Καλή χρονιά παιδιά και υγεία σ' όλους.
Εντελώς τυχαία πρόσεξα ότι η ανοχή που δίνει ο κατασκευαστής είναι διαφορετική απ' αυτή που προκύπτει αν κάνουμε την αφαίρεση διάμετρος κυλίνδρου-διάμετρος εμβόλου.
Δείτε τo μάνουαλ,είναι για χαγιαμπούσα 1ης γενιάς:
https://www.manualslib.com/manual/10...page=24#manual
Παρατηρείστε ότι δίνει ανοχή (piston to cylinder clearance) μεταξύ 0,02 έως 0,03mm
Για να δούμε, προκύπτει το ίδιο κάνοντας αφαίρεση διαμέτρων;
Ας κάνουμε λοιπόν την αφαίρεση "μικρότερη επιτρεπτή διάμετρος κυλίνδρου-μέγιστη επιτρεπτή διάμετρος εμβόλου"(ώστε να βρούμε την ελάχιστη ανοχή).
Έχουμε λοιπόν 81-80,900=0,01mm
Μετά κάνουμε την αφαίρεση "μέγιστη επιτρεπτή διάμετρος κυλίνδρου-ελάχιστη επιτρεπτή διάμετρος εμβόλου"(ώστε να βρούμε την μέγιστη ανοχή).
Έχουμε λοιπόν 80,015-80,975=0,04mm
Πώς γκέναν ατό;
Απ'τη μία μέσω πράξεων η ανοχή είναι 0,01-0,04mm
Απ' την άλλη ο κατασκευαστής δίνει 0,02-0,03mm
Όλες οι τιμές απ' το ίδιο εργοστασιακό μάνουαλ.
Τα ίδια κάνει και στο vstrom: λέει 0,055-0,065mm ενώ με πράξεις βγαίνει 0,045-0,07mm
https://www.manualslib.com/manual/79...age=445#manual
Το παρατήρησα και σε άλλα σουζούκι αυτό.
Βλέπουμε δηλαδή ότι η ανοχή έχει περιθώριο να πάει 0,01mm πάνω ή κάτω απ' αυτό που δίνει.
Γιατί να το κάνει αυτό;
Η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι ότι προσπαθεί να προβλέψει τυχόν μαλακίες σε πιθανό ρεκτιφιέ(το παλιό vstrom παίρνει ρεκτιφιέ) ή ανακριβείς μετρήσεις.
Επίσης να καλύψει τον κώλο του.
Εσείς τί λέτε;