Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: Προβλημα με cb 400sf

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/06/2014
    Μηνύματα
    4

    Προβλημα με cb 400sf

    καλησπερα σε ολους και ολες..
    ειμαι καινουργιος στο φορουμ κ χρειαζομαι την βοηθεια σας!
    εχω προβλημα με το cb μου..μου κανει υπερχειλιση βενζινης και μου βραχυκυκλωνει τα μπουζι (Σας λεω τι μου ειπε ο μαστορας που το πηγα να μου το φτιαξει-ο οποιος μου ειπε οτι η ζημια θα μου παει 400-500 ευρω κ εαν βρουμε λαστιχακια κ οτι αλλο ανταλλακτικο χρειαστει η μηχανη)
    εγω βεβαια δεν ειμαι μηχανικος και δεν γνωριζω τι ακριβως φταιει και εχει προβλημα η μηχανη..ουτε απο που μπορει να προερχεται
    σημερα πηγα να την βαλω μπρος,παιρνει μπροστα ..δεν κραταει ρελαντι-μου σβηνει..και φυσικα δεν δουλευει καλα οπως δουλευε..κανει μπερδεματα κ σχεδον δεν τσουλαει καθολου,ουτε να κανω το τετραγωνο της γειτονιας μου!οταν την εβαλα ορθια στο σταντ,εκλεισα τον διακοπτη της βενζινης και μου εκανε υπερχειλιση αλλα δεν μπορεσα να καταλαβω απο που εχανε βενζινη..απο τα καρμπυρατερ δεν ειδα να πεφτει σταγονα παντως!
    τελοσπαντων δεν θα καταφερω να σας δωσω απο δω μεσα την εικονα του προβληματος..
    Απο εσας θα ηθελα αν ξερετε να μου πειτε καποιο μηχανικο ο οποιος να ειναι γνωστης και να μπορω να του εμπιστευτω την μηχανη χωρις να σκεφτομαι οτι θα με κωλοπιασει και χωρις να με δουλεψει!η αν εχετε να μου προτεινεται το οτιδηποτε...
    Σας ευχαριστω εκ των προτερων!

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.061
    Ελπίζω να μην χάνω τον καιρό μου και να απαντάω σε τρολλιά. Στα παρακάτω υποθέτω ότι δεν είσαι.

    Το καζανάκι της τουαλέτας, το ξέρεις πως δουλεύει; Το ξέρεις φαντάζομαι. Μια φούσκα ελαφρύτερη από το νερό, ανεβαίνει όσο ανεβαίνει και το νερό καθώς το καζανάκι γεμίζει και ανεβαίνοντας κλείνει την παροχή του νερού εκεί που πρέπει.

    Ε!

    Μέσα σε κάθε ένα από τα 4 καρμπς του CB σου, έχει ένα τέτοιο μίνι καζανάκι, το οποίο μόλις το καρμπ γεμίσει όσο πρέπει με βενζίνη, κλείνει την παροχή της.

    Τα προβλήματα αρχίζουν, όταν αυτά τα ''καζανάκια'' βρωμίσουν με επικαθίσεις βρωμιάς, οπότε και δεν σφραγίζουν πλήρως και τότε συμβαίνει αυτό που περιγράφεις, η βενζίνη πλημυρίζει το καρμπ σε μέρη που δεν πρέπει. Δεν θα δεις κάτι να τρέχει, μέσα στο μοτέρ πάει η βενζίνη.

    Εκτός κι αν δεν είναι θέμα υπερχείλισης, είναι κάτι άλλο, και ο μάστορας ή εσύ μεταφέροντας τα λόγια του μάστορα, το βαφτίσατε υπερχείλιση.

    Αυτά όλα είναι ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ πράγματα που πρέπει να ξέρει κάποιος που υποτίθεται είναι μηχανικός. Αν ο μηχανικός σου, δεν μπορεί να στρώσει 4 καρμπ από CB400SF τότε κάτι δεν κάνει καλά σαν μηχανικός.

    Πήγαινε σε κάποιον ΑΛΛΟΝ μηχανικό ή μάλλον πήγαινε σε κάποιον που να είναι μηχανικός. Σε ποιά περιοχή της Ελλάδας είσαι;

    400-500 ευρώ για carbs δεν υπάρχει, εκτός κι αν έχει σκοπό να φέρει καινούρια τετράδα κούτα από Ιαπωνία (που έχουν όμως κανά 900ρι συν ΦΠΑ). Ότι χαλάει σε τέτοια πράγματα , βρήσκουμε μεταχειρισμένα συνήθως με το 1/10 του κόστους των καινούριων.

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/06/2014
    Μηνύματα
    4
    φιλε μου καλησπερα..
    δεν καταλαβα γτ θεωρησες οτι απαντας σε τρολλια?θελεις να μου το εξηγησεις?
    λοιπον κοιτα να δεις..εγω δεν ειμαι μηχανικος..οτι μου ειπε ο μαστορας σου λεω,υπερχειλιση μου ειπε ...υπερχειλιση ειπα κ εγω εδω μεσα!αν ηξερα τι ηταν θα το ελεγα καπως αλλιως!
    Σημερα ειδα βενζινη να τρεχει με το που εσβησα την μηχανη κ την εβαλα στο σταντ..φυσικα δεν γνωριζω απο που προερχοταν!εσκυψα κ κοιταξα τα καρμπυρατερ τα οποια ηταν στεγνα..ετρεχε στο πλαι αριστερα σταζοντας κ γεμιζοντας βενζινη το πεζοδρομιο!ειλικρινα δεν ξερω εαν σε βοηθησα καθολου..αλλα εχω απελπιστει!

    θα παω απο δευτερα σε καποιον αλλον μηχανικο,ενος φιλου μου...
    αλλα το θεμα ειναι αν εδω μεσα ξερει καποιος κανεναν εμπειρο μηχανικο για να παω την μηχανη!
    βρισκομαι αθηνα,στην περιοχη ζωγραφου

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/06/2014
    Μηνύματα
    4
    και τωρα που το θυμηθηκα..εχθες ο "μηχανικος" ανοιξε το καπακι του φιλτρου αερος κ ητανε πλυμμηρισμενο το σημειο που βρισκεται το φιλτρο αερος...
    φυσικα το φιλτρο αερος ητανε τελειως μουσκεμα,ειχε νοτισει απο βενζινη!
    δεν ξερω αν αυτο θα βοηθησει να καταλαβει κανεις τι παιζει με το προβλημα μου..

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    πρεπει να ελεχθει το ρουμπινετο και τα πυραυλακια των καρμπυρατερ
    αλλα φιλε μου απο τη στιγμη που οπως δηλωνεις δεν γνωριζεις το αντικειμενο δεν μπορει να σε βοηθησει κανεις απο εδω μεσα
    το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να παρεις γνωμες και προσφορες απο διαφορετικους μηχανικους

  6. #6
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από filipposch Προβολή μηνύματος
    και τωρα που το θυμηθηκα..εχθες ο "μηχανικος" ανοιξε το καπακι του φιλτρου αερος κ ητανε πλυμμηρισμενο το σημειο που βρισκεται το φιλτρο αερος...
    φυσικα το φιλτρο αερος ητανε τελειως μουσκεμα,ειχε νοτισει απο βενζινη!
    δεν ξερω αν αυτο θα βοηθησει να καταλαβει κανεις τι παιζει με το προβλημα μου..
    Κοίτα την ντιζα του τσοκ.
    Παρόμοιο θέμα σε GSX 750.
    Είχε πλημμυρίσει το φιλτροκουτι βενζίνη.

  7. #7
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Μπορεί να έχει σωληνάκι υπερχείλισης που να πηγαίνει κάτω απ' τον κινητήρα.
    Sent from me using a computer.

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Για να γίνει αυτό που περιγράφεις, δηλαδή να γεμίσιε και το φιλτροκούτι με βενζίνη πρέπει να συμβαίνουν 2 πράγματα ταυτόχρονα.
    Χανει το ρακόρ βενζίνης στην θέση ON ενώ θα έπρεπε να τρέχει βενζίνη μόνο όταν λειτουργεί, και χάνει και η βαλβίδα φλοτέρ σε ενα τουλάχιστον καρμπυρατερ.
    Μεχρι να το πας για φτιάξιμο κλείνε την βενζίνη τουλάχιστον.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Ελπίζω να μην χάνω τον καιρό μου και να απαντάω σε τρολλιά. Στα παρακάτω υποθέτω ότι δεν είσαι.
    Ο άνθρωπος έχει πρόβλημα και κάνει μια ερώτηση.
    Αν θέλεις απαντας, τα υπόλοιπα δεν χρειάζονται.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/06/2014
    Μηνύματα
    4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Για να γίνει αυτό που περιγράφεις, δηλαδή να γεμίσιε και το φιλτροκούτι με βενζίνη πρέπει να συμβαίνουν 2 πράγματα ταυτόχρονα.
    Χανει το ρακόρ βενζίνης στην θέση ON ενώ θα έπρεπε να τρέχει βενζίνη μόνο όταν λειτουργεί, και χάνει και η βαλβίδα φλοτέρ σε ενα τουλάχιστον καρμπυρατερ.
    Μεχρι να το πας για φτιάξιμο κλείνε την βενζίνη τουλάχιστον.
    καλημερα φιλε μου!Αυτο κανω..εχω κλειστει την βενζινη! Σας ευχαριστω για τις απαντησεις..

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.061
    Βρήσκεις βενζίνη στο φιλτρόκουτο, ΜΙΑ εξήγηση είναι γιατί όπως σου εξήγησα με απλούς όρους παραπάνω, ένα τουλάχιστον φλοτέρ δεν κλείνει και πλημυρίζει με βενζίνη το καρμπ.

    Στα μοντέλα αυτά η υπερχείλιση γίνεται προς τα μέσα, δλδ η βενζίνη ρέει προς τον αυλό εισαγωγής του κινητήρα, κι απο κει σιγά σιγά, περνάει τις βαλβίδες εισαγωγής και πλημυρίζει τον κύλινδρο. Στην συνέχεια στην διάρκεια των ωρών, περνάει λόγω βαρύτητας και τα ελατήρια του πιστονιού και καταλήγει μέσα στο χώρο του κάρτερ όπου και ανακατεύεται με τα λάδια. Φυσικά στην διαδικασία βρέχεται και το μπουζί του κυλίνδρου και δεν δουλεύει σωστά μετά.

    Κάποια στιγμή η ροή του καυσίμου σταματάει γιατί τρέχει με αυτόν τον τρόπο ότι έχεις στα σωληνάκια μόνο, όχι όλο το ντεπόζιτο, και την άλλη μέρα που πας να το βάλεις μπροστά, η βενζίνη που διέφυγε έχει φτάσει στα λάδια.

    Πράγμα που εξηγεί και γιατί βρήσκεις βενζίνη στο φιλτροκούτι: Η βενζίνη που συσσωρεύεται στα λάδια, ανεβάζει την στάθμη του λαδιού, με αποτέλεσμα όταν βάζεις μπροστά, το μοτέρ να πετάει την εξέχουσα ποσότητα στην αναθυμίαση του μοτέρ η οποία μάντεψε που καταλήγει; Στο φιλτροκούτι. Κι από κει είτε προσπαθεί να την κάψει, είτε τρέχει όπως παρατήρησες.

    Το πρωί πριν ξεκινήσεις τσέκαρε στάθμη λαδιών. Αν την βρεις ΑΥΞΗΜΕΝΗ σε σχέση με την προηγούμενη μέρα, θα έχεις επιβεβαιώσει ότι γίνονται τα παραπάνω. Αν όχι ψαχνόμαστε αλλού.

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Φτιάχτο όσο πιο γρήγορα γίνεται, γιατί τα βενζινωμένα λάδια, δεν προσφέρουν καλή λίπανση του μοτέρ, και κάποια στιγμή αν το χρησιμοποιείς έτσι, θα καταστρέψεις τον κινητήρα σου. Εννοείται αν συμβαίνει αυτό το πράγμα, με την επισκευή θα αλλάξεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ λάδια και φίλτρο λαδιού.

    Καλό μάστορα που ξέρει να φτιάξει μια τέτοια κατάσταση, ξέρω αλλά είναι λίγο μακριά σου, στο Κορωπί, θα βρεις πιο κοντά φαντάζομαι.

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/12/2016
    Μηνύματα
    2
    Καλησπέρα filipposch
    Τελικά τι έγινε με το πρόβλημά σου; Λύθηκε; Και αν ναι πώς; Ρωτάω γιατί παρόμοιο πρόβλημα μου προέκυψε πριν μερικές μέρες, έλυσα το ρουμπινέτο και ήταν γεμάτο τρύπες....
    (οι μεμβράνες δηλαδή)...

  13. #13
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Βρήσκεις βενζίνη στο φιλτρόκουτο, ΜΙΑ εξήγηση είναι γιατί όπως σου εξήγησα με απλούς όρους παραπάνω, ένα τουλάχιστον φλοτέρ δεν κλείνει και πλημυρίζει με βενζίνη το καρμπ.

    Στα μοντέλα αυτά η υπερχείλιση γίνεται προς τα μέσα, δλδ η βενζίνη ρέει προς τον αυλό εισαγωγής του κινητήρα, κι απο κει σιγά σιγά, περνάει τις βαλβίδες εισαγωγής και πλημυρίζει τον κύλινδρο. Στην συνέχεια στην διάρκεια των ωρών, περνάει λόγω βαρύτητας και τα ελατήρια του πιστονιού και καταλήγει μέσα στο χώρο του κάρτερ όπου και ανακατεύεται με τα λάδια. Φυσικά στην διαδικασία βρέχεται και το μπουζί του κυλίνδρου και δεν δουλεύει σωστά μετά.

    Κάποια στιγμή η ροή του καυσίμου σταματάει γιατί τρέχει με αυτόν τον τρόπο ότι έχεις στα σωληνάκια μόνο, όχι όλο το ντεπόζιτο, και την άλλη μέρα που πας να το βάλεις μπροστά, η βενζίνη που διέφυγε έχει φτάσει στα λάδια.

    Πράγμα που εξηγεί και γιατί βρήσκεις βενζίνη στο φιλτροκούτι: Η βενζίνη που συσσωρεύεται στα λάδια, ανεβάζει την στάθμη του λαδιού, με αποτέλεσμα όταν βάζεις μπροστά, το μοτέρ να πετάει την εξέχουσα ποσότητα στην αναθυμίαση του μοτέρ η οποία μάντεψε που καταλήγει; Στο φιλτροκούτι. Κι από κει είτε προσπαθεί να την κάψει, είτε τρέχει όπως παρατήρησες.

    Το πρωί πριν ξεκινήσεις τσέκαρε στάθμη λαδιών. Αν την βρεις ΑΥΞΗΜΕΝΗ σε σχέση με την προηγούμενη μέρα, θα έχεις επιβεβαιώσει ότι γίνονται τα παραπάνω. Αν όχι ψαχνόμαστε αλλού.

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Φτιάχτο όσο πιο γρήγορα γίνεται, γιατί τα βενζινωμένα λάδια, δεν προσφέρουν καλή λίπανση του μοτέρ, και κάποια στιγμή αν το χρησιμοποιείς έτσι, θα καταστρέψεις τον κινητήρα σου. Εννοείται αν συμβαίνει αυτό το πράγμα, με την επισκευή θα αλλάξεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ λάδια και φίλτρο λαδιού.

    Καλό μάστορα που ξέρει να φτιάξει μια τέτοια κατάσταση, ξέρω αλλά είναι λίγο μακριά σου, στο Κορωπί, θα βρεις πιο κοντά φαντάζομαι.
    Τώρα το είδα το θρεντάκι αυτό και από την περιγραφή του προβλήματος μου δημιουργήθηκαν απορίες.
    Είναι δυνατόν να έχουν τόση ποσότητα καυσίμου οι σωληνώσεις από το ντεπόζιτο έως τα καρμπς ώστε η βενζίνη που διαφεύγει να αλλάζει τόσο την στάθμη του λαδιού στο κάρτερ σε σημείο να μουσκεύει από αναθυμιάσεις το φίλτρο αέρα??? Και αν υποθέσουμε ότι είναι έτσι δεν θα έπρεπε το φίλτρο αέρα να είναι μουσκεμένο με βενζινόλαδο και όχι μόνο με βενζίνη??
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.061
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    Είναι δυνατόν να έχουν τόση ποσότητα καυσίμου οι σωληνώσεις από το ντεπόζιτο έως τα καρμπς ώστε η βενζίνη που διαφεύγει να αλλάζει τόσο την στάθμη του λαδιού στο κάρτερ σε σημείο να μουσκεύει από αναθυμιάσεις το φίλτρο αέρα??? Και αν υποθέσουμε ότι είναι έτσι δεν θα έπρεπε το φίλτρο αέρα να είναι μουσκεμένο με βενζινόλαδο και όχι μόνο με βενζίνη??
    Ναι, είναι δυνατόν, αν αυτό δεν γίνεται άπαξ, αλλά επαναλαμβάνεται κάθε μέρα. Για αυτό αν διάβασες έγραψα το ρήμα ''συσσωρεύεται''. Επιπλέον, αν το ρουμπινέτο δεν κλείνει τελείως με τα χρόνια, οπότε η ροή δεν περιορίζεται στις σωληνώσεις, αλλά σε ότι έχει το ντεπόζιτο. Επίσης βλέπε και την περίπτωση, χάνει το ρουμπινέτο στο σωληνάκι υποπίεσης απευθείας, οπότε εκεί μπορεί σε μια νύχτα όλο το ντεπόζιτο να αδειάσει στο κάρτερ, παρακάμπτονας μάλιστα το καρμπυρατέρ.

    Το φίλτρο αέρα, φυσικά και είναι μουσκεμένο με βενζινόλαδο. Σε τι αναλογία βενζίνης-λαδιού, εξαρτάται από την κάθε περίπτωση. Το ότι ο χρήστης παραπάνω λέει, βρήκα βενζίνη στο φιλτρόκουτο, δεν το λαμβάνουμε ως αδιάσειστα αξιόπιστο δεδομένο (ειδικά όταν ο χρήστης είναι φανερό ότι δεν έχει εκτεταμένες μηχανικές γνώσεις) , του μύρισε βενζίνη, είπε βενζίνη ο άνθρωπος, δεν το έκανε και χημική ανάλυση, προφανώς έχει και λάδι.

  15. #15
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Ναι, είναι δυνατόν, αν αυτό δεν γίνεται άπαξ, αλλά επαναλαμβάνεται κάθε μέρα. Για αυτό αν διάβασες έγραψα το ρήμα ''συσσωρεύεται''. Επιπλέον, αν το ρουμπινέτο δεν κλείνει τελείως με τα χρόνια, οπότε η ροή δεν περιορίζεται στις σωληνώσεις, αλλά σε ότι έχει το ντεπόζιτο. Επίσης βλέπε και την περίπτωση, χάνει το ρουμπινέτο στο σωληνάκι υποπίεσης απευθείας, οπότε εκεί μπορεί σε μια νύχτα όλο το ντεπόζιτο να αδειάσει στο κάρτερ, παρακάμπτονας μάλιστα το καρμπυρατέρ.

    Το φίλτρο αέρα, φυσικά και είναι μουσκεμένο με βενζινόλαδο. Σε τι αναλογία βενζίνης-λαδιού, εξαρτάται από την κάθε περίπτωση. Το ότι ο χρήστης παραπάνω λέει, βρήκα βενζίνη στο φιλτρόκουτο, δεν το λαμβάνουμε ως αδιάσειστα αξιόπιστο δεδομένο (ειδικά όταν ο χρήστης είναι φανερό ότι δεν έχει εκτεταμένες μηχανικές γνώσεις) , του μύρισε βενζίνη, είπε βενζίνη ο άνθρωπος, δεν το έκανε και χημική ανάλυση, προφανώς έχει και λάδι.
    Με κάλυψες ευχαριστώ!
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

Παρόμοια θέματα

  1. Προβλημα με CB 500X
    από lspyros στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 31/03/2016, 04:06
  2. Πρόβλημα με cb 500!!!
    από Xristos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 07/06/2012, 07:41
  3. πρόβλημα με το cb-1
    από kostas777 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2011, 04:37
  4. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ Honda Cb 500 S
    από HONDA CB 500S στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 28/06/2011, 15:18

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF