ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩχΛΙΝΣΣΣΣΣΣΣΣΣ...
![]()
Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!
Αλλαξα τελικα το μπροστινο γραναζι, απο 16t(μαμα) σε 15. Προσωπικα ενθουσιασμενος, ταιριαξε πολυ στην οδηγηση μου. Περισσοτερα εδω.
Άσε μας, ρε φίλε, που θες να κάνεις προσπέραση σε μισό πικοσεκόντ στα 120 με 6η, να πούμε!
Εγώ μάλλον θα κρατήσω το μαμά γρανάζωμα, αλλά λέω να δοκιμάσω 520, όταν χρειαστεί να αλλάξω. Μάλλον όχι πολύ σύντομα. Είμαι περίεργος αν θα συνεχιστεί και ο ήχος που κάνει. Πλέον δεν τον προσέχω καν, βέβαια, αλλά με ενοχλούσε στην αρχή.
Α, είδα 212 στο κοντέρ.
Life begins at 45°.
Ε ναι, τελευταία φορά ήμουν στα 204-205 και είχα ανησυχήσει ότι δεν πάει παραπάνω. Τώρα μπορώ να κάνω τις προσπεράσεις μου άνετα.![]()
Life begins at 45°.
κλέβει και κλασικά γιαπωνέζικα 10% το κοντέρ ή όχι;
done.
Ε όλο και κάτι θα κλέβει. Τώρα, αν είναι 5% ή 10% ή 14%, δεν έχω ιδέα. Έτσι, πληροφοριακά το ανέφερα, για να υπάρχει μέτρο σύγκρισης.
Life begins at 45°.
Χαχα μάλλον φταίει το γεγονός ότι δεν το κινώ καθημερινά, αλλά μόνο για βόλτες τα ΣΚ, οπότε δεν έχω συχνά φανάρια, σταμάτα-ξεκίνα και 1η-2α και ένα σεβαστό μέρος των διαδρομών είναι αναγκαστικά ευθείες με 5η-6η και σταθερό γκάζι. ΔΕΝ προσπαθώ να κάνω οικονομική οδήγηση.
Life begins at 45°.
Eγώ από την άλλη δέν έχω δεί κατανάλωση με το Tracer 700 κάτω από τα 5.3l/100 klm ποτέ δηλαδής EVER πως οι MT 07 φτάνουν 4,5l/100km εννοείται μπράβο τους αλλά είναι απορίας άξιον..