Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 28

Θέμα: Αλλαγή μοτερ σε Modenas?

  1. #1
    Νέο μέλος Το avatar του/της Nikolas92
    Εγγραφή
    18/01/2017
    Μηνύματα
    19

    Exclamation Αλλαγή μοτερ σε Modenas?

    Καλημέρα! Γνωρίζει κανεις αν μπορώ να φορέσω μοτερ Lifan σε Modenas kriss125, αν ναι θα χρειαστει καποια μετατροπή ή δεν γινεται καθολου και απαραιτητα ανταλακτικα/επισκευη για το μοτερ του?

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της andreaspetr
    Εγγραφή
    01/09/2014
    Μηνύματα
    465
    Δεν εχω δει καποιο μοτερ lifan να ταιριαζει σε Modenas.

  3. #3
    Νέο μέλος Το avatar του/της Nikolas92
    Εγγραφή
    18/01/2017
    Μηνύματα
    19
    Ναι ψαχτηκα και σε μαστορες, ρωτησα τριγυρω και δεν παιζει τιποτα εν τελη. Οποτε μαζευω για ανταλακτικα.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της andreaspetr
    Εγγραφή
    01/09/2014
    Μηνύματα
    465
    το καλο με αυτα ειναι οτι το 99% του μοτερ ειναι ιδιο με Kaze-r που τα ανταλλακτικα ειναι αρκετα φθηνα.

  5. #5
    Νέο μέλος Το avatar του/της Nikolas92
    Εγγραφή
    18/01/2017
    Μηνύματα
    19
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από andreaspetr Προβολή μηνύματος
    το καλο με αυτα ειναι οτι το 99% του μοτερ ειναι ιδιο με Kaze-r που τα ανταλλακτικα ειναι αρκετα φθηνα.
    Ναι ισχυει! Τωρα οσο για το φθηνα, βλεποντας και κανοντας.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της andreaspetr
    Εγγραφή
    01/09/2014
    Μηνύματα
    465
    Σιγουρα αν θελεις αρκετα πραγματα το κοστος ανεβαινει,αλλα συγκρινε ενα ανταλλακτικο Kazer με το αντιστοιχο για Honda και θα δεις οτι ειναι οντως πολυ φθηνα.

  7. #7
    Νέο μέλος Το avatar του/της Nikolas92
    Εγγραφή
    18/01/2017
    Μηνύματα
    19
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από andreaspetr Προβολή μηνύματος
    Σιγουρα αν θελεις αρκετα πραγματα το κοστος ανεβαινει,αλλα συγκρινε ενα ανταλλακτικο Kazer με το αντιστοιχο για Honda και θα δεις οτι ειναι οντως πολυ φθηνα.
    Ναι καταλαβαινω τι λες. Απλως ειτε στην μια ειτε στην αλλη περιπτωση, ειναι εξαρτηματα που κοστιζουν και στις 2 περιπτωσεις χρειαζεσαι μηνιατικο, αν οχι δυο και παραπανω. Αυτα.

  8. #8
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.039
    Γιατι 2 μηνιατικα για να το επισκευάσεις;
    Τι έχει πάθει?

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της andreaspetr
    Εγγραφή
    01/09/2014
    Μηνύματα
    465
    με 300-350 το εχεις κανει καινουργιο απο οτι εχω δει.
    τι προβλημα εχεις να το ψαξουμε λιγο.

  10. #10
    Νέο μέλος Το avatar του/της Nikolas92
    Εγγραφή
    18/01/2017
    Μηνύματα
    19
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από andreaspetr Προβολή μηνύματος
    με 300-350 το εχεις κανει καινουργιο απο οτι εχω δει.
    τι προβλημα εχεις να το ψαξουμε λιγο.
    Αρχικα ειχα και εξακολουθω να το ψαχνω με κοσμο.
    Το ολο θεμα ειναι οτι ο μαστορας ο οποιος το κοιταξε, παρατηρησε οτι ζοριζετε το παπι κατα πολυ, επισης οτι χτυπαει μπιελα. Η αποψη του ειναι η εξης.
    Πως ακομα και ενα πραγμα μεσα στο μοτερ να χρειαστει αλλαγη, δεν θα μπεις στον κοπο να το ανοιξεις μονο για αυτο, γιατι στην πορεια μπορει να χρειαστει ξανα.
    Παραλληλα οτι για τετοιο ζορισμα και μια τετοια φθορα τα 40χ χιλιομετρα ειναι σιγουρα γυρισμενα. Και αν οχι γυρισμενα, τοτε το κοντερ εχει σιγουρα μηδενισει και 40χ εξτρα.

    Αναλογιζομενος τα παραπανω, προτεινει να επενδυσω σε αυτο και να του αλλαξω (Στροφαλο, ρουλεμαν στροφαλου, μπιελα, κυλινδρο, πιστονι, τσιμουχακια κεφαλης - γενικης - μοτερ, φλατζες μοτερ, γλιστρες, καδενα, δισκακια, μεταλα, ελατηρια (και τελος ρουλεμαν σασμαν αν θυμαμαι καλα) ). Ολα αυτα γνησια απο αντιπροσωπεια και αν κατι δεν με συμφερει τοτε προσπαθεια σε aftermarket γνησια japan. Ισως ψαξω και για το καρτερ παραλληλα αν χωραει μεγαλυτερο κυλινδρο ωστε μιας και μπω στην διαδικασια να του ανεβασω και κυβικα.

  11. #11
    Νέο μέλος Το avatar του/της Nikolas92
    Εγγραφή
    18/01/2017
    Μηνύματα
    19
    Η ιδεα του μαστορα και του φιλου μου ειναι οτι, να το κανω αυτο ωστε να μην χρειαστει να το ξανα ανοιξω για τουλαχιστον πολλα χιλιομετρα και χρονια. Παντοτε εχοντας υποψιν την αναλογη χρηση που θα του κανω και εννοειτε το στρωσιμο.
    Απλως εκει που κοιτουσα να επενδυσω σε μεταχειρο, δηλαδη καποια χρηματα λιγοτερα, να που τελικως δεν τα προσεξα ολα. Η τελικη ιδεα ειναι οτι αρχικα τα 800€ και τα υπολοιπα της επισκευης θα ειναι ενα συνολο σχεδον καινουργιου προϊοντος.

  12. #12
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nikolas92 Προβολή μηνύματος
    Αρχικα ειχα και εξακολουθω να το ψαχνω με κοσμο.
    Το ολο θεμα ειναι οτι ο μαστορας ο οποιος το κοιταξε, παρατηρησε οτι ζοριζετε το παπι κατα πολυ, επισης οτι χτυπαει μπιελα. Η αποψη του ειναι η εξης.
    Πως ακομα και ενα πραγμα μεσα στο μοτερ να χρειαστει αλλαγη, δεν θα μπεις στον κοπο να το ανοιξεις μονο για αυτο, γιατι στην πορεια μπορει να χρειαστει ξανα.
    Παραλληλα οτι για τετοιο ζορισμα και μια τετοια φθορα τα 40χ χιλιομετρα ειναι σιγουρα γυρισμενα. Και αν οχι γυρισμενα, τοτε το κοντερ εχει σιγουρα μηδενισει και 40χ εξτρα.

    Αναλογιζομενος τα παραπανω, προτεινει να επενδυσω σε αυτο και να του αλλαξω (Στροφαλο, ρουλεμαν στροφαλου, μπιελα, κυλινδρο, πιστονι, τσιμουχακια κεφαλης - γενικης - μοτερ, φλατζες μοτερ, γλιστρες, καδενα, δισκακια, μεταλα, ελατηρια (και τελος ρουλεμαν σασμαν αν θυμαμαι καλα) ). Ολα αυτα γνησια απο αντιπροσωπεια και αν κατι δεν με συμφερει τοτε προσπαθεια σε aftermarket γνησια japan. Ισως ψαξω και για το καρτερ παραλληλα αν χωραει μεγαλυτερο κυλινδρο ωστε μιας και μπω στην διαδικασια να του ανεβασω και κυβικα.
    Ολα αυτα με λιγο ψαξιμο,σε καλα aftermarket,δε θα σου πανε πανω απο 180 ευρω (πλην του στροφαλου που δεν τον αλλαζεις,απλα περνας τη νεα μπιελα και τα ρουλεμαν).

  13. #13
    Νέο μέλος Το avatar του/της Nikolas92
    Εγγραφή
    18/01/2017
    Μηνύματα
    19
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    Ολα αυτα με λιγο ψαξιμο,σε καλα aftermarket,δε θα σου πανε πανω απο 180 ευρω (πλην του στροφαλου που δεν τον αλλαζεις,απλα περνας τη νεα μπιελα και τα ρουλεμαν).
    Στροφαλος γιατι πλην?

  14. #14
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Γιατι συν,ειναι το ερωτημα.....
    Ο στροφαλος δεν ειναι αναλωσιμο για να τον αλλαξεις,χωρις να εχει καποιο μη επιδιορθωσιμο προβλημα.

  15. #15
    Νέο μέλος Το avatar του/της Nikolas92
    Εγγραφή
    18/01/2017
    Μηνύματα
    19
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    Γιατι συν,ειναι το ερωτημα.....
    Ο στροφαλος δεν ειναι αναλωσιμο για να τον αλλαξεις,χωρις να εχει καποιο μη επιδιορθωσιμο προβλημα.
    Κατανοητη η τοποθετηση σου και την συμμεριζομαι. Ρωταω απλως για να πληροφορουμε. Πως μπορω να ειμαι σιγουρος οτι δεν ειναι αναλωσιμο, παραδειγμα δεν φθειρετε? Αν οχι καλως. Λαμβανω υποψιν οτι εχει πολλα χιλιομετρα. Αλλα αν μπω στον κοπο της επιδιορθωσης για ολα εκτος στροφαλου και σε κοντινο χρονικο διαστημα προκληθει κατι? Εσυ τι λες?

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αλλαγη μοτερ σε honda chally 72cc
    από autosignaljohn στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 99
    Τελευταίο μήνυμα: 26/06/2014, 17:57
  2. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 29/11/2010, 05:59
  3. αλλαγή μοτερ σε transalp
    από venumis στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2007, 07:12
  4. ΑΛΛΑΓΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΕ Tdm 900
    από georgemav στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 27/11/2005, 00:49
  5. Αλλαγη λαδιων σε Pc (piii)
    από sonic22 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 27/08/2005, 00:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF