Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 37

Θέμα: Να ανεβώ επίπεδο από 125 μοτοσυκλετάκι;

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/08/2015
    Μηνύματα
    49

    Να ανεβώ επίπεδο από 125 μοτοσυκλετάκι;

    Είμαι κάτοχος cbf 125, έχουμε συμβιώσει 1μιση χρόνο τώρα, και γενικά είμαι αρκετά ικανοποιημένος. Το τελευταίο τρίμηνο τη δουλεύω και σε διανομή, κάνοντας 70 χλμ τη μέρα στο ευρύτερο κέντρο της Αθήνας. Λόγω ενός ατυχήματος πρόσφατου, βρέθηκα στη θέση να μπορώ να τη δώσω και να με αποζημιώσει η ασφαλιστική την εμπορική της αξία. Και μπήκα σε σκέψεις, εάν θα ήταν καλή ιδέα να πάω στο αμέσως επόμενο επίπεδο, δηλαδή κάτι σε 250cc. Τη μηχανή τη πήρα λόγω οικονομίας, και έχει ανταποκριθεί μέχρι στιγμής. Αλλά έχω τα κλασικά προβλήματα των 125 (δυσκολία σε κάποια σημεία στο δικάβαλο, μικρή τελική στους αυτοκινητόδρομους, άβολη για ταξιδάκια χιλιομέτρων, επικίνδυνη κλπ). Η ερώτηση μου είναι, αξίζει να πάω σε 250? Θα χάσω πολύ σε οικονομία, θα δω αρκετές διαφορές στη τσέπη μου συνολικά(ειδικά εφόσον πλέον κάνω και 70χλμ τη μέρα σταθερά); Και αν αξίζει, υπάρχουν αυτή τη στιγμή καλές επιλογές στην αγορά;

  2. #2
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Αν σε παίρνει οικονομικά, να πάρεις ένα από τα σύγχρονα 250cc μοτοσικλετάκια. Είναι εξαιρετικά γι'αυτό που είναι και σαφώς μια κλάση ανώτερα από τα 125cc, σε όλους τους τομείς.
    Life begins at 45°.

  3. #3
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/08/2015
    Μηνύματα
    49
    Σε ποιά αναφέρεσαι, φίλε blitzer?

  4. #4
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Όλα τα 250-300cc που έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία χρόνια. Προτιμάς γυμνό ή ss; Καινούριο ή μεταχειρισμένο; Πόσα χρήματα διαθέτεις; Υπάρχουν για όλα τα γούστα πλέον.
    Life begins at 45°.

  5. #5
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/08/2015
    Μηνύματα
    49
    Το μόνο μου κριτήριο είναι να κάνει τη δουλειά μου και να είναι οικονομικό, όσο πιο κοντά σ' αυτό που έχω

  6. #6
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Δες τα μονοκύλινδρα Χοντάκια τότε. CBF, CBR.

    Υπάρχουν και άλλες επιλογές, φυσικά. Απλά σου έδωσα μια ιδέα.
    Life begins at 45°.

  7. #7
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Με το CBF 250, θα εχεις μια αυτονομία 300-350χλμ (νταξ εξαρτάται απο το δεξί χέρι) και το τεπόζιτο του ειανι 16αρι. Do the math.

    Βολτάρει εύκολα/ανετα και με το δικάβαλο, σε ιδιαίτερα δυσκολη πόλη, δε μασάει τίποτα.

    Δε ξέρω πόσα θα πάρεις και πόσα μπορείς να διαθέσεις παραπάνω, αλλά αν εξαιρέσεις το ίσως αυξημένο κόστος αναλωσίμων (πχ λάστιχα/αλυσίδα) και πιθανός την μεγαλύτερη κατανάλωση, νομιζω οτι αξίζει η αγορά του

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.228
    και αν θέλεις και μία οπτική / τεχνολογική αναβάθμιση, μπορείς να δεις και το ιναζούμα

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	suzuki-inazuma-250.jpg 
Προβολές:	131 
Μέγεθος:	48,7 KB 
ID:	378109

    Με 2,5 - 3 χιλιάρικα το βρίσκεις μεταχειρισμένο 3 ετίας περίπου.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  9. #9
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/08/2015
    Μηνύματα
    49
    Δηλαδή, από μια κατανάλωση της τάξης του 2,5/100, θα πάω σε μια 4,5/100? Διόλου ευκαταφρόνητη διαφορά.. Το κόστος αγοράς ενός μεταχειρισμένου cbf250, δεν είναι τίποτα, πολλά είναι φτηνότερα από ένα 125. Το θέμα είναι το μετά...

  10. #10
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/08/2015
    Μηνύματα
    49
    To inazuma ξεφεύγει σε κόστος αγοράς, και φαντάζομαι θα ξεφεύγει και σε συντήρηση-κατανάλωση

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.228
    Για το μετά έχει μεγάλη σημασία και σε τι μάστορα θα πέσεις!

    Μήπως να κοιτούσες για κάποιο (δυνατό) παπί; Διότι όπως και να το κάνουμε όσο ανεβαίνουν τα κυβικά, οικονομία δε μπορούμε να έχουμε (σέρβις, αναλώσιμα, κατανάλωση, κλπ).
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  12. #12
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από psixlou Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή, από μια κατανάλωση της τάξης του 2,5/100, θα πάω σε μια 4,5/100? Διόλου ευκαταφρόνητη διαφορά.. Το κόστος αγοράς ενός μεταχειρισμένου cbf250, δεν είναι τίποτα, πολλά είναι φτηνότερα από ένα 125. Το θέμα είναι το μετά...
    Τα νούμερα που ανάφερα πριν, δεν ειναι Stress test, και σίγουρα έχει να κάνει με το χέρι.

    Προσωπικά εχω δει και 400+ χλμ με ένα τεπόζιτο (προφανώς οχι άδειο στο τέλος), απο την άλλη η κυκλοφορούσε σε πόλη με πολλές ανηφόρες. Όλα παίζουν το ρόλο τους.
    Πάντως κανα 3,5-4 στα 100 θα το έχεις σίγουρα πιστευω.

    Βρες κάποιο, κάντο μια καλη βόλτα και μέτρα το κίολας, αν η διαφορά των 2-3 ευρώ/100 χλμ είναι τόσο σημαντική για σένα, για να το επιβεβαιώσεις, και πράττεις αναλόγως

  13. #13
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/08/2015
    Μηνύματα
    49
    Απ' ότι βλέπω, μάλλον είναι ουτοπικό αυτό που ψάχνω... 2-3€/100 χλμ, εφόσον είναι αρκετά πιθανόν να τα κάνω κάθε μέρα, γίνεται σημαντικό ποσό.

  14. #14
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από psixlou Προβολή μηνύματος
    Απ' ότι βλέπω, μάλλον είναι ουτοπικό αυτό που ψάχνω... 2-3€/100 χλμ, εφόσον είναι αρκετά πιθανόν να τα κάνω κάθε μέρα, γίνεται σημαντικό ποσό.
    Είναι λογικό να είναι αυξημένη η κατανάλωση του 250 σε σχέση με το 125.
    Ισως αν πήγαινες σε ψεκαστό 250, να ήσουν κοντά σε κατανάλωση, αλλά και πάλι θα ήσουν κοντά/πανω απο οτι έχεις τώρα
    Αν εχεις χρόνο, επιβεβαιωσε τη κατανάλωση με το τρόπο που οδηγάς/δρόμους που κυκλοφορείς, γιατι όπως σου είπα αυτοί οι παραγοντες ειναι οι σημαντικότεροι στη κατανάλωση.

  15. #15
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/08/2015
    Μηνύματα
    49
    To κακό είναι ότι έχει ψιλοεξαφανιστεί η αγορά των 250cc. Ποιο ψεκαστό 250 μπορώ να βρω; Κι αν υπάρχει, δεν θα έχει υψηλό κόστος αγοράς; Ο τρόπος που οδηγάω δεν είναι επιθετικός, αλλά θέλοντας και μη, 50χλμ στο ευρύτερο κέντρο των Αθηνών με φανάρια/κίνηση κλπ, διατηρεί τη κατανάλωση σε υψηλό επίπεδο.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Να παρω την cbr 125 η cbf 250 για πρωτο.
    από babishondakias στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2006, 14:11
  2. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 06/04/2006, 13:42
  3. να και κατι απο ομαδα εψιλον
    από wolfman13 στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 01/10/2004, 16:18
  4. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/08/2004, 16:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF