ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
Το 6204 δεν είναι κωδικός honda, κανονικός κωδικός είναι. Το τρίτο της γραναζιερας δεν βρίσκω σε χιλιοστά να σου πω διαστάσεις.
Πχ... http://m.ebay.co.uk/itm/For-Honda-CB...028?nav=SEARCH
Δες item description είναι αυτό που θέλεις. ρώτα σε βιομηχανικά.
Edit: σύμφωνα με αυτό, το 6322 έχει εσωτερικό 16 χιλιοστά, που δεν ταιριάζει με τα 14 των άλλων...;;;
http://m.agrolager.de/product_info.p...ts_id=12060810
Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 12/12/2016 στις 10:04.
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
Πως την πλενεις;οντως αλλαξες και τις εξωτερικες τσιμουχες; γιατι στο δικο μου ο πρων ηλιθιος που εμπιστευομουνα δεν αλλαξε και στα 20 χιλιαδες χλμ περιπου ειδα τα μαμα πισω ρουλεμαν οξειδωμενα, σκουριασμενα και τα αλλαξα με κογιο και νεες εξωτ. τσιμουχες...
Αλλα πως την πλενεις;..αν χρησιμοποιεις πιεση στους τροχους ειναι θεμα χρονου να τα ξαναλαξεις..
Κανε το καλο..ριξτο στο γυαλο...that's the law..
Δε τη πλένω για να μη τη πιάνει το μάτι
Πέραν της πλάκας, συνήθως στο Moto wash την πάω
Το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά από αλλαγή ελαστικών πρόσφατα (και για να σας προλάβω, όχι δεν έφαγε ξύλο ο πείρος)
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
ε τα παραλές λίγο γιατί δεν είναι και τόσο ευαίσθητα. δεν τις έχω αλλάξει ποτέ (καλό καθάρισμα από τα παλιά γράσα, φρέσκο και επανατοποθέτηση και ας είναι πλέον φθαρμένες, δεν έχουν το παραμικρό σημάδι σκουριάς τα ρουλεμάν αλλά την ακούνε από τις λακκούβες και συνήθως κάθε δύο χρόνια (πλην εκτάκτων περιπτώσεων κοπανήματος) τα αλλάζω. Για 15 ευρουδάκια φουλ κομπλέ δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα.
Περίεργα πράγματα διαβάζω ρε παιδιά...
Στο δικό μου Hornet 900 δεν έχω αλλάξει ποτέ ρουλεμάν, ούτε τα έχω πειράξει, ούτε έχουν κανένα θέμα.
Πλησιάζει τα 90.000 χλμ, έχει πάει σε αρκετά trackdays, έχει μπεί σε πλημμύρες, έχει αλλάξει πίσω λάστιχο πάνω απο 10 φορές, αλλά δεν έχει πλυθεί ποτέ σε πλυντήριο και δεν το πλένω ποτέ με πίεση.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αυτή είναι η παροιμιώδης αξιοπιστια χοντα..προφανως αν δεν ειχα αναγκη να αλλαξω δισκους φρενων που τους εφαγα στην Αθηνα δεν θα ειχα ουτε εγω πρόβλημα κοντα στα σχεδόν 100 χιλιαδες χλμ..και δισκοι συμπλεκτη σχεδιάζω προληπτικα καποια στιγμη να αλλαξω για πρωτη φορα, παρολο που είναι χοντα ο μηχανικος μου επιμενει ..αλλα να, σου πεφτει ενας αδιάφορος μηχανικος, λιγο η μανικα του νερου του πακιστανου στο βενζιναδικο-οσο και αν του εξηγεις- φερνει ακομα και σε χοντα αυτά τα αποτελέσματα..ευτυχως ο θεος με λυπηθηκε και επιτελους εχω την αισθηση ότι εχω βρει μηχανικο τζιμανι( αυτος βρηκε με ένα απλο τεστ το πρόβλημα, εγω δεν ειχα παρει χαμπαρι) και ελπιζω να γλυτωσω από τετοια ηλιθια( τσιμουχα;;προβλήματα στο μελλον που όμως μπορει να κοστισουν πολύ και όχι παραιτητα χρηματα..
μιλαμε το αξονακι που περναει μεσα από το τροχο ειχε σκουριασει και περασε τριβειο...οι μπιλιες μεσα στα ρουλεμάν λασπη...και όλα αυτά από μια τσιμουχα και έναν πρωην ζαμαν φου μηχανικο..
Κανε το καλο..ριξτο στο γυαλο...that's the law..