Σελίδα 6 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 102

Θέμα: Επιλογη μοτο... (συνέχεια με μεγαλύτερο budget)

  1. #76
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.206
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    σαν πολλα δεν ειναι τα 170 για 20 αλογα τροχο μονοκυλινδρο? τοσα με το ζορι βλεπει το aprilia rs125 με ενα ατομο,λιγοτερα κιλα και με μερικα αλογα παραπανω.
    τόση και λιγο παραπανω ειναι περιπου και η τελικη ενω μαμα tdr250. δικύλινδρο με 45-50 αλογα τροχο. και -20 με 30 κιλα απο το cbr.

    το κοντερ τους παει καλα?

    ενα που ειχα μετρήσει δεν θυμαμαι να πηγε πανω απο 140km/h (στο κοντερ του nsr)
    Το CBR δεν έχει 20 άλογα, εχει παραπάνω και σε κατηφόρα γιατι να μην δείξει 170 κοντερ?
    Το TDR στο κοντερ έδειχνε και 190 σε ευθεία αλλά καπου εκει άρχιζε και κούναγε λόγω φαίρινγκ. Επίσης η διαφορά τους σε βάρος δεν είναι 20-30 κιλα που λες αλλά 10.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Ναι, είναι πολλά, γι'αυτό το ανέφερα, αλλιώς δε θα είχε νόημα. Λίγο θα κλέβει το κοντέρ σίγουρα, αλλά πόσο πια; Όχι ότι έχει σημασία η τελική ταχύτητα σε ένα μονοκύλινδρο 250 κυβικών έτσι κι αλλιώς, απλά για εγκυκλοπαιδικούς λόγους. Εγώ, πάντως, πραγματικά το ευχαριστιόμουν σε καθημερινές μετακινήσεις κι αν ήταν το 1ο ή 2ο μηχανάκι μου, πιθανότατα θα το κρατούσα για πολύ καιρό. Και εδώ μέσα έχουμε τουλάχιστον ένα άτομο που κάνει τα πάντα με ένα 250άρι.
    Τα χλμ που πιάνει ενα 250 μονοκύλινδρο είναι σημαντικά γιατί αν πχ παει τέρμα 150 τότε μπορείς να το ταξιδεύεις άνετα στα 120+ και να πας μια χαρά, αν όμως τερματισμένο παει 130 τότε θα πηγαίνεις ταξίδι με 100 αντε βια 110.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #77
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.331
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Τα χλμ που πιάνει ενα 250 μονοκύλινδρο είναι σημαντικά γιατί αν πχ παει τέρμα 150 τότε μπορείς να το ταξιδεύεις άνετα στα 120+ και να πας μια χαρά, αν όμως τερματισμένο παει 130 τότε θα πηγαίνεις ταξίδι με 100 αντε βια 110.
    Ναι, φυσικά, αλλά όλα τα σύγχρονα μονοκύλινδρα 250αράκια ταξιδεύουν άνετα στα 120-130, το λαμβάνω ως δεδομένο. Και είναι μια ταχύτητα που σπάνια ξεπερνούν για ώρα όσοι δεν έχουν συνηθίσει σε γυμνά έτσι κι αλλιώς, ανεξαρτήτως κυβικών.
    Life begins at 45°.

  3. #78
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.206
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Ναι, φυσικά, αλλά όλα τα σύγχρονα μονοκύλινδρα 250αράκια ταξιδεύουν άνετα στα 120-130, το λαμβάνω ως δεδομένο. Και είναι μια ταχύτητα που σπάνια ξεπερνούν για ώρα όσοι δεν έχουν συνηθίσει σε γυμνά έτσι κι αλλιώς, ανεξαρτήτως κυβικών.
    Δεν νομίζω οτι ισχύει για όλα, υπάρχουν και αερόψυκτα.
    πχ το YBR 250 παει περίπου 130 στο κοντέρ τέρμα και με υπομονή, οπότε δεν μπορεί να ταξιδεύει με τόσα. Και το CBF περίπου τα ίδια πηγαίνει.
    Δεν είναι μεγάλες οι διαφορές, αλλά ακόμα και τα 10χλμ/ωρα διαφορά είναι σημαντικά στα μονοκύλινδρα 250 αν θελει καποιος να κάνει και μεγαλες αποστάσεις.
    Φυσικά ενα 400/500 δικύλινδρο ειναι πολύ καλύτερο σε αυτη την περίπτωση.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #79
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Υπερβολές! Προφανώς είναι αστείο να συγκρίνεις φρένα και αναρτήσεις με μεγάλες μοτοσικλέτες, αλλά γι'αυτό που είναι, είναι μια χαρά.

    Πρόπερσι, σε βολτούλα με συμφορουμίτες προς Εύβοια, με CBR 250R, δικάβαλος, είδα 170 στο κοντέρ, στην ελαφρώς κατηφορική ΕΟ. Να βγουν οι μάρτυρες να πουν!
    Μάρτυρας εγώ. Ισχύει.

  5. #80
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.559
    cbf 250 ταχυτητα ταξιδιου το πολυ 110
    τελικη 130 σε νορμαλ συνθηκες

  6. #81
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.545
    Ninja 250r 2008 τελική 170 άνετο ταξίδι 120-130 χαλαρά και με νόρμαλ κατανάλωση μην πω αμελητέα
    Throttle that mysterious friend of ours

  7. #82
    The coffee Vampire
    Εγγραφή
    23/01/2017
    Μηνύματα
    916

    kawasaki250?

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o teos Προβολή μηνύματος
    Ninja 250r 2008 τελική 170 άνετο ταξίδι 120-130 χαλαρά και με νόρμαλ κατανάλωση μην πω αμελητέα
    Με προβληματίζει η θέση οδήγησης.Δεν θα ήθελα να πάω σε ss στυλ.
    Όμως έχω δεί και το Kawasaki Z 250 SL αλλά ακόμα η τιμή τους είναι ολίγο απαγορευτική για μένα.Στα 2.300 διαθέτω και δεν τα είδα τόσο μιας και είναι φρέσκα μοντέλα.
    Ούτε το V-Strom 250 που κοιταξα.......το φτάνω στην τιμή.

  8. #83
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.545
    Το 250r 08-10 δεν είναι ss ούτε κατάφαντασία..street απλά..Η θέση οδήγησης είναι πολύ άνετη και σε βάζει μέσα στο μότο και όρθιο..οδήγησε ένα και θα καταλάβεις
    Throttle that mysterious friend of ours

  9. #84
    The coffee Vampire
    Εγγραφή
    23/01/2017
    Μηνύματα
    916
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o teos Προβολή μηνύματος
    Το 250r 08-10 δεν είναι ss ούτε κατάφαντασία..street απλά..Η θέση οδήγησης είναι πολύ άνετη και σε βάζει μέσα στο μότο και όρθιο..οδήγησε ένα και θα καταλάβεις
    https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/9396694/ λές?

  10. #85
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TsoliasGR Προβολή μηνύματος
    η αλυσίδα του είναι για πέταμα. κάνει σκαλοπάτια παντού.

    κατά τα λοιπά αν έχει νέα λάστιχα μπαταρία και είναι ίσιο δεν είναι άσχημο. λίγο τσιμπημένο βέβαια στα 2200.

  11. #86
    The coffee Vampire
    Εγγραφή
    23/01/2017
    Μηνύματα
    916
    Αλυσίδα έχει κάνα 100ρικο για το συγκεκριμένο με γρανάζια σετ (14-44).
    Τα λάστιχα του δέν ειναι καινούρια απο τις φωτό που βλέπω.Μπαταρία ότι και να πεί εγώ θα την αλλάξω να έχω το κεφάλι μου σίγουρο.
    Δισκόπλακες η πίσω τουλάχιστον που μπορώ να δώ.....έχει φάει μερικά χιλιόμετρα με διαλυμένα τακάκια αλλά φαίνεται ανεκτή απο τις φωτό....
    Μέχρι που να το παζάρευα;

  12. #87
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TsoliasGR Προβολή μηνύματος
    Αλυσίδα έχει κάνα 100ρικο για το συγκεκριμένο με γρανάζια σετ (14-44).
    Τα λάστιχα του δέν ειναι καινούρια απο τις φωτό που βλέπω.Μπαταρία ότι και να πεί εγώ θα την αλλάξω να έχω το κεφάλι μου σίγουρο.
    Δισκόπλακες η πίσω τουλάχιστον που μπορώ να δώ.....έχει φάει μερικά χιλιόμετρα με διαλυμένα τακάκια αλλά φαίνεται ανεκτή απο τις φωτό....
    Μέχρι που να το παζάρευα;

    του το παζαρευεις μεχρι τα 1800-1900...αλλα τα 2500 τα πιανεις ευκολα με αλλαγη ελαστικων, αλυσιδογραναζα (γιατι δεν θα αλλαξεις μονο αλυσιδα), μπαταρια, δισκοπλακα και ενα σερβις σε λαδια, φιλτρα, μπουζι, νερα...

    αν βεβαια ειναι σωστο το μοτερ του, δεν θα σε απασχολησει για πολλα χλμ ξανα...

  13. #88
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.545
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    του το παζαρευεις μεχρι τα 1800-1900...αλλα τα 2500 τα πιανεις ευκολα με αλλαγη ελαστικων, αλυσιδογραναζα (γιατι δεν θα αλλαξεις μονο αλυσιδα), μπαταρια, δισκοπλακα και ενα σερβις σε λαδια, φιλτρα, μπουζι, νερα...

    αν βεβαια ειναι σωστο το μοτερ του, δεν θα σε απασχολησει για πολλα χλμ ξανα...
    Αυτο ακριβώς
    Throttle that mysterious friend of ours

  14. #89
    The coffee Vampire
    Εγγραφή
    23/01/2017
    Μηνύματα
    916
    Ναι κανα 100ρικο τα αλυσιδογράναζα,200-250 λαστιχακια της προκοπής,κανα 40ρι μπαταρία (yuasha ή κάτι τέτοιο),λάδια πόσα παίρνει κάνα 2λιτρο;,30 ευρά...
    Όλα εκτός απο λάστιχα τα αλλάζω μόνος μου να το χαρώ κιόλλας.Στα 200-250 για λάστιχα 8α τα βάλουν κιόλας αλλιώς πάω σε άλλον,έχω 2-3 επιλογές (Mototyres Βουλιαγμένης αρχές,Περιστεράς και άλλους 2).
    Oπότε είμαι ανάμεσα σε αυτό και σε wolf 250...Σε κάθε περίπτωση θέλει πολύ σκέψη τι 8α επιλέξω διότι 8α το παντρευτώ (απο επιλογή).

  15. #90
    The coffee Vampire
    Εγγραφή
    23/01/2017
    Μηνύματα
    916
    Nα ακούσω γνώμες αγαπητοί?
    https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/9256578/
    Να το τσιμπήσω αύριο?

Σελίδα 6 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΕΠΙΛΟΓΉ ΜΟΤΟ
    από boos στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 19/09/2006, 13:23
  2. ΑΡΧΑΡΙΟΣ ΟΔΗΓΟΣ-ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΤΟ
    από mototrain στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 49
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2006, 21:38
  3. Αμερικανιες συνεχεια..με θυμα ενα GSXR 1000 05'
    από gcrook στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2005, 00:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF