Νομίζω ότι είναι 2 διαφορετικά θέματα...
Το ένα (και αυτό λέει η απόφαση) είναι ότι για το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ατύχημα την πλήρη ευθύνη φέρει η οδηγός του δικύκλου... όχι ντε και καλά γιατί περνούσε ανάμεσα, αλλά γιατί από βλακώδη χειρισμούς της προξένησε το ατύχημα. Και εδώ που τα λέμε με βάση τα όσα διάβασα έτσι είναι...Τώρα πως αυτή νόμιζε ότι πηγαίνοντας στα δικαστήρια θα τσίμπαγε καμμιά 5ψήφια αποζημίωση είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. ή πολύ ηλίθια είναι ή βλάκας (βλέπε συμφεροντολόγος) δικηγόρος την παρέσυρε...Ας πρόσεχε...
Το 2ο είναι η κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα. όσα χρόνια θυμάμαι τον ευατόν μου ο ΚΟΚ ορίζει ότι στην Ελλάδα η κίνηση των οχημάτων γίνεται σε στίχους (έτσι γράφεται ρε ???). Οπότε η κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα ή κοινώς η διήθηση ήταν ΑΝΕΚΑΘΕΝ απαγορευμένη - άσχετα αν μετά από καθημερινή πρακτική δεκάδων ετών πολλοί όχι μόνο δεν το ξέρουν, αλλά αν τους το πείς θα σε κοιτάξουν σαν να κατέβηκες από τον Άρη... Από εκεί και πέρα όταν ένα ατύχημα φθάνει στο δικαστήριο εξετάζονται όλες οι συνθήκες και σαν σούμα-συμπέρασμα βγαίνει η υπαιτιότητα και τα ποσοστά της και δεν ισχύει εξ' ορισμού ότι επειδή κινιόσουν παράνομα θα είσαι και ο αποκλειστικός υπαίτιος αν προκληθεί ατύχημα...