Σκέπτομαι ένα duke 200.
Πλέον κανω 50 χιλιόμετρα την μέρα τουλαχιστον,σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας,και νομίζω πως με κουρασε το crypton X.
Τι λέτε αξίζει η μετάβαση?
The only easy day was yesterday.
Αν αντέχει η τσέπη τα σέρβις της ktm είναι γάμω τα μηχανάκια και γω το γλυκό κοιτάω για πολη και γύρω γύρω γιατί αποφάσισα πως δε θέλω ούτε παπί ούτε σκούτερ...ειδομεν
Throttle that mysterious friend of ours
ποπαϋ
πας για σκούτερ άνω των 250cc με μεγάλους τροχούς
Με όλον τον σεβασμό... διαφωνώ καθέτως....μπορεί στην συγκεκριμένη διαδρομή το σκούτερ να πλεονεκτεί αλλά το Duke ειναι και παιχνιδάτο σε κανά ελευθερο Σαβατοκύριακο...
το duke 200 δε θα εχει τεραστια διαφορα με το παπι. αν αντεχεις οικονομικα παρε το 390, ειναι πολυ ανωτερο. εχει αρκετη δυναμη και παει παντου πολυ οικονομικα.
αν δεν εισαι τυπος των επιδοσεων και των οριων γενικα, θα το κρατησεις για μια ζωη.![]()
it was nothing, just the normal thing to do at the time
κατάλαβα ότι αναφερόσουν στο γρανάζωμα.
το θέμα είναι να μου εξηγήσεις εάν ένα μηχανάκι 130 κυβικά με αλλαγή 1-2 δοντιών από ανυπόφορο σε ευθείες θα γίνει ανετο.
δλδ με 2 δόντια μεγαλύτερο γράναζι μπροστά ξέρω γω το κρύπτον θα μεταμορφωθεί;
παιρνοντας το duke 200, θα βγάλει φτερά ο αναβάτης σε σχέση με το κρύπτον;