...
και εγώ τώρα το πρόσεξα που το επισήμανες. Νομίζω δεν υπάρχει λόγος να μπείτε Γερμανία.
Η διαδρομή είναι Λιλ, βιλνεβντασκ, ναμούρ, κολμάρ, μπαίνεις γκοταρντ (Ελβετία στα τούνελς) και μετά Ιταλία όλο ευθεία (έως μπολόνια, φαλκονάρα) και έφτασες Ανκόνα.
Καμιά 1500άρα Km σύνολο σε 14-15 ώρες χαλαρής οδήγησης (μπορείς να το κάνεις και σε 12 ώρες σχετικά άνετα). Θέλει προγραμματισμό στο χρόνο μη φάτε καμια νίλα και χάσετε τη βάρκα!
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Απο Γερμανία γλυτώνεις αρκετά διόδια και η βινιέτα της Αυστρίας είναι φτηνή (μπορείς να επιλέξεις μόνο για 1 εβδομάδα και όχι αναγκαστικά ετήσια όπως στην Ελβετία. Οι N στην Γαλλία όντως είναι αρκετά γρήγοροι και δεν μπλέκεις εύκολα σε κίνηση και επίσης έχει κομμάτια των Autoroutes που μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις χωρίς διόδια, αν έχεις gps που μπορείς να επιλέξεις διαδρομή χωρίς διόδια θα βοηθήσει. Ιταλία οι SS έχουν αρκετή κίνηση και μπλέκεις όπως είπε ο Άρης, μάλλον αξίζει το κόστος η Autostrada απο τη στιγμή που δεν πάτε για τουρισμό. Προσοχή μόνο στα όρια καθώς υπάρχουν και σημεία που μετράει μέση ωριαία ταχύτητα και όχι μόνο κάμερες για στιγμιαία.
Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving. T. Pratchett
Πρόσεχε τις κάμερες. Στην Ιταλία είναι σχετικά εύκολο να τις δεις καθώς είναι στις οριζόντιες μεταλικές κατασκευές που έχουν και τις ταμπέλες.
Στη Γαλλία είναι πιο κρυμμένες, στο Λουξεμβούργο είναι κάτι κυλινδρικές γκρι στήλοι και πριν θα δεις ταμπέλες, αυτές φλασάρουν σε ολλα τα ρεύματα και προς όλες τις κατευθύνσεις και έχουν πολύ μικρή απόκλιση.
Ιταλία και Γαλλία έχει ακριβά διόδια. Ιταλία δεν την γλυτώνεις έτσι κι αλλιώς υπολόγισε καταναλώσεις και χιλιόμετρα να δεις τι συμφέρει. Τα διόδια της Γαλλίας αν πας από εκεί μετά το Λουξεμβούργο είναι κάνα τριαντάρι αν θυμάμαι καλά συν άλλα τόσα για Ελβετία.
Χιλιομετρικά (εκτός κι η Γερμανία είναι ενδιάμεσος προορισμός) η κοντινότερη απόσταση είναι ευθεία κάτω από Λουξεμβούργο μέσω Ελβετίας. Υπολόγισε τη βενζίνη σου ώστε να φουλάρεις στο Λουξεμβούργο, αν χρειαστεί να βάλεις μπαίνοντας ξαναβάλε βγαίνοντας κι ας βάλεις μόνο πέντε ευρώ. Δε θα βρεις φθηνότερο diesel (ή βενζίνη) στη διαδρομή. Βάλε σε station de service πάνω στις εθνικές. Γενικα προσπάθησε να αποφύγεις τις ώρες αιχμής στις εισόδους κι εξόδους.