sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Εκεινο που πιστευω ειναι οτι τα τμηματα της μηχανης ταλαιπωρουνται πολυ περισσοτερο οταν περνας απο ακραια ζεστη σε ψυχος και αναποδα..οι διαφορες αυτες βουλκανιζουν τα λαστιχα, τα πετρωνουν σιγα σιγα, στη
δικια μου εχει σκασει και το χρωμα σε ενα σημειο στο ρεζερβουαρ μετα απο 9 χρονια ...πολυ λογικο μου ακουγεται οτι ειναι εκτεθειμενο σε καιρο να εχει πιο γρηγορη φθορα..
Κανε το καλο..ριξτο στο γυαλο...that's the law..
"ακραία ζέστη σε ψύχος".
Μάιστα κύριε. Αυτό μας το εξηγείτε, παρακαλώ; Ένα "παγωμένο" γκαράζ στους 10 βαθμούς στην Αθήνα είναι τραγικά χειρότερο από υπαίθριο πάρκινγκ στους 5 βαθμούς, ας πούμε, αυτές τις μέρες;
Ή αντίστοιχα, οι 20 που θα έχει το καλοκαίρι, είναι προτιμότεροι από τους 35 που θα έχει έξω;
η φθορά από τις ακτίνες του ήλιου στα πλαστικά είναι μη αμφισβητήσιμη, για να μην παρεξηγηθώ. αυτό με την θερμοκρασία δεν καταλαβαίνω.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Παιδες προσωπικα πιστευω οτι ταλαιπωρουνται..αλλο να κρυωνει ο κινητηρας σε θερμοκρασιες δωματιου και πιστευω αλλο σε θερμοκρασιες χειμωνα...εδω δεν πλενουμε την μηχανη μας αν δεν κρυωσει πρωτα το καρτερ..τελος παντων αυτη ειναι η γνωμη μου και ο καθενας κρινει το τι μπορει να ισχυει..
Βασικα το ποστ το εγραψα γιατι και αλλες γιαπωνεζικες μηχανες -οπως μου ειπε ο μαστορας- εχουν δισκους και τρομπες νερου κοντα, οποτε οποιος εχει πολλα χλμ και αποφασισει να αλλαξει δισκους ας το συζητησει με το μηχανικο του μιας και ανοιγει το καπακι αν θα ηταν σωστο να αλλαξει και την τρομπα..εγω μαλλον το μετανιωσα που δεν το εκανα αλλα ο καθενας αποφασιζει για τον εαυτο του. ..
Παντως σε ενα απριλλια που ειχε διπλα μου εξηγησε οτι η διαδικασια αλλαγης δισκων ειναι πιο απλη υποθεση χωρις να χρειαζεται να βγαζεις και τη τρομπα νερου..
Κανε το καλο..ριξτο στο γυαλο...that's the law..
Zopa δεν έχει σημασία τι πιστεύει ο καθένας μας για ένα τέτοιο θέμα! Δεν υπάρχει υποκειμενικότητα σε κάτι τέτοιο!
Ισχύει αυτό που είπε ο σαπίλας και τέλος! Ανεξάρτητα από το τι νομίζω εγώ και τι πιστεύεις εσύ.
Και δεν ισχύει ούτε επειδή το είπε ο σαπίλας που είναι γαμάτος, ισχύει για τους λόγους που ανέφερε. Όταν κάτι δεν είναι εκτεθειμένο στην ατμόσφαιρα, δεν επηρεάζεται από αυτή.
Οι λόγοι που χάλασε η τσιμούχα, αφορούν αποκλειστικά την λειτουργία του κινητήρα και τις συνθήκες εντός αυτού και καμία σχέση δεν έχουν με οτιδήποτε άλλο εκτός αυτού.
Sent from me using a computer.
πριν αλλάξεις δίσκους μήπως άλλαξες τύπο λαδιού ? ..μου φαίνονται λίγα τα χλμ για αλλαγή δίσκων......αν βέβαια τα χεις γράψει όλα πόλη!!!!!!......μάλλον δεν έπρεπε να πάρεις βαραντερο ! περί ορεξεως όμως.....you know
σε αλλες περιπτωσεις για να βγαλει καποιος 100000χλμ εχει αλλαξει 3 μηχανακια κι εδω ψαχνουμε να βρουμε γιατι γερασε μια τσιμουχα
Δεν θα υμνησω εγω το βαραντερο, λιγο πολυ ολοι ξερουμε οτι η ποιοτητα και η αξιοπιστια χοντα ειναι παριμοιωδης...
Ομως εκεινο που υπογραμμιζω ειναι το ποσο ταλαιπωρπυνται και κοστιζουν στην τσεπη μεγαλες μηχανες στην πολη..Η δικια μου εβγαλε το 70% των χλμ της στην αθηνα..αν πηγαινα μονο εθνικη θα αλλαζα δισκους στα διπλασια χλμ η και παραπανω...το ιδιο και με ντιζες, δισκιφρενα, φρενα κλπ..
Στατιστικα στην καθημερινοτητα στην πολη παταμε πανω απο 100 φορες τον συμπλεκτη στη διαρκεια των διαδρομων και αυτο στην κυριολεξια εξουθενωνει ακομα κσι τα χοντα που παρα την ταλαιπωρια του στα 100 χλμ δεν θελει ρυθμιση βαλβιδων..
Φιλοι μου με βαραντερο στα 130 χιλαδες χλμ δεν θελουν αλλαγη δισκοφρενων οταν εγω τους εφαγα στις 65 χιλιαδες...με τα φρενα με το ζορι 8 χιλιαδες βγαζω οταν οι αντιστοιχοι αναβατες που πανε μονο εθνικη διπλασιαζουν την χθλιομετρικη αποδοση...και παει λεγοντας..αυτο ομως κοστιζει πολυ..
Διαβαζα σε παρουσιαση του στελβιο οτι στις 30 χιλαδες η εταιρια συσρηνει αλλαγη δισκων συμπλεκτη και με χιομετρα οχι στην πολη..
Βεβαια ενα καλοσυντηρημενο μοτορι-ετσι θεωρω και το δικο μου- δεν εχει προβλημα στην κακομεταχειριση αλλα απλα κοστιζει στην τσεπη και για αυτο θεωρω οτι η αποκτηση μηχανης μικρου κυβισμου ειναι μονοδρομος απο οικονομικη αποψη..
Και φανταζομαι ποσο θα κοστιζουν στην χρηση ΚΤΜ, ducati με τοσα χιλιομετρα σε πολη οπως η δικια μου, που θελουν ρυθμιση βαλβιδων κσι τρομπες καθε τοσο και βενζινες που σιγουρα καινε περισσοτερο σε συνθηκες αθηνας..
Οσο για την τσιμουχα δεν εχω πειστει..τα γκλανγκ γκλουνγκ που ακουμε απο τα μεταλλα που διαστελλονται κατα την προθερμανσξ του κινητηρα μου μοιαζει δυσκολο να μην επηρεαζει και τα μη μεταλλικα μερη του κινητηρα αλλα τελος παντων αυτη εινσι μια αποψη..
Κανε το καλο..ριξτο στο γυαλο...that's the law..
Φίλε μου και νταλίκα μπορείς να πάρεις ! Είπαμε περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Το να πάρεις όμως Varadero και να κάνεις χρήση παπιού κάτι δεν κολλάει. Εκτός κι αν το περί ρύθμισης βαλβίδων το έγραψες με χιουμοριστική διάθεση ...οπότε πάσο ! Όσο για την επίδραση θερμοκρασιών περιβάλλοντος σε τσιμούχες εντός κινητήρα δεν επιδέχεται περαιτέρω σχολιασμού όπερ άτοπον. Πλαστικά γενικά ταμπλώ κλπ, ζελατίνα, σέλα σαφώς καταστρέφονται από τις ακτίνες του ήλιου και ιδίως από την αντίθετη πλευρά του σταντ . Τέλος πάντων..... κουβέντα να γίνεται :!