Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 86

Θέμα: Μεγάλα On-Off: εξέλιξη ή μόδα;

  1. #1

    Μεγάλα On-Off: εξέλιξη ή μόδα;

    ΠΑΛΙ ΕΚΤΟΣ ΘΑ ΒΓΩ........ΑΛΛΑ




    Να μην απαντήσω..?? Αν σας ενοχλεί η απάντηση σβήστε την.
    Έτσι κι αλλιώς σήμερα ψάχνοντας οι άνθρωποι του μάρκετινγκ προσπαθούν να σπρώξουν ιδέες και προιόντα νέα
    για να εκτοξεύσουν την αγορά δημιουργώντας εντυπώσεις.Το πόσο συμβατό είναι το κάθε S 1000 xr..??
    Όταν παίρνεις ένα κουστούμι δρόμου και του βάζεις αναρτήσεις off ή το αντίθετο,ναι μεν δημιουργείς μια τάση
    μια μόδα,αλλά ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ..!!
    Τα μηχανάκια SS πάντα με φιλοσοφία ss θα είναι στημένα και για πολεμικές επιχειρήσεις παρόμοιες θα είναι οπλισμένα.
    Και αντίστοιχα αυτά με την φιλοσοφία on-off ότι και να τα κάνεις ΟΡΘΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΟΔΗΓΑΣ..!!
    Και δε γίνεται να περνάς τα 180-200 και νάσαι καμαρωτός κι αγέρωχος επάνω όση τεχνολογία και να κουβαλάς.
    Συνεπώς για μένα,ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ,τα 150 και 160 άλογα σε ένα on-off ΑΧΡΗΣΤΑ ΦΑΝΤΑΖΟΥΝ ..!!
    Και αν τα κυβικά τα πολλά έχουν κάποιο λόγο ύπαρξης ακόμα στις μοτό ,γιατί τα αυτοκίνητα το γύρισαν ήδη στο down,
    σε ότι αφορά στο θέμα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ πιο πολύ,το παραμύθι δε βλέπω να κρατάει πολύ.
    Ήδη τα 1000 κυβικά προβάλλονται πολύ και τα 100 άλογα που παρέχουν για τέτοιες μοτό είναι ΣΟΥΠΕΡ..!!

    ΥΓ.Επειδή έχω δει αυτό το μοχλικό που λες ,δεν ξέρω αν επιδέχεται προσαρμογή με λαμάκια.Μου το φόρεσαν
    κάποτε ανάποδα σε μία μοτό και ΞΕΡΑΘΗΚΕ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ,ευτυχώς το πήρα πρέφα από το συνεργείο μέχρι το σπίτι
    και δε βγήκα έξω στο δρόμο.........

  2. #2
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από irinia Προβολή μηνύματος
    ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ..!!
    Η ουσία πίσω από το 1290S και T, το S1000XR, το Multistrada είναι μία: Πάνε τόσο γρήγορα όσο και τα SS στον επαρχιακό (πιθανώς και γρηγορότερα λόγω αναρτήσεων/γραναζώματος), πάνε τόσο γρήγορα όσο τα SS στην εθνική οδό (300άρες δεν πιάνουν αλλά ΟΚ, slow the eggs) και ταυτόχρονα είσαι καμαρωτός αγέρωχος ακούραστος αψεγάδιαστος αβάδιστα αβασάνιστα αβαβά. Με την συμβία αν θέλεις. Και τα πράγματα. Και τον σκύλο αν χωράει σε τακνμπαγκ. Εσύ μπορεί να μην το καταλαβαίνεις γιατί να "χρειάζεται" κάτι τέτοιο. Μερικές χιλιάδες άλλοι, ξέρουν (χωρίς να σημαίνει πως είτε εσύ ή οι άλλοι έχουν δίκιο σώνει και καλά).

    Και αναλόγως τα χέρια και το πόσο δεν το λυπάσαι, κάνει παπάδες και εκεί που δεν φαντάζεσαι ότι θα πάει. Αν βρω κάτι βίδεο που πέτυχα χτες το βράδι, θα κάνω προσθήκη.

  3. #3
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.411
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    ..... Αν βρω κάτι βίδεο που πέτυχα χτες το βράδι, θα κάνω προσθήκη.


    Να το κοιτάξεις αυτό. Ο κόσμος το βράδυ βλέπει τσόντες, όλη μέρα με μοτοσυκλέττες δεν βαρέθηκες;;;;;
    Ν' αλλάζουμε και λίιιιιιιιγο το μενού.......................
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Η ουσία πίσω από το 1290S και T, το S1000XR, το Multistrada είναι μία: Πάνε τόσο γρήγορα όσο και τα SS στον επαρχιακό (πιθανώς και γρηγορότερα λόγω αναρτήσεων/γραναζώματος), πάνε τόσο γρήγορα όσο τα SS στην εθνική οδό (300άρες δεν πιάνουν αλλά ΟΚ, slow the eggs) και ταυτόχρονα είσαι καμαρωτός αγέρωχος ακούραστος αψεγάδιαστος αβάδιστα αβασάνιστα αβαβά. Με την συμβία αν θέλεις. Και τα πράγματα. Και τον σκύλο αν χωράει σε τακνμπαγκ. Εσύ μπορεί να μην το καταλαβαίνεις γιατί να "χρειάζεται" κάτι τέτοιο. Μερικές χιλιάδες άλλοι, ξέρουν (χωρίς να σημαίνει πως είτε εσύ ή οι άλλοι έχουν δίκιο σώνει και καλά).

    Και αναλόγως τα χέρια και το πόσο δεν το λυπάσαι, κάνει παπάδες και εκεί που δεν φαντάζεσαι ότι θα πάει. Αν βρω κάτι βίδεο που πέτυχα χτες το βράδι, θα κάνω προσθήκη.


    ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ



    Ανέβηκα σε πολλά τέτοια on-off και έχω και ένα δικό μου που δεν πάει 250-260 όσο τα άλλα βέβαια,
    αλλά στα 230 πηγαίνει.
    Μόλις περνώ τα 200 νοιώθω φτερό στον άνεμο,καμμία σύγκριση με το ταπεινό μου Χαγιαμπούζα που στα
    220 άφηνες το τιμόνι και έστριβε μόνο του.
    Τρομεροί κραδασμοί από τους 2 κυλίνδρους μόλις πιεστούν,αστάθεια μεγάλη,λόγω αεροδυναμικής και υψηλού
    κέντρου βάρους,γεωμετρίας ,αναρτήσεων,τροχών,ελαστικών κ.λ.π.
    Επειδή ό καθένας μας έχει τα δικά του μέτρα,εγώ σαν κάτοχος αρκουδόγκαζων από το 1980,έχω να πω ότι
    όλα αυτά πυ ισχυρίζεσαι ΔΕΝ ΕΥΣΤΑΘΟΥΝ..!!
    Συνεπώς για μένα τα 250 χλμ. μπορεί να τα βλέπει κάποιος στο κοντέρ μιας τέτοιας μηχανής ,όμως προσωπικά για παράδειγμα
    όταν το 1190 ΚΤΜ χτύπησε στο κοντέρ 240-250 εγώ νόμιζα ότι είμαι σε πάιπερ που απογειώνεται,έχασα και το κοντέρ
    από τους κραδασμούς και έκλεισα γρήγορα το γκάζι γιατί δεν μου άρεσε ή αίσθηση.
    Θα πω ότι όποιος πήρε τέτοιο μηχανάκι για να βλέπει έστω και για λίγο τα 250 είναι ΠΟΛΥ ΛΑΘΟΣ..!!
    Έτυχε να κινηθώ άπειρες φορές με 280-300 χλμ.Πάνω από τα 250-260 κάθε φορά που σήκωνα το στήθος η μοτό έκοβε μαχαίρι
    αν άφηνα το γκάζι.Τώρα πως μπορεί κάποιος να κάθεται καμαρωτός πίσω από μια ζελατίνα με 250..??
    Ίσως δεν έχουμε την ίδια αίσθηση ΠΕΡΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥ..!!
    Όσο για πόσο γρήγορα πάει ένα μηχανάκι σε ένα στριφτερό κομμάτι............ας το αφήσουμε καλύτερα είναι άλλο θέμα.
    Και το πόση σιγουριά νοιώθει κάποιος που απέχει από το έδαφος 15 ή 35 πόντους π.χ.
    Και μόνο ο τρόπος που υπερασπίζεσαι τη συγκεκριμένη κατηγορία για μένα είναι ΛΑΘΟΣ.
    ΓΙΑΤΙ..?? Διότι αυτά τα μηχανάκια προωθούνται στην αγορά με τη φιλοσοφία όχι του γκαζιάρικου ,του στριφτερού και του απόλυτου,
    ΑΛΛΑ του ΣΟΥΠΕΡ ταξιδιάρικου,του σούπερ άνετου,του σούπερ κουβαλητή με ΑΝΕΣΗ μεγάλη όλα αυτά.
    Και ταυτόχρονα δημιουργούν την ψευδαίσθηση στον καημένο τον καταναλωτή ότι αν τα καβαλήσει θα φτάσει στην άκρη της γης
    με σούζες μέσα από ερήμους βουνά ,λάσπες και βράχια.ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΟΠΛΟ....
    Ξεχνάνε βέβαια να αναφέρουν ότι από πίσω χρειάζεται και ένα φορτηγό με ανταλλακτικά για υποστήριξη και πως στο τέλος της βόλτας
    ίσως χρειαστεί o καταναλωτής να βάλει και κανένα χιλιάρικο ανάλογα με το τί του έτυχε...!!!
    Και σου τα γράφω όλα αυτά επειδή πάντα σχεδόν είχα στην κατοχή μου ταυτόχρονα και SS και ON-OFF.


    υγ. Αν θέλεις πήγαινε τα κάπου αλλού αυτά που λέμε να το αναλύσουμε χωρίς να ενοχλούμε κανέναν.
    Τελευταία τροποποίηση από irinia; 08/02/2017 στις 14:10.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.006
    αυτός ο νέος πιο διαλλακτικός και πράος Τέρενς πολυ μου αρέσει...
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  6. #6
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.411
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από irinia Προβολή μηνύματος
    ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ



    Ανέβηκα σε πολλά τέτοια on-off και έχω και ένα δικό μου που δεν πάει 250-260 όσο τα άλλα βέβαια,
    αλλά στα 230 πηγαίνει.
    Μόλις παιρνώ τα 200 νοιώθω φτερό στον άνεμο,καμμία σύγκριση με το ταπεινό μου Χαγιαμπούζα που στα
    220 άφηνες το τιμόνι και έστριβε μόνο του.
    Τρομεροί κραδασμοί από τους 2 κυλίνδρους μόλις πιεστούν,αστάθεια μεγάλη,λόγω αεροδυναμικής και υψηλού
    κέντρου βάρους,γεωμετρίας ,αναρτήσεων,τροχών,ελαστικών κ.λ.π.
    Επειδή ό καθένας μας έχει τα δικά του μέτρα,εγώ σαν κάτοχος αρκουδόγκαζων από το 1980,έχω να πω ότι
    όλα αυτά πυ ισχυρίζεσαι ΔΕΝ ΕΥΣΤΑΘΟΥΝ..!!
    Συνεπώς για μένα τα 250 χλμ. μπορεί να τα βλέπει κάποιος στο κοντέρ μιας τέτοιας μηχανής ,όμως προσωπικά για παράδειγμα
    όταν το 1190 ΚΤΜ χτύπησε στο κοντέρ 240-250 εγώ νόμιζα ότι είμαι σε πάιπερ που απογειώνεται,έχασα και το κοντέρ
    από τους κραδασμούς και έκλεισα γρήγορα το γκάζι γιατί δεν μου άρεσε ή αίσθηση.
    Θα πω ότι όποιος πήρε τέτοιο μηχανάκι για να βλέπει έστω και για λίγο τα 250 είναι ΠΟΛΥ ΛΑΘΟΣ..!!
    Έτυχε να κινηθώ άπειρες φορές με 280-300 χλμ.Πάνω από τα 250-260 κάθε φορά που σήκωνα το στήθος η μοτό έκοβε μαχαίρι
    αν άφηνα το γκάζι.Τώρα πως μπορεί κάποιος να κάθεται καμαρωτός πίσω από μια ζελατίνα με 250..??
    Ίσως δεν έχουμε την ίδια αίσθηση ΠΕΡΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥ..!!
    Όσο για πόσο γρήγορα πάει ένα μηχανάκι σε ένα στριφτερό κομμάτι............ας το αφήσουμε καλύτερα είναι άλλο θέμα.
    Και το πόση σιγουριά νοιώθει κάποιος που απέχει από το έδαφος 15 ή 35 πόντους π.χ.
    Και μόνο ο τρόπος που υπερασπίζεσαι τη συγκεκριμένη κατηγορία για μένα είναι ΛΑΘΟΣ.
    ΓΙΑΤΙ..?? Διότι αυτά τα μηχανάκια προωθούνται στην αγορά με τη φιλοσοφία όχι του γκαζιάρικου ,του στριφτερού και του απόλυτου,
    ΑΛΛΑ του ΣΟΥΠΕΡ ταξιδιάρικου,του σούπερ άνετου,του σούπερ κουβαλητή με ΑΝΕΣΗ μεγάλη όλα αυτά.
    Και ταυτόχρονα δημιουργούν την ψευδαίσθηση στον καημένο τον καταναλωτή ότι αν τα καβαλήσει θα φτάσει στην άκρη της γης
    με σούζες μέσα από ερήμους βουνά ,λάσπες και βράχια.ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΟΠΛΟ....
    Ξεχνάνε βέβαια να αναφέρουν ότι από πίσω χρειάζεται και ένα φορτηγό με ανταλλακτικά για υποστήριξη και πως στο τέλος της βόλτας
    ίσως χρειαστεί o καταναλωτής να βάλει και κανένα χιλιάρικο ανάλογα με το τί του έτυχε...!!!
    Και σου τα γράφω όλα αυτά επειδή πάντα σχεδόν είχα στην κατοχή μου ταυτόχρονα και SS και ON-OFF.


    υγ. Αν θέλεις πήγαινε τα κάπου αλλού αυτά που λέμε να το αναλύσουμε χωρίς να ενοχλούμε κανέναν.




    Ρε τέρενς όλα αυτά τα νιώθω κι' εγώ





















































    μόλις το Ρ/51 περάσει τα 100........................

    Ξεκόλα αρχηγέ, ξέχασε ότι ήξερες...........Το δράμα είναι πώς τώρα που γεράσαμε, τώρα που
    οι δρόμοι γέμισαν κάμερες, τώρα που σου πέρνουν το δίπλωμα γιά πλάκα, (λέμε τώρα...) τώρα
    έχουμε γαμάτα οχήματα..........................

    Γαμώ τα γεροντάματά μου μέσα.....................
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  7. #7
    Τι να πω... δεν έχω πάει 200+ με κανένα μεγαονόφ, από την άλλη έχω διαβάσει εντυπώσεις από πολλούς ιδιοκτήτες και είναι η πρώτη φορά που διαβάζω κάτι τόσο πολύ αρνητικό!

    Ειδικά για το τενερέ, το ότι ΔΕΝ έχει κραδασμούς το μοτέρ πουθενά, δεν έχει αστάθειες κλπ είναι κάτι που το γράφουν όλοι οι κάτοχοι (σε ξένα φόρα). Τι να πω!

  8. #8
    ανέ-μελος Το avatar του/της KAGOURO
    Εγγραφή
    20/08/2010
    Μηνύματα
    243
    Η ουσία νομίζω χάθηκε μετά τα 650 κυβικά και τα 250+ κιλά για το συνθετικό ΟFF ! H ιδέα κατά την ταπεινή μου άποψη ήταν "κινούμε άνετα και γρήγορα εθνική οδό για να πάω στον προορισμό μου(ON χρήση) ΚΙ ΕΚΕΙ ΄μπορώ να μπώ χωματόδρομο και να κάνω OFF χρήση"...! Όλα τα προαναφερθέντα και λογικά είναι και ισχύουν....

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Τι να πω... δεν έχω πάει 200+ με κανένα μεγαονόφ, από την άλλη έχω διαβάσει εντυπώσεις από πολλούς ιδιοκτήτες και είναι η πρώτη φορά που διαβάζω κάτι τόσο πολύ αρνητικό!

    Ειδικά για το τενερέ, το ότι ΔΕΝ έχει κραδασμούς το μοτέρ πουθενά, δεν έχει αστάθειες κλπ είναι κάτι που το γράφουν όλοι οι κάτοχοι (σε ξένα φόρα). Τι να πω!

    ΟΔΗΓΗΣΑ ΠΟΛΛΑ ON-OFF




    Ήμουν και κάτοχος αρκετών κατά καιρούς.Τα όρια όλων για υποδειγματική συμπεριφορά είναι κάτω από τα 200.
    Μπορεί να τα πιάνουν και να τα ξεπερνάνε κάποια για πλάκα.Το στήσιμο τους όμως δεν σου επιτρέπει να νοιώθεις
    με τίποτε την άνεση των τετρακύλινδρων δρόμου στα πολλά.Ακόμα και ένα ταπεινό εξακοσάρι τετρακύλινδρο δρόμου
    ή SS για μένα έχει καλύτερη συμπεριφορά πάνω από τα 200.
    Το τενερέ μου καλό και άγιο,με μηδενικούς κραδασμούς για δικύλινδρο όντως,όταν φτάνει τα διακόσια αρχίζει να νοιώθει άβολα και κάπου εκεί στα 220-230 αν αυτός που το οδηγάει έχει την εμπειρία και την αίσθηση νοιώθει την ανασφάλεια
    και τον κίνδυνο να αυξάνεται.BMW gs, KTM 1190, VSTROM 650 + 1000, EXPLORER 1200,VARADERO που κατά καιρούς είχα στην κατοχή μου ή οδήγησα αρκετά, ΟΛΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΑΝ,όταν το κοντέρ ξεπερνούσε τα 180 και πλησίαζε τα 200,άλλο λίγο παραπάνω ,άλλο λιγότερο...!!
    ΟΤΙ ΠΛΗΣΙΑΖΑ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ, του σημείου ελέγχου τους το καλό..!!
    Δε γίνεται παιδιά πίσω από μια ζελατίνα να κινείται κάποιος ατσαλάκωτος με 250,είναι πολλά τα χλμ. και απαιτείται εγρήγορση και ετοιμοπόλεμη θέση οδήγησης.Όρθιοι ,χαλαροί και με φραπέ δεν πάνε με τόσα.Το σώμα πρέπει να έχει άλλη θέση,το μυικό σύστημα πρέπει να είναι σε ετοιμότητα και οι μοτό πρέπει να είναι σεταρισμένες αλλιώς.
    Ψηλοκάβαλα μηχανάκια ..??Όταν ανέβηκα στο τενερέ για πρώτη φορά ήταν σαν να πήγαινα από το ισόγειο στον πρώτο σε σχέση με τα ΟΝ μηχανάκια..!!
    Για μια στιγμή τρέλλας ναι έχουν πολύ γκάζι κάποια,αλλά μέχρι εκεί.Όποιος τα πήρε για να τα σκίζει,ΑΝΩΡΙΜΟΣ ΕΙΝΑΙ,γιατί έκανε λάθος κατηγορία και δεν ωρίμασε,αλλά το χειρότερο δεν το ΞΕΡΕΙ ακόμα..!!
    Και εγώ την πάτησα αρκετές φορές,μέχρι που βρήκα το κόλπο,και SS και ON-OFF οπότε ξεχαρμάνιαζα και ηρεμούσα..!!
    Ακριβό το τίμημα και δεν είναι εύκολο για όλους.
    Τελευταία τροποποίηση από irinia; 09/02/2017 στις 05:00.

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Ρε τέρενς όλα αυτά τα νιώθω κι' εγώ





















































    μόλις το Ρ/51 περάσει τα 100........................

    Ξεκόλα αρχηγέ, ξέχασε ότι ήξερες...........Το δράμα είναι πώς τώρα που γεράσαμε, τώρα που
    οι δρόμοι γέμισαν κάμερες, τώρα που σου πέρνουν το δίπλωμα γιά πλάκα, (λέμε τώρα...) τώρα
    έχουμε γαμάτα οχήματα..........................

    Γαμώ τα γεροντάματά μου μέσα.....................



    ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ..........ΟΥ ΓΑΡ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΝΟΝ



    Αλλά για πόσο καιρό θα κυνηγάμε τη σκιά μας και την ουρά μας..??
    Εγώ κουράστηκα και κούρασα τους γύρω μου κάπου στα 55-56 μου.
    Και για πρώτη φορά κάπου εκεί στα 57 παραιτήθηκα από τα ΑΡΚΟΥΔΟΓΚΑΖΑ..!!
    Για πρώτη φορά σταμάτησα να την κοπανάω μόνος μου εννοείται και να με σταυρώνουν μπας και δεν γυρίσω.
    Ένστικτο..?? Φυσική φθορά..?? Εγκέφαλος που κουράστηκε ή έπηξε επιτέλους..??
    Αυτοσυντήρηση..?? Φόβος για τη ζωή που τελειώνει..??Σεβασμός επιτέλους προς αυτούς που μια ζωή κούραζα..??
    ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΑΖΙ..!!!
    Πάντως παράπονο δεν έχω,από το 80 με τους πυραύλους της εποχής κυκλοφορώ,τα γαμάτα που λες,ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ
    δεν υπάρχουν,είμαι ένας πλήρης μοτοσυκλετιστής που δοκίμασα τα πάντα,ΤΥΧΕΡΟΣ ΠΟΛΥ,διότι είδα φίλους και γνωστούς
    πολύ καλύτερους οδηγούς από μένα να φεύγουν για το ταξίδι χωρίς γυρισμό...!!
    Τώρα στα 61 πια νομίζω πως η χοντρούλα μου μου πάει και μου ταιριάζει τέλεια,σαν κουρασμένο παλικάρι που δηλώνω.
    Αφού να φανταστείς ούτε αλυσίδα θέλω πια να δω.ΑΞΟΝΑΣ και ξερό ψωμί ,ούτε λερώνεται ,ούτε λαδώνεται..!!
    Να χαίρεσαι λοιπόν τα γεροντάματα και νάσαι ευτυχισμένος που τα ζεις..!!
    Βάζε το μυαλό να δουλέψει,κατέβαζε ρυθμό ανάλογα με το πόσο αντέχεις και σε παίρνει και πήγαινε το έτσι μέχρι το τέλος.
    Εγώ με εντουράκια και on-off ξεκίνησα απολαμβάνοντας τη φύση ,την ελευθερία και με αυτά τελειώνω.
    Πόσο θα πάει..?? ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ..?? Το μόνο που θα πω είναι ότι κάθε μέρα που περνάει τώρα που το κοντέρ γυρίζει ανάποδα
    ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΗΝ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ....!!!
    Τελευταία τροποποίηση από irinia; 09/02/2017 στις 05:03.

  11. #11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterbmwrider Προβολή μηνύματος
    αυτός ο νέος πιο διαλλακτικός και πράος Τέρενς πολυ μου αρέσει...



    ΑΝ ΠΟΤΕ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΘΑ ΕΒΛΕΠΕΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ





    Πολύ μετριοπαθής άνθρωπος,απλά μέσα από το πληκτρολόγιο μου αρέσει
    να σας τσιγκλίζω και να σας πειράζω.Όταν όμως τα πράγματα σοβαρεύουν,
    εκεί πρέπει να δείχνουμε τον πραγματικό μας εαυτό.Και καλώς ή κακώς εδώ μέσα
    σε αυτό το φόρουμ,......ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΣΟΒΑΡΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,για να μην πω
    ΚΑΘΟΛΟΥ και σας τσατίσω πάλι,αλλά η αλήθεια είναι πικρή,και καμμιά φορά
    πρέπει να ακούγεται.....έτσι για να ευθυγραμμιζόμαστε..!!

  12. #12
    Αυτό που η (πολυ μεγάλη) τελική ταχύτητα είναι κριτήριο σύγκρισης και αγοράς για μια μηχανή που θα ζήσει σε δημόσιο δρόμο, προσωπικά, δεν μπορώ να το καταλάβω.
    Δλδ, τωρα τι κοιτάμε.. αν πιάνουν 250-260-280-300?
    Τι νόημα έχει αυτό στην χρήση της, εκτός από το κοκορεμα στην καφετέρια;
    Επίσης, δεν έχω καταλάβει πολύ τον τίτλο.
    Τι σημαίνει εξέλιξη ή μόδα;
    Τα μεγάλα ονοφ, όπως και κάθε κατηγορία μηχανών, φτιάχτηκαν για να καλύψουν κάποιες ανάγκες αναβατών
    Τα μεγάλα ονοφ καλύπτουν την ανάγκη μακρινων ταξιδιών με μικτές συνθήκες δρόμου που θέλουν αυτονομία καυσίμου κσι άνεση στο κουβάλημα αναβατών και αποσκευών.
    Τα πρώτα, τα εφτιαχναν μόνοι τους οι ίδιοι οι αναβάτες βάζοντας μεγαλύτερα ντεποζιτα, ενισχυμενα υποπλαισια κλπ και μετά τα φτιάχναν τα εργοστάσια.
    Τώρα, αν κάποιοι τα παίρνουν μόνο για καφέ... SFW..

  13. #13
    ggs τα ειπες ολα σε 5 γραμμες.Εχει πεσει πολυ παραμυθι με τις τελικες των mega on off που μου θυμιζει την προ 20ετιας κοντρα των steet.288 το zzr 1100 302 το blackbird 308 το busa 312 το zx12.Μετα ηρθε ο κοφτης των 300 και ολοι το γυρισαν στο καλαματιανο.Ναι 300 παει αλλα ποτε τα πιανει?Καπως ετσι το βλεπω και εδω.Θα βαλουν κανενα κοφτη στα 200 πχ και μετα ολοι θα ασχοληθουν με την ουσια των μοτο αυτων που ειναι η διασχιση περιοχων η χωρων με ασφαλτο η χωμα με βαλιτσες και συνεπιβατη
    ΥΓ.Οταν λεμε χωμα εννοουμε φλαταδουρα τυπου arizona και οχι διασχιση Πινδου με το multistrada πχ
    ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ggs Προβολή μηνύματος
    Αυτό που η (πολυ μεγάλη) τελική ταχύτητα είναι κριτήριο σύγκρισης και αγοράς για μια μηχανή που θα ζήσει σε δημόσιο δρόμο, προσωπικά, δεν μπορώ να το καταλάβω.
    Δλδ, τωρα τι κοιτάμε.. αν πιάνουν 250-260-280-300?
    Τι νόημα έχει αυτό στην χρήση της, εκτός από το κοκορεμα στην καφετέρια;
    Επίσης, δεν έχω καταλάβει πολύ τον τίτλο.
    Τι σημαίνει εξέλιξη ή μόδα;
    Τα μεγάλα ονοφ, όπως και κάθε κατηγορία μηχανών, φτιάχτηκαν για να καλύψουν κάποιες ανάγκες αναβατών
    Τα μεγάλα ονοφ καλύπτουν την ανάγκη μακρινων ταξιδιών με μικτές συνθήκες δρόμου που θέλουν αυτονομία καυσίμου κσι άνεση στο κουβάλημα αναβατών και αποσκευών.
    Τα πρώτα, τα εφτιαχναν μόνοι τους οι ίδιοι οι αναβάτες βάζοντας μεγαλύτερα ντεποζιτα, ενισχυμενα υποπλαισια κλπ και μετά τα φτιάχναν τα εργοστάσια.
    Τώρα, αν κάποιοι τα παίρνουν μόνο για καφέ... SFW..



    ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ 1200-1300 ΚΥΒΙΚΑ




    Σε μια μοτό για να κάνει αυτό που είπες,τα μακρινά ταξίδια..??
    Καλά για τις τελικές ,και τα 160 άλογα.....από μόνο του φαντάζει αστείο..!!
    Αν διάβασες τα ταξιδιωτικά θα δεις τρεις φίλους που έφτασαν στην άκρη της γης στο Βορρά
    με δύο 650 μηχανάκια,ο ένας μάλιστα με το πιο απαξιωμένο μηχανάκι,αυτό που έχει δεχτεί
    τα πιο ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ,από όλα αυτά τα ΚΟΡΟΙΔΑ για μένα που ψάχνουν τα γυαλιστερά
    εργαλεία των 20000+ χιλιάδων ευρώ κι ανάθεμα αν τα έχουν πάει και στην καφετερία..!!
    Όταν λοιπόν γράφω ότι μας πασάρουν τα ΣΟΥΠΕΡ ΟΠΛΑ για να μας αρμέγουν τα ωραία μας ευρώ
    γιατί τους κακοφαίνεται και αρχίζουν τα διάφορα........εγώ γουστάρω να τα φάω όπως θέλω,
    εγώ γουστάρω να τρώω φασολάδα 5 χρόνια και να γυαλίζω κάθε μέρα το σούπερ on-off μου,
    που θα το βγάλω βόλτα όταν πάρει τη σύνταξη η γιαγιά μου και μου δώσει για βενζίνη,
    μαζί μου δε θα πάρω και ένα ταπεράκι γιατί για ταβέρνα ΔΕ ΦΤΑΝΟΥΝ..!!
    ΠΡΟΣΟΧΗ μη μπερδέψει πάλι κάποιος το ταπεράκι,αν δεν έχω ΝΑΙ πάω βόλτα με ταπεράκι,
    το έχω κάνει κι εγώ πολλές φορές, ΑΛΛΑ..........ΜΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ κάποιοι εμμέσως το ταπεράκι επειδή
    μου δημιούργησαν την τεχνική ανάγκη να χώσω εγώ τα 20000+ για το νέο σούπερ όπλο
    και να μπαίνω στη λογική να το πάρω κάνοντας ΠΕΤΡΑ ΤΟ ΣΚΑΤΟ ΜΟΥ..??
    Τι αξίζει περισσότερο να ζεις για τη ζωή...........ή να ζεις για το παραμύθι που σου πουλάνε..??
    Στα πλαίσια αυτά πιστεύω ότι έφτασαν τόσα τα κυβικά,τόσα τα άλογα κ.λ.π....και όλοι εμείς τρέχουμε
    από πίσω αγκομαχώντας για την σούπερ ανάρτηση,τα σούπερ γκάζια,τα σούπερ φρένα κ.λ.π...,
    που μπορεί,ΠΟΣΟ ΓΕΛΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ,και να τα παρκάρουμε όλα αυτά έξω από το καφέ,
    βλέποντας τους φίλους μα τα ταπεινά τους 650άρια να μας δίνουν μαθήματα για το τι σημαίνει.....
    ΤΑΞΙΔΙ και ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ..!!
    O τίτλος για μένα είναι ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΟΣ,όντως εξέλιξη ή μόδα είναι όλο αυτό ..??
    Όπως μας πλάκωσαν τα τζιποειδή κάποια στιγμή και τρέχαμε όλοι να πάρουμε
    τα τρίλιτρα για να βγούμε Εθνική και να πάμε στο χωριό,εξέλιξη ή μόδα..??
    Τα αυτοκίνητα γρήγορα άλλαξαν τρόπο,ΝΑΙ μεν SUV αλλά κατέβηκαν τα κυβικά,
    μαζεύτηκαν τα σκάφη,σταμάτησαν τα πολλά 4Χ4,όλοι τρακτέρ θέλαμε.
    Φαντάζεστε τι έρχεται με αυτό το περιουσιολόγιο..??
    Έχεις 1200-1300 κυβικά μοτό..?? ΠΑΡΕ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ..!! Ήδη ψάχνονται μετά μανίας να
    αλλάξουν το όνομα του ΕΝΦΙΑ....., ΜΙΛΑΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΗ Η ΑΠΑΤΗ..!!
    Μέχρι και το βραχιόλι που σου χάρισε ο πεθερός πρέπει να δηλώσεις..!!
    Τελευταία τροποποίηση από irinia; 09/02/2017 στις 08:52.

  15. #15
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.411
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από irinia Προβολή μηνύματος
    ........εγώ γουστάρω να τα φάω όπως θέλω,....


    κι' εμείς................
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ελαστικά Sava Getaway MC60 για μεγάλα on-off
    από ilai_7 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 03/02/2015, 12:36
  2. Enduro Training III - Off road school για μεγάλα on-off
    από Nik0s στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 19/01/2008, 14:26
  3. Μεγαλα On-off και Αστικος Κυκλος
    από dosko στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 01/03/2007, 16:35
  4. Μεγα On-off..........!!!!
    από niko13g στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2004, 11:10
  5. ola etoima gia on off ekdromi
    από tatoo23 στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2004, 16:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF