Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: Ερώτηση.γιατί χρειάζεται θερμοστατης στην μοτο?

  1. #1

    Ερώτηση.γιατί χρειάζεται θερμοστατης στην μοτο?

    Χρόνια πολλά κατ' αρχήν..
    Και η ερώτηση είναι.. ποιά είναι η χρησιμότητα του Θερμοστατη στις μότο μας..
    Εκτός από το να ανοίγει και κλείνει τα νερά ώστε να κρατάει την θερμοκρασία χαμηλά? Δηλ. Άμα τον καταργήσεις τι θα γίνει?
    xt500

  2. #2
    Το χτ 500 έγινε τρανσαλπ 650...

  3. #3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos_kriti Προβολή μηνύματος
    να ανοίγει και κλείνει τα νερά ώστε να κρατάει την θερμοκρασία χαμηλά? Δηλ. Άμα τον καταργήσεις τι θα γίνει?
    Όχι "χαμηλά" αλλά "εντός ορίων". Το μοτέρ είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί "περίπου" στην θερμοκρασία που το κρατάει ο εκάστοτε θερμοστάτης.


    Τίποτα, δούλεψα το fazer χωρίς θερμοστάτη κανένα χρόνο (άλλη ιστορία το γιατί βγήκε και ξαναμπήκε). Απλά τον χειμώνα αργεί να ζεσταθεί και τέλος πάντων εκτός και αν διαπιστώσεις δυσλειτουργία (να μην ανοίγει όταν ή όσο πρέπει)/να μην βρίσκεις ανταλλακτικό/να είναι πανάκριβο το ανταλλακτικό και να μην αξίζει, δεν καταλαβαίνω γιατί να ασχοληθείς.

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Ο θερμοστάτης παραμένει κλειστός όσο τα "νερά" είναι ακόμη κρύα, μην επιτρέποντάς τους να κυκλοφορήσουν στο ψυγείο.
    Με αυτόν τον τρόπο επιταχύνεται το ζέσταμα του κινητήρα.
    Όταν αρχίσει να ανεβαίνει η θερμοκρασία, ο θερμοστάτης σταδιακά ανοίγει και το ψυκτικό υγρό (βλ. νερά) κυκλοφορεί σε όλο το κύκλωμα, ώστε να διατηρεί τη θερμοκρασία λειτουργίας σταθερή.

    Αν τον καταργήσεις, ο κινητήρας θα αργεί (αρκετά) να ζεσταθεί. Δηλαδή θα λειτουργεί για περισσότερο χρονικό διάστημα κρύος.
    Όχι και το καλύτερο γι' αυτόν.

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    11/12/2013
    Μηνύματα
    1.104
    Γειά σου Νίκο,χρόνια πολλά,ο θερμοστάτης υπάρχει για να κρατά κλειστό το κύκλωμα της ψύξης μέχρι να ζεσταθεί το μοτέρ.
    Καλόβολτο το τράνσάλπ !

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.061
    Ακριβέστερα, ο θερμοστάτης, φροντίζει να βρήσκεται η θερμοκρασία του ψυκτικού ΑΝΩ του χαμηλού ορίου.

    Αυτό κατά κανόνα συμβαίνει όντως όταν βάζουμε μπροστά και είναι κρύος, αλλά μπορεί να συμβεί και στην περίπτωση που κάνει πάρα πολύ κρύο, και αν κάτι δεν μειώσει την ψύξη του κινητήρα, το ψυκτικό θα βρεθεί κάτω από το επιτρεπτό όριο.

    Παράδειγμα, σου λέει ο κατασκευαστής, το ψυκτικό πρέπει να είναι από 75 μέχρι 100 βαθμούς. Βάζεις μπροστά με το μοτέρ κρύο, και αρχικά το ψυκτικό έχει θερμοκρασία όσο το περιβάλλον π.χ. 25 βαθμούς. Μέχρι να πάει 75, ο θερμοστάτης κλείνει το κύκλωμα, και έτσι ζεσταίνεται πιο γρήγορα μέχρι τους 75. Μετά όσο εσύ ταξιδεύεις, αν ανέβεις προς Φλώρινα και έχει -5 βαθμούς ο αέρας έξω, το ψυγείο παρακάνει ψύξη στο ψυκτικό, και ο θερμοστάτης επεμβαίνει μόλις η θερμοκρασία πάει να πέσει κάτω από του 75, αλλοιώς θα πήγαινε π.χ. 55 δλδ κάτω από το όριο.

    Το να δουλεύει το μοτέρ, με θερμοκρασία ψυκτικού κάτω από το επιτρεπτό όριο, σημαίνει κακό για τον κινητήρα, και για αυτό ο θερμοστάτης υπάρχει για να ''ρυθμίζει'' την θερμοκρασία όποτε χρειάζεται και όχι μόνο όταν ξεκινάμε.

    Το κατακαλόκαιρο, που έχει ψηλές θερμοκρασίες έτσι κι αλλοιώς, μπορούμε να βγάλουμε τον θερμοστάτη, και να βοηθήσουμε έτσι την ροή του ψυκτικού, βελτιώνοντας την ψύξη. ΠΡΟΣΟΧΗ όμως, κάποιες σχεδιάσεις κυρίως στα αυτοκίνητα, έχουν αντίστροφη λογική, δλδ βγάζοντας τον θερμοστάτη, αντί να απελευθερώνεται η ροή, εμποδίζεται.

  7. #7
    Κύριοι Σας ευχαριστώ για την τοποθέτηση σας πάνω στην ερώτηση μου. Μένω Ηράκλειο..δεν είναι και από τα πιο κρύα σημεία του πλανήτη...
    Η ερώτηση έγινε γιατί έχω κακή εμπειρία με Θερμοστατη.
    Ρε παιδιά...αν σε μια βολτούλα με την καλή μου ο Θερμοστατης απλά δεν ανοίξει ?
    Την έπαθα στο αμάξι και έκαψα μοτέρ...
    Αν πάθει κάτι η καλή μου δεν θα το αντέξω..
    Δλδ αν τον καταργήσω απλά η μηχανή θα δουλεύει Ίσως με τσοκ περισσότερη ώρα...με αποτέλεσμα μεγαλύτερη κατανάλωση...αλλά στην πόλη Δεν θα ανοίγει το βεβιλατερ συνεχώς με αποτέλεσμα μείωση καυσίμου....
    Σωστά?

    Το καλό που είναι?
    Άσε που η καλή μου δεν κινδυνεύει....
    Σωστά?

  8. #8
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Σου περιέγραψαν ποιο πανω την λειτουργία του θερμοστάτη.
    Τώρα αν τον αφαιρέσεις θα αργεί στα κρυα να ζεστάνει τα νερά σε καλη θερμοκρασία λειτουργείας, καθώς θα γυρνάνε συνέχεια.
    Σε πολλές ζέστες δεν θα ανάβει το βεντιλατερ.
    Με οτι αυτό συνεπάγεται.
    Μπορείς να αφήσεις τον θερμοστάτη ως έχει και να τραβήξεις μια γραμμή με ενα διακοπτακι οπου θα αναβεις το βεντιλατερ στην σπάνια περίπτωση που ξανακολησει ο θερμοστάτης.
    Η μπορείς να κανεις μια μικρή τρυπουλα Στηβ στεφάνη του θερμοστάτη και να το αφήσεις ως έχει.
    Δεν εχεις καλοριφέρ να αργεί να ζεσταθεί.
    Και στα πολλά ζόρια (θερμοκρασία, και γκαζια)θα ανάψει το βεντιλατερ.
    Το κόλπο με την τρυπουλα στην στεφάνη το έκαναν σε πουσαρισμενα μοτέρ (το είχα στο rallye μου)
    Σε οποιοδήποτε ζόρι και σκισιμο δεν ανέβασε ποτε θερμοκρασία

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos_kriti Προβολή μηνύματος
    αν σε μια βολτούλα με την καλή μου ο Θερμοστατης απλά δεν ανοίξει ?
    Απίθανο, αλλά αν συμβεί οι μηχανές έχουν δείκτη θερμοκρασίας ή λαμπάκι για υψηλή θερμοκρασία. Πρέπει να τα προσέχεις.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos_kriti Προβολή μηνύματος
    Την έπαθα στο αμάξι και έκαψα μοτέρ...
    Βλέπε παραπάνω.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos_kriti Προβολή μηνύματος
    Αν πάθει κάτι η καλή μου δεν θα το αντέξω..
    Θα το αντέξεις. Υπάρχουν και χειρότερα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos_kriti Προβολή μηνύματος
    Δλδ αν τον καταργήσω απλά η μηχανή θα δουλεύει Ίσως με τσοκ περισσότερη ώρα...με αποτέλεσμα μεγαλύτερη κατανάλωση...
    Και περισσότερη ώρα κρύα. Άρα περισσότερες φθορές μακροπρόθεσμα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos_kriti Προβολή μηνύματος
    αλλά στην πόλη Δεν θα ανοίγει το βεβιλατερ συνεχώς με αποτέλεσμα μείωση καυσίμου....
    Σωστά?
    Όχι.
    Το βεντιλατέρ θα ανοίξει και πάλι, όταν ανέβει αρκετά η θερμοκρασία.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos_kriti Προβολή μηνύματος
    Το καλό που είναι?
    Έλα ντε;

    Εν ολίγοις, άσε τον θερμοστάτη στη θέση του. Υπάρχει λόγος που βρίσκεται εκεί.

  10. #10
    Χμμμ....ενδιαφέρον...

  11. #11
    Οκ παιδιά...κατάλαβα...αυτο με την τρυπούλα μου αρέσει πολλή...

    Παιδιά ευχομε καλές γιορτές καλές βόλτες και πάντα με σύνεση .

    Ευχαριστώ πολλή για τον χρόνο σας ...

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Η τρυπούλα υπάρχει ήδη, το έχει προβλέψει ο κατασκευαστής.

    Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να φροντίσεις το κύκλωμά σου να έχει πάντα φρέσκο (αλλαγή κάθε δύο χρόνια) και καθαρό (προσοχή για σκουριές ή λάδια) ψυκτικό.
    Και αφού είσαι καμένος, βάλε και έναν καινούργιο θερμοστάτη για να είσαι σίγουρος ότι λειτουργεί στο σωστό εύρος θερμοκρασιών. Πιθανόν ο παλιός να μην έχει αλλαχτεί ποτέ.

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos_kriti Προβολή μηνύματος
    ..αυτο με την τρυπούλα μου αρέσει πολλή...
    Ελπίζω να μην το πεις αυτο στο δικαστηριο για παιδεραστεία...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Καλές γιορτές σε όλους..Μην ξεχνάς το κράνος εσύ..

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    για να το έχει βάλει ο γιαπωνέζος κάτι θα ξέρει παραπανω ΤΕΛΟΣ

    Χρόνια πολλά
    ανανήψαντας

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 16/12/2010, 16:48
  2. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2008, 16:02
  3. [ΕΡΩΤΗΣΗ]Πως βάζω "λινκ" στην υπογραφή μου??
    από MuayThai στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 21/01/2008, 11:34
  4. Πώς θα φτάσετε στην μοτο-πίτα.........
    από Webmaster στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 26/01/2006, 11:00
  5. Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 23/01/2006, 19:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF