Σελίδα 7 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 23456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 122

Θέμα: Africa η το άλλο?????

  1. #91
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.639
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gior-gos Προβολή μηνύματος
    Δεν ξερω αν τα βγαζουν ολα τα gs· θα σου πω 2 ζημιες; φθορες; που μου χει βγαλει εμενα.

    1. Αξονας: 400€ καινουριος (απο αγγελια) + 50€ εργασια= 450€
    2. Μεταλλα μπιελων + τεντωτηρες + εργασια= άλλα 450€

    και κατι άλλα "ψιλα" που δεν τα καλοθυμαμαι


    Στα πόσα χιλιόμετρα έβγαλε τις ζημιές στο μοτέρ; Είναι στανταράκι ή σου έκατσε; Υπάρχει τρόπος να το προφυλάξεις;

    Το δικό μου ακόμα κελαηδάει στα 81500km και ο άξονας είναι οκ, εκανα μεγάλο σέρβις προχτές, αλλά μήπως να μάζευα τίποτα λεφτουδάκια στην άκρη;

  2. #92
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    267
    Από το ebay βρίσκεις ότι θες σε πολύ καλές τιμές. Εγώ έχω πάρει άξονα με τους σταυρούς 50 με μεταφορικά και τα 2 σώματα του ψεκασμού, μαζί με το TPS σε πολύ χαμηλές τιμές, εάν θυμάμαι καλά περίπου 50 σε δημοπρασία.

    Δεν χρειάζεται να έχει κομπόδεμα, απλά χρειάζεται να κάνεις "κάβα" σε κάποια περιφερειακά που θα ζητάει λόγο χρήσης και τα οποία θα τα βρίσκεις σε καλές τιμές, άσχετα εάν εκείνη την στιγμή τα χρειάζεσαι.

    Γενικά στο ebay.de βρίσκεις τα πάντα και για το 1100 και για το 1150, που στο 80% είναι ίδια.

    Επιπρόσθετα μην ξεχνάς οτι πολλά εξαρτήματα του GS είναι κοινά με τα R, S, RT, RS οπότε μιλάμε για μια τεράστια "πισίνα" από το 1993 - 2004


    Θέλει όμως προσοχή και αυτοσυγκράτηση....
    Τελευταία τροποποίηση από bmwr1100gs; 23/02/2017 στις 20:11.

  3. #93
    για να ρίξω λίγο λάδι στην φωτιά, την μόντα με μπεκάκια από 1200άρι την έχετε δει; Αρκετά φτηνή και το πως ψεκάζει το ένα και πως το άλλο είναι η μέρα με την νύχτα (υπάρχει και σχετικό βίδεο). Πάει κανένα δίμηνο περίπου που το πέτυχα και δεν κράτησα λινκΖ. Νομίζω advrider.

  4. #94
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    267
    Χα χα χα σκέφτομαι και αυτό και το τσιπάκι και λαιμούς από RT...

  5. #95
    Το εψαχνα και το έχω πρόσφατο με τον άξονα στα 1150, κοιτούσα για το "1150r" αλλα νομιζω ειναι το ιδιο και στα Gs.
    Έχει να κάνει καθαρα με το πως οδηγας όπως αναφέρθηκε και παραπάνω. Μπορει να εμφανιστει στα 70-80κ μπορει και να περασεις τα 100κ χωρις θεμα.
    Αλλά η ασθένεια λύνεται με ένα αποστάτη.

    Εδώ εξηγεί στο βίντεο γιατί παθενει την ζημιά https://youtu.be/Jx3e0gqzylY

    Και σε αυτό η μοντα με τον αποστάτη
    https://youtu.be/NGNy_UzstTc

  6. #96
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gior-gos
    Εγγραφή
    22/02/2014
    Μηνύματα
    1.262
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Στα πόσα χιλιόμετρα έβγαλε τις ζημιές στο μοτέρ; Είναι στανταράκι ή σου έκατσε; Υπάρχει τρόπος να το προφυλάξεις;

    Το δικό μου ακόμα κελαηδάει στα 81500km και ο άξονας είναι οκ, εκανα μεγάλο σέρβις προχτές, αλλά μήπως να μάζευα τίποτα λεφτουδάκια στην άκρη;
    Αν θυμαμαι καλα, τον αξονα τον εβγαλε οταν το κοντερ εγραφε 75.000 χλμ και τα μεταλλα οταν εγραφε 85.000 χλμ. Και γραφω 'το κοντερ εγραφε' γιατι δεν ξερω αν αυτο που γραφει το κοντερ συμβαδιζει με την πραγματικοτητα

    Οπως εγραψα και παραπανω, αν αυτα ειναι στανταρ στα gs ή απλα εκατσε σε μενα δεν το ξερω. Σιγουρα παιζει ρόλο κι ο τροπος οδηγησης. Πόσο ομως μπορουμε να αποδωσουμε στην οδήγησή μας την ευθραυστοτητα της μηχανης μας; Νταξει, μηχανακια σαν το gs προφανως και δεν ειναι για πιστα, αλλά κι απ την άλλη δε θα το χαρεις λιγο για να μην χαλασει; Μηπως καποια μηχανακια παραειναι ευαισθητα;

    Αν υπαρχει τροπος να το προφυλαξεις; Ναι, αμα αλλαξεις - αλλαζεις προληπτικα ό,τι μπορει να χαλασει τοτε δεν θα χαλασει ποτέ. Αλλά τι να αλλαξεις; Υποκειμενικο. Δινεις 700€ (απο bmw) για να αλλαξεις αξονα προληπτικα; Καληνυχτα. Μου θυμιζει περιπτωσεις που καποιος καμαρωνει για το μηχανακι του οτι εχει φτασει τις xxx.xxx χλμ αλλά εχει κατεβασει μοτερ και εχει κανει επισκευες δεν ξερω κι εγω ποσες φορες . Δεν παει ετσι..

  7. #97
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gior-gos Προβολή μηνύματος
    Αν θυμαμαι καλα, τον αξονα τον εβγαλε οταν το κοντερ εγραφε 75.000 χλμ και τα μεταλλα οταν εγραφε 85.000 χλμ. Και γραφω 'το κοντερ εγραφε' γιατι δεν ξερω αν αυτο που γραφει το κοντερ συμβαδιζει με την πραγματικοτητα

    Οπως εγραψα και παραπανω, αν αυτα ειναι στανταρ στα gs ή απλα εκατσε σε μενα δεν το ξερω. Σιγουρα παιζει ρόλο κι ο τροπος οδηγησης. Πόσο ομως μπορουμε να αποδωσουμε στην οδήγησή μας την ευθραυστοτητα της μηχανης μας; Νταξει, μηχανακια σαν το gs προφανως και δεν ειναι για πιστα, αλλά κι απ την άλλη δε θα το χαρεις λιγο για να μην χαλασει; Μηπως καποια μηχανακια παραειναι ευαισθητα;

    Αν υπαρχει τροπος να το προφυλαξεις; Ναι, αμα αλλαξεις - αλλαζεις προληπτικα ό,τι μπορει να χαλασει τοτε δεν θα χαλασει ποτέ. Αλλά τι να αλλαξεις; Υποκειμενικο. Δινεις 700€ (απο bmw) για να αλλαξεις αξονα προληπτικα; Καληνυχτα. Μου θυμιζει περιπτωσεις που καποιος καμαρωνει για το μηχανακι του οτι εχει φτασει τις xxx.xxx χλμ αλλά εχει κατεβασει μοτερ και εχει κανει επισκευες δεν ξερω κι εγω ποσες φορες . Δεν παει ετσι..
    Φίλε μου το μηχανάκι σου μάλλον είχε πολλά κλμ. Καθένας από τα χέρια που άλλαζε αν κατέβαζε 60-70 χιλιαδες κλμ, άστα να πάνε. Εμένα το 1100 είχε κατεβασμλενα κλμ το 1150 όχι. Στις 85.000κλμ (έκανε άλλα 15.000κλμ ο νέος ιδιοκτήτης, τώρα έχει 125 +_) δεν έχει κάνει κιχ.ούτε δισκο πλατό. Φλάντζα πίσω τριχού έχει αλλαχτεί (εγώ φταίω έβαλα 200μλ λάδι ενώ θέλει 180μλ) μαρκούτσια φρένων (λόφω πολυκαιρίας ήταν μοντέλο του 2001) αλλαγή τεντωτήρα στις 80.000κλμ (ήταν μαμά και είχε μια αστοχία) και ντιζα κοντέρ. Μάλιστα προχθες φίλος μας έλεγε `` πούλησα το αφρικα με 70.000κλμ το είδε αγγελία με 40.000κλμ έπειτα απο 2 χρόνια, έπειτα από 3 χρόνια ξαναπουλήθηκε με 38.000κλμ

  8. #98
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/06/2015
    Μηνύματα
    208
    τα κοντερ καλυτερα μην τα κοιτας καθολου, τα γυριζουν ολοι.
    Ο αξονας οκ, αλλα μεταλλακια?Δε πα ναχει 200.000χλμ, το θεωρω ξεφτιλα για bmw.
    Απ την περιγραφη του κορντιξ, το gs το χτυπαγα ανετα...αλλα να ειναι μειον το οτι ειναι made in germany...τι να πω
    Οταν ειχα το κ100 ημουν τρελλαμενος με τη φιρμα, τα γιαπωνεζικα ηταν σαν κινεζικα μπροστα του.Ας μην πω ποσα χλμ εκανα και τι ζημιες εβγαλε...θα νομιζετε οτι λεω ψεμματα.

  9. #99
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από afric Προβολή μηνύματος
    τα κοντερ καλυτερα μην τα κοιτας καθολου, τα γυριζουν ολοι.
    Ο αξονας οκ, αλλα μεταλλακια?Δε πα ναχει 200.000χλμ, το θεωρω ξεφτιλα για bmw.
    Απ την περιγραφη του κορντιξ, το gs το χτυπαγα ανετα...αλλα να ειναι μειον το οτι ειναι made in germany...τι να πω
    Οταν ειχα το κ100 ημουν τρελλαμενος με τη φιρμα, τα γιαπωνεζικα ηταν σαν κινεζικα μπροστα του.Ας μην πω ποσα χλμ εκανα και τι ζημιες εβγαλε...θα νομιζετε οτι λεω ψεμματα.
    κ 100 ρσ είχες?

  10. #100
    Μέλος
    Εγγραφή
    26/12/2012
    Μηνύματα
    102
    Οπως εγραψα και παραπανω, αν αυτα ειναι στανταρ στα gs ή απλα εκατσε σε μενα δεν το ξερω. Σιγουρα παιζει ρόλο κι ο τροπος οδηγησης. Πόσο ομως μπορουμε να αποδωσουμε στην οδήγησή μας την ευθραυστοτητα της μηχανης μας; Νταξει, μηχανακια σαν το gs προφανως και δεν ειναι για πιστα, αλλά κι απ την άλλη δε θα το χαρεις λιγο για να μην χαλασει; Μηπως καποια μηχανακια παραειναι ευαισθητα;

    δεν σου λέει κανένας να μην το χαρείς απλά σου λέει να μην το σκίζεις με πρώτη , δευτέρα και να μην κάνεις σούζες . το 1150 είναι από τα πιο αξιόπιστα bmw απλά θέλει να είσαι σχολαστικός στην συντήρηση ( λάδια , βαλβολινες ) .

  11. #101
    Μέλος
    Εγγραφή
    26/12/2012
    Μηνύματα
    102
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bmwr1100gs Προβολή μηνύματος
    Χα χα χα σκέφτομαι και αυτό και το τσιπάκι και λαιμούς από RT...
    για να δεις αποτέλεσμα πρέπει να βάλεις εισαγωγή αέρα και μπεκ από rt αλλά θα ανεβάσει αρκετά την καταναλωση

  12. #102
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Ο άνθρωπος θέλει ένα βστρομ 650 για να τα κάνει όλα και να συμφέρει (με μικρές παραχωρήσεις..)..Εάν είναι να πάει σε 1000αρι+ πολύ καλύτερο ένα βαραντερο περιποιημένο, τα βρίσκει φθηνά, δεν καταλαβαίνω γιατί να μπλέξει με Γερμανίδες και tiger..Όμως η συντήρηση σε 1000αρι κοστίζει άγρια ακόμα και στο βάρα..Πόσο μάλλον στις άλλες προτάσεις...Ένα βστρομακι και κάνει με μικρές παραχωρήσεις τη δουλειά του και πόλη και εθνική και κυρίως προστατεύει την τσέπη του..
    Κανε το καλο..ριξτο στο γυαλο...that's the law..

  13. #103
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zopas Προβολή μηνύματος
    Ο άνθρωπος θέλει ένα βστρομ 650 για να τα κάνει όλα και να συμφέρει (με μικρές παραχωρήσεις..)..Εάν είναι να πάει σε 1000αρι+ πολύ καλύτερο ένα βαραντερο περιποιημένο, τα βρίσκει φθηνά, δεν καταλαβαίνω γιατί να μπλέξει με Γερμανίδες και tiger..Όμως η συντήρηση σε 1000αρι κοστίζει άγρια ακόμα και στο βάρα..Πόσο μάλλον στις άλλες προτάσεις...Ένα βστρομακι και κάνει με μικρές παραχωρήσεις τη δουλειά του και πόλη και εθνική και κυρίως προστατεύει την τσέπη του..
    Βρε σεις… ο άνθρωπος εχει αφρικα και ρωτάει για το 1150 GS..

    Φαντάζομαι , ότι το βεστρομ θα το εχει ακουστά αλλα για κάποιο περίεργο λόγο δεν θα του αρέσει…

  14. #104
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.228
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zopas Προβολή μηνύματος
    Ο άνθρωπος θέλει ένα βστρομ 650 για να τα κάνει όλα και να συμφέρει (με μικρές παραχωρήσεις..)..Εάν είναι να πάει σε 1000αρι+ πολύ καλύτερο ένα βαραντερο περιποιημένο, τα βρίσκει φθηνά, δεν καταλαβαίνω γιατί να μπλέξει με Γερμανίδες και tiger..Όμως η συντήρηση σε 1000αρι κοστίζει άγρια ακόμα και στο βάρα..Πόσο μάλλον στις άλλες προτάσεις...Ένα βστρομακι και κάνει με μικρές παραχωρήσεις τη δουλειά του και πόλη και εθνική και κυρίως προστατεύει την τσέπη του..
    Θελει και να στρίβει λέει, αρα τι να το κάνει το Varkadero?
    Εχεις οδηγήσει ποτέ σου BMW GS ? Μαλλον οχι ε?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #105
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Θελει και να στρίβει λέει, αρα τι να το κάνει το Varkadero?
    Εχεις οδηγήσει ποτέ σου BMW GS ? Μαλλον οχι ε?
    Φίλε μου, έχω οδηγήσει βαρα με wp εμπρός ελατήρια 120ε, και πίσω όλο το αμορτισερ 550 η 600ε, άστα. Πολύ καλό. Δεν έχει την λειτουργια του GS λειτουργεί διαφορετικά, βυθίζει κλπ, αλλά ήταν πολύ καλό. Άλλωστε όλοι ξέρουμε ότι τύπος σε γνωστές στροφές, σκίζει ολα τα ςς με ένα βαρκαντερο.

Σελίδα 7 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 23456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. το άλλο νε τον τότο;
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2007, 13:27
  2. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 12/09/2006, 15:03
  3. Θα Παει Κανεισ Ελαφονησο Το Αλλο Σκ???
    από jzer στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/07/2004, 07:43
  4. Για να μη χαλάσουμε το άλλο ποστ....
    από periklisk στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 29/06/2004, 08:19
  5. Το άλλο το ακούσατε????????
    από Electra στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 23/03/2004, 13:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF