Σελίδα 6 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 92

Θέμα: harley η οχι

  1. #76
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της slzr
    Εγγραφή
    10/03/2012
    Μηνύματα
    989
    Βόλτα θα την κάνεις φίλος... μετά συνήθως θέλει εσένα (τον οδηγό εννοώ), αν προτιμά vibrator... πάσο

  2. #77
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.063
    Καλα ρε παλικαρια ειναι μοτοσυκλέτες τα πλαστικα tracer τα μουλτιστραντα και οχι οι χαρλει;
    Εντάξει και εγω δεν εχω εμπειρία με χαρλει αλλα αυτο δεν παύει σε μια εταιρεια με το συγκεκριμένο στυλ να εχει 100 χρονια ιστορία και διαχρονικότητα
    Οσο για την δυναμη και ισχυ που λετε αν καρφώσεις πρωτη στο ρελαντί και αφήσεις συμπλέκτη μπορει να τραβήξει και τροχοσκηνη
    Για οσους δε γνωρίζεται η κατασκευαστική διαφοροποίηση των μοτερ των χαρλει ειναι οι θεομακρες διαδρομες κυλίνδρου πιστονιου που δίνουν μεγάλη εμφαση στη ροπη και στην αργοστροφη δυναμη χωρις καθολου ευστροφία και δυναμη ψηλα
    Ισως να μπορουσε να χαρακτηριστεί ο τρακτορας των δικυκλων, η ιδεα σε καποιους αρεσει σε αλλους οχι μια εμπειρία θα ηταν ενδιαφέρον σίγουρα και ας το αρνείστε μερικοί
    Και απο την αλλη δεν αμαυρώνεται το προϊόν επειδή τις καβαλανε καθε καρυδιάς καρυδι
    Τα ιδια καποτε λεγανε και για τους GS
    Μεχρι που μαλλον η αλεπού παρατησε τα κρεμασταρια

  3. #78
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    ...
    Τα ιδια καποτε λεγανε και για τους GS
    ...
    Κι εξακολουθούν κάποιοι. Αρκεί να ακούσεις GS να ανοίγει το γκάζι - ψάχνεις να δεις που ειναι το Passat.

    Τουλάχιστον τα HD έχουν δικό τους ήχο.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  4. #79
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.228
    Μετά από έξι σελίδες ας πω και εγώ την ένστασή μου..

    Κάθε φορά που ένας χριστιανός μπαίνει εδώ μέσα και λέει έχω παπί/σκούτερ/ποδήλατο/πατίνι/μπουλντόζα/κλπ, οδηγώ Χ χρόνια και θέλω να πάω σε 600άρι, μπορώ;

    ή οδηγώ Χ χρόνια 125άρι και θέλω να πάρω στρητ 1000, μπορώ;


    Σχεδόν όλοι δεν ''κράζουμε'' πήγαινε σε κάτι μικρότερο, πάρε κάτι άλλο, κλπ;

    Δεν είναι υπερβολικό να προτρέπουμε έναν νέο με μηδενική εμπειρία από δίκυκλο να καβαλήσει ένα μαστόδοντο 260 κιλών το λιγότερο και 800τόσα κυβικά για μεικτή χρήση;

    (δεν λαμβάνω καν υπόψη το ότι είναι χάρλευ, δε πάει, δεν έχει ξεσπάσματα, χαμηλό κέντρο βάρους, κλπ).

    Επίσης, δεν είναι καλό να υπάρξει ενημέρωση και τα κόστη χρήσης της συγκεκριμένης μηχανής, να ξέρει που βαδίζει ο άνθρωπος;
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  5. #80
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    καλα θυμομουν οτι ειχα παρει βολτα ενα τετοιο...
    οι εντυπωσεις το 2010 που το οδηγησα...


    εννοειται οτι ισχυει οτι εγραψα σε πρηγουμενο ποστ μου οτι δεν ειναι δλδ entry level μηχανακι..ουτε user friendly...και φυσικα δεν κανει για commuting...ειδικα στην Αθηνα που εχει φοβερη κινηση και το καλοκαιρι χτυπαει 40αρια κατω απ'τον ηλιο...το μοτερ ζεσταινεται και ζεσταινεται και ο αναβατης με αποτελεσμα να δυσανασχετουνται αμφοτεροι...

  6. #81
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Φιλε Panos76, δεν νομίζω οτι είναι το ίδιο. Πότε είπε νουμπάς «θέλω να πάω σε μετρημένο 600αρι» και του έφερε κανείς αντίρηση; Αυτοί που αναφέρεις συνήθως λένε για CBR600RRR, κλπ.
    Εξ άλλου αφου ο φίλος θα βγάλει απεριόριστο δίπλωμα, θα μπορεί εύκολα να κουμαντάρει την μηχανή - για τα βασικά τουλάχιστον. Χιλιάδες Αμερκανόπουλα το έχουν κάνει, ποιο το πρόβλημα; Κι αν πάλι δεν του κάνει, την πουλαει και ούτε γάτα ούτε ζημιά.

    Ενα ΜΤ-07 με τα 70 αλογατάκια στα 170 κιλά είναι πιο διαχειρίσιμο, για καινούργιονε δλδ; Κι όμως είναι το «πρώτο μηχανάκι» επιλογής εδώ.
    Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 15/02/2017 στις 10:43.

  7. #82
    Χιλιομετροφάγος Το avatar του/της MG
    Εγγραφή
    19/01/2003
    Μηνύματα
    431
    Οταν μετακομισει η Route 66 στην Αθηνα μπορει να παρω καμια χαρλευ....

    Προς το παρον, ακομη και η χαρλεαδες μονο σε καμια λιακαδα και μεχρι χαλκιδα / κορινθο για καφε πανε...

    Μονο ενα νεκροθαυτη εδω στον Πειραια βλεπω να εχει καθημερινο μια ultra glide και να πηγαινει με το ραδιοφωνο ανοιχτο και να πηζει στην κινηση σαν αυτοκινητο. Αλλα δεν βιαζεται ετσι κι αλλιως... οι πελατες του δεν προκειται να πανε πουθενα... τον περιμενουν
    If you think adventure is dangerous, try routine, it's lethal....

  8. #83
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος
    Φιλε Panos76, δεν νομίζω οτι είναι το ίδιο. Πότε είπε νουμπάς «θέλω να πάω σε μετρημένο 600αρι» και του έφερε κανείς αντίρηση; Αυτοί που αναφρ́ρεις συνήθως λένε για CBR600RRR, κλπ.
    Εξ άλλου αφου ο φίλος θα βγάλει απεριόριστο δίπλωμα, θα μπορεί εύκολα να κουμαντάρει την μηχανή - για τα βασικά τουλάχιστον. Χιλιάδες Αμερκανόπουλα το έχουν κάνει, ποιο το πρόβλημα; Κι αν πάλι δεν του κάνει, την πουλαει και ούτε γάτα ούτε ζημιά.

    Ενα ΜΤ-07 με τα 70 αλογατάκια στα 170 κιλά είναι πιο διαχειρίσιμο, για καινούργιονε δλδ; Κι όμως είναι το «πρώτο μηχανάκι» επιλογής εδώ.
    1. Είπα πριν λιγο την γνώμη μου και δεν έχει αλλάξει.
    2. Τα Αμερικανόπουλα οδηγούν κι αυτοκίνητα απο τα 16 τους, σε άλλους δρόμους, με άλλους οδηγούς, με άλλη οδηγική παιδεία.
    3. Το ΜΤ-07 δεν είπε ποτέ κανένας ότι είναι entry level.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  9. #84
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    καλα θυμομουν οτι ειχα παρει βολτα ενα τετοιο...
    οι εντυπωσεις το 2010 που το οδηγησα...
    Ωραιο και κατατοπιστικότατο ρεπορταζ, του δε φίλου σου με το Φατ Μπομπ σκέτος Τσιφόρος! (Τα μαρσπιε στην Γλυφάδα - ΛΟΛ)

    Μπράβο, τέτοια θέλουμε...
    Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 15/02/2017 στις 11:00.

  10. #85
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.228
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος
    Κι αν πάλι δεν του κάνει, την πουλαει και ούτε γάτα ούτε ζημιά.

    Ενα ΜΤ-07 με τα 70 αλογατάκια στα 170 κιλά είναι πιο διαχειρίσιμο, για καινούργιονε δλδ; Κι όμως είναι το «πρώτο μηχανάκι» επιλογής εδώ.
    Έχω την γενική αίσθηση πως ισχύει αυτό που αναφέρω περί πρώτης μηχανής/cc/εμπειρίας, κλπ, αλλά anyway.

    *Συμφωνώ στο να την δοκιμάσει πριν τη στείλει (αν τη στείλει), όπως και θεωρώ επιτακτικό να μάθει το κόστος χρήσης. (δεν έχω ιδέα, αλλά εικάζω ότι θα είναι πανάκριβα τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο)

    *Επίσης, και το Mt θα το θεωρούσα μεγάλο για κάποιον με μηδενική εμπειρία από δίκυκλο (μη το ξεχνάμε αυτό).

    *Πάντα ήμουν υπέρ της κλιμακωτής ανόδου κυβικών μιλώντας για μηχανάκια. (Δηλ. 125, 250, 500, κλπ)
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  11. #86
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    3. Το ΜΤ-07 δεν είπε ποτέ κανένας ότι είναι entry level.
    Πού νάξερες...
    Χθες κατα σύμπτωση μίλησα με ΔΥΟ παιδια στο παρκιγκ μηχανών. Πρώτο μηχανάκι, ΜΤ-07 αμφότεροι. Ευχαριστημένοι φαίνονταν (Ηλκίας 25-30, θα έλεγα)
    Έχουν αλλάξει τα δεδομένα φίλε.
    Η ίδια η μαμα-Γιαμα το πλασάρει έτσι.

    Παρεμπιπτόντως να διευκρινήσω οτι δεν συνιστώ Χαρλευ (και δη 883) σε κανέναν, απλά λέω οτι δεν είναι και κάτι τραγικό να την δοκιμάσει. Ισως και το σωστό, αφου ήταν δώρο.

    Σουπερ-ορθόν βέβαια το σχόλιο οτι τα Αμερικανόπουλα έχουν άλλη παιδεία!
    Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 15/02/2017 στις 11:02.

  12. #87
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    εχετε οδηγησει κανα χαρλευ ρε παιδια οσοι κραζετε? οκ δεν ειναι ουτε κανιβαλοι ουτε θα πανε ταπα αλλα λες και εσεις που εχετε ''κανονικες'' μοτο τις πατε μονιμα ταπα παντου και παντα

    μια χαρα ειναι και μαλιστα προσφερουν πλεον οδηγηκη απολαυση με το δικο τους τροπο πολυ περισσοτερη απο το 90% των μοτο που κυκλοφορουν αυτη τη στιγμη εξω...και του λετε να το δωσει και να παρει τι, κανα φειζερ? η κανα χτ?


    στο φιλο που ρωταει φιλε το μηχανακι ειδικα αμα ειναι δωρο και ποσο μαλλον σε καλη κατασταση κρατα το, δε θα χασει σε αξια στο περασμα του χρονου σχεδον καθολου και θα σου προσφερει κατι που δε θα καταφερεις να παρεις σχεδον απο καμμια μοτο που κυκλοφοραει τωρα αυτη τη στιγμη...αμα εχεις και το μυαλο στο κεφαλι σου ουτε να χτυπησεις προκειται ουτε να παθεις τιποτα

    βαλε και καμμια φωτο απο το εργαλειο

  13. #88
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος
    Πού νάξερες...
    Χθες κατα σύμπτωση μίλησα με ΔΥΟ παιδια στο παρκιγκ μηχανών. Πρώτο μηχανάκι, ΜΤ-07 αμφότεροι. Ευχαριστημένοι φαίνονταν (Ηλκίας 25-30, θα έλεγα)
    Έχουν αλλάξει τα δεδομένα φίλε.
    Η ίδια η μαμα-Γιαμα το πλασάρει έτσι.
    Να καταλαβαίνουμε τη διαφορά όμως. Δεν προτείνει κανείς ΜΤ αντί για παπί. Αλλά είναι καλό πρώτο μηχανάκι για κάποιον που θέλει να πάρει 600cc+ έτσι κι αλλιώς. Είναι ελαφρύ και χαμηλόβαρο, ευέλικτο, μαζεμένο, χαμηλό, με ροπή παντού. Σίγουρα είναι πιο εύκολα οδηγίσιμο για έναν αρχάριο αναβάτη απ'ό,τι ένα 600RR ή ένα ψηλό, αδύναμο on/off των 230+ κιλών.

    Εφόσον το έχει ο φίλος, ας το οδηγήσει μερικούς μήνες να δει πώς είναι. Μόνο ο ίδιος ξέρει αν του κάνει ή όχι. Αλλά το πιο πιθανό είναι, εφόσον δεν ξέρει ήδη αν το θέλει, ότι δε θα του κάνει.
    Life begins at 45°.

  14. #89
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.063
    και απο την άλλη το 883 είναι περίπου στο ίδιο budget με τα ευρωπαικά modern classic bonnie, v7, αν και cruiser θα είναι όπως λένε τα μμε ο αμερικάνος ανταγωνιστής για την ευρωπαική αγορά
    + οτι το τελευταίας γενιάς 883 (τουλάχιστον για την iron που διάβασα) αναβάθμισε τις αναρτήσεις προσδίδοντας μεγαλύτερη διαδρομή στα πίσω και καλύτερες αποσβέσεις συνολικά
    οτι έκανε και η τελευταία γενιά bonneville
    you rise you fall you're down then you rise again

  15. #90
    Ντιπ άσχετος Το avatar του/της gory
    Εγγραφή
    21/01/2016
    Μηνύματα
    181
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Να καταλαβαίνουμε τη διαφορά όμως. Δεν προτείνει κανείς ΜΤ αντί για παπί. Αλλά είναι καλό πρώτο μηχανάκι για κάποιον που θέλει να πάρει 600cc+ έτσι κι αλλιώς. Είναι ελαφρύ και χαμηλόβαρο, ευέλικτο, μαζεμένο, χαμηλό, με ροπή παντού. Σίγουρα είναι πιο εύκολα οδηγίσιμο για έναν αρχάριο αναβάτη απ'ό,τι ένα 600RR ή ένα ψηλό, αδύναμο on/off των 230+ κιλών.

    Εφόσον το έχει ο φίλος, ας το οδηγήσει μερικούς μήνες να δει πώς είναι. Μόνο ο ίδιος ξέρει αν του κάνει ή όχι. Αλλά το πιο πιθανό είναι, εφόσον δεν ξέρει ήδη αν το θέλει, ότι δε θα του κάνει.
    Ισχύει... την καψούρα την αισθάνεσαι..!

Σελίδα 6 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2015, 15:16
  2. Μεγάλο Ταξίδι (Όχι το κακό): HELP!
    από jtoros στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2004, 10:03
  3. Ακυρωση Η ΟΧι ;;
    από jimbar στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2004, 13:04
  4. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2004, 19:23
  5. Ε ΟΧΙ ΚΑΙ 4 ευρο ΣΟΥΒΛΑΚΙ !!!!!!!!!!!!!
    από dariosk στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 09/11/2003, 17:15

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF