Εσύ δεν είχες ποστάρει αυτό κάποτε?http://www.gearingcommander.com/
Για όσους ζορίζονται με τις μετατροπές με το χέρι(αλλά ξέρουν λίγα αγγλικά) είναι πολύ ωραίο παιχνιδάκι.
Είναι φθηνό το μπροστινό γρανάζι συμφωνώ και εγώ με τους απο πάνω να το δοκιμάσεις.
Στη χειρότερη, εαν δεν σου αρέσει ξαναγυρνάς στο μαμά.
Επίσης, όταν έρθει ο καιρός για να αλλάξεις αλυσιδα/γραναζια, θα ξέρεις τι θέλεις για να επιλέξεις.
Για το κοντέρ ισχύουν όσα σου είπαν οι από πάνω. Μικρό το κακό απλά θα γράφει 6% παραπάνω χιλιόμετρα το κοντέρ. Βέβαια εννοείται πως ουτε από μαμά είναι 100% ακριβές οπότε μην σε νοιάζει.
Και προτείνω, εάν το μηχανάκι δεν έχει 520 αλυσίδα από μαμα, στην επόμενή σου αλλαγή να βάλεις αλυσίδα γρανάζια 520.
- Triumph Daytona 675 (Track Bike)
- Ducati Multistrada 1200s
- IMR Corse 190RR
Κατ' αρχήν το gearingcommander θα σου λύσει πολλές απορίες.
Το "+1 δόντι μπροστά" είναι εύκολη (και εύκολα αναστρέψιμη) λύση και με αισθητό αποτέλεσμα. Ξεκίνα από εκεί.
Για διόρθωση του κοντέρ υπάρχουν το speedohealer και το speedoDRD.
Το δεύτερο το έχω. Είναι απλούστατο (plug & play) με εργοστασιακή φύσα για το κάθε μηχανάκι και ρυθμίζεται πανεύκολα.
Εστω και 1 δοντι +/- μπρος η πισω επιφερει αισθητη αλλαγη στο μεταξονιο = δυναμικη συμπεριφορα. Ειναι αντιληπτο και στο 950 και στο χαγιαμπουσα, ποσο μαλλον στο μτ07. Καλο θα ηταν να ληφθει και αυτο υποψιν....
Να κανω ενα update για το θεμα.
Μπηκε χθες το γραναζι (-1 μπροστα της JT) και σημερα εκανα μια πρωτη καλη βολτα. Ειναι η πρωτη φορα που παιζω με γραναζωμα και δεν ηξερα τι να περιμενω. Οι εντυπωσεις εξαιρετικες! Ειναι αυτο ακριβως που σκεφτομουν και κατι παραπανω. Νιωθω τη μηχανη λες και εχει 10-20 αλογα παραπανω.![]()
Ηταν που ηταν ροπατο το μηχανακι, τωρα εγινε κανονικο οπλο. Σουζα για πλακα με ενα ελαχιστο κλεισιμο και ανοιγμα του γκαζιου σε πρωτη-δευτερα. Ελαφρωμα του μπροστινου ακομα και στο ανοιγμα της τριτης. Μια ακομα παρατηρηση ειναι πως επειδη οι στροφες εχουν ανεβει κατα 400 για την ιδια ταχυτητα, το μηχανακι δουλευει σε πολυ πιο σωστο φασμα της ροπης του στις ταχυτητες που κινουμαι συνηθως εκτος πολης(~120χαω). Πριν στα 120 με 6η ηταν στις 5000 (με μεγιστη ροπη στις 6500), με αποτελεσμα αν ηθελα να κανω μια προσπεραση ή καποια αποτομη επιταχυνση γενικοτερα να πρεπει να κατεβαζω σε 5η. Τωρα στην ιδια ταχυτητα (πραγματικη, το κοντερ λεει 130) ειμαι στις 5400, οπου το μηχανακι ανοιγει πολυ πιο ευκολα. Τελος, ισως υποσυνειδητα να με κανει και λιγο πιο προσεκτικο οδηγο. Το κοντερ κλεβει προς τα πανω, οποτε μαζευομαι περισσοτερο μεσα στην πολη. Εκανα ενα ανοιγμα χθες στην Αγιου Δημητριου και αμεσως ειδα 90φυγε (κοντερισια-μουφα) και αμεσως εκοψα.
Νομιζω πως για το ειδος της μηχανης (ελαφρυ streetfighter για παιχνιδι και χουλιγκανισμο, χωρις ιδιαιτερες βλεψεις για ταξιδι), η συγκεκριμενη αλλαγη ταιριαξε κουτι.
Σας ευχαριστω για τις συμβουλες.![]()
Να σε ρωτήσω κάτι σχετικό με το nick name σουκαι όποιον άλλο γνωρίζει
σε Dr800 του '91 με γρανάζια 15-47 συστήνεις αλλαγή του πίσω σε 46?
απο ότι λέει και το gearingcommander θα μειωθούν λίγο οι στροφές λειτουργείας του μοτέρ ( με ενδιαφέρει να μην το κουράζω)
θα κρεμάσει ιδιαίτερα?
θα βασανίζω εντέλει το σασμάν και τον εαυτό μου πιο πολύ μέσα στην πόλη?