Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 24 από 24

Θέμα: ρουλεμαν 37.000 τοσο λιγο?

  1. #16
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Αυτα είναι Honda Part numbers.
    Θα πρέπει να τα βγάλεις εσυ η ο μηχανικός σου και να αγοραστούν Koyo/SKF ή οτι αποφασίσεις με τα δείγματα στο χέρι.
    Άρη κωδικοί SKF είναι, αλλά λειψοί...

    Εγώ να τα βγάλω λίγο δύσκολο πάντως

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  2. #17
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    Εγώ να τα βγάλω λίγο δύσκολο πάντως
    Σφυρί δεν έχεις?

  3. #18
    Το 6204 δεν είναι κωδικός honda, κανονικός κωδικός είναι. Το τρίτο της γραναζιερας δεν βρίσκω σε χιλιοστά να σου πω διαστάσεις.

    Πχ... http://m.ebay.co.uk/itm/For-Honda-CB...028?nav=SEARCH

    Δες item description είναι αυτό που θέλεις. ρώτα σε βιομηχανικά.



    Edit: σύμφωνα με αυτό, το 6322 έχει εσωτερικό 16 χιλιοστά, που δεν ταιριάζει με τα 14 των άλλων...;;;

    http://m.agrolager.de/product_info.p...ts_id=12060810
    Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 12/12/2016 στις 10:04.

  4. #19
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Το 6204 δεν είναι κωδικός honda, κανονικός κωδικός είναι. Το τρίτο της γραναζιερας δεν βρίσκω σε χιλιοστά να σου πω διαστάσεις.

    Πχ... http://m.ebay.co.uk/itm/For-Honda-CB...028?nav=SEARCH

    Δες item description είναι αυτό που θέλεις. ρώτα σε βιομηχανικά.



    Edit: σύμφωνα με αυτό, το 6322 έχει εσωτερικό 16 χιλιοστά, που δεν ταιριάζει με τα 14 των άλλων...;;;

    http://m.agrolager.de/product_info.p...ts_id=12060810
    Πιθανόν και να είναι διαφορετικό, δες το παρακάτω σχέδιο:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rear.jpg 
Προβολές:	114 
Μέγεθος:	85,3 KB 
ID:	376105

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Πως την πλενεις;οντως αλλαξες και τις εξωτερικες τσιμουχες; γιατι στο δικο μου ο πρων ηλιθιος που εμπιστευομουνα δεν αλλαξε και στα 20 χιλιαδες χλμ περιπου ειδα τα μαμα πισω ρουλεμαν οξειδωμενα, σκουριασμενα και τα αλλαξα με κογιο και νεες εξωτ. τσιμουχες...

    Αλλα πως την πλενεις;..αν χρησιμοποιεις πιεση στους τροχους ειναι θεμα χρονου να τα ξαναλαξεις..
    Κανε το καλο..ριξτο στο γυαλο...that's the law..

  6. #21
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Δε τη πλένω για να μη τη πιάνει το μάτι

    Πέραν της πλάκας, συνήθως στο Moto wash την πάω

    Το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά από αλλαγή ελαστικών πρόσφατα (και για να σας προλάβω, όχι δεν έφαγε ξύλο ο πείρος)

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  7. #22
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zopas Προβολή μηνύματος
    Πως την πλενεις;οντως αλλαξες και τις εξωτερικες τσιμουχες; γιατι στο δικο μου ο πρων ηλιθιος που εμπιστευομουνα δεν αλλαξε και στα 20 χιλιαδες χλμ περιπου ειδα τα μαμα πισω ρουλεμαν οξειδωμενα, σκουριασμενα και τα αλλαξα με κογιο και νεες εξωτ. τσιμουχες...

    Αλλα πως την πλενεις;..αν χρησιμοποιεις πιεση στους τροχους ειναι θεμα χρονου να τα ξαναλαξεις..
    ε τα παραλές λίγο γιατί δεν είναι και τόσο ευαίσθητα. δεν τις έχω αλλάξει ποτέ (καλό καθάρισμα από τα παλιά γράσα, φρέσκο και επανατοποθέτηση και ας είναι πλέον φθαρμένες, δεν έχουν το παραμικρό σημάδι σκουριάς τα ρουλεμάν αλλά την ακούνε από τις λακκούβες και συνήθως κάθε δύο χρόνια (πλην εκτάκτων περιπτώσεων κοπανήματος) τα αλλάζω. Για 15 ευρουδάκια φουλ κομπλέ δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα.

  8. #23
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Περίεργα πράγματα διαβάζω ρε παιδιά...

    Στο δικό μου Hornet 900 δεν έχω αλλάξει ποτέ ρουλεμάν, ούτε τα έχω πειράξει, ούτε έχουν κανένα θέμα.
    Πλησιάζει τα 90.000 χλμ, έχει πάει σε αρκετά trackdays, έχει μπεί σε πλημμύρες, έχει αλλάξει πίσω λάστιχο πάνω απο 10 φορές, αλλά δεν έχει πλυθεί ποτέ σε πλυντήριο και δεν το πλένω ποτέ με πίεση.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Περίεργα πράγματα διαβάζω ρε παιδιά...

    Στο δικό μου Hornet 900 δεν έχω αλλάξει ποτέ ρουλεμάν, ούτε τα έχω πειράξει, ούτε έχουν κανένα θέμα.
    Πλησιάζει τα 90.000 χλμ, έχει πάει σε αρκετά trackdays, έχει μπεί σε πλημμύρες, έχει αλλάξει πίσω λάστιχο πάνω απο 10 φορές, αλλά δεν έχει πλυθεί ποτέ σε πλυντήριο και δεν το πλένω ποτέ με πίεση.
    Αυτή είναι η παροιμιώδης αξιοπιστια χοντα..προφανως αν δεν ειχα αναγκη να αλλαξω δισκους φρενων που τους εφαγα στην Αθηνα δεν θα ειχα ουτε εγω πρόβλημα κοντα στα σχεδόν 100 χιλιαδες χλμ..και δισκοι συμπλεκτη σχεδιάζω προληπτικα καποια στιγμη να αλλαξω για πρωτη φορα, παρολο που είναι χοντα ο μηχανικος μου επιμενει ..αλλα να, σου πεφτει ενας αδιάφορος μηχανικος, λιγο η μανικα του νερου του πακιστανου στο βενζιναδικο-οσο και αν του εξηγεις- φερνει ακομα και σε χοντα αυτά τα αποτελέσματα..ευτυχως ο θεος με λυπηθηκε και επιτελους εχω την αισθηση ότι εχω βρει μηχανικο τζιμανι( αυτος βρηκε με ένα απλο τεστ το πρόβλημα, εγω δεν ειχα παρει χαμπαρι) και ελπιζω να γλυτωσω από τετοια ηλιθια( τσιμουχα;; προβλήματα στο μελλον που όμως μπορει να κοστισουν πολύ και όχι παραιτητα χρηματα..

    μιλαμε το αξονακι που περναει μεσα από το τροχο ειχε σκουριασει και περασε τριβειο...οι μπιλιες μεσα στα ρουλεμάν λασπη...και όλα αυτά από μια τσιμουχα και έναν πρωην ζαμαν φου μηχανικο..
    Κανε το καλο..ριξτο στο γυαλο...that's the law..

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Για πάμε να γελάσουμε λίγο.....!
    από bikersonly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2008, 15:50
  2. Γειά σου φίλε Δημήτρη. Σε έζησα λίγο αλλά θα σε θυμάμαι πάντα.
    από Adventure-R στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2003, 09:27
  3. Για πάμε λίγο...
    από Zanzibar στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2003, 17:01
  4. Καλημέρα μας με λίγο γέλιο!
    από petridist στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 01/12/2003, 13:06
  5. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 08:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF