Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 29 από 29

Θέμα: Γρανάζωμα τελικής μετάδοσης

  1. #16
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.201
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Μια ακομα ερωτηση. Στην περιπτωση μου κατεβω ενα δοντι μπροστα, τι ποσοστο θα ειναι η αλλαγη στις ενδειξεις του κοντερ; Υπαρχει καποιος τυπος για να το υπολογισω;
    Πανεύκολο:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	schrodinder_equ21.jpg 
Προβολές:	226 
Μέγεθος:	26,8 KB 
ID:	377528

  2. #17
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Μια ακομα ερωτηση. Στην περιπτωση μου κατεβω ενα δοντι μπροστα, τι ποσοστο θα ειναι η αλλαγη στις ενδειξεις του κοντερ; Υπαρχει καποιος τυπος για να το υπολογισω;
    Ο λογος μεταδοσης τωρα ειναι 43/16 = 2,6875
    Με το 15 θα ειναι 43/15 = 2,86

    Η διαφορά στο κοντερ αντίστοιχη, δηλαδή περίπου 6%.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Πανεύκολο:


    Ο λογος θα παει απο το 16/43=0.37 στο 15/43=0.35. Αυτη θα ειναι ποσοστιαια και η αλλαγη στην ενδειξη;

    edit: Δεν προλαβα να δω το σχολιο απο πανω. Ευχαριστω.

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nik69
    Εγγραφή
    26/12/2014
    Μηνύματα
    589
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Ο λογος μεταδοσης τωρα ειναι 43/16 = 2,6875
    Με το 15 θα ειναι 43/15 = 2,86

    Η διαφορά στο κοντερ αντίστοιχη, δηλαδή περίπου 6%.
    Εσύ δεν είχες ποστάρει αυτό κάποτε? http://www.gearingcommander.com/
    Για όσους ζορίζονται με τις μετατροπές με το χέρι(αλλά ξέρουν λίγα αγγλικά) είναι πολύ ωραίο παιχνιδάκι.

  5. #20
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nik69 Προβολή μηνύματος
    Εσύ δεν είχες ποστάρει αυτό κάποτε? http://www.gearingcommander.com/
    Για όσους ζορίζονται με τις μετατροπές με το χέρι(αλλά ξέρουν λίγα αγγλικά) είναι πολύ ωραίο παιχνιδάκι.
    Ναι, το εχω τσεκαρει κι αυτο.

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    795
    Είναι φθηνό το μπροστινό γρανάζι συμφωνώ και εγώ με τους απο πάνω να το δοκιμάσεις.
    Στη χειρότερη, εαν δεν σου αρέσει ξαναγυρνάς στο μαμά.
    Επίσης, όταν έρθει ο καιρός για να αλλάξεις αλυσιδα/γραναζια, θα ξέρεις τι θέλεις για να επιλέξεις.

    Για το κοντέρ ισχύουν όσα σου είπαν οι από πάνω. Μικρό το κακό απλά θα γράφει 6% παραπάνω χιλιόμετρα το κοντέρ. Βέβαια εννοείται πως ουτε από μαμά είναι 100% ακριβές οπότε μην σε νοιάζει.

    Και προτείνω, εάν το μηχανάκι δεν έχει 520 αλυσίδα από μαμα, στην επόμενή σου αλλαγή να βάλεις αλυσίδα γρανάζια 520.
    - Triumph Daytona 675 (Track Bike)
    - Ducati Multistrada 1200s
    - IMR Corse 190RR

  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panos_zip Προβολή μηνύματος
    ...

    Και προτείνω, εάν το μηχανάκι δεν έχει 520 αλυσίδα από μαμα, στην επόμενή σου αλλαγή να βάλεις αλυσίδα γρανάζια 520.
    Ευχαριστω.

    Αφου δεν πειραζει να μεινω με την παλια αλυσιδα για τωρα ουτε συζητηση...

    Η μαμα ειναι 525.

  8. #23
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nik69 Προβολή μηνύματος
    Εσύ δεν είχες ποστάρει αυτό κάποτε? http://www.gearingcommander.com/
    Για όσους ζορίζονται με τις μετατροπές με το χέρι(αλλά ξέρουν λίγα αγγλικά) είναι πολύ ωραίο παιχνιδάκι.
    Καλά θυμάσαι. Οντως βοηθάει πολύ.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #24
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Κατ' αρχήν το gearingcommander θα σου λύσει πολλές απορίες.

    Το "+1 δόντι μπροστά" είναι εύκολη (και εύκολα αναστρέψιμη) λύση και με αισθητό αποτέλεσμα. Ξεκίνα από εκεί.

    Για διόρθωση του κοντέρ υπάρχουν το speedohealer και το speedoDRD.
    Το δεύτερο το έχω. Είναι απλούστατο (plug & play) με εργοστασιακή φύσα για το κάθε μηχανάκι και ρυθμίζεται πανεύκολα.

  10. #25
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Για διόρθωση του κοντέρ υπάρχουν το speedohealer και το speedoDRD.
    Το δεύτερο το έχω. Είναι απλούστατο (plug & play) με εργοστασιακή φύσα για το κάθε μηχανάκι και ρυθμίζεται πανεύκολα.
    Και τα δυο βλεπω παιζουν γυρω στο 80αρι...
    Δε νομιζω οτι αξιζει τον κοπο για την αλλαγη που μιλαμε (6%). Ευχαριστω παντως για την πληροφορια.

  11. #26
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Εστω και 1 δοντι +/- μπρος η πισω επιφερει αισθητη αλλαγη στο μεταξονιο = δυναμικη συμπεριφορα. Ειναι αντιληπτο και στο 950 και στο χαγιαμπουσα, ποσο μαλλον στο μτ07. Καλο θα ηταν να ληφθει και αυτο υποψιν....

  12. #27
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Εστω και 1 δοντι +/- μπρος η πισω επιφερει αισθητη αλλαγη στο μεταξονιο = δυναμικη συμπεριφορα. Ειναι αντιληπτο και στο 950 και στο χαγιαμπουσα, ποσο μαλλον στο μτ07. Καλο θα ηταν να ληφθει και αυτο υποψιν....
    Ευστοχη παρατηρηση. Κοιτωντας στο gearingcommander μου βγαζει οτι με το 15αρι μπροστα θα μεγαλωσει το μεταξονιο κατα 0,371cm.

  13. #28
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Να κανω ενα update για το θεμα.

    Μπηκε χθες το γραναζι (-1 μπροστα της JT) και σημερα εκανα μια πρωτη καλη βολτα. Ειναι η πρωτη φορα που παιζω με γραναζωμα και δεν ηξερα τι να περιμενω. Οι εντυπωσεις εξαιρετικες! Ειναι αυτο ακριβως που σκεφτομουν και κατι παραπανω. Νιωθω τη μηχανη λες και εχει 10-20 αλογα παραπανω.
    Ηταν που ηταν ροπατο το μηχανακι, τωρα εγινε κανονικο οπλο. Σουζα για πλακα με ενα ελαχιστο κλεισιμο και ανοιγμα του γκαζιου σε πρωτη-δευτερα. Ελαφρωμα του μπροστινου ακομα και στο ανοιγμα της τριτης. Μια ακομα παρατηρηση ειναι πως επειδη οι στροφες εχουν ανεβει κατα 400 για την ιδια ταχυτητα, το μηχανακι δουλευει σε πολυ πιο σωστο φασμα της ροπης του στις ταχυτητες που κινουμαι συνηθως εκτος πολης(~120χαω). Πριν στα 120 με 6η ηταν στις 5000 (με μεγιστη ροπη στις 6500), με αποτελεσμα αν ηθελα να κανω μια προσπεραση ή καποια αποτομη επιταχυνση γενικοτερα να πρεπει να κατεβαζω σε 5η. Τωρα στην ιδια ταχυτητα (πραγματικη, το κοντερ λεει 130) ειμαι στις 5400, οπου το μηχανακι ανοιγει πολυ πιο ευκολα. Τελος, ισως υποσυνειδητα να με κανει και λιγο πιο προσεκτικο οδηγο. Το κοντερ κλεβει προς τα πανω, οποτε μαζευομαι περισσοτερο μεσα στην πολη. Εκανα ενα ανοιγμα χθες στην Αγιου Δημητριου και αμεσως ειδα 90φυγε (κοντερισια-μουφα) και αμεσως εκοψα.

    Νομιζω πως για το ειδος της μηχανης (ελαφρυ streetfighter για παιχνιδι και χουλιγκανισμο, χωρις ιδιαιτερες βλεψεις για ταξιδι), η συγκεκριμενη αλλαγη ταιριαξε κουτι.

    Σας ευχαριστω για τις συμβουλες.

  14. #29
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/09/2015
    Μηνύματα
    61
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Εστω και 1 δοντι +/- μπρος η πισω επιφερει αισθητη αλλαγη στο μεταξονιο = δυναμικη συμπεριφορα. Ειναι αντιληπτο και στο 950 και στο χαγιαμπουσα, ποσο μαλλον στο μτ07. Καλο θα ηταν να ληφθει και αυτο υποψιν....
    Να σε ρωτήσω κάτι σχετικό με το nick name σου και όποιον άλλο γνωρίζει

    σε Dr800 του '91 με γρανάζια 15-47 συστήνεις αλλαγή του πίσω σε 46?
    απο ότι λέει και το gearingcommander θα μειωθούν λίγο οι στροφές λειτουργείας του μοτέρ ( με ενδιαφέρει να μην το κουράζω)

    θα κρεμάσει ιδιαίτερα?
    θα βασανίζω εντέλει το σασμάν και τον εαυτό μου πιο πολύ μέσα στην πόλη?

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. ΓΡΑΝΑΖΩΜΑ ΣΤΟ Gsxr-600 Κ5
    από PSYCHOPAN στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 21/12/2006, 10:33
  2. Παξιμάδι στο μπροστινό γρανάζι μετάδοσης
    από kaps στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2005, 10:26
  3. Γρανάζωμα cbr 600 fs 2002
    από Dr.Evil στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 12/08/2005, 13:55
  4. Σχέσεις μετάδοσης και τελική
    από nikonian στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 08/01/2005, 18:32
  5. Γρανάζωμα ??
    από THEOD στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 04/06/2004, 08:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF