Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 53

Θέμα: Βάσεις μεταφοράς ποδηλάτων

  1. #1
    Νέο μέλος Το avatar του/της maza
    Εγγραφή
    14/11/2002
    Μηνύματα
    25

    Βάσεις μεταφοράς ποδηλάτων

    Καλησπέρα σε όλους,

    σίγουρα όλοι θα έχετε δει να κυκλοφορούν αυτοκίνητα με τοποθετημένες βάσεις ποδηλάτων στο πίσω μέρος τους, χωρίς να κουβαλούν τίποτα. Μιλάω γι αυτά τα τεράστια σίδερα που προεξέχουν ίσα με μισό μέτρο στο πίσω μέρος τους.

    Έχω δει πολλές φορές τέτοια αυτοκίνητα να αλλάζουν ξαφνικά και χωρίς προειδοποίηση λωρίδα, να φρενάρουν απότομα και το χειρότερο να αλλάζουν λωρίδα και ταυτόχρονα να φρενάρουν. Βλέποντας τα αναρωτιέμαι τι θα γίνει αν πίσω τους έρχεται μια μοτοσυκλέτα η οποία για οποιoνδήποτε λόγο (μεγάλη ταχύτητα, έλλειψη προσοχής, ολισθηρότητα οδοστρώματος ...) δεν προλάβει να σταματήσει;
    Θα πουν κάποιοι ας πρόσεχε. Αυτοί ας σκεφτούν ότι μπορεί να είναι στη θέση του μοτοσυκλετιστή ή ακόμη και στη θέση του οδηγού του αυτοκινήτου. Στη δεύτερη περίπτωση θα έχουν τη συνείδησή τους ήσυχη;

    Και ας πούμε ότι ο οδηγός ενός τέτοιου αυτοκινήτου κινείται δεξιά, με χαμηλή ταχύτητα και μεγάλη προσοχή. Ακολουθεί μηχανάκι ή ποδήλατο και πίσω του κάποιος απρόσεκτος οδηγός αυτοκινήτου χτυπάει το δίκυκλο και το ρίχνει πάνω στο προπορευόμενο με μικρή ταχύτητα. Είναι υπερβολικό το ξέρω, είναι όμως απίθανο;

    Το πιο φοβερό απ' όλα, το είδα ένα βράδυ περνώντας από ένα σκοτεινό δρομάκι, όπου κάποιο octavia με τέτοιες βάσεις στο πίσω μέρος, είχει παρκάρει κάθετα όλο πάνω στο πεζοδρόμιο στην είσοδο γκαράζ, με τα σίδερα να εξέχουν στο δρόμο και μαύρα όπως ήταν να μη φαίνονται καθόλου. Τα ένιωσα σχεδόν να με αγγίζουν περνώντας δίπλα τους. Σταμάτησα για αρκετή ώρα μέχρι να συνέλθω από το σοκ.

    Δεν καταλαβαίνω το λόγο που από τη στιγμή που δεν κουβαλούν ποδήλατα, δε βγάζουν αυτά τα σουβλιά από το αυτοκίνητό τους. Άσε που κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να απαγορευτεί η πώλησή τους.

    Επίσης αναρωτιέμαι γιατί η τροχαία να σταματάει (και πολύ καλά κάνει) το μοτοσυκλετιστή που δε φοράει κράνος και εκθέτει τον εαυτό του σε κίνδυνο και δε σταματάει αυτά τα αυτοκίνητα που εκθέτουν πολλούς σε κίνδυνο;

    Παρακαλώ πείτε και σεις την άποψή σας.

    Καλό σας απόγευμα και καλές και ασφαλείς διαδρομές.
    Μερικοί πίνουν νερό στο όνομα μου... μαζί με δύο ηρεμιστικά !!!

  2. #2
    Klabautermann Το avatar του/της tzimidis
    Εγγραφή
    07/04/2013
    Μηνύματα
    584
    Δεν τους σταματάει κανείς για τον ίδιο λόγο που δεν με σταμάτησε κι εμένα κανείς,όταν,
    προ αμνημονεύτων ετών, είχα πάει σε ένα meeting της guild των Greek Warriors στο θησείο,
    έχοντας ζωσμένο πάνω μου ένα σπαθί replica του William Wallace, 1,5 μετρο μήκος,
    αμφοτεροπλεύρως αιχμηρό και μυτερό, βάρους περίπου 5-6 κιλών, ΧΩΡΙΣ ΘΗΚΗ,
    αγορασμένο ένα συννεφιασμένο απόγιομα, στο ημίφως του υπογείου μιας αντικερί, στο βροχερο Εδιμβούργο.

    χαλαρά τζιχαντιστής κι έτσι....
    κι όμως οδήγησα στο κέντρο της πρωτεύουσας με το μηχανάκι κανα δίωρο.

  3. #3
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από maza Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα σε όλους,

    σίγουρα όλοι θα έχετε δει να κυκλοφορούν αυτοκίνητα με τοποθετημένες βάσεις ποδηλάτων στο πίσω μέρος τους, χωρίς να κουβαλούν τίποτα. Μιλάω γι αυτά τα τεράστια σίδερα που προεξέχουν ίσα με μισό μέτρο στο πίσω μέρος τους.

    Έχω δει πολλές φορές τέτοια αυτοκίνητα να αλλάζουν ξαφνικά και χωρίς προειδοποίηση λωρίδα, να φρενάρουν απότομα και το χειρότερο να αλλάζουν λωρίδα και ταυτόχρονα να φρενάρουν. Βλέποντας τα αναρωτιέμαι τι θα γίνει αν πίσω τους έρχεται μια μοτοσυκλέτα η οποία για οποιoνδήποτε λόγο (μεγάλη ταχύτητα, έλλειψη προσοχής, ολισθηρότητα οδοστρώματος ...) δεν προλάβει να σταματήσει;
    Θα πουν κάποιοι ας πρόσεχε. Αυτοί ας σκεφτούν ότι μπορεί να είναι στη θέση του μοτοσυκλετιστή ή ακόμη και στη θέση του οδηγού του αυτοκινήτου. Στη δεύτερη περίπτωση θα έχουν τη συνείδησή τους ήσυχη;

    Και ας πούμε ότι ο οδηγός ενός τέτοιου αυτοκινήτου κινείται δεξιά, με χαμηλή ταχύτητα και μεγάλη προσοχή. Ακολουθεί μηχανάκι ή ποδήλατο και πίσω του κάποιος απρόσεκτος οδηγός αυτοκινήτου χτυπάει το δίκυκλο και το ρίχνει πάνω στο προπορευόμενο με μικρή ταχύτητα. Είναι υπερβολικό το ξέρω, είναι όμως απίθανο;

    Το πιο φοβερό απ' όλα, το είδα ένα βράδυ περνώντας από ένα σκοτεινό δρομάκι, όπου κάποιο octavia με τέτοιες βάσεις στο πίσω μέρος, είχει παρκάρει κάθετα όλο πάνω στο πεζοδρόμιο στην είσοδο γκαράζ, με τα σίδερα να εξέχουν στο δρόμο και μαύρα όπως ήταν να μη φαίνονται καθόλου. Τα ένιωσα σχεδόν να με αγγίζουν περνώντας δίπλα τους. Σταμάτησα για αρκετή ώρα μέχρι να συνέλθω από το σοκ.

    Δεν καταλαβαίνω το λόγο που από τη στιγμή που δεν κουβαλούν ποδήλατα, δε βγάζουν αυτά τα σουβλιά από το αυτοκίνητό τους. Άσε που κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να απαγορευτεί η πώλησή τους.

    Επίσης αναρωτιέμαι γιατί η τροχαία να σταματάει (και πολύ καλά κάνει) το μοτοσυκλετιστή που δε φοράει κράνος και εκθέτει τον εαυτό του σε κίνδυνο και δε σταματάει αυτά τα αυτοκίνητα που εκθέτουν πολλούς σε κίνδυνο;

    Παρακαλώ πείτε και σεις την άποψή σας.

    Καλό σας απόγευμα και καλές και ασφαλείς διαδρομές.
    Ωχαδερφισμός.
    Κανονικά οτι αλλοιώνει την μορφή του αμαξώματος πέραν του εργοστάσιακου(αεροτομες,σποιλερ)είναι παράβαση βαση κοκ. Άρθρο 32

    https://www.google.gr/url?sa=t&sourc...qSdn-6gaotVCCA

    Οι καθ όλα νόμιμες βάσεις μεταφοράς είναι αυτές της οροφής που είναι όμως ποιο ακριβές.
    Τωρα
    Δεν είναι το μοναδικό πράγμα που ενω πωλείται νόμιμα, είναι εν ολίγοις παράνομο.
    Ολα τα ποδήλατα (πλην των παιδικών )εξέχουν του πλάτους του αμαξώματος με οτι αυτό συνεπάγεται.
    Απο την άλλη είναι αντικειμενα που εμποδίζουν την ορατότητα πίσω απο το όχημα και αυτό αποτελεί παράβαση απο μονο τού( η βαση οροφής που είπα νωρίτερα,οι οποίες υπάρχουν και σε εργοστασιακή μορφή)
    Είναι υποχρεωτικό δε η σήμανση με ανακλαστικές ταινίες για αντικειμενα που εξέχουν.
    Αλλά επειδή εδώ είμαστε έξυπνοι αγοράζουμε απο οποιαδήποτε αξουσεαραδικο την κινεζια μας και το παίζουμε νόμιμοι.
    Και αφού κάνουμε την δουλειά μάς το σ/κ το αφήνουμε πανω μέχρι το επόμενο σ/κ που θα το χρειαστούμε

    Και εδώ μια ποιο παλιά παρόμοια κουβέντα


    https://www.google.gr/url?sa=t&sourc...DsD5YfJCbC9mCQ

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    οι μπουλντοζες και οι καθε λογης εκσκαφεις με το πτυοσκαπανο -κοινως κουταλα-γιατι επιτρεπεται να κυκλοφορουν σε δημοσιους δρομους και μαλιστα με την κουταλα κατεβασμενη ετοιμη να μας κανει σουβλακι?
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  5. #5
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Τα δομικά μηχανήματα,τα μηχανήματα έργων και οι θεριζοαλωνιστικες μηχανές ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να κυκλοφορούν σε επαρχιακες και εθνικές οδούς μόνες τους παρα μονο φορτωμένα.
    Οι θεριζοαλωνοστικες δύναται να κυκλοφορούν σε επαρχιακούς,έχοντας βγαλμενο το μαχαίρι εμπρός (ανέμη) μεταφέροντας το με τρέιλερ και με συνοδεία οχημάτων

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Παντως γνωστός μου εδω στην Μυτιλήνη εφαγε προστιμο γιατί δεν ειχε δηλώσει την σχαρα ποδηλάτου!
    Έμαθα τελικά οτι πρέπει να δηλώσεις την βάση και κοστολογείται + 70 ευρώ καθε χρόνο στα Τελη κυκλοφορίας.

  7. #7
    Εδώ που λέει:

    4. Το φορτίο απαγορεύεται να προεξέχει από το πίσω τμήμα του οχήματος περισσότερο από 30% του μήκους του αμαξώματος. Ειδικά, στα μοτοποδήλατα, μοτοσυκλέτες και τρίτροχα οχήματα, το φορτίο απαγορεύεται να προεξέχει περισαότερο από 0,40 μ. από τις πλευρές τους, υπολογιζόμενου από το εξωτερικό άκρο του εμπρόσθιου πλευρικού φανού του οχήματος, ή του μπρος ή πίσω ακραίου σημείου αυτών. Προκειμένου για ειδική μεταφορά αντικειμένων που προεξέχουν από το πίσω τμήμα των αυτοκινήτων οχημάτων πέραν του 30% του μήκους του αμαξώματος, απαιτείται προηγούμενη άδεια της κατά τόπον αρμόδιας Τεχνικής Υπηρεσίας.

    τι σημαίνει;

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Τα δομικά μηχανήματα,τα μηχανήματα έργων και οι θεριζοαλωνιστικες μηχανές ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να κυκλοφορούν σε επαρχιακες και εθνικές οδούς μόνες τους παρα μονο φορτωμένα.
    Οι θεριζοαλωνοστικες δύναται να κυκλοφορούν σε επαρχιακούς,έχοντας βγαλμενο το μαχαίρι εμπρός (ανέμη) μεταφέροντας το με τρέιλερ και με συνοδεία οχημάτων
    οι δρομοι των πολεων πως χαρακτηριζονται??επαρχιακες η εθνικες??Αν εξαιρουνται της απαγορευσης ειναι εγκληματικο διοτι στις πολεις ζουν οι περισσοτεροι.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    Εδώ που λέει:

    Προκειμένου για ειδική μεταφορά αντικειμένων που προεξέχουν από το πίσω τμήμα των αυτοκινήτων οχημάτων πέραν του 30% του μήκους του αμαξώματος, απαιτείται προηγούμενη άδεια της κατά τόπον αρμόδιας Τεχνικής Υπηρεσίας.



    τι σημαίνει;
    Μαλλον αυτό που γράφω παραπάνω...:
    Έμαθα τελικά οτι πρέπει να δηλώσεις την βάση και κοστολογείται + 70 ευρώ καθε χρόνο στα Τελη κυκλοφορίας.

  10. #10
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μανολης67 Προβολή μηνύματος
    Μαλλον αυτό που γράφω παραπάνω...:
    Έμαθα τελικά οτι πρέπει να δηλώσεις την βάση και κοστολογείται + 70 ευρώ καθε χρόνο στα Τελη κυκλοφορίας.
    Που δεν το κανει κανένας μάλλον

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Stefanos73
    Εγγραφή
    29/11/2015
    Μηνύματα
    214
    Άρα τα θέματα είναι δύο. Αν είναι παράνομη και αν η χρήση της έχει κάποιο κόστος.
    Υπάρχει ελπίδα αλλά είναι αλλού!

  12. #12
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stefanos73 Προβολή μηνύματος
    Άρα τα θέματα είναι δύο. Αν είναι παράνομη και αν η χρήση της έχει κάποιο κόστος.
    Το είπα παραπάνω.
    Οποιοδήποτε αντικείμενο το οποίο εμποδίζει την ορατότητα απο τον καθρέφτη, ειτε εσωτερικά (πανω απο τα προσκέφαλα, η εξωτερικά /πορτ μπαγκαζ)
    Είναι παράβαση βαση κοκ.
    Υπαρχουν οι βάσεις οροφής γι αυτό,οι οποίες απ όσες ετυχαν στην αντίληψη μου ηταν επώνυμες.
    Για τις αλλες του πορτ μπαγκαζ δεν παίρνω όρκο

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Stefanos73
    Εγγραφή
    29/11/2015
    Μηνύματα
    214
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Το είπα παραπάνω.
    Οποιοδήποτε αντικείμενο το οποίο εμποδίζει την ορατότητα απο τον καθρέφτη, ειτε εσωτερικά (πανω απο τα προσκέφαλα, η εξωτερικά /πορτ μπαγκαζ)
    Είναι παράβαση βαση κοκ.
    Υπαρχουν οι βάσεις οροφής γι αυτό,οι οποίες απ όσες ετυχαν στην αντίληψη μου ηταν επώνυμες.
    Για τις αλλες του πορτ μπαγκαζ δεν παίρνω όρκο
    Η Thule έχει μεγάλη ποικιλία από βάσεις ποδηλάτων που τοποθετούνται στην πίσω πόρτα, οπότε σίγουρα υπάρχουν και επώνυμες. Το ζήτημα είναι κατά πόσο περιορίζουν ή όχι την ορατότητα ώστε να θεωρηθούν παράνομες, με βάση τον Κ.Ο.Κ.
    Υπάρχει ελπίδα αλλά είναι αλλού!

  14. #14
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stefanos73 Προβολή μηνύματος
    Η Thule έχει μεγάλη ποικιλία από βάσεις ποδηλάτων που τοποθετούνται στην πίσω πόρτα, οπότε σίγουρα υπάρχουν και επώνυμες. Το ζήτημα είναι κατά πόσο περιορίζουν ή όχι την ορατότητα ώστε να θεωρηθούν παράνομες, με βάση τον Κ.Ο.Κ.
    Απο μονές τους νομιζω δεν εμποδίζουν,κατα την μεταφορά μάλλον ναι.
    Το θέμα είναι με το νομοθετικό πλαίσιο και του τι ισχύει.
    Δηλαδή να πωλούνται διάφορα χωρίς να αποσαφηνίζει ο νόμος αν επιτρέπεται και πώς.
    Σίγουρα δηλώνοντας και περιλαμβάνοντας αυτό το εξάρτημα στην ασφάλεια του οχήματος, δεν μειώνεται ο κίνδυνος τραυματισμού απο κάποιον που θα πεσει απο πίσω.
    Ωστόσο δεν θα σου κόψουν τον κ@λο αν το έχεις δηλωμενο / ασφαλισμένο.
    Όπως για την μεταφορά τροχόσπιτου πρέπει να υπάρχουν πρόσθετοι καθρέφτες που να έχεις ορατότητα προς τα πίσω
    Και είναι υποχρεωτικό βαση νόμου ( κοκ)

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Stefanos73
    Εγγραφή
    29/11/2015
    Μηνύματα
    214
    Κατάλαβα. Ως συνήθως ισχύει και το ένα και το άλλο. Υπό όρους μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις αλλά αν συμβεί κάτι κακό, μπορεί να δημιουργηθεί τεράστιο πρόβλημα.
    Συμπερασματικά, ίσως, είναι καλύτερα να τοποθετείται τον ελάχιστο χρόνο που χρησιμεύει για τη μεταφορά και όχι να μένει μόνιμα "κρεμασμένη".
    Υπάρχει ελπίδα αλλά είναι αλλού!

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. τρέιλερ μεταφοράς μοτό...
    από isis στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 19/01/2006, 11:41
  2. Βάσεις για πλαϊνές Βαλίτσες για Kle500 '04
    από DT_Bear στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 12/09/2005, 12:46
  3. Βασεις για καρατιμονα
    από KeLeYTiS στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 06/08/2005, 01:15
  4. Πλαϊνές βάσεις για ΧΤ600
    από jamc στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 20/07/2005, 11:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF