Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 52

Θέμα: Είμαι έτοιμος για 600ss ;

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/01/2017
    Μηνύματα
    8

    Thumbs up Είμαι έτοιμος για 600ss ;

    καλησπερα παιδια νεος εδω ! ψαχνομαι για ss μηχανακι 600 cc (μολις εβγαλα το απεριοριστο διπλωμα) μεχρι τωρα οδηγουσα για 2 χρονακια ενα yzfr 125 yamaha εχω κανει γυρω στα 15.000 χιλιομετρα και θελω να μου πειτε την γνωμη σας σαν πιο εμπειροι γενικα αν ειναι δυνατη η μεταβαση στο 600rr η gsxr 600 (ενα απο τα 2 ψαχνομαι ) να σημειωσω οτι εχω οδηγησει αρκετες φορες το bros 400 του ξαδερφου μου και διαφορα αλλα μηχανακια 'μεγαλα' κατα καιρους ! αρχικα σκεφτομουν για ενα aprilia rs 125 το 2 χρονο φυσικα! (θελω μονο supersport ) αλλα μετα φοβαμαι μην κανω καποιο λαθος γτ δυστυχως τωρα μου δινεται η ευκαιρια (ποιος ξερει αν μετα θα χω τα χρηματα να αγορασω αλλη μηχανη! ευχαριστω εκ των πρωτερων και φυσικα καλως σας βρηκα και παντα ορθιοι!

  2. #2
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/01/2017
    Μηνύματα
    8
    κανεις??

  3. #3
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.545
    Tι λεφτα παιζουν?

    edit δε βλεπω απαντηση οποτε θα ασχοληθω οσο αρμοζει..κανε λιγο υπομονη παρε το παρακατω http://www.cycleworld.com/2017-honda...-its-beautiful

    ομορφο ειναι για σενα οσο γηγορο χρειαζεται θα ναι οποτε μη το ψειριζουμε..αυτα
    Τελευταία τροποποίηση από o teos; 29/01/2017 στις 21:07.
    Throttle that mysterious friend of ours

  4. #4
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.342
    ρωτας ΕΜΑΣ αν ξερουμε να σου πουμε αν ΕΣΥ εισαι ετοιμος, κρινοντας από τα 15000 χλμ μου οδηγούσες ένα παπι με κλιπ-ον και στη χαση και στη φεξη κανα μεγαλο μηχανακι..
    και που να ξερουμε ρε παλικαρε?? ουτε πως οδηγεις ξερουμε ουτε τιποτα.. εσυ νιώθεις ότι το εχεις? αν ναι τοτε προχωρα.. το πολύ πολύ τη πρωτη φορα που θα πας να ανοίξεις το γκαζι λιγο απότομα να χεστεις πατόκορφα, και η που θα το πηγαίνεις το μηχανακι κυρια μεχρι να το μαθεις, η θα το δωσεις και θα παρεις κατι πιο ηρεμο... το θεμα είναι τι τσαγανο εχεις.. υπαρχουν αλλοι που πηραν 600 για πρωτη μηχανη, και αλλοι που ανεβηκαν σταδιακα... αν εσυ αισθάνεσαι ότι η εμπειρια σου στο 125 αρκει για πας σε σουπερσπορτ 600 τοτε εμεις τι να σου πουμε?

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/05/2012
    Μηνύματα
    188
    Εγώ θα σου προτείνω κάτι τέτοιο...
    https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/8972864/

    600άρι, σπορ αλλά όχι τόσο άγριο όσο τα SS , θα μπορέσεις να μάθεις πολύ ποιο εύκολα απο το αν αγόραζες ένα "'οπλο" ..

  6. #6
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Εγω θα προτεινα,ενα καλοστημενο και δυνατο motard (Husky 610,ΚΤΜ 690)
    Εκτος του οτι αποκλειεται να μη σε καλυψει σε δυναμη,ειναι ενα πολυ καλο μεταβατικο σταδιο για να πας μετα σε 600.

  7. #7
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    καλυτερα να πας σε 250-300 (ninja, cbr). τα ss ειναι απολυτα μηχανακια και δεν κανουν για ατομα χωρις εμπειρια.

    οταν αποκτησεις εμπειρια με το 250 (τα οποια ειναι παρα πολυ καλα), τοτε μπορεις να ανεβεις σε ςς, η οποια μεταβαση παλι δε θα ειναι ευκολη.

    cbr 600F καλο και τιμιο μηχανακι, οπως και αλλα πχ er6, xt660...

    μοταρντ husky 610, ktm 640 κτλ, δε σου προτεινω γιατι και γι'αυτα δεν εχεις την εμπειρια. εχουν πολυ δυναμη χαμηλα και θα σε "τρομαζει".
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  8. #8
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ............




    Το 600 SS είναι το δεύτερο πιο επικίνδυνο μηχανάκι μετά τα 1000 SS.
    Οπότε όπως καταλαβαίνεις είναι ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ 100%..!!!

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.147
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από macedonas Προβολή μηνύματος
    Εγώ θα σου προτείνω κάτι τέτοιο...
    https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/8972864/

    600άρι, σπορ αλλά όχι τόσο άγριο όσο τα SS , θα μπορέσεις να μάθεις πολύ ποιο εύκολα απο το αν αγόραζες ένα "'οπλο" ..
    Μια ψηφος κι απο μενα για το F. Μενεις στην εμφανιση του ss που απ΄οτι καταλαβα σου αρεσει χωρις την απολυτη συμπεριφορα των "οπλων".

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.013
    Βλέπω πολλούς που προτείνουν CBR600F γιατί λέει δεν είναι απόλυτο SS και το GSXR που θέλει το παιδί είναι SS και θα κινδυνεύσει με δαύτο.

    Θα είχε νόημα μια τέτοια συλλογιστική, αν προτείνατε ας πούμε κανά SV650, που έχει 70 άλογα τροχό, κι αυτά δικύλινδρα. Με 210 πραγματική τελική και όλα αντίστοιχα.

    Τώρα από που κι ως που το CBR600F με 98 άλογα τροχό, 255 πραγματική τελική, είναι τόσο διαφορετική επιλογή από το GSXR που έχει πόσο; 104 άλογα τροχό και 260 τελική; Με 98 είσαι ασφαλής και ήρεμος, με 104 σκοτώνεσαι; Έχει κανά νόημα αυτό;

    Ποιός σας είπε ότι το CBR600F δεν είναι ουσιαστικά στην κατηγορία SS; Επειδή είναι μια γεννιά λιγότερο εξειδικευμένο από το CBR600RR που το αντικατέστησε; Το SS της εποχής του ήταν.

    Έχετε οδηγήσει ποτέ CBR600F και σας φάνηκε τόσο απλό και εύκολο και συγχωρητικό, που θα το προτείνατε σε κάποιον που έχει εμπειρία από μονοκυλινδράκι 125; Σας έχει τύχει να σας ξαφνιάσει 600F να χάνει ξαφνικά την πρόσφυση ο πίσω τροχός από το γκάζι, να προσπερνάει, να το κλείνετε απότομα και να σφαλιαρίζει όλο από την άλλη, και σας φάνηκε ''εύκολο'' και ''βολικό για αρχάριους'' αυτό, και το προτείνετε για πιο εύκολη επιλογή; Ή να κάνετε λάθος κατέβασμα πριν την στροφή, και να νοιώθετε ότι πατάει ξαφνικά όλο το μοτό μόνο στον εμπρός τροχό, σαν μονόροδο, να μην μπορείτε να φρενάρετε, και να παρακαλάτε να βρει πρόσφυση πίσω πριν τελειώσει η άσφαλτος;

    Σας έχουν τύχει τέτοιες περιπτώσεις, ξέρετε πως συμπεριφέρεται το 600F σε τέτοιες καταστάσεις και το προτείνετε σαν ''πιο εύκολο από SS'';

    Άλλος το βάζει στην κατηγορία, ''τιμιο μηχανάκι'' και το βάζει στο ίδιο κλάμπ με ER6 και XT660. Σοβαρά τώρα;

    Μπας και το έχουμε χάσει λίγο το μέτρο;
    Τελευταία τροποποίηση από telegonos; 31/01/2017 στις 01:20.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.013
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από brahami08 Προβολή μηνύματος
    καλησπερα παιδια νεος εδω ! ψαχνομαι για ss μηχανακι 600 cc (μολις εβγαλα το απεριοριστο διπλωμα) μεχρι τωρα οδηγουσα για 2 χρονακια ενα yzfr 125 yamaha εχω κανει γυρω στα 15.000 χιλιομετρα και θελω να μου πειτε την γνωμη σας σαν πιο εμπειροι γενικα αν ειναι δυνατη η μεταβαση στο 600rr η gsxr 600 (ενα απο τα 2 ψαχνομαι ) να σημειωσω οτι εχω οδηγησει αρκετες φορες το bros 400 του ξαδερφου μου και διαφορα αλλα μηχανακια 'μεγαλα' κατα καιρους ! αρχικα σκεφτομουν για ενα aprilia rs 125 το 2 χρονο φυσικα! (θελω μονο supersport ) αλλα μετα φοβαμαι μην κανω καποιο λαθος γτ δυστυχως τωρα μου δινεται η ευκαιρια (ποιος ξερει αν μετα θα χω τα χρηματα να αγορασω αλλη μηχανη! ευχαριστω εκ των πρωτερων και φυσικα καλως σας βρηκα και παντα ορθιοι!
    Για να αναρωτιέσαι, μάλλον δεν είσαι έτοιμος ακόμα. Αν ήσουν, δεν θα αναρωτιόσουνα. (αντιθετοαντιστροφή λέγεται αυτό στην λογική)

    Το να αναρωτιέσαι όμως, είναι καλύτερο, από το να μην αναρωτιέσαι. Ξέρεις πόσοι που ΔΕΝ αναρωτιόντουσαν, ΔΕΝ ήταν έτοιμοι;

    Προσωπικά θα σου πρότεινα, κάτι λίγο πιο ενδιάμεσο. Ένα δικύλινδρο 650 π.χ. ER6 ή SV650. Είναι πράγματι μια κατηγορία σαφώς πιο κάτω από τα SS600, όχι μόνο πιο αδύναμα αλλά και πιο μαλακά, συγχωρητικά, με απόδοση γκαζιού που δεν τρομάζει. Θα ανέβεις αρκετά σε ισχύ και ικανότητα ταχύτητας σε σχέση με το 125 σου, αλλά όχι όσο ένα 600SS. Και θα κάνεις και αυτά που θέλεις στην περιγραφή σου, και θα μάθεις τι σημαίνει να έχεις κάπως πιο σοβαρά άλογα στο χέρι σου. Κι αν αργότερα νομίζεις ότι θέλεις 600SS , το δίνεις και πας σε τέτοιο.

    (Θα σου έλεγα και ένα '90s τετρακύλινδρο 400ρι σαν ενδιάμεση επιλογή (CBR-VFR-ZXR κ.ο.κ.) , αλλά νέο παιδί είσαι, 2017 έχουμε που να το βρεις πια, και που να μπλέκεις με τα ρημάδια που έχουν απομείνει.)
    Τελευταία τροποποίηση από telegonos; 31/01/2017 στις 01:16.

  12. #12
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Δεν καταλαβαινω την ερωτηση.
    Το αν και κατα ποσο ετοιμος εισαι μονο εσυ το ξερεις.
    Εχω γνωρισει ατομα με απειρα χλμ στη πλατη που οτι και να καβαλανε το πανε σαν παπακι και ατομα ππυ δεν εχουν καβαλησει ποτε να αγοραζουνε 1η μηχανη SS και να πηγαινουνε πολυ ομορφα. Δεν σημαινει τπτ το "εχω γραψει 15000χλμ με 125, να ανεβω σε SS?"
    Δε μπορει να σου δωσει κανενας απαντηση σ αυτο.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  13. #13
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΟΥΜΕ............




    Την επικινδυνότητα που έχει ένα συγκεκριμμένο μηχανάκι από τον τρόπο,
    την φιλοσοφία οδήγησης γενικά.
    Εκτός αν παραδεχτούμε ότι όλα τα μηχανάκια είναι εξ ίσου επικίνδυνα.
    Βέβαια και με παπί σκοτώνεσαι αλλά και με 1000 SS,όμως....
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ.
    Αυτή τη στιγμή νομίζω ότι δεν μπορούμε να κάνουμε το ψυχογράφημα του φίλου μας
    από το ίντερνετ,άρα το μόνο που μας μένει είναι να υποδείξουμε ένα μηχανάκι
    κατά γενική ομολογία πιο ΦΙΛΙΚΟ προς τον αναβάτη,πιο εύχρηστο,πιο ευκολοδήγητο.
    Και τα 600 αυτού του τύπου είναι ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΕΣ,όσοι τα οδήγησαν ξέρουν.
    Είτε είσαι κότα στην οδήγηση,είτε Ρόσσι...!!!

  14. #14
    Πάρε ρε αγόρι μου ένα 600άρι σε στύλ Fazer, Hornet, GSR, Z750 και άσε το SS να πάει στην ευχη του Θεού. Και σοβαρότατο γκάζι θα έχεις και θα το ευχαριστηθείς κιόλας.

    Όλοι οι αρχάριοι οδηγοί κάνετε το ίδιο λάθος δεν μπορείτε να καταλάβετε οτι από κατηγορία σε κατηγορία παίζουν μεγάλες διαφορές. Τα SS είναι για πίστα μόνο. Η απόδοση τους είναι "μαζεμένη" στις υψηλές στροφές με αποτέλεσμα να μην μπορείς να την ευχαριστηθείς στο δρόμο οπως πρέπει και να κινδυνεύεις να φύγεις σε καμια στροφή άπαξ και μπεις με υψηλές
    The R is for Respect.

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.147
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Βλέπω πολλούς που προτείνουν CBR600F γιατί λέει δεν είναι απόλυτο SS και το GSXR που θέλει το παιδί είναι SS και θα κινδυνεύσει με δαύτο.

    Θα είχε νόημα μια τέτοια συλλογιστική, αν προτείνατε ας πούμε κανά SV650, που έχει 70 άλογα τροχό, κι αυτά δικύλινδρα. Με 210 πραγματική τελική και όλα αντίστοιχα.

    Τώρα από που κι ως που το CBR600F με 98 άλογα τροχό, 255 πραγματική τελική, είναι τόσο διαφορετική επιλογή από το GSXR που έχει πόσο; 104 άλογα τροχό και 260 τελική; Με 98 είσαι ασφαλής και ήρεμος, με 104 σκοτώνεσαι; Έχει κανά νόημα αυτό;

    Ποιός σας είπε ότι το CBR600F δεν είναι ουσιαστικά στην κατηγορία SS; Επειδή είναι μια γεννιά λιγότερο εξειδικευμένο από το CBR600RR που το αντικατέστησε; Το SS της εποχής του ήταν.

    Έχετε οδηγήσει ποτέ CBR600F και σας φάνηκε τόσο απλό και εύκολο και συγχωρητικό, που θα το προτείνατε σε κάποιον που έχει εμπειρία από μονοκυλινδράκι 125; Σας έχει τύχει να σας ξαφνιάσει 600F να χάνει ξαφνικά την πρόσφυση ο πίσω τροχός από το γκάζι, να προσπερνάει, να το κλείνετε απότομα και να σφαλιαρίζει όλο από την άλλη, και σας φάνηκε ''εύκολο'' και ''βολικό για αρχάριους'' αυτό, και το προτείνετε για πιο εύκολη επιλογή; Ή να κάνετε λάθος κατέβασμα πριν την στροφή, και να νοιώθετε ότι πατάει ξαφνικά όλο το μοτό μόνο στον εμπρός τροχό, σαν μονόροδο, να μην μπορείτε να φρενάρετε, και να παρακαλάτε να βρει πρόσφυση πίσω πριν τελειώσει η άσφαλτος;

    Σας έχουν τύχει τέτοιες περιπτώσεις, ξέρετε πως συμπεριφέρεται το 600F σε τέτοιες καταστάσεις και το προτείνετε σαν ''πιο εύκολο από SS'';

    Άλλος το βάζει στην κατηγορία, ''τιμιο μηχανάκι'' και το βάζει στο ίδιο κλάμπ με ER6 και XT660. Σοβαρά τώρα;

    Μπας και το έχουμε χάσει λίγο το μέτρο;
    Να απαντήσω εγώ για μένα. Ναι, το έχω οδηγήσει και μου φάνηκε όντως πολύ πιο διαχειρίσιμο από το ss μου (zx-6r). Όπως το είπες κι εσύ είναι μια γενιά πίσω το μηχανάκι κι αυτό φαίνεται. Ακόμα και η εργονομία του είναι λιγότερο απόλυτη. Για να το πω πιο περιγραφικά, όση απόσταση έχει ένα hornet από το f, άλλη τόση έχει και το f από τα r.

    Το παιδί φαίνεται ότι καίγεται για ss οπότε δε θα του προτείνω sv και προσωπικά είμαι της λογικής ότι δε θα σκοτωθεί κάνεις ντε και καλά επειδή θα οδηγήσει ένα μηχανάκι με 100 άλογα νωρίς. Το έκανα κι εγώ και με λίγη σύνεση δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Στους έξι μήνες που είχα το δίπλωμα πήρα το gsr600 και έξι μήνες μετά το 636.

    Τώρα, αν αρχίσουμε τις δραματικές περιγραφές, μάλλον τα 600άρια θα πρέπει να τα οδηγάνε μόνο όσοι τρέχουν στις Σέρρες κάτω από 1:30.

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 26/06/2010, 18:43
  2. ειμαι μικρος για Vstrom?
    από ziou_gr στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 29/05/2008, 13:54
  3. ειμαι ετοιμος
    από orizontas στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 56
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2007, 09:44
  4. Ειμαι προετοιμασμενος για το μπινελικι.ΔΩΣΕΕΕΕ!
    από gcrook στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 04/10/2007, 18:50
  5. Ετοιμος για διακοπες
    από alex14 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 22/08/2004, 19:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF