Από το ebay βρίσκεις ότι θες σε πολύ καλές τιμές. Εγώ έχω πάρει άξονα με τους σταυρούς 50 με μεταφορικά και τα 2 σώματα του ψεκασμού, μαζί με το TPS σε πολύ χαμηλές τιμές, εάν θυμάμαι καλά περίπου 50 σε δημοπρασία.
Δεν χρειάζεται να έχει κομπόδεμα, απλά χρειάζεται να κάνεις "κάβα" σε κάποια περιφερειακά που θα ζητάει λόγο χρήσης και τα οποία θα τα βρίσκεις σε καλές τιμές, άσχετα εάν εκείνη την στιγμή τα χρειάζεσαι.
Γενικά στο ebay.de βρίσκεις τα πάντα και για το 1100 και για το 1150, που στο 80% είναι ίδια.
Επιπρόσθετα μην ξεχνάς οτι πολλά εξαρτήματα του GS είναι κοινά με τα R, S, RT, RS οπότε μιλάμε για μια τεράστια "πισίνα" από το 1993 - 2004
Θέλει όμως προσοχή και αυτοσυγκράτηση....
Τελευταία τροποποίηση από bmwr1100gs; 23/02/2017 στις 20:11.
για να ρίξω λίγο λάδι στην φωτιά, την μόντα με μπεκάκια από 1200άρι την έχετε δει; Αρκετά φτηνή και το πως ψεκάζει το ένα και πως το άλλο είναι η μέρα με την νύχτα (υπάρχει και σχετικό βίδεο). Πάει κανένα δίμηνο περίπου που το πέτυχα και δεν κράτησα λινκΖ. Νομίζω advrider.
Χα χα χα σκέφτομαι και αυτό και το τσιπάκι και λαιμούς από RT...
Το εψαχνα και το έχω πρόσφατο με τον άξονα στα 1150, κοιτούσα για το "1150r" αλλα νομιζω ειναι το ιδιο και στα Gs.
Έχει να κάνει καθαρα με το πως οδηγας όπως αναφέρθηκε και παραπάνω. Μπορει να εμφανιστει στα 70-80κ μπορει και να περασεις τα 100κ χωρις θεμα.
Αλλά η ασθένεια λύνεται με ένα αποστάτη.
Εδώ εξηγεί στο βίντεο γιατί παθενει την ζημιά https://youtu.be/Jx3e0gqzylY
Και σε αυτό η μοντα με τον αποστάτη
https://youtu.be/NGNy_UzstTc
Αν θυμαμαι καλα, τον αξονα τον εβγαλε οταν το κοντερ εγραφε 75.000 χλμ και τα μεταλλα οταν εγραφε 85.000 χλμ. Και γραφω 'το κοντερ εγραφε' γιατι δεν ξερω αν αυτο που γραφει το κοντερ συμβαδιζει με την πραγματικοτητα
Οπως εγραψα και παραπανω, αν αυτα ειναι στανταρ στα gs ή απλα εκατσε σε μενα δεν το ξερω. Σιγουρα παιζει ρόλο κι ο τροπος οδηγησης. Πόσο ομως μπορουμε να αποδωσουμε στην οδήγησή μας την ευθραυστοτητα της μηχανης μας; Νταξει, μηχανακια σαν το gs προφανως και δεν ειναι για πιστα, αλλά κι απ την άλλη δε θα το χαρεις λιγο για να μην χαλασει; Μηπως καποια μηχανακια παραειναι ευαισθητα;
Αν υπαρχει τροπος να το προφυλαξεις; Ναι, αμα αλλαξεις - αλλαζεις προληπτικα ό,τι μπορει να χαλασει τοτε δεν θα χαλασει ποτέ. Αλλά τι να αλλαξεις; Υποκειμενικο. Δινεις 700€ (απο bmw) για να αλλαξεις αξονα προληπτικα; Καληνυχτα. Μου θυμιζει περιπτωσεις που καποιος καμαρωνει για το μηχανακι του οτι εχει φτασει τις xxx.xxx χλμ αλλά εχει κατεβασει μοτερ και εχει κανει επισκευες δεν ξερω κι εγω ποσες φορες. Δεν παει ετσι..
Φίλε μου το μηχανάκι σου μάλλον είχε πολλά κλμ. Καθένας από τα χέρια που άλλαζε αν κατέβαζε 60-70 χιλιαδες κλμ, άστα να πάνε. Εμένα το 1100 είχε κατεβασμλενα κλμ το 1150 όχι. Στις 85.000κλμ (έκανε άλλα 15.000κλμ ο νέος ιδιοκτήτης, τώρα έχει 125 +_) δεν έχει κάνει κιχ.ούτε δισκο πλατό. Φλάντζα πίσω τριχού έχει αλλαχτεί (εγώ φταίω έβαλα 200μλ λάδι ενώ θέλει 180μλ) μαρκούτσια φρένων (λόφω πολυκαιρίας ήταν μοντέλο του 2001) αλλαγή τεντωτήρα στις 80.000κλμ (ήταν μαμά και είχε μια αστοχία) και ντιζα κοντέρ. Μάλιστα προχθες φίλος μας έλεγε `` πούλησα το αφρικα με 70.000κλμ το είδε αγγελία με 40.000κλμ έπειτα απο 2 χρόνια, έπειτα από 3 χρόνια ξαναπουλήθηκε με 38.000κλμ
τα κοντερ καλυτερα μην τα κοιτας καθολου, τα γυριζουν ολοι.
Ο αξονας οκ, αλλα μεταλλακια?Δε πα ναχει 200.000χλμ, το θεωρω ξεφτιλα για bmw.
Απ την περιγραφη του κορντιξ, το gs το χτυπαγα ανετα...αλλα να ειναι μειον το οτι ειναι made in germany...τι να πω
Οταν ειχα το κ100 ημουν τρελλαμενος με τη φιρμα, τα γιαπωνεζικα ηταν σαν κινεζικα μπροστα του.Ας μην πω ποσα χλμ εκανα και τι ζημιες εβγαλε...θα νομιζετε οτι λεω ψεμματα.
Οπως εγραψα και παραπανω, αν αυτα ειναι στανταρ στα gs ή απλα εκατσε σε μενα δεν το ξερω. Σιγουρα παιζει ρόλο κι ο τροπος οδηγησης. Πόσο ομως μπορουμε να αποδωσουμε στην οδήγησή μας την ευθραυστοτητα της μηχανης μας; Νταξει, μηχανακια σαν το gs προφανως και δεν ειναι για πιστα, αλλά κι απ την άλλη δε θα το χαρεις λιγο για να μην χαλασει; Μηπως καποια μηχανακια παραειναι ευαισθητα;
δεν σου λέει κανένας να μην το χαρείς απλά σου λέει να μην το σκίζεις με πρώτη , δευτέρα και να μην κάνεις σούζες . το 1150 είναι από τα πιο αξιόπιστα bmw απλά θέλει να είσαι σχολαστικός στην συντήρηση ( λάδια , βαλβολινες ) .
Ο άνθρωπος θέλει ένα βστρομ 650 για να τα κάνει όλα και να συμφέρει (με μικρές παραχωρήσεις..)..Εάν είναι να πάει σε 1000αρι+ πολύ καλύτερο ένα βαραντερο περιποιημένο, τα βρίσκει φθηνά, δεν καταλαβαίνω γιατί να μπλέξει με Γερμανίδες και tiger..Όμως η συντήρηση σε 1000αρι κοστίζει άγρια ακόμα και στο βάρα..Πόσο μάλλον στις άλλες προτάσεις...Ένα βστρομακι και κάνει με μικρές παραχωρήσεις τη δουλειά του και πόλη και εθνική και κυρίως προστατεύει την τσέπη του..
Κανε το καλο..ριξτο στο γυαλο...that's the law..
Φίλε μου, έχω οδηγήσει βαρα με wp εμπρός ελατήρια 120ε, και πίσω όλο το αμορτισερ 550 η 600ε, άστα. Πολύ καλό. Δεν έχει την λειτουργια του GS λειτουργεί διαφορετικά, βυθίζει κλπ, αλλά ήταν πολύ καλό. Άλλωστε όλοι ξέρουμε ότι τύπος σε γνωστές στροφές, σκίζει ολα τα ςς με ένα βαρκαντερο.